16quote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook totaal niet op
Oh, dan had ik 16 geweest toen ik je kreeg, had gekund, maar toch ietwat vroeg
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef senesta het volgende:
Oh ik vind die laatste van jullie wel tof
Net zo'n politieduo hihi
Njah wat te jong hequote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook totaal niet op
Oh, dan had ik 16 geweest toen ik je kreeg, had gekund, maar toch ietwat vroeg
Ooh bitch niet. Mijn weerstand is prima, denk ikquote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef senesta het volgende:
[..]
ThnxWanneer moet je geopereerd? Is het dan wel handig dat ik je vanavond kom aansteken?
Als je dan ook verse jus gaat maken ben ik present!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:12 schreef Qwea het volgende:
ik heb 8 kilo sinaasappelen (pers) meegenomen bij de winkel want ze waren in de aanbieding8!!! kilo
Ik ga straks maar verse jus maken.
Ik verheug me op de zomer en mijn Fok! housewarming![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je dan ook verse jus gaat maken ben ik present!
Inderdaad. En ik maak het bijna nooit, dus dan zou het extra verrie spesjul zijn!quote:
Jep, da's ook mijn gedachte. En ik wil nog lezen in mijn nieuwe boek (gisteravond moesten we weg, dat was ik bijna vergetenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik ook ging. Ben wel moe. Maar doe het maar niet, anders slaap ik vannacht weer niet
Wat voor winkel is dat? De enige die hier zulke aanbiedingen heeft is de Turkquote:Op zondag 8 januari 2012 15:12 schreef Qwea het volgende:
ik heb 8 kilo sinaasappelen (pers) meegenomen bij de winkel want ze waren in de aanbieding8!!! kilo
Ik ga straks maar verse jus maken.
Ik verheug me op de zomer en mijn Fok! housewarming![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik maak het bijna nooit, dus dan zou het extra verrie spesjul zijn!
Dekamarkt. 4 kilo voor 3 euro. Dus ik heb 2 netten van 4kg meegenomenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat voor winkel is dat? De enige die hier zulke aanbiedingen heeft is de Turk
Jemig!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Varkens-update
[SC] # 1704 Met moeilijk te fotograferen katten
[ afbeelding ]
... en er zit al ¤ 258 in m'n buik
Ik ben er overigens wel heel blij mee.. jullie zijn lief om dit zomaar voor een wildvreemd iemand met opvangkat te doenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jemig!Sprakeloos, serieus... Ik kom hier maar net binnenvallen enzo..
Ja station, heel burgerlijk een opel astra stationquote:Op zondag 8 januari 2012 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh bitch niet. Mijn weerstand is prima, denk ikMaak ik me geen zorgen over
Ik moet Dinsdag onder het mes. Morgen nog naar school en ze het "geweldige" nieuws mededelen dat ik sowieso minimaal 2 tot 3 weken uit de running ben. Gaan ze tof vinden
Mo vroeg zich af wat voor auto je had. Station toch? Want in een smart (hoi Greys) past die bureaustoel niet
Ja, zie dat zei ik wel. Want Baloe heeft toen in je kofferbak gezeten toen we naar de DA gingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja station, heel burgerlijk een opel astra station
Noh!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Qwea het volgende:
Hey Cat?! Heb je de bonus gezien? maaltijdsalades 1+1 graties
Volgens mij lurkt of post meer dan de helft van de SC mee in mijn opvangtopics, dus zo vreemd is De Puma niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben er overigens wel heel blij mee.. jullie zijn lief om dit zomaar voor een wildvreemd iemand met opvangkat te doenIk ben niet zo goed in bedankjes, maar degenen die hebben bijgedragen: Jullie zijn geweldig! Kan ik nog eens wat voor iemand doen, dan hoor ik het graag..
Ik zweer bij de wonderdoekjes van de Action.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
En de Glorixdoeken zijn in de aanbieding! Zeker die grote zijn een must!(morgen even een paar pakken halen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |