Jij ook alquote:Op zondag 8 januari 2012 16:01 schreef Qwea het volgende:
wat een onwijze droppie, Tombo
Ik ben verliefd denk ik
Is vast een plugin voor te downen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:02 schreef Oognip het volgende:
Nu verbruikt chrome inderdaad een stuk beter, maar een heel groot nadeel vind ik dat die avatars niet stil kunnen
Kip koop ik als ik haast heb gesnedenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:02 schreef Qwea het volgende:
Wat een leuke naam ook
Ooh en TP, 10 min met een wereld gerecht?! Fuck me, ik ben langer bezig
Vlees snijden, groente snijden, ect.
Hoeveel kost het om hem te ontvoeren en hier langs te brengen?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:04 schreef tombolafan het volgende:
En ik vind het ook echt een cutie!Ik ga snel langs denk ik
Ja, precies! 20 min wel hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 16:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kip koop ik als ik haast heb gesnedenEn rijst opzetten, vlees laten marineren en tijdens die tijd alles snijden, dan erbij enzo... Maar het moet al 10 minuten marineren dus ik ben ook wel 20 minuten bezig
Mijn vriend kwam met het idee om 2 browsers te gebruiken, 1 met flash en 1 zonder. Dan gebruik ik voor fok en andere websites de browser zonder flash en als ik filmpjes of zo wil kijken (heel weinig) gebruik ik de browser met flash. Een gedoe, maar als het helpt...quote:
Het is een haar.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om hem te ontvoeren en hier langs te brengen?![]()
En dan op laten eten door Baloe?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om hem te ontvoeren en hier langs te brengen?![]()
Echt? (oke misschien ligt het eraan dat ik ooit een koksopleiding heb gedaan) Maar wat doe je er dan nog allemaal voor speciaals bij?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:02 schreef Qwea het volgende:
Wat een leuke naam ook
Ooh en TP, 10 min met een wereld gerecht?! Fuck me, ik ben langer bezig
Vlees snijden, groente snijden, ect.
Q moet effe precies weten wat ze voor zich laat jatten.quote:
Njah weet je wat het is dat marineren, als vlees echt lekker wilt marineren mot je dat minstens een uur van te voren doen. Dan kan het er in trekken. Dus met 10 minuten kun je het net zo goed meteen in de pan gooienquote:Op zondag 8 januari 2012 16:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kip koop ik als ik haast heb gesnedenEn rijst opzetten, vlees laten marineren en tijdens die tijd alles snijden, dan erbij enzo... Maar het moet al 10 minuten marineren dus ik ben ook wel 20 minuten bezig
Filllumke!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol en wattenstaafjes trouwens!Geef het kind een wattenstaafje en ze is er uren zoet mee..
Maar marineren kost 10 minuten, en de rijst koken ook. Zelfs als je dat tegelijk doet en in die 10 minuten de rest doet dan moet je VOOR die tijd de kip snijden, en erna pas braden, afgieten, gaar laten worden, water en saus erbij, groenten erbij, even laten koken...quote:Op zondag 8 januari 2012 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt? (oke misschien ligt het eraan dat ik ooit een koksopleiding heb gedaan) Maar wat doe je er dan nog allemaal voor speciaals bij?
Ja okee, je volgt dus gewoon het pakje nietquote:Op zondag 8 januari 2012 16:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Njah weet je wat het is dat marineren, als vlees echt lekker wilt marineren mot je dat minstens een uur van te voren doen. Dan kan het er in trekken. Dus met 10 minuten kun je het net zo goed meteen in de pan gooien
Ze zit 'm momenteel in de Zooplus doos waar ik een deur ingezaagd heb (quote:
En dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:11 schreef tombolafan het volgende:
Sjef heeft het op zijn heupen, even de gang open zetten en de zoldertrap neerlaten
Kan ie doen wat ie wilquote:
Wat doet hij dan? De zolder op?quote:
Meh, wat een moeite.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend kwam met het idee om 2 browsers te gebruiken, 1 met flash en 1 zonder. Dan gebruik ik voor fok en andere websites de browser zonder flash en als ik filmpjes of zo wil kijken (heel weinig) gebruik ik de browser met flash. Een gedoe, maar als het helpt...
Hm, ik ga maar niet klikken!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:17 schreef senesta het volgende:
http://www.channel4.com/n(...)ves-bungee-jump-snap
Verdiend die geen goeie maaltijd ofzo?quote:
Nou ja, niks. Maar wat tombo zegt. Vlees snijden, marineren is al 10 min, groente snijden... ben je wel 20 min in totaal onderweg.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt? (oke misschien ligt het eraan dat ik ooit een koksopleiding heb gedaan) Maar wat doe je er dan nog allemaal voor speciaals bij?
Verdiend.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, je volgt dus gewoon het pakje nietDan kan ik het ook
quote:
Ivy Blue toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het kind van Beyonce heet Blue Ivy... blauwe klimop dus.. waarom?
Je hebt er zin in hequote:Op zondag 8 januari 2012 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga me eens in de kleren hijsen voor de receptie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |