ja hoor maar nu is het vakantie.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:14 schreef senesta het volgende:
Hey Sara. Wat ik me van de week afvroeg.. doe je nog piano spelen tegenwoordig?
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
Even een update van Laysa.
Ze is heel erg moe, ze is uiteraard van alles aan het regelen, wel precies volgens D_K's wensen, daar wijkt ze geen milimeter vanaf
Ze is heel erg dankbaar voor alle lieve steunbetuigingen, die doen haar goed, zeker de mooie/leuke/lieve verhalen over D_K.
Uiteraard is ze heel verdrietig maar wat is die vrouw toch sterk, niks dan respect van deze kant.
mooi. heb jij die gemaakt?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:43 schreef Ynske het volgende:
tis hier echt niet meer werk werk enzo
maar goed, zijn nu aan t live angry birds spelen
[ afbeelding ]
Sociaal werkster misschien?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Vraagje. Jullie weten allemaal dat het bij mij qua financieën niet top gaat.. waar zou je voor zoiets hulp kunnen vragen? Ik merk dat ik er vanaf het begin van op mezelf wonen al moeite mee heb, maar ik merk ook dat ik het steeds minder overzie. Ik hoef niet gelijk in de schuldhulp/whatever, want dat heb ik ook weer niet. Maar iemand die me inzicht geeft in mijn uitgaven, hoe je dingen in kan delen en wat ik waar wel en niet aan kan uitgeven. Dat soort dingen. Ik wil dit niet met Kano doen, want er is toch wel wat schaamte. En verder in mijn familie blijkt dit bij iedereen een zwakke plek te zijn. Ik heb ook nooit echt geleerd hoe het moet
Mijn ouders hebben beide O + en ik heb O - ze bloed willen ze graag hebben idd. Bloed krijgen is wat moeilijker. Hoe goed ik bloed geven ook vind. Voor mij persoonlijk is het niet meteen optie tenzij iemand het à la de minuut nodig heeft en ik de enige ben doe ik het meteen. Moeten ze er wel een bedje bij plaatsen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had het anders ook niet geweten, maar mijn ouders hebben allebei O negatief, dus dan moet ik het volgens mij ook hebben.
Is Nibud iets voor je?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Vraagje. Jullie weten allemaal dat het bij mij qua financieën niet top gaat.. waar zou je voor zoiets hulp kunnen vragen? Ik merk dat ik er vanaf het begin van op mezelf wonen al moeite mee heb, maar ik merk ook dat ik het steeds minder overzie. Ik hoef niet gelijk in de schuldhulp/whatever, want dat heb ik ook weer niet. Maar iemand die me inzicht geeft in mijn uitgaven, hoe je dingen in kan delen en wat ik waar wel en niet aan kan uitgeven. Dat soort dingen. Ik wil dit niet met Kano doen, want er is toch wel wat schaamte. En verder in mijn familie blijkt dit bij iedereen een zwakke plek te zijn. Ik heb ook nooit echt geleerd hoe het moet
Vraag de gemeente die hebben meestal een social werken/budget coach. Contact met het nibud opnemen?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
er zijn budgetcoachesquote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Ik vind het knap dat je het zelf kunt zien. Ik weet dat er iemand in een andere sc bewindvoerder is. Wellicht kan die je helpen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Puala het volgende:
Kun je dan met iemand een afspraak maken om gewoon een keer 2 uur te gaan zitten en de boel door te lopen? Ik ken het alleen van via internet dingen opzoeken eigenlijk.quote:
Ja het is gewoon moeilijk. Ik dacht altijd dat ik er wel uit zou komen, maar ik merk toch dat ik meer met budgetten moet gaan werken. En ik vind het dan weer moeilijk om in te schatten wat realistisch is.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vraag de gemeente die hebben meestal een social werken/budget coach. Contact met het nibud opnemen?
Balen joh dat het zo moeizaam gaat. Op jezelf wonen is ook gewoon ontzettend duur en de startsalarissen niet meer heel ruim.
Wie is dat? Ik zou evt. een keer contact kunnen zoeken of hij weet welke weg je kan bewandelenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het zelf kunt zien. Ik weet dat er iemand in een andere sc bewindvoerder is. Wellicht kan die je helpen.
Dit.quote:
Zal wel moeten. Ik heb nu voor de 5e maand geen idee hoe ik de laatste 2 weken door moet komen qua geld. Het vlieg er gewoon echt gigantisch snel uit. En ik heb last van uitstelgedrag. En dat moet stoppen.quote:
Heb je een cc? Een drastische oplossing om te proberen is om je pasjes aan iemand te geven en dat je dus weekgeld krijgt. Je vaste lasten kunnen dan gewoon afgeschreven worden en jij hebt een max wat je uit kunt geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal wel moeten. Ik heb nu voor de 5e maand geen idee hoe ik de laatste 2 weken door moet komen qua geld. Het vlieg er gewoon echt gigantisch snel uit. En ik heb last van uitstelgedrag. En dat moet stoppen.
Die heb ik niet, wil ik ook niet. Ik ken mezelf.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je een cc? Een drastische oplossing om te proberen is om je pasjes aan iemand te geven en dat je dus weekgeld krijgt. Je vaste lasten kunnen dan gewoon afgeschreven worden en jij hebt een max wat je uit kunt geven.
Hoihoi,quote:Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal wel moeten. Ik heb nu voor de 5e maand geen idee hoe ik de laatste 2 weken door moet komen qua geld. Het vlieg er gewoon echt gigantisch snel uit. En ik heb last van uitstelgedrag. En dat moet stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |