quote:Op zondag 8 januari 2012 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit. Ik heb wel eens dreits froest mal
Kun je daar niet met de normale feud meedoen? Ik dacht dat die er tegenwoordig ook was of niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen zeker geen webfeud (online op de pjoeter)?
Dat schiet niet op bij julliequote:
Even gegoogled, maar nog niet dus, dat komt er binnenkort wel aan zegt de officiële WF site.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kun je daar niet met de normale feud meedoen? Ik dacht dat die er tegenwoordig ook was of niet?
Nee. En ik heb nog een ouderwetse telefoon zonder i-net-aboquote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kun je daar niet met de normale feud meedoen? Ik dacht dat die er tegenwoordig ook was of niet?
Dank je welquote:
Je zou het denken. Ik weet het ook niet, maar het duurt me eiks een beetje te lang nu. Ben er klaar mee. Beeb is aan de tweede kuur bezig (bijna klaar) en gaat dinsdag mooi een prednisonkuurtje halen (denk ik). Dat zal ze lerenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat schiet niet op bij jullieSteken jullie elkaar aan?
Jammer hèquote:Op zondag 8 januari 2012 18:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Even gegoogled, maar nog niet dus, dat komt er binnenkort wel aan zegt de officiële WF site.
Schoon heen en vuil terug, zie ikquote:Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
Zo, heerlijk heel lang gewandeld met de Biet.
Met licht heen en bijna met donker terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij ook. En nu ik op mijn vriend zijn telefoon kijk is hij ook daar enorm traag en toegevoegd is goed.. oh help mijn schitterende fototje hihi.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik socks_ en heb je toegevoegd.
Wordfeud is wel rete traag de laatste tijd bij mij zeg.
Ahwquote:Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef Greys het volgende:
Zo, heerlijk heel lang gewandeld met de Biet.
Met licht heen en bijna met donker terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal er zo ff naar kijken em dan je addenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Jullie doen zeker geen webfeud (online op de pjoeter)?
Ik gebruik het ding alleen om mee te bellenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Foon zonder internetabboIk kan het me bijna niet meer indenken, moet ik eerlijk bekennen. Ik gebruik het ding voor alles. Van de routebeschrijving, tot surfen, tot spelletjes spelen en boodschappen- en actielijstjes bijhouden.
Ik ben BettyBquote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Qwea het volgende:
Ik zal er zo ff naar kijken em dan je adden
Ik kan het me ook bijna niet mee indenken, maar nu met internetabo zit ik echt wel heel veel met mijn telefoon te spelen. Elke 5 min pak ik dat ding wel om te kijken of er nog wat gezegd is of iemand heeft een woord gelegd. Af en toe word ik er gek vanquote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Foon zonder internetabboIk kan het me bijna niet meer indenken, moet ik eerlijk bekennen. Ik gebruik het ding voor alles. Van de routebeschrijving, tot surfen, tot spelletjes spelen en boodschappen- en actielijstjes bijhouden.
Ik bel er nauwelijks meequote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik gebruik het ding alleen om mee te bellen
Qftquote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |