Voor ieder wat wils!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veel. Mo wilde quiche ipv spareribs (rouw even met me mee, wil je?) en toen liep ik langs het vlees en zag ik cordon bleu. En toen wilde ik cordon bleuDus, we eten quiche met cordon bleu
Als kardinaal doe ik dat alleen als er al jonge kinderen inzitten.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je dan nu weer lekker in je zandbak spelen?
Ja, Mo wilde mossel, maar daar had ik even geen trek inquote:
Zie, dacht ik al en was te lui om te googlenquote:
Ik denk dat het nu serieus tijd wordt dat je je even achter de oren krabt.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als kardinaal doe ik dat alleen als er al jonge kinderen inzitten.
Laat je niet zo op de kast jagen, Eliesquote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu serieus tijd wordt dat je je even achter de oren krabt.
Ik vind jou echt een onwijs irritante kutuserquote:Op zondag 8 januari 2012 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als kardinaal doe ik dat alleen als er al jonge kinderen inzitten.
QFTquote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een onwijs irritante kutuser
Achteraan sluiten.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een onwijs irritante kutuser
aaahw. Zieligquote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Wandeling in Limburg was leuk, Diaz ligt in een diepe coma.Jules had zich nog zeer gedaan, opeens hield ze haar pootje heel raar naar de zijkant. Dachten eerst dat het uit de kom was, maar ze hinkte er nog wel af en toe op. Poos gedragen en later liep ze weer redelijk..had dr maar ff aan de lijn gehoude. Nu heeft ze er geen last meer van.
Ja, of je rot lekker op uit de SC. Dat is natuurlijk ook een goeie optie.quote:
Sneller overgewicht om dat je klein bent is natuurlijk kul. En ik mag dat zeggen, want ik ben slechts 6 cm langer dan jijquote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb overgwicht. Maar dat heb ik nogal snel met een lengte van 1,57Maar zit al een jaar overspannen thuis en dat heeft er wel aangetikt zeg maar.
Ja? Weegt dat zo zwaar dan die overspannenheid?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb overgewicht. Maar dat heb ik nogal snel met een lengte van 1,57Maar zit al een jaar overspannen thuis en dat heeft er wel aangetikt zeg maar.
Is een te overwegen optie natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, of je rot lekker op uit de SC. Dat is natuurlijk ook een goeie optie.
Ja ik schrok me rot, ze hield hem echt heel raar.. maar geen pijn als ik eraan zat en nu loopt ze weer normaal gelukkig.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sneller overgewicht om dat je klein bent is natuurlijk kul. En ik mag dat zeggen, want ik ben slechts 6 cm langer dan jij
Nah, ik vond het eigenlijk wel een goed excuus voor mijn dik-zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sneller overgewicht om dat je klein bent is natuurlijk kul. En ik mag dat zeggen, want ik ben slechts 6 cm langer dan jij
Ik zou het niet eens overwegen en gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is een te overwegen optie natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |