liever oprecht en betrokken dan genuanceerd, niet toepasselijk en ongemeend!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, misschien. Kweenie
Oprecht is het in elk geval
Oke. En zo niet:quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef indaha het volgende:
Dit idd, D_k was ook recht voor zijn raap dus ik denk ook dat hij dit zou kunnen waarderen.
quote:
Dat is iets dat ik ALTIJD zal blijven bewonderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb je eigenlijk nooit zien klagen, of medelijden op zien wekken
Ja he, hij wist over veel onderwerpen me iets te leren , dat ga ik vooral missen . Nu ga ik echt proberen te slapenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Voor mij was DK in het begin vooral verschrikkelijk irritant, naarmate ik hem vaker sprak ging ik me met hem identificeren en daarna kwam al gauw het respect. Je kon zoveel van hem leren, niet alleen feitelijke kennis maar ook levenswijsheid.
Ik heb me nog nooit zo graag de dommere in het gesprek gevoeld
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef Nibb-it het volgende:
Rust zacht Eminentie. Ook mijn condoleances aan de nabestaanden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef yvonne het volgende:
Laysa heel veel sterkte in deze verdrietige tijd.
Je man is iemand die we niet licht zullen vergeten.
Scherp, adrem, en altijd als je denkt, de boel is weer kalm, kwam hij wel weer even voor wat reuring in de tent zorgen.
DK, ik heb binnensmonds heus wel zitten gmblen als ik je de boel op stelten zag zetten
Wat heb je voor een hoop lol gezorgd in RLS. ook daar nooit om een weerwoordje verlegen.
Is er eigenlijk wel een sc waar je niet met hart en ziel te vinden was?
Ik heb je eigenlijk nooit zien klagen, of medelijden op zien wekken, wel zaten we geregeld in topics waar het over gezondheidszorg ging en dan met name het korten van allerlei zaken.
Ik weet niet waar je bent, of wát je bent, ik hoop alleen dat je zonder pijn bent en rust hebt en dat je nog even met ons mee kunt kijken hoe tof we je vinden en naar je vrouw kijken hoe sterk dat ze is. Wat heb jij het getroffen met zo'n vrouw.
Dag DK
En zo is het.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
Leuk om die linkjes van een jaar terug te lezen. Ik kom nooit in deze SC, maar het is wel duidelijk dat D_K overal hetzelfde liep te etteren in het begin. Bijzonder wel...hoe hij in eerste instantie iedereen over de flos hielp, maar daarna harten wist te stelen.
Ik dacht in eerste instantie van D_K dat ie liep te trollenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij gebrek aan stemmers zijn de huidige verkiezingen ongeldig verklaard.
De enige prijs dit jaar gaat dus naar:
De_Kardinaal: Nijmegen Dictator 2009!
Namens de organisatie: van harte gefeliciteerd met de prijs!
Dat illustreert het mooi... DK grows on you!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehhe wij hebben ooit in 2008 nog eens Nijmegen Awards gehoudenToen was DK nog niet zo lang in het topic. En dat was wel te merken aan de awards die hij won:
1. Wie is de grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?: De_kardinaal
5. Minst leukste relschopper: gedeelde plek voor CP en De_Kardinaal
7. Minst humorvolle user: Gedeelde plek voor De_Kardinaal en Nielez
9. Meest irritante user: De_Kardinaal
16. Grootste randdebiel: overduidelijk De_Kardinaal
Het jaar erop zijn de awards gefaald maar was hij al bij velen genomineerd als:
4. Leukste relschopper: De_Kardinaal
22. Meest meevallende user IRL: De_Kardinaal
En:
STA / Nijmegenawards 2009 - nominatie topic!
En natuurlijk:
[..]
R.I.P.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet aan ons zijn medische details hier te bespreken.
volgens mij is voor ons allemaal niet zo belangrijk waar hij aan gestorven is. vandaag is de dag dat we iemand die heen is gegaan gedenken! en zijn nabestaanden proberen een klein beetje te steunen.quote:
Begrijpelijk. Ik lees dat hij een unieke ziekte had. Is die plots overleden of was het al verwacht? Begrijp ook dat buitenstaanders benieuwd zijn naar wat er gaande is. Het is natuurlijk zeer sneu wanneer een persoon overlijdt.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef komrad het volgende:
[..]
volgens mij is voor ons allemaal niet zo belangrijk waar hij aan gestorven is. vandaag is de dag dat we iemand die heen is gegaan gedenken! en zijn nabestaanden proberen een klein beetje te steunen.
Begin dan rustig en eerst met medeleven enzo ipv die vraag hier zo neer te plempen!quote:Op woensdag 10 april 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik lees dat hij een unieke ziekte had. Is die plots overleden of was het al verwacht? Begrijp ook dat buitenstaanders benieuwd zijn naar wat er gaande is. Het is natuurlijk zeer sneu wanneer een persoon overlijdt.
ik kan je niet verder helpen want ik weet het niet. bovendien vind ik dat Greys het goed gezegd geeft, dat is privé en niet aan derden om iets over te zeggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik lees dat hij een unieke ziekte had. Is die plots overleden of was het al verwacht? Begrijp ook dat buitenstaanders benieuwd zijn naar wat er gaande is. Het is natuurlijk zeer sneu wanneer een persoon overlijdt.
Dat was inderdaad niet op z'n plaats, mijn excuses. Onthoudt echter wel dat dit een forum is en anderen nieuwsgierig zijn naar wat er precies gebeurd is.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begin dan rustig en eerst met medeleven enzo ipv die vraag hier zo neer te plempen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |