Sterktequote:Op zondag 8 januari 2012 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga me eens in de kleren hijsen voor de receptie.![]()
Jij eet patat en je vriend niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:43 schreef Oognip het volgende:
Ik wil patat maar mijn vriend niet.
Wat nu?
Dat wordt het waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 8 januari 2012 16:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Jij eet patat en je vriend niet?
Die vriend had liever friet.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Jij eet patat en je vriend niet?
dumpenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:43 schreef Oognip het volgende:
Ik wil patat maar mijn vriend niet.
Wat nu?
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een man die liever gezond eet dan patat is sowieso stiekem een nicht.
Flikker op, gekquote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vrouw met een BMI hoger dan 25 mag geen friet eten. NOOIT.
De waarheid komt soms hard aan dat begrijp ik.quote:
Patat dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ook niet. Mannen trouwens ook niet.quote:
Ga toch weg met je tabelletjequote:Op zondag 8 januari 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook niet. Mannen trouwens ook niet.
[ afbeelding ]
Kip kun je eventueel gesneden kopen he. Maar ik eet zelf geen kip. Vlees is toch met een minutje in reepjes gesneden? (als ik die beef shanghai moet maken en de balletjes daadwerkelijk doe draaien enzo ben ik ook langer bezig hoor. maar dingen als terayaki en kip siam kan ik het me niet voorstellen. Als ik het binnenkort weer een keer maak ga ik iig een keer timen. Want ben nu zelf ook wel benieuwd. Bedenk me nu wel dat er natuurlijk meer is dan beef shanghai, teriyaki en kip siam bij die wereldgerechtenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar marineren kost 10 minuten, en de rijst koken ook. Zelfs als je dat tegelijk doet en in die 10 minuten de rest doet dan moet je VOOR die tijd de kip snijden, en erna pas braden, afgieten, gaar laten worden, water en saus erbij, groenten erbij, even laten koken...
10 minuten KAN dan gewoon niet
Dan mag je patat eten volgens de tabel.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga toch weg met je tabelletje. Als ik patat wil eten dan doe ik dat (nu heb ik wel een BMI van 23, maar toch
).
Als ik een BMI van 30 had zou ik ook gewoon patat eten als ik daar zin in hebquote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mag je patat eten volgens de tabel.
Als je een BMI van 30 hebt kan patat daar best de oorzaak van zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik een BMI van 30 had zou ik ook gewoon patat eten als ik daar zin in heb.
Dat hindert niet wat een echte body-builder heeft ook een ongezond eet-patroon.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:06 schreef Goodbye het volgende:
Als bodybuilder ben je dan ook mooi de sjaak. Dan mag je van dat tabelletje nooit patat eten.
Of niet. Boeiend, laat iemand lekker eten wat diegene wil.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een BMI van 30 hebt kan patat daar best de oorzaak van zijn.
Ik laat ook iemand eten wat hij/zij wil, want ik ben geen wet he. Maar of het gezond is dat is wat andersquote:Op zondag 8 januari 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of niet. Boeiend, laat iemand lekker eten wat diegene wil.
Vind dat hele BMI gebeuren sowieso bullshit, wat de internet testjes betreft, that is.
Oh, net zeg je nog dat iemand met een BMI hoger dan 25 geen patat mag eten...quote:Op zondag 8 januari 2012 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik laat ook iemand eten wat hij/zij wil, want ik ben geen wet he. Maar of het gezond is dat is wat anders
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |