quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Lieve allemaal.
De meesten van jullie hebben het al van Laysa zelf vernomen op Facebook, maar sommigen weten het nog niet en anderen durven wellicht niet zo goed er nu over te praten.
Ik heb Laysa net gesproken en ze heeft graag dat het hier wordt gemeld en vooral ook dat we - als we dat willen - er openlijk over praten. DK had niet anders gewild en hij verdient het ook echt dat we over hem praten, zegt ze.
De_Kardinaal is vanmorgen overleden.
Laysa en de familie hebben mooi en fijn afscheid genomen vertelde ze, het is vreselijk moeilijk, ze is kapot van verdriet maar hij heeft eindelijk de rust waar hij zo naar verlangde.
Rust zacht lieve DK en heel veel sterkte Laysa en ik vind het enórm sterk van je dat je me liet weten dat we er over mogen en kunnen praten en vooral dat hij dat verdient. Want daar heb je helemaal gelijk in.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk: iemand gaat het wel vragen. Ik had kunnen weten dat jij het zou zijn![]()
Ik ook niet meer meis, ik ga hem vandaag ook even niet luisteren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik kan het daar echt niet bij droog houden.
Zal ik je wat grappigs vertellen, D_K had een schurft aan dat nummerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Greys het volgende:
Sorry als ik er mensen mee aan het huilen maak
Maar dat liedje hoort hier.
Laysa en ik en Kally hebben er vorig jaar bij The Passion ook al zo om zitten brullen.
Omdat het toen al allemaal zo oneerlijk was.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik je wat grappigs vertellen, D_K had een schurft aan dat nummer
Maar pech zei Laysa dan
Hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar pech zei Laysa dan
Dat zei hij maar hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar pech zei Laysa dan
Dat weet ik, en het is absoluut niet respectloos van jequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft ze me volgens mij idd verteld.
Maar da's niet respectloos bedoeld ook hoor
Want Laysa vindt hem prachtig.
yeah, nooit meer een discussie over wie de grootste bokser ooit was bv. discussies waar je toch nooit uitkwam, maar leuk om te voeren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Maes het volgende:
Het is eigenlijk mooi dat we met z'n allen een soort van erehaag bouwen voor DK, vol met goeie en mooie herinneringen
Wordt een bloemstuk vanuit de sc voor de begrafenis wel op prijs gesteld?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Laysa overigens gevraagd of ze het fijn vindt om kaartjes/bloemen oid vanuit de sc te krijgen.
Ze gaf aan kaartjes heel fijn te vinden
Met bloemen was ze niet zo goed
Sommige van jullie hebben hun adres wel en anders staat mijn pm open
Is echt niet erg hoor, Laysa zei zaterdag nog dat ze het heel fijn vond om dat nummer gepost te zien worden (omdat ik haar toen vroeg of ze het wel of niet goed vond als ik dat deed).quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Bamba het volgende:
Heb ik net dat linkje van Greys op facebook gedeeld. Nou ja, pech zoals Laysa dan zei![]()
+1quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Bamba het volgende:
Heb ik net dat linkje van Greys op facebook gedeeld. Nou ja, pech zoals Laysa dan zei![]()
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wordt een bloemstuk vanuit de sc voor de begrafenis wel op prijs gesteld?
Wordt als het goed is al gevraagdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me niet als de begrafenis in besloten kring wordt gehouden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd wel. Ik denk dat het nummer op dit moment wel een grote steun voor haar isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Is echt niet erg hoor, Laysa zei zaterdag nog dat ze het heel fijn vond om dat nummer gepost te zien worden (omdat ik haar toen vroeg of ze het wel of niet goed vond als ik dat deed).
Ik ga het missen dat te lezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, nooit meer een discussie over wie de grootste bokser ooit was bv. discussies waar je toch nooit uitkwam, maar leuk om te voeren.
en meer van dat soort dingen
Ik heb nog een kaartje naar D_K en Laysa gestuurd , ik denk dat die niet op tijd is aangekomen en nu vind ik het zo stom omdat hij er niet meer isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Laysa overigens gevraagd of ze het fijn vindt om kaartjes/bloemen oid vanuit de sc te krijgen.
Ze gaf aan kaartjes heel fijn te vinden
Met bloemen was ze niet zo goed
Sommige van jullie hebben hun adres wel en anders staat mijn pm open
Dat is niet stom, absoluut niet, is toch hartstikke lief van je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje naar D_K en Laysa gestuurd , ik denk dat die niet op tijd is aangekomen en nu vind ik het zo stom omdat hij er niet meer is
![]()
Het is sneller gegaan dan ik verwachtte .
Das toch juist lief?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje naar D_K en Laysa gestuurd , ik denk dat die niet op tijd is aangekomen en nu vind ik het zo stom omdat hij er niet meer is
![]()
Dit iddquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vrouw met een BMI hoger dan 25 mag geen friet eten. NOOIT.
Liefquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef komrad het volgende:
En wat ik ook nog even wilde zeggen: Ik heb de laatste tijd de SC een beetje lurkend gevolgd. In de slowchat is de afgelopen tijd heel erg betrokken maar ook terughoudend en met gevoel van privacy over de ziekte van D_K gesproken. Dat laat zien dat het dus wel op een fatsoenlijke manier kan op het net maar vooral zegt het veel over jullie aller betrokkenheid bij D_K en Laysa. Daarom wil ik ook jullie allemaal heel veel sterkte wensen de komende tijd.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef Oognip het volgende:
En dan was iedereen op de kast en dan postte hij:
[..]![]()
Ik zit hier hardop te lachen
* ik zeg het niet...ik zeg het niet *quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een onwijs irritante kutuser
quote:
Daarom mocht ik D_K ook zo graag. Hij kon mij finaal klem zetten in een SC met oneliners en ondertussen waren we via de dm's aan het lachen over mijn 'ikke weer snel googlen, en verdomd D_K had wéér gelijk!'quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Wat ik ook zo bijzonder vond was dat hoeveel verdriet en ellende DK om/met zijn gezondheid had, hij aandacht had voor de dingetjes van anderen hier. Al was dat in zijn ogen misschien soms een futiliteit, hij had er aandacht voor. Soms in de vorm van een cynische opmerking, soms een lekker flauw grapje om er luchtig over te doen, soms met goed advies, maar altijd aandacht.
Ja Briljantquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
Met toestemming van Qwea, hier moest ik net om grinniken:
[..]
[..]
Geweldigquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
Met toestemming van Qwea, hier moest ik net om grinniken:
[..]
[..]
Gelukkig heb ik zelfkennisquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
* ik zeg het niet...ik zeg het niet *
Ik wilde vandaag een kaartje sturen maar ben er niet aan toegekomen. Nog stommerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het met maar weinig mensen écht heel stevig aan de stok gehad op FOK!, maar D_K was er één van. Het stamt al van járen geleden en was wederzijds. Dat wisten we van elkaar en ik heb om die kant van hem dan ook nooit kunnen lachen. Ik heb Laysa nodig gehad om de andere kant te kunnen zien. Overigens heeft een aantal andere SC-ers me ook met zachte dwang tot mildheid bewogen.quote:
Mooi toch juist om te vertellen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het met maar weinig mensen écht heel stevig aan de stok gehad op FOK!, maar D_K was er één van. Het stamt al van járen geleden en was wederzijds. Dat wisten we van elkaar en ik heb om die kant van hem dan ook nooit kunnen lachen. Ik heb Laysa nodig gehad om de andere kant te kunnen zien. Overigens heeft een aantal andere SC-ers me ook met zachte dwang tot mildheid bewogen.
In de loop van de tijd is onze onenigheid naar de achtergrond verdwenen. Het deed er niet meer toe. Los van alles is wat zij samen voor elkaar boksten bewonderenswaardig. En dat meen ik oprecht: ze hebben me keihard geraakt.
Tsja, me & my big mouth; ik moet bovenstaande natuurlijk ook weer zo nodig typen. Nou ja, het is zo het is
dat heet oprechtheid, iets wat D_K als ik de reacties lees kon waarderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het met maar weinig mensen écht heel stevig aan de stok gehad op FOK!, maar D_K was er één van. Het stamt al van járen geleden en was wederzijds. Dat wisten we van elkaar en ik heb om die kant van hem dan ook nooit kunnen lachen. Ik heb Laysa nodig gehad om de andere kant te kunnen zien. Overigens heeft een aantal andere SC-ers me ook met zachte dwang tot mildheid bewogen.
In de loop van de tijd is onze onenigheid naar de achtergrond verdwenen. Het deed er niet meer toe. Los van alles is wat zij samen voor elkaar boksten bewonderenswaardig. En dat meen ik oprecht: ze hebben me keihard geraakt.
Tsja, me & my big mouth; ik moet bovenstaande natuurlijk ook weer zo nodig typen. Nou ja, het is zo het is
Tsja, kweenie. Het hoort niet helemaal of zo en het is niet de plaats of het moment misschien. Maar ja, ik moet zo nodig weer zo recht voor de kar zijn, of zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi toch juist om te vertellen?
We kunnen wel allemaal nu gaan roepen dat we hem vanaf het begin om de hals vielen, maar voor een deel geldt dat zeker niet. Maar dan is het dés te bijzonder dat dat van alle kanten bijgedraaid is
Ik dacht net nog aan de foto van DK en Laysa met de kerstmutsen op die in jouw pakket zaten...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, kweenie. Het hoort niet helemaal of zo en het is niet de plaats of het moment misschien. Maar ja, ik moet zo nodig weer zo recht voor de kar zijn, of zo
je gedenkt iemand door herinneringen op te halen. Zolang het met respect is, is dat toch alleen maar mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, kweenie. Het hoort niet helemaal of zo en het is niet de plaats of het moment misschien. Maar ja, ik moet zo nodig weer zo recht voor de kar zijn, of zo
Ik zag 'm gisteren nogquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht net nog aan de foto van DK en Laysa met de kerstmutsen op die in jouw pakket zaten...
Ja, misschien. Kweeniequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef komrad het volgende:
je gedenkt iemand door herinneringen op te halen. Zolang het met respect is, is dat toch alleen maar mooi
En ik was dus op zoek naar het enige nummer dat D_K ooit via GUP in R49 heeft aangevraagd en eindelijk in een iets andere uitvoering wél gevonden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef komrad het volgende:
[..]
je gedenkt iemand door herinneringen op te halen. Zolang het met respect is, is dat toch alleen maar mooi
Ik denk dat het juist weer bij DK hoort. Hij kwam op een bijzondere manier de SC binnen (zoals eerder gequote werd) en die indruk heeft hij voor mij nooit helemaal kunnen afschudden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit idd, D_k was ook recht voor zijn raap dus ik denk ook dat hij dit zou kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef komrad het volgende:
[..]
liever oprecht en betrokken dan genuanceerd, niet toepasselijk en ongemeend!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, misschien. Kweenie
Oprecht is het in elk geval
Oke. En zo niet:quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef indaha het volgende:
Dit idd, D_k was ook recht voor zijn raap dus ik denk ook dat hij dit zou kunnen waarderen.
quote:
Dat is iets dat ik ALTIJD zal blijven bewonderen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb je eigenlijk nooit zien klagen, of medelijden op zien wekken
Ja he, hij wist over veel onderwerpen me iets te leren , dat ga ik vooral missen . Nu ga ik echt proberen te slapenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Voor mij was DK in het begin vooral verschrikkelijk irritant, naarmate ik hem vaker sprak ging ik me met hem identificeren en daarna kwam al gauw het respect. Je kon zoveel van hem leren, niet alleen feitelijke kennis maar ook levenswijsheid.
Ik heb me nog nooit zo graag de dommere in het gesprek gevoeld
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef Nibb-it het volgende:
Rust zacht Eminentie. Ook mijn condoleances aan de nabestaanden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef yvonne het volgende:
Laysa heel veel sterkte in deze verdrietige tijd.
Je man is iemand die we niet licht zullen vergeten.
Scherp, adrem, en altijd als je denkt, de boel is weer kalm, kwam hij wel weer even voor wat reuring in de tent zorgen.
DK, ik heb binnensmonds heus wel zitten gmblen als ik je de boel op stelten zag zetten
Wat heb je voor een hoop lol gezorgd in RLS. ook daar nooit om een weerwoordje verlegen.
Is er eigenlijk wel een sc waar je niet met hart en ziel te vinden was?
Ik heb je eigenlijk nooit zien klagen, of medelijden op zien wekken, wel zaten we geregeld in topics waar het over gezondheidszorg ging en dan met name het korten van allerlei zaken.
Ik weet niet waar je bent, of wát je bent, ik hoop alleen dat je zonder pijn bent en rust hebt en dat je nog even met ons mee kunt kijken hoe tof we je vinden en naar je vrouw kijken hoe sterk dat ze is. Wat heb jij het getroffen met zo'n vrouw.
Dag DK
En zo is het.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
Leuk om die linkjes van een jaar terug te lezen. Ik kom nooit in deze SC, maar het is wel duidelijk dat D_K overal hetzelfde liep te etteren in het begin. Bijzonder wel...hoe hij in eerste instantie iedereen over de flos hielp, maar daarna harten wist te stelen.
Ik dacht in eerste instantie van D_K dat ie liep te trollenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij gebrek aan stemmers zijn de huidige verkiezingen ongeldig verklaard.
De enige prijs dit jaar gaat dus naar:
De_Kardinaal: Nijmegen Dictator 2009!
Namens de organisatie: van harte gefeliciteerd met de prijs!
Dat illustreert het mooi... DK grows on you!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehhe wij hebben ooit in 2008 nog eens Nijmegen Awards gehoudenToen was DK nog niet zo lang in het topic. En dat was wel te merken aan de awards die hij won:
1. Wie is de grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?: De_kardinaal
5. Minst leukste relschopper: gedeelde plek voor CP en De_Kardinaal
7. Minst humorvolle user: Gedeelde plek voor De_Kardinaal en Nielez
9. Meest irritante user: De_Kardinaal
16. Grootste randdebiel: overduidelijk De_Kardinaal
Het jaar erop zijn de awards gefaald maar was hij al bij velen genomineerd als:
4. Leukste relschopper: De_Kardinaal
22. Meest meevallende user IRL: De_Kardinaal
En:
STA / Nijmegenawards 2009 - nominatie topic!
En natuurlijk:
[..]
R.I.P.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet aan ons zijn medische details hier te bespreken.
volgens mij is voor ons allemaal niet zo belangrijk waar hij aan gestorven is. vandaag is de dag dat we iemand die heen is gegaan gedenken! en zijn nabestaanden proberen een klein beetje te steunen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |