Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Jij ook alquote:Op zondag 8 januari 2012 16:01 schreef Qwea het volgende:
wat een onwijze droppie, Tombo
Ik ben verliefd denk ik
Is vast een plugin voor te downen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:02 schreef Oognip het volgende:
Nu verbruikt chrome inderdaad een stuk beter, maar een heel groot nadeel vind ik dat die avatars niet stil kunnen
Kip koop ik als ik haast heb gesnedenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:02 schreef Qwea het volgende:
Wat een leuke naam ook
Ooh en TP, 10 min met een wereld gerecht?! Fuck me, ik ben langer bezig
Vlees snijden, groente snijden, ect.
Hoeveel kost het om hem te ontvoeren en hier langs te brengen?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:04 schreef tombolafan het volgende:
En ik vind het ook echt een cutie!Ik ga snel langs denk ik
Ja, precies! 20 min wel hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 16:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kip koop ik als ik haast heb gesnedenEn rijst opzetten, vlees laten marineren en tijdens die tijd alles snijden, dan erbij enzo... Maar het moet al 10 minuten marineren dus ik ben ook wel 20 minuten bezig
Mijn vriend kwam met het idee om 2 browsers te gebruiken, 1 met flash en 1 zonder. Dan gebruik ik voor fok en andere websites de browser zonder flash en als ik filmpjes of zo wil kijken (heel weinig) gebruik ik de browser met flash. Een gedoe, maar als het helpt...quote:
Het is een haar.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om hem te ontvoeren en hier langs te brengen?![]()
En dan op laten eten door Baloe?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om hem te ontvoeren en hier langs te brengen?![]()
Echt? (oke misschien ligt het eraan dat ik ooit een koksopleiding heb gedaan) Maar wat doe je er dan nog allemaal voor speciaals bij?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:02 schreef Qwea het volgende:
Wat een leuke naam ook
Ooh en TP, 10 min met een wereld gerecht?! Fuck me, ik ben langer bezig
Vlees snijden, groente snijden, ect.
Q moet effe precies weten wat ze voor zich laat jatten.quote:
Njah weet je wat het is dat marineren, als vlees echt lekker wilt marineren mot je dat minstens een uur van te voren doen. Dan kan het er in trekken. Dus met 10 minuten kun je het net zo goed meteen in de pan gooienquote:Op zondag 8 januari 2012 16:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kip koop ik als ik haast heb gesnedenEn rijst opzetten, vlees laten marineren en tijdens die tijd alles snijden, dan erbij enzo... Maar het moet al 10 minuten marineren dus ik ben ook wel 20 minuten bezig
Filllumke!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Pol en wattenstaafjes trouwens!Geef het kind een wattenstaafje en ze is er uren zoet mee..
Maar marineren kost 10 minuten, en de rijst koken ook. Zelfs als je dat tegelijk doet en in die 10 minuten de rest doet dan moet je VOOR die tijd de kip snijden, en erna pas braden, afgieten, gaar laten worden, water en saus erbij, groenten erbij, even laten koken...quote:Op zondag 8 januari 2012 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt? (oke misschien ligt het eraan dat ik ooit een koksopleiding heb gedaan) Maar wat doe je er dan nog allemaal voor speciaals bij?
Ja okee, je volgt dus gewoon het pakje nietquote:Op zondag 8 januari 2012 16:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Njah weet je wat het is dat marineren, als vlees echt lekker wilt marineren mot je dat minstens een uur van te voren doen. Dan kan het er in trekken. Dus met 10 minuten kun je het net zo goed meteen in de pan gooien
Ze zit 'm momenteel in de Zooplus doos waar ik een deur ingezaagd heb (quote:
En dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:11 schreef tombolafan het volgende:
Sjef heeft het op zijn heupen, even de gang open zetten en de zoldertrap neerlaten
Kan ie doen wat ie wilquote:
Wat doet hij dan? De zolder op?quote:
Meh, wat een moeite.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend kwam met het idee om 2 browsers te gebruiken, 1 met flash en 1 zonder. Dan gebruik ik voor fok en andere websites de browser zonder flash en als ik filmpjes of zo wil kijken (heel weinig) gebruik ik de browser met flash. Een gedoe, maar als het helpt...
Hm, ik ga maar niet klikken!quote:Op zondag 8 januari 2012 16:17 schreef senesta het volgende:
http://www.channel4.com/n(...)ves-bungee-jump-snap
Verdiend die geen goeie maaltijd ofzo?quote:
Nou ja, niks. Maar wat tombo zegt. Vlees snijden, marineren is al 10 min, groente snijden... ben je wel 20 min in totaal onderweg.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt? (oke misschien ligt het eraan dat ik ooit een koksopleiding heb gedaan) Maar wat doe je er dan nog allemaal voor speciaals bij?
Verdiend.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, je volgt dus gewoon het pakje nietDan kan ik het ook
quote:
Ivy Blue toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het kind van Beyonce heet Blue Ivy... blauwe klimop dus.. waarom?
Je hebt er zin in hequote:Op zondag 8 januari 2012 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga me eens in de kleren hijsen voor de receptie.![]()
Sterktequote:Op zondag 8 januari 2012 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga me eens in de kleren hijsen voor de receptie.![]()
Jij eet patat en je vriend niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:43 schreef Oognip het volgende:
Ik wil patat maar mijn vriend niet.
Wat nu?
Dat wordt het waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 8 januari 2012 16:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Jij eet patat en je vriend niet?
Die vriend had liever friet.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Jij eet patat en je vriend niet?
dumpenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:43 schreef Oognip het volgende:
Ik wil patat maar mijn vriend niet.
Wat nu?
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een man die liever gezond eet dan patat is sowieso stiekem een nicht.
Flikker op, gekquote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vrouw met een BMI hoger dan 25 mag geen friet eten. NOOIT.
De waarheid komt soms hard aan dat begrijp ik.quote:
Patat dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ook niet. Mannen trouwens ook niet.quote:
Ga toch weg met je tabelletjequote:Op zondag 8 januari 2012 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook niet. Mannen trouwens ook niet.
[ afbeelding ]
Kip kun je eventueel gesneden kopen he. Maar ik eet zelf geen kip. Vlees is toch met een minutje in reepjes gesneden? (als ik die beef shanghai moet maken en de balletjes daadwerkelijk doe draaien enzo ben ik ook langer bezig hoor. maar dingen als terayaki en kip siam kan ik het me niet voorstellen. Als ik het binnenkort weer een keer maak ga ik iig een keer timen. Want ben nu zelf ook wel benieuwd. Bedenk me nu wel dat er natuurlijk meer is dan beef shanghai, teriyaki en kip siam bij die wereldgerechtenquote:Op zondag 8 januari 2012 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar marineren kost 10 minuten, en de rijst koken ook. Zelfs als je dat tegelijk doet en in die 10 minuten de rest doet dan moet je VOOR die tijd de kip snijden, en erna pas braden, afgieten, gaar laten worden, water en saus erbij, groenten erbij, even laten koken...
10 minuten KAN dan gewoon niet
Dan mag je patat eten volgens de tabel.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga toch weg met je tabelletje. Als ik patat wil eten dan doe ik dat (nu heb ik wel een BMI van 23, maar toch
).
Als ik een BMI van 30 had zou ik ook gewoon patat eten als ik daar zin in hebquote:Op zondag 8 januari 2012 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mag je patat eten volgens de tabel.
Als je een BMI van 30 hebt kan patat daar best de oorzaak van zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik een BMI van 30 had zou ik ook gewoon patat eten als ik daar zin in heb.
Dat hindert niet wat een echte body-builder heeft ook een ongezond eet-patroon.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:06 schreef Goodbye het volgende:
Als bodybuilder ben je dan ook mooi de sjaak. Dan mag je van dat tabelletje nooit patat eten.
Of niet. Boeiend, laat iemand lekker eten wat diegene wil.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je een BMI van 30 hebt kan patat daar best de oorzaak van zijn.
Ik laat ook iemand eten wat hij/zij wil, want ik ben geen wet he. Maar of het gezond is dat is wat andersquote:Op zondag 8 januari 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of niet. Boeiend, laat iemand lekker eten wat diegene wil.
Vind dat hele BMI gebeuren sowieso bullshit, wat de internet testjes betreft, that is.
Oh, net zeg je nog dat iemand met een BMI hoger dan 25 geen patat mag eten...quote:Op zondag 8 januari 2012 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik laat ook iemand eten wat hij/zij wil, want ik ben geen wet he. Maar of het gezond is dat is wat anders
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof er ooit iemand a) naar mij luistert b) doet wat ik zeg. Dat doen zelfs de poezen hier niet eens.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, net zeg je nog dat iemand met een BMI hoger dan 25 geen patat mag eten...
Weten wanneer je gewoon weer ff je klep moet houden...quote:Op zondag 8 januari 2012 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof er ooit iemand a) naar mij luistert b) doet wat ik zeg. Dat doen zelfs de poezen hier niet eens.
emansipasie!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik een BMI van 30 had zou ik ook gewoon patat eten als ik daar zin in heb.
Houd je gezwets danquote:Op zondag 8 januari 2012 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof er ooit iemand a) naar mij luistert b) doet wat ik zeg. Dat doen zelfs de poezen hier niet eens.
Same. Ik heb 6 a 7 kg overgewicht. En damn, ik heb nog donderdag patat gegeten. OOH NOES!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben te dik! Ik eet soms toch patat! Omdat ik daar zin in heb!
Met die middeleeuwse gedachtengang van jou snap ik dat helemaalquote:Op zondag 8 januari 2012 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer van je houdenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weten wanneer je gewoon weer ff je klep moet houden...
Dit was een grapje hequote:Op zondag 8 januari 2012 17:16 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een bmi van 36 en toch eet ik patat, elke dag
Oeh ga je koken?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Ik heb 6 a 7 kg overgewicht. En damn, ik heb nog donderdag patat gegeten. OOH NOES!
EN IK EET STRAKS QUICHE MET EEN CORDON BLUE OOH NOES
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:16 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een bmi van 36 en toch eet ik patat, elke dag
Quiche in de oven flikkeren en vlees bakken kun je niet echt koken noemen, toch?quote:
Ja, je probeert je er mooi uit te lullenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit was een grapje heniet dat jullie echt denken dat ik een bmi van 36 heb
OOH NOES!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
EN IK EET STRAKS QUICHE MET EEN CORDON BLUE OOH NOES
Dus je eet wel elke dag patatquote:Op zondag 8 januari 2012 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit was een grapje heniet dat jullie echt denken dat ik een bmi van 36 heb
Nou ja, je bakt iigquote:Op zondag 8 januari 2012 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Quiche in de oven flikkeren en vlees bakken kun je niet echt koken noemen, toch?
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je eet wel elke dag patatAah joh, komt die bmi van 36 vanzelf
Weet ik veel. Mo wilde quiche ipv spareribs (rouw even met me mee, wil je?) en toen liep ik langs het vlees en zag ik cordon bleu. En toen wilde ik cordon bleuquote:Op zondag 8 januari 2012 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OOH NOES!
Wat is dat nou weer voor een maffe combi?
Voor ieder wat wils!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik veel. Mo wilde quiche ipv spareribs (rouw even met me mee, wil je?) en toen liep ik langs het vlees en zag ik cordon bleu. En toen wilde ik cordon bleuDus, we eten quiche met cordon bleu
Als kardinaal doe ik dat alleen als er al jonge kinderen inzitten.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je dan nu weer lekker in je zandbak spelen?
Ja, Mo wilde mossel, maar daar had ik even geen trek inquote:
Zie, dacht ik al en was te lui om te googlenquote:
Ik denk dat het nu serieus tijd wordt dat je je even achter de oren krabt.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als kardinaal doe ik dat alleen als er al jonge kinderen inzitten.
Laat je niet zo op de kast jagen, Eliesquote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu serieus tijd wordt dat je je even achter de oren krabt.
Ik vind jou echt een onwijs irritante kutuserquote:Op zondag 8 januari 2012 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als kardinaal doe ik dat alleen als er al jonge kinderen inzitten.
QFTquote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een onwijs irritante kutuser
Achteraan sluiten.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een onwijs irritante kutuser
aaahw. Zieligquote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Wandeling in Limburg was leuk, Diaz ligt in een diepe coma.Jules had zich nog zeer gedaan, opeens hield ze haar pootje heel raar naar de zijkant. Dachten eerst dat het uit de kom was, maar ze hinkte er nog wel af en toe op. Poos gedragen en later liep ze weer redelijk..had dr maar ff aan de lijn gehoude. Nu heeft ze er geen last meer van.
Ja, of je rot lekker op uit de SC. Dat is natuurlijk ook een goeie optie.quote:
Sneller overgewicht om dat je klein bent is natuurlijk kul. En ik mag dat zeggen, want ik ben slechts 6 cm langer dan jijquote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb overgwicht. Maar dat heb ik nogal snel met een lengte van 1,57Maar zit al een jaar overspannen thuis en dat heeft er wel aangetikt zeg maar.
Ja? Weegt dat zo zwaar dan die overspannenheid?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb overgewicht. Maar dat heb ik nogal snel met een lengte van 1,57Maar zit al een jaar overspannen thuis en dat heeft er wel aangetikt zeg maar.
Is een te overwegen optie natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, of je rot lekker op uit de SC. Dat is natuurlijk ook een goeie optie.
Ja ik schrok me rot, ze hield hem echt heel raar.. maar geen pijn als ik eraan zat en nu loopt ze weer normaal gelukkig.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sneller overgewicht om dat je klein bent is natuurlijk kul. En ik mag dat zeggen, want ik ben slechts 6 cm langer dan jij
Nah, ik vond het eigenlijk wel een goed excuus voor mijn dik-zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sneller overgewicht om dat je klein bent is natuurlijk kul. En ik mag dat zeggen, want ik ben slechts 6 cm langer dan jij
Ik zou het niet eens overwegen en gewoon doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is een te overwegen optie natuurlijk.
Gelukkigquote:Op zondag 8 januari 2012 17:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik schrok me rot, ze hield hem echt heel raar.. maar geen pijn als ik eraan zat en nu loopt ze weer normaal gelukkig.
Ja ga ik ook doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens overwegen en gewoon doen.
Dabedoelikquote:Op zondag 8 januari 2012 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]ik steek altijd boven je uit
Greys ook
Ja van 5 x per week sporten naar 0x, druk sociaal leven naar rustig aan doen, drukke baan en studie waarbij ik veel bewoog naar ook minimaal, en een enorme aanleg hebben dat weegt heel zwaar ja.. Eet niet eens zo gek ongezond. maar het scheelt gewoon heel veel.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? Weegt dat zo zwaar dan die overspannenheid?
GEEN idee. Ik had ook verwacht dat hij het niet zou pakkenquote:
kijk even naar de PIquote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja van 5 x per week sporten naar 0x, druk sociaal leven naar rustig aan doen, drukke baan en studie waarbij ik veel bewoog naar ook minimaal, en een enorme aanleg hebben dat weegt heel zwaar ja.. Eet niet eens zo gek ongezond. maar het scheelt gewoon heel veel.
Bye babequote:Op zondag 8 januari 2012 17:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga er vandoor, eten bij de moeder van A.!
Ik heb wel even opgezocht wat het is: echt een mens waar je wat aan hebt.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEN idee. Ik had ook verwacht dat hij het niet zou pakken
Waar heb je dat gevonden? Het staat niet in de Van Dale hier.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb wel even opgezocht wat het is: echt een mens waar je wat aan hebt.
In je zandbak.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden? Het staat niet in de Van Dale hier.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden? Het staat niet in de Van Dale hier.
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb wel even opgezocht wat het is: echt een mens waar je wat aan hebt.
Dat is ook niet de correcte spelling.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Best wel, maar het levert punten op
Kado kent ie niet eensen okido ook niet
Johquote:Op zondag 8 januari 2012 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is ook niet de correcte spelling.
Dat klopt, want mentsj staat niet in de Van Dale en accepteert wordfeud wel. Dat hadden we al geconcludeerd.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat wordfeud accepteert is niet overeenkomstig Van Dale. Veel Engelse leenwoorden accepteert Wordfeud ook.
Wel handig. Gewoon pseudo-woorden leggen tot wordfeud het slikt.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat klopt, want mentsj staat niet in de Van Dale en accepteert wordfeud wel. Dat hadden we al geconcludeerd.
Verdommequote:
Met dit spelletje maak je me in, maar daarna nooit meerquote:
Het komt vast weer goed hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef Qwea het volgende:
Verdomme![]()
Beterschap, beide. Je hebt er geen fuck aan, maar toch. Als ik niet zo ver weg woonde kwam ik verse jus persen
Proest.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met dit spelletje maak je me in, maar daarna nooit meer(ok die hiervoor ook maar dat deed ik expres
)
We zijn er wel een beetje klaar mee zo ondertussen. Maar goed; nog even doorbikkelenquote:
Ja, dat begrijp ik. Jullie lopen lekker te kwakkelenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn er wel een beetje klaar mee zo ondertussen. Maar goed; nog even doorbikkelen
Nee, dat heb ik nooit. Ik heb wel eens dreits froest malquote:Op zondag 8 januari 2012 17:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een woord doet spelen en dan bednekt vand ammed daar had nog een letter achter gemoeten.. En dan niet het aantal punten krijgen wat je wilde hebben
Oeh.. DM je naam eensquote:Op zondag 8 januari 2012 17:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wordfeut, heb nu echt een paar potjes waar ik echt rot letters hebEn de andere zijn gewoon veel beter
(yups) en dank jequote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oeh.. DM je naam eens![]()
Elies en Beeb (is dat je wederhelft?) allebei beterschap! Waardeloos als je zo loopt te kwakkelen..
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit. Ik heb wel eens dreits froest mal
Kun je daar niet met de normale feud meedoen? Ik dacht dat die er tegenwoordig ook was of niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen zeker geen webfeud (online op de pjoeter)?
Dat schiet niet op bij julliequote:
Even gegoogled, maar nog niet dus, dat komt er binnenkort wel aan zegt de officiële WF site.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kun je daar niet met de normale feud meedoen? Ik dacht dat die er tegenwoordig ook was of niet?
Nee. En ik heb nog een ouderwetse telefoon zonder i-net-aboquote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kun je daar niet met de normale feud meedoen? Ik dacht dat die er tegenwoordig ook was of niet?
Dank je welquote:
Je zou het denken. Ik weet het ook niet, maar het duurt me eiks een beetje te lang nu. Ben er klaar mee. Beeb is aan de tweede kuur bezig (bijna klaar) en gaat dinsdag mooi een prednisonkuurtje halen (denk ik). Dat zal ze lerenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat schiet niet op bij jullieSteken jullie elkaar aan?
Jammer hèquote:Op zondag 8 januari 2012 18:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Even gegoogled, maar nog niet dus, dat komt er binnenkort wel aan zegt de officiële WF site.
Schoon heen en vuil terug, zie ikquote:Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
Zo, heerlijk heel lang gewandeld met de Biet.
Met licht heen en bijna met donker terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij ook. En nu ik op mijn vriend zijn telefoon kijk is hij ook daar enorm traag en toegevoegd is goed.. oh help mijn schitterende fototje hihi.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik socks_ en heb je toegevoegd.
Wordfeud is wel rete traag de laatste tijd bij mij zeg.
Ahwquote:Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal er zo ff naar kijken em dan je addenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen zeker geen webfeud (online op de pjoeter)?
Ik gebruik het ding alleen om mee te bellenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Foon zonder internetabboIk kan het me bijna niet meer indenken, moet ik eerlijk bekennen. Ik gebruik het ding voor alles. Van de routebeschrijving, tot surfen, tot spelletjes spelen en boodschappen- en actielijstjes bijhouden.
Ik ben BettyBquote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Qwea het volgende:
Ik zal er zo ff naar kijken em dan je adden
Ik kan het me ook bijna niet mee indenken, maar nu met internetabo zit ik echt wel heel veel met mijn telefoon te spelen. Elke 5 min pak ik dat ding wel om te kijken of er nog wat gezegd is of iemand heeft een woord gelegd. Af en toe word ik er gek vanquote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Foon zonder internetabboIk kan het me bijna niet meer indenken, moet ik eerlijk bekennen. Ik gebruik het ding voor alles. Van de routebeschrijving, tot surfen, tot spelletjes spelen en boodschappen- en actielijstjes bijhouden.
Ik bel er nauwelijks meequote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik gebruik het ding alleen om mee te bellen
Qftquote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oeh, ik ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dit niet, want ik heb geen wordfeudquote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kan het me ook bijna niet mee indenken, maar nu met internetabo zit ik echt wel heel veel met mijn telefoon te spelen. Elke 5 min pak ik dat ding wel om te kijken of er nog wat gezegd is of iemand heeft een woord gelegd. Af en toe word ik er gek van
Da's echt gek tegenwoordig: ben je uit eten met een groepje van 8, zitten er gemiddeld steeds drie iets met hun telefoon te doenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Oognip het volgende:
Ik kan het me ook bijna niet mee indenken, maar nu met internetabo zit ik echt wel heel veel met mijn telefoon te spelen. Elke 5 min pak ik dat ding wel om te kijken of er nog wat gezegd is of iemand heeft een woord gelegd. Af en toe word ik er gek van
Ik deed het laatst zelf, maar iedereen zat ineens om me heen met elkaar te klessebessen en ik ben halfdoof dus dan hoor ik niet meer waar het over gaatquote:Op zondag 8 januari 2012 18:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's echt gek tegenwoordig: ben je uit eten met een groepje van 8, zitten er gemiddeld steeds drie iets met hun telefoon te doen
Ja dat is idd erg jammer. Of als je in gesprek bent, dat iemand gewoon met zijn telefoon staat te spelen. Zeer irritant Vriend van me heeft daar een handje van en irriteer me er ondertussen mateloos aan. maar als ik tegen hem zegt dat hij wel heel veel met zijn telefoon in zijn handen zit krijg ik als antwoord. "weet ik"quote:Op zondag 8 januari 2012 18:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's echt gek tegenwoordig: ben je uit eten met een groepje van 8, zitten er gemiddeld steeds drie iets met hun telefoon te doen
Dat vind ik onbeleefd. Ik zet mijn gsm dan sowieso op stil en internet heb ik niet op mijn telefoon. En wordfeud dat speel ik gewoon op mijn pc. Groot scherm en dat legt de lettertje ook makkelijker neer.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is heel normaal tegenwoordig, maar ik vind het ook vrij storendquote:Op zondag 8 januari 2012 18:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja dat is idd erg jammer. Of als je in gesprek bent, dat iemand gewoon met zijn telefoon staat te spelen. Zeer irritant Vriend van me heeft daar een handje van en irriteer me er ondertussen mateloos aan. maar als ik tegen hem zegt dat hij wel heel veel met zijn telefoon in zijn handen zit krijg ik als antwoord. "weet ik"
Is het ook, en nu hij een nieuwe vriendin heeft is het nog ergerquote:Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is heel normaal tegenwoordig, maar ik vind het ook vrij storend
Ja leukquote:
GSM's tijdens sociale interacties en wordfeud. Dat wast.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja leuk
Hier nog iets boeiends gebeurd?
Ow, joepiequote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef tombolafan het volgende:
Elies! Ik heb je toegevoegd bij webfeud
Zo iddquote:Op zondag 8 januari 2012 18:43 schreef Oognip het volgende:
Vanaf morgen gaan onze katten dus op dieet dus ik dacht ik weeg Luna nog even want dat is al een paar maanden geleden.
Weegt ze gewoon fucking 5.4 kilo, terwijl ze een paar maanden geleden nog 4.6 wasDit is echt ongezond.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Puma weegt 5.1. Nu met de heup moet ze zeker afvallen, dus ze rent al een uur hongerig achter me aan (normaal krijgt ze nog een paar brokjes om 6 uur om de ergste hongergevoelens te stillen). En ze krijgt pas rond 8 uur eten.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:43 schreef Oognip het volgende:
Vanaf morgen gaan onze katten dus op dieet dus ik dacht ik weeg Luna nog even want dat is al een paar maanden geleden.
Weegt ze gewoon fucking 5.4 kilo, terwijl ze een paar maanden geleden nog 4.6 wasDit is echt ongezond.
Ja, ik maak me er zelf ook schuldig aanquote:Op zondag 8 januari 2012 18:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar Puma is wel iets groter dan Luna denk ik. Luna is echt klein. Laatst dacht iemand nog dat ze zwanger wasquote:Op zondag 8 januari 2012 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De Puma weegt 5.1. Nu met de heup moet ze zeker afvallen, dus ze rent al een uur hongerig achter me aan (normaal krijgt ze nog een paar brokjes om 6 uur om de ergste hongergevoelens te stillen). En ze krijgt pas rond 8 uur eten.
Hoe laat voeren jullie eigenlijk? Ik doe 7 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds maar doen jullie dat anders?
doet mij ook eens adden denise_qquote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef tombolafan het volgende:
Elies! Ik heb je toegevoegd bij webfeud
Puma is een flinke kat ja. Pol is nog een mini maar is toch ook al dik 3 kilo. Maar dan nog mag wel wat af. Ik wil haar op 4,5 kg krijgen. Ik weet alleen nog niet hoe ik het moet doen zonder Pol tekort te doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar Puma is wel iets groter dan Luna denk ik. Luna is echt klein. Laatst dacht iemand nog dat ze zwanger was
Bij ons staat de hele dag voer, maar vanaf morgen krijgen ze rond 8 uur 's ochtends en 's avonds rond 6.
Luna heeft wel hele iele pootjes bij die dikke kont jaquote:Op zondag 8 januari 2012 18:55 schreef Oognip het volgende:
Hele kut foto's, maar het staat er op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft in het echt trouwens wel een mooi koppie
Het is ook echt een varkentje met 2 dunne pootjesquote:Op zondag 8 januari 2012 18:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Luna heeft wel hele iele pootjes bij die dikke kont jaDan is de Puma wat flinker (maar dan nog veel te zwaar, ze heeft echt zo'n hangbuik
)
Het enige wat ik kan doen, is de Puma op de badkamer of toilet opsluiten, want verder heb ik hier geen deuren meer in huisquote:Op zondag 8 januari 2012 19:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook echt een varkentje met 2 dunne pootjes
Je kan Puma en Pol ook apart eten geven. Dat gaan wij ook doen, Evi hoeft namelijk niet op dieet dus die krijgt gewoon een paar keer per dag brokken.
Als het echt niet anders kan dan zou ik ze gewoon in de badkamer of de wc opsluiten hoor. Die van mij vinden dat alleen maar leukquote:Op zondag 8 januari 2012 19:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan doen, is de Puma op de badkamer of toilet opsluiten, want verder heb ik hier geen deuren meer in huisDat lijkt me niet geweldig voor de vertrouwensband. Ik ga het gewoon met 2x voeren proberen ipv 2 keer en een hand brokjes (die voornl. werden gegeten door Puma). Dat zal al schelen, hoop ik.
hoest met je man?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:07 schreef indaha het volgende:
Ik heb nu ook webfeud en ben voor het eerst aan het spelen met 2 vreemden
Webfeud mengt niet met wordfeud toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:07 schreef indaha het volgende:
Ik heb nu ook webfeud en ben voor het eerst aan het spelen met 2 vreemden
Nee volgens mij niet, ik neem aan dat Qwea webfeud ook via de computer speeltquote:Op zondag 8 januari 2012 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Webfeud mengt niet met wordfeud toch?
Ik doe alleen wordfeud op de computer.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, ik neem aan dat Qwea webfeud ook via de computer speelt
Fijn! Ook van de poep. Ff goed schijten is immers belangrijkquote:Op zondag 8 januari 2012 19:13 schreef indaha het volgende:
Gaat wel goed eigenlijk ,de pijn mindert en hij eet en poept goed( dat moesten we in de gaten houden van het ziekenhuis)
Nou , bij jou krijg ik goede letters en bij mijn andere tegenstander sta ik zwaar in de min door rotlettersquote:
Ik had net 4x een E, 2x een A en een Yquote:Op zondag 8 januari 2012 19:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou , bij jou krijg ik goede letters en bij mijn andere tegenstander sta ik zwaar in de min door rotletters
Stel je niet aan en zeg hoe je heetquote:
Isse goeie heur! Ik zit op de bank, dus ik zie je wel verschijnenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef senesta het volgende:
Q! Ik ben even na achten bij jou, is dat oke?
Dat zei ik 30 posts geleden al, maar je negeert mequote:Op zondag 8 januari 2012 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stel je niet aan en zeg hoe je heet
Webfeud kun je ook met mensen doen die geen hippe telefoon hebben, het gaat gewoon via internet.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Wil ik ook of wil ik niet?
Ik ben nooit aan wordfreud op de foon begonnen omdat ik bang ben dat het te verslavend is, maar wat is het voordeel aan dat webfreud dan?
Webfeud = op de pcquote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben nooit aan wordfreud op de foon begonnen omdat ik bang ben dat het te verslavend is, maar wat is het voordeel aan dat webfreud dan?
Niks. Foon is toffer.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
doet wordfeud op je foon installen, gaan we wordfeudenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Jaaaa dat wil jij!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Thuis!
Ik weet weer waarom ik nieuwjaarsrecepties haat.De pappa had jubileum en met hem 6 andere mensen. Die uiteraard ieder hun eigen gloriemoment moeten hebben met bijbehorende toespraak maar dan telt het al snel op. Zeker als er daarna vanuit het publiek nog wat speeches worden gegeven en er op het allerlaatst uitgebreid moet worden stilgestaan en uitgelegd hoe geweldig de nieuwe lijnentrekmachine is die ze van het legaat van een overleden lid hebben gekocht.
![]()
2 uur aan toespraken.Ik heb m´n ouders 5 minuten gezien, daarna verdwenen ze achter de receptietafel en daar zitten ze nu volgens mij nog.
![]()
Ow, en het is ook zeer confronterend als je ziet dat iemand wordt gehuldigd voor 25 jaar lidmaatschap.Die jongen zat 3 klassen lager dan mij. Die zit er maximaal 10 jaar bij.
Bedrog, dat ist!
![]()
Zo, dat moest ik even kwijt en vertel me nu is waar iedereen zit te wordfeuden op het web.
Het is de emooooosie, ik zweer.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zei ik 30 posts geleden al, maar je negeert me
denise_q
Het viel dus niet mee begrijp ikquote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Thuis!
Ik weet weer waarom ik nieuwjaarsrecepties haat.De pappa had jubileum en met hem 6 andere mensen. Die uiteraard ieder hun eigen gloriemoment moeten hebben met bijbehorende toespraak maar dan telt het al snel op. Zeker als er daarna vanuit het publiek nog wat speeches worden gegeven en er op het allerlaatst uitgebreid moet worden stilgestaan en uitgelegd hoe geweldig de nieuwe lijnentrekmachine is die ze van het legaat van een overleden lid hebben gekocht.
![]()
2 uur aan toespraken.Ik heb m´n ouders 5 minuten gezien, daarna verdwenen ze achter de receptietafel en daar zitten ze nu volgens mij nog.
![]()
Ow, en het is ook zeer confronterend als je ziet dat iemand wordt gehuldigd voor 25 jaar lidmaatschap.Die jongen zat 3 klassen lager dan mij. Die zit er maximaal 10 jaar bij.
Bedrog, dat ist!
![]()
Zo, dat moest ik even kwijt en vertel me nu eens waar iedereen zit te wordfeuden op het web.
Je hebt 72 uur om te reageren. Ik heb een collega die eens in de 48 uur een woord legt en dan nog is het leukquote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Euj en hoe zit het dan als ik wordfreud op mijn foon zet en ik ben op het werk, zit iemand dan uren op me te wachten?Want ik heb dus serieus geen idee hoe het werkt uberhaupt, is het simpel?
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het viel dus niet mee begrijp ik
Ja,is simpel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Euj en hoe zit het dan als ik wordfreud op mijn foon zet en ik ben op het werk, zit iemand dan uren op me te wachten?Want ik heb dus serieus geen idee hoe het werkt uberhaupt, is het simpel?
Lees even terug ofzoquote:
Jij zit alleen op wordfeud zeker?quote:
Nou ja, als hij het dan maar naar z'n zin heeft. Het is alleen een beetje jammer dat het niet mee viel maar eigelijk een bietsie tegenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Maar ach, het was pappa zijn feestje en hij vond het wel leuk geloof ik. Zal het nog wel leuk vinden want nu kan hij gaan kletsen en bieren.
JA HALLOOOO! HEB JE MIJN DRAMAMIDDAG TERUGGELEZEN?quote:
neuj, speel nu met indahaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij zit alleen op wordfeud zeker?
JA! ARME STAKKERquote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JA HALLOOOO! HEB JE MIJN DRAMAMIDDAG TERUGGELEZEN?
nou accepteer mij eens danquote:
+1quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef Qwea het volgende:
ik zie greys als laatste poster maar ik zie geen post van dr
ooh daar. NEE WORDFEUD LIGT ER FF UIT.quote:
En nu een keer met gevoel.quote:
OP WEBFEUD. MAAR DAT IS EIGENLIJK KUT, MAAR JA WORDFEUD LIGT ERUIT. MET WORDFEUD SPEEL IK MET OOGNIP, MUIS EN PAARSBEESTJE. EN IK HEB SENESTA UITGENODIGD MAAR DIE NEGEERT ME DUS DIE ZAL IK ZO SLAAN ALS ZE ZO KOMT.quote:
NEE, JE MOET LEREN LEZEN.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
JA MAAR ZE ZEI DAT ZE OP WORDFEUD ZAT MET INDAHA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |