Begrijpelijk. Ik lees dat hij een unieke ziekte had. Is die plots overleden of was het al verwacht? Begrijp ook dat buitenstaanders benieuwd zijn naar wat er gaande is. Het is natuurlijk zeer sneu wanneer een persoon overlijdt.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef komrad het volgende:
[..]
volgens mij is voor ons allemaal niet zo belangrijk waar hij aan gestorven is. vandaag is de dag dat we iemand die heen is gegaan gedenken! en zijn nabestaanden proberen een klein beetje te steunen.
Begin dan rustig en eerst met medeleven enzo ipv die vraag hier zo neer te plempen!quote:Op woensdag 10 april 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik lees dat hij een unieke ziekte had. Is die plots overleden of was het al verwacht? Begrijp ook dat buitenstaanders benieuwd zijn naar wat er gaande is. Het is natuurlijk zeer sneu wanneer een persoon overlijdt.
ik kan je niet verder helpen want ik weet het niet. bovendien vind ik dat Greys het goed gezegd geeft, dat is privé en niet aan derden om iets over te zeggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik lees dat hij een unieke ziekte had. Is die plots overleden of was het al verwacht? Begrijp ook dat buitenstaanders benieuwd zijn naar wat er gaande is. Het is natuurlijk zeer sneu wanneer een persoon overlijdt.
Dat was inderdaad niet op z'n plaats, mijn excuses. Onthoudt echter wel dat dit een forum is en anderen nieuwsgierig zijn naar wat er precies gebeurd is.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Begin dan rustig en eerst met medeleven enzo ipv die vraag hier zo neer te plempen!
Goed, klaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet op z'n plaats, mijn excuses. Onthoudt echter wel dat dit een forum is en anderen nieuwsgierig zijn naar wat er precies gebeurd is.
QFT!quote:Op woensdag 10 april 2013 01:24 schreef Rawberry het volgende:
Het was een eer en een genoegen hem gekend te hebben.
Dat is prima en dat respecteer ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed, klaar.
Dan kan ik je nu vertellen dat niemand je daar antwoord op zal kunnen of gaat geven. Laysa verteld dat misschien ooit. Maar hier krijg je geen antwoord op die vraag en zeker nu niet.
Het is er niet meer van gekomen DK, maar je foto die je mij stuurde heb ik nog en zalquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat je bang bent voor mij mij zeker?![]()
maar even serieus ik zou ook nog heel graag iemand ontmoeten die nu heel erg ziek is![]()
hopelijk is hij snel weer beter en komt het er nog van.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik volg je al een hele tijd en daarom post ik ook. Ik vind het knap dat je ons tot zover steeds op de hoogte heb gehouden. Toch een behoorlijk inkijk in je privé leven.
De wedstrijd is gespeeld maar ik hoop dat je nog wat blessuretijd is gegund. Liefdevolle dagen die je nog kan doorbrengen met zij die het belangrijkst zijn in je leven.
Niemand verslaat de dood, hoe hard hij of zij strijdt. Het enige wat mogelijk is om die te vertragen en dat is je gelukt.
![]()
DK
Ik ook, met tranen in mijn ogen. Vorig jaar heb ik nogal eens gePMd met D_K, over van alles en nog wat. Ik heb ze van de week nog eens nagelezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef Oognip het volgende:
En dan was iedereen op de kast en dan postte hij:![]()
Ik zit hier hardop te lachen
Als iemand die daar meepostte op dat moment kon begrijpen wat zij doormaakte was hij het wel...quote:Op woensdag 10 april 2013 07:05 schreef Brighteyes het volgende:
Deze post voor Fratz twee weken terug vond ik zo mooi, maar nu tegelijk ook zo schrijnend...
[..]
Ze zit in Nederland maar ga haar even bellenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je haar niet even bellen sara? Lijkt me wel fijn voor je als dat kan...
In de Singles verkiezingen is hij ook regelmatig naar voren gekomen als relschopper. Een keer de leukste/irritantste rel etc etc.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehhe wij hebben ooit in 2008 nog eens Nijmegen Awards gehoudenToen was DK nog niet zo lang in het topic. En dat was wel te merken aan de awards die hij won:
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:38 schreef Jannuk het volgende:
Kut, D_K!
De urenlange gesprekken over beslissingen die eigenlijk nog niet genomen zouden mogen worden. Emotionele momenten van radeloosheid. Je humor, sarcasme en galgenhumor. En als er dan iemand op fok aan je vroeg... maar wat heb je dan? "Ik volg een cursus versneld doodgaan."
Je hebt die cursus veel te snel afgerond. Vast met prachtige resultaten, want je hebt geleefd. Je liet op fok niet zien hoe ziek je was, maar was scherp, een allesweter, een rotzak, sarcastisch. Maar aan de andere kant was je heel oprecht. Als iemand echt problemen had, liet je je lieve kant zien, niet te veel en niet te lang, maar net genoeg om te laten weten dat je er was.
Laysa en naasten, heel veel sterkte met het verlies van D_K, heel veel kracht en liefde toegewenst.
D_K.. je wordt gemist!
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:51 schreef dotKoen het volgende:
Ik wist wel dat hij een ervaren patiënt was, maar dat hij zo ziek was wist ik niet. Inderdaad, wat een kutnieuws. Vreemd gevoel, wij waren niet altijd aardig voor D_K, hij ook niet altijd voor 'ons', maar eigenlijk had hij -vaker dan ik wellicht zou willen - terechte kritiek op ons. Mooie discussies waren het. Sterke voor iedereen voor wie hij dierbaar was.
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Heel veel sterkte Lays. Ook al is het alweer een tijdje terug vind ik het zo mooi dat jullie getrouwd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |