Het zou raar zijn als ik onder een stoel zou duiken. Dat past toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dat noemt ze dan 'een snackje'... Tsja...
Ja maar jij bent toch ook heel lief klein en poezelig? Dan past dat toch welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als ik onder een stoel zou duiken. Dat past toch helemaal niet.
Ik woon in een poppenhuis. Past echt niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch ook heel lief klein en poezelig? Dan past dat toch wel
Ah dat verklaart.. ja dan zul je toch die brokjes buiten van de grond moeten snackenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik woon in een poppenhuis. Past echt niet.
Ja, maar eens overleggen, maar verwacht er weinig van.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is ook klote dusHopelijk kunnen ze wel iets tegen de pijn doen voor je
Dit is te ergquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck..... sinds wanneer rijmt AI AI AI AIIIIIII op LOEMPIAAAAAAAA
Ik zuip op vrijdag sowieso nooit 5quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:01 schreef indaha het volgende:
Dan doe je het toch gewon met mate ipv 5 maar eentje of zoiets alleen voor de lekkere smaakof je doet ermee spoelen wel de smaak maar geen kater
oke, dan heeft hij iig zijn eigen willetjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
Ze hebben mijn man net pas naar boven gehaald vanuit de uitslaapkamer en nu moet hij nog gegipst worden, hij wilde nog doorslapen zei de verpleegster die belde ( dat wil hij thuis ook altijd dus dat is niet zo vreemd)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
Ze hebben mijn man net pas naar boven gehaald vanuit de uitslaapkamer en nu moet hij nog gegipst worden, hij wilde nog doorslapen zei de verpleegster die belde ( dat wil hij thuis ook altijd dus dat is niet zo vreemd)
Mja, ik ook. Het gaat echt te gek hier. Het moet gewoon ff klaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oke, dan heeft hij iig zijn eigen willetje
En Qwea, Wij hadden ons ook voorgenomen heel deze week vanaf nieuwjaar geen druppel te drinken.. Morgen gaan we de stad in.. Dus dan mag het natuurlijk wel
Moet hij lang in het gips?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
Sloeberquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet hij lang in het gips?
Onze kerstboom
[ afbeelding ]
Het is wel lekker warm in de kamerquote:
Ongeveer 10 weken is de verwachting.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Onze kerstboom
[ afbeelding ]
ja ik ben heel de maand december niet 1 dag echt nuchter geweest denk ik. maar een wijntje, biertje, oh lekker dropshot.. najah.. maaruhm.. toen je de volgende dag nog dronken was voelde je je toen ook zo beroerd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, ik ook. Het gaat echt te gek hier. Het moet gewoon ff klaar.
Ik drink niet omdat het moet, maar omdat ik het lekker vindt. En de laatste keer dat ik kotsend boven de plee heb gehangen en de dag erna nog dronken was, was een beeeeeetje teveel van het goede
Dus ik pak zo wel ff cola ofzo
Ja ik denk het wel , ik ga over een half uurtje naar hem toe , kijken of ik hem wakker krijg/houdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een lief paard.
Hoe is het je man vergaan, Indaha? Van wat ik zo las wel goed?
Succes!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel , ik ga over een half uurtje naar hem toe , kijken of ik hem wakker krijg/houd
Mooi hoor :pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Onze kerstboom
[ afbeelding ]
JEZUS! 10 wekenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ongeveer 10 weken is de verwachting.
Jullie boom is een beetje kaal
omg, zelfs ik ben in december 1 hele dacht nuchter geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja ik ben heel de maand december niet 1 dag echt nuchter geweest denk ik. maar een wijntje, biertje, oh lekker dropshot.. najah.. maaruhm.. toen je de volgende dag nog dronken was voelde je je toen ook zo beroerd?
Doe hem vooral de hartelijke groetenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel , ik ga over een half uurtje naar hem toe , kijken of ik hem wakker krijg/houd
Hopen dat hij snel naar huis magquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Zo, dat is behoorlijk langquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:13 schreef indaha het volgende:
Ongeveer 10 weken is de verwachting.
Jullie boom is een beetje kaal
Nou dan had je weer een dag dat je niet van plan was wat te gaan doen ofzo (dus ook niet drinken) En dan gaat de telefoon weer van ja kom je mee borrelen.. en ja dan ga je toch weer . Of van eehj ja vanavond film kijken bij mij thuis en dan komt er weer een fles wijn op tafel.. triest eigenlijk heaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg, zelfs ik ben in december 1 hele dacht nuchter geweest![]()
Nee, niet beroerd, gewoon echt stomdronken. Vertraagde spraak, klote coördinatie, echt dronken.
Baloe is in een vriendelijke bui en die verzocht mij om je een pootje te geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef Maes het volgende:
Ik denk aan Indahaman vele positieve gedachtes.![]()
Koda helemaal gezond![]()
Voor de rest![]()
voor Baloe
![]()
![]()
Ja zeker de eerste 2 weken helemaal in bed en dan later eventueel met krukken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
JEZUS! 10 wekenCirculair gips? Of echt gips gips?
Dan mag hij zeker ook 8 weken lang ofzo fraxiparine spuiten?
En krijgt hij ook nog loopgips?
Hier ben ik zo blij mee,snifquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe is in een vriendelijke bui en die verzocht mij om je een pootje te geven.
*pootje geeft*
Ja nou, ik zou het niet te hard zeggenquote:
Pff nou heel veel sterkte voor jouw man en ook voor jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zeker de eerste 2 weken helemaal in bed en dan later eventueel met krukken.
En ja die spuitjes voor de trombose moet hij ook want hij heeft al eens trombose gehad, maar daar geeft hij niets om
Zo ik ga de katten eens eten geven en dan naar het ziekenhuis
Ah hij heeft je al goed afgerichtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe is in een vriendelijke bui en die verzocht mij om je een pootje te geven.
*pootje geeft*
Borrelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:24 schreef Barbaaf het volgende:
voor Indahaman, dat de operatie maar geslaagd mag zijn
![]()
*hips* hier nieuwjaarsborrel
Oei dat verwacht je niet he. Heeft de DA nog iets gezegd over wat voor gevolgen dat zal gaan houden ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo! Fijn dat Indahaman weer uit de operatiekamer is! Ik hoop dat het allemaal gelukt is, Indaha! Vertroetel 'm maar goed
Ik ben terug met de Puma. Ik heb Cat maar ff eerst gebeld voordat ik het hier neerzette. De keel van de Puma, de bloedwaardes waren allemaal in orde, helaas heeft ze (en het was maar een ingeving om het te laten checken, omdat ik dacht dat ik me inbeeldde dat ze wat moeilijk liep) een verbrijzeld heupbot die gerepareerd moet gaan worden. Ik heb met de DA afgesproken dat we dat zo snel mogelijk laten doen. De Puma heeft voordat ze bij Cat kwam blijkbaar een autoongeluk oid gehad waardoor het gedeelte dat aansluit op de ruggegraat helemaal kapot is gegaan en in tig stukjes ligt. Daar gaan ze nu iets beters van proberen te maken, maar helemaal te repareren valt het niet.
Ik ben er een beetje beduusd van moet ik eerlik zeggen
OMGquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo! Fijn dat Indahaman weer uit de operatiekamer is! Ik hoop dat het allemaal gelukt is, Indaha! Vertroetel 'm maar goed
Ik ben terug met de Puma. Ik heb Cat maar ff eerst gebeld voordat ik het hier neerzette. De keel van de Puma, de bloedwaardes waren allemaal in orde, helaas heeft ze (en het was maar een ingeving om het te laten checken, omdat ik dacht dat ik me inbeeldde dat ze wat moeilijk liep) een verbrijzeld heupbot die gerepareerd moet gaan worden. Ik heb met de DA afgesproken dat we dat zo snel mogelijk laten doen. De Puma heeft voordat ze bij Cat kwam blijkbaar een autoongeluk oid gehad waardoor het gedeelte dat aansluit op de ruggegraat helemaal kapot is gegaan en in tig stukjes ligt. Daar gaan ze nu iets beters van proberen te maken, maar helemaal te repareren valt het niet.
Ik ben er een beetje beduusd van moet ik eerlik zeggen
Nou als ik er niets aan doe, dan is de kans op ernstige artrose groot. Je zag op de foto al nare botvorming enzo waar ze nu wat aan gaan laten doen, dus dat is geen optie. Alles wat ze doen, is een verbetering tov van de huidige situatie, maar de kans op latere problemen is natuurlijk nu wel erg groot (en niet verzekerbaar want al bestaande situatiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oei dat verwacht je niet he. Heeft de DA nog iets gezegd over wat voor gevolgen dat zal gaan houden ofzo?
Ik stond daar (eigenlijk heb ik die neiging nog wel heel erg) bijna te snotteren... Ik heb het echt maar laten checken, omdat ik al zoiets had dat de rekening toch wel hoog werd, dus dan kon dat er ook nog wel bij. Had niet gedacht dat er ook daadwerkelijk wat gevonden zou wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG
Wat erg
Wel fijn dat er nog iets aan gedaan kan worden, maar wat een schrik! Bizar dat ze er uberhaupt nog mee kon lopenZullen we met de pet rond?
Sterkte
Eens!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMG
Wat erg
Wel fijn dat er nog iets aan gedaan kan worden, maar wat een schrik! Bizar dat ze er uberhaupt nog mee kon lopenZullen we met de pet rond?
Sterkte
Ho stop, terug! Koest in je mand, Af! Je bent helemaal geen suffe muts! In tegendeel. Je hebt het laten checken toen je ecvht het gevoel kreeg dat het niet klopte. Dus dat is helemaal precies wat er van je verwacht mocht worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik stond daar (eigenlijk heb ik die neiging nog wel heel erg) bijna te snotteren... Ik heb het echt maar laten checken, omdat ik al zoiets had dat de rekening toch wel hoog werd, dus dan kon dat er ook nog wel bij. Had niet gedacht dat er ook daadwerkelijk wat gevonden zou worden
Echt zo sneu voor het beest... heb ik op die manier laten rondlopen. Ik moet gewoon voortaan als ik wat denk gelijk gaan ipv het nog even aan te kijken.. suffe muts dat ik ben.
Joh! Jij liet het tenminste checken! Ik heb er nooit een DA naar laten kijken! Puma mag blij zijn met zo'n goede baas als jij. Echt waar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik stond daar (eigenlijk heb ik die neiging nog wel heel erg) bijna te snotteren... Ik heb het echt maar laten checken, omdat ik al zoiets had dat de rekening toch wel hoog werd, dus dan kon dat er ook nog wel bij. Had niet gedacht dat er ook daadwerkelijk wat gevonden zou worden
Echt zo sneu voor het beest... heb ik op die manier laten rondlopen. Ik moet gewoon voortaan als ik wat denk gelijk gaan ipv het nog even aan te kijken.. suffe muts dat ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |