abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125147185
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:14 schreef senesta het volgende:
Hey Sara. Wat ik me van de week afvroeg.. doe je nog piano spelen tegenwoordig?
ja hoor maar nu is het vakantie.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 april 2013 @ 11:43:05 #227
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125148001
quote:
17s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Even een update van Laysa.

Ze is heel erg moe, ze is uiteraard van alles aan het regelen, wel precies volgens D_K's wensen, daar wijkt ze geen milimeter vanaf O+

Ze is heel erg dankbaar voor alle lieve steunbetuigingen, die doen haar goed, zeker de mooie/leuke/lieve verhalen over D_K.

Uiteraard is ze heel verdrietig maar wat is die vrouw toch sterk, niks dan respect van deze kant.
:* O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 april 2013 @ 11:43:50 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125148023
_O- tis hier echt niet meer werk werk enzo :')
maar goed, zijn nu aan t live angry birds spelen

Today is life -

Dale Carnegie
pi_125148177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:43 schreef Ynske het volgende:
_O- tis hier echt niet meer werk werk enzo :')
maar goed, zijn nu aan t live angry birds spelen

[ afbeelding ]
mooi. heb jij die gemaakt?
Werewolf
pi_125148288
Vraagje. Jullie weten allemaal dat het bij mij qua financieën niet top gaat.. waar zou je voor zoiets hulp kunnen vragen? Ik merk dat ik er vanaf het begin van op mezelf wonen al moeite mee heb, maar ik merk ook dat ik het steeds minder overzie. Ik hoef niet gelijk in de schuldhulp/whatever, want dat heb ik ook weer niet. Maar iemand die me inzicht geeft in mijn uitgaven, hoe je dingen in kan delen en wat ik waar wel en niet aan kan uitgeven. Dat soort dingen. Ik wil dit niet met Kano doen, want er is toch wel wat schaamte. En verder in mijn familie blijkt dit bij iedereen een zwakke plek te zijn. Ik heb ook nooit echt geleerd hoe het moet :@
  Moderator donderdag 11 april 2013 @ 11:53:36 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_125148320
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Vraagje. Jullie weten allemaal dat het bij mij qua financieën niet top gaat.. waar zou je voor zoiets hulp kunnen vragen? Ik merk dat ik er vanaf het begin van op mezelf wonen al moeite mee heb, maar ik merk ook dat ik het steeds minder overzie. Ik hoef niet gelijk in de schuldhulp/whatever, want dat heb ik ook weer niet. Maar iemand die me inzicht geeft in mijn uitgaven, hoe je dingen in kan delen en wat ik waar wel en niet aan kan uitgeven. Dat soort dingen. Ik wil dit niet met Kano doen, want er is toch wel wat schaamte. En verder in mijn familie blijkt dit bij iedereen een zwakke plek te zijn. Ik heb ook nooit echt geleerd hoe het moet :@
Sociaal werkster misschien?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_125148341
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik had het anders ook niet geweten, maar mijn ouders hebben allebei O negatief, dus dan moet ik het volgens mij ook hebben. :Y
Mijn ouders hebben beide O + en ik heb O - ze bloed willen ze graag hebben idd. Bloed krijgen is wat moeilijker. Hoe goed ik bloed geven ook vind. Voor mij persoonlijk is het niet meteen optie tenzij iemand het à la de minuut nodig heeft en ik de enige ben doe ik het meteen. Moeten ze er wel een bedje bij plaatsen.

Q succes met je spiraaltje de vorige keer was horror erger kan dus niet.

Beterschap voor de zieke kinderen.
pi_125148404
vanmorgen bloedneuzen en ik had nochtans niet gepeuterd.
Werewolf
pi_125148413
quote:
Is Nibud iets voor je?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_125148439
quote:
Vraag de gemeente die hebben meestal een social werken/budget coach. Contact met het nibud opnemen?
Balen joh dat het zo moeizaam gaat. Op jezelf wonen is ook gewoon ontzettend duur en de startsalarissen niet meer heel ruim.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 april 2013 @ 11:57:36 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125148446
quote:
er zijn budgetcoaches :Y
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 april 2013 @ 11:58:15 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125148467
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:48 schreef sararaats het volgende:

[..]

mooi. heb jij die gemaakt?
ja :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_125148486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja :D
^O^ Angry Birds _O_
Werewolf
pi_125148496
quote:
Ik vind het knap dat je het zelf kunt zien. Ik weet dat er iemand in een andere sc bewindvoerder is. Wellicht kan die je helpen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_125148501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:56 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Is Nibud iets voor je?
Kun je dan met iemand een afspraak maken om gewoon een keer 2 uur te gaan zitten en de boel door te lopen? Ik ken het alleen van via internet dingen opzoeken eigenlijk.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:57 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Vraag de gemeente die hebben meestal een social werken/budget coach. Contact met het nibud opnemen?
Balen joh dat het zo moeizaam gaat. Op jezelf wonen is ook gewoon ontzettend duur en de startsalarissen niet meer heel ruim.
Ja het is gewoon moeilijk. Ik dacht altijd dat ik er wel uit zou komen, maar ik merk toch dat ik meer met budgetten moet gaan werken. En ik vind het dan weer moeilijk om in te schatten wat realistisch is.
pi_125148517
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat je het zelf kunt zien. Ik weet dat er iemand in een andere sc bewindvoerder is. Wellicht kan die je helpen.
Wie is dat? Ik zou evt. een keer contact kunnen zoeken of hij weet welke weg je kan bewandelen :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 april 2013 @ 12:00:22 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125148539
http://www.mijnbudgetcoac(...)ch/BudgetcoachZoeken

daar werkt iemand die ik ken mee
Today is life -

Dale Carnegie
pi_125148766
Goed van je dat je hulp zoekt, Puala :)
pi_125148782
Ik wil jullie allemaal condoleren. Vooral Laysa heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Las weleens berichten van DK waar hij me het de bloed onder na nagels vandaan wist te halen. Maar vaak had hij ook gewoon een punt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_125148921
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef Oognip het volgende:
Dit. ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_125148956
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef Oognip het volgende:
Zal wel moeten. Ik heb nu voor de 5e maand geen idee hoe ik de laatste 2 weken door moet komen qua geld. Het vlieg er gewoon echt gigantisch snel uit. En ik heb last van uitstelgedrag. En dat moet stoppen.
pi_125149080
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Zal wel moeten. Ik heb nu voor de 5e maand geen idee hoe ik de laatste 2 weken door moet komen qua geld. Het vlieg er gewoon echt gigantisch snel uit. En ik heb last van uitstelgedrag. En dat moet stoppen.
Heb je een cc? Een drastische oplossing om te proberen is om je pasjes aan iemand te geven en dat je dus weekgeld krijgt. Je vaste lasten kunnen dan gewoon afgeschreven worden en jij hebt een max wat je uit kunt geven.
pi_125149149
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Heb je een cc? Een drastische oplossing om te proberen is om je pasjes aan iemand te geven en dat je dus weekgeld krijgt. Je vaste lasten kunnen dan gewoon afgeschreven worden en jij hebt een max wat je uit kunt geven.
Die heb ik niet, wil ik ook niet. Ik ken mezelf.

Maar dat zou wel kunnen, maar dan moet ik iemand in mijn familie die verantwoording gaan geven. En eigenlijk is dat niet wat ik wil. Ik kan het echt wel zelf, maar ik heb even iemand nodig die me helpt met het starten. Wat is realistisch voor dit, zus en zo. Waar geef ik te veel aan uit, waar kan ik dus besparen etc.
pi_125149175
quote:
99s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Hoihoi,

Ik weet niet of je het al gedaan hebt hoor. Maar ik heb altijd geld zat gehad tot ik ging samenwonen. Uiteindelijk hetzelfde probleem. Het geld is op, maar de maand duurt nog wel 2 weken. Uiteindelijk ben ik doormiddel van bonnetjes en een soort kasboek gaan bijhouden waaraan ik het nou allemaal uitgeef. Ik kwam er achter dat het ook aan een hoop onzin dingen was. Uiteindelijk hebben we huishoud geld apart gezet dat pinnen we iedere maand en daar moeten we het mee doen. Doormiddel van dat kasboek en dat je het geld ook echt bij je hebt werden wij er veel bewuster van hoe we het uitgaven. Misschien heb je er iets aan misschien ook niet.,. Maar het komt uit een goed hart ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_125149220
En bij de ABN heb je een financieel overzicht dan kun je zien waar alles aan opgaat. Ik heb het een tijdje in excel bijgehouden. Ben ermee gestopt maar wil het wel weer oppakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')