Wanneer moet je??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eerst voor mijn laatste tentamen lerenmaar dankje voor de reminder : Y
quote:
Ik hoop dat dit een retorische vraag isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:43 schreef Croli het volgende:
piepschuim is niet goed voor katten he?!?
Si!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een retorische vraag is
Vraag dan om ondertitelingquote:
Hou op!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef Croli het volgende:
[..]
Si!
We hadden de doos van de nieuwe TV nog even in de kamer laten liggen, kunnen de katten leuk mee spelen. Daarbij ook de delen piepschuim. Nu heeft Izzy net ontdekt dat je daar ook wel op kunt kauwen enzo. Dus gelijk piepschuim maar even in de gang gezet! Doos mogen ze nog wel even mee spelen
Hier net ook, drie stuks achter elkaar aan, in de kast, op de kast, van de kast. En flink haar stuiven. Fijn, als je net de kamer hebt gedweild.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:11 schreef Croli het volgende:
De poezels zijn in een flinke stoeibui. Ze zitten al een half uur achter elkaar aan! Zolang ze elkaar en het interieur maar heel laten
Hah, heel handig ja. Dat doen ze natuurlijk gewoon expres.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier net ook, drie stuks achter elkaar aan, in de kast, op de kast, van de kast. En flink haar stuiven. Fijn, als je net de kamer hebt gedweild.
Hier is het nu ook weer rustig. Met af en toe een wantrouwende blik naar elkaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:29 schreef Croli het volgende:
[..]
Hah, heel handig ja. Dat doen ze natuurlijk gewoon expres.
Hier zijn ze inmiddels al weer wat tot rust gekeerd. Izzy loopt nog wel door de kamer onrustig te Prrrr'en.
Ik ga maar even boodschappen doen en dan weer boek lezen. Gister al +/- 125 pagina's gelezen. Ik vind t nu al een geweldig verhaal!
En ik maar googlen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat de titel is.
Die gaat toch over Wat als de moord op Kennedy nooit had plaatsgevonden ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier is het nu ook weer rustig. Met af en toe een wantrouwende blik naar elkaar.![]()
Je las Stephen King he? Wat is zijn nieuwste?
Ow ja, ook al iets van gehoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die gaat toch over Wat als de moord op Kennedy nooit had plaatsgevonden ofzo?
Van de week nog in handen gehad, maar hij was 25 euro
Nee, ik ben vrijquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg trouwens een PM van N*uon Webcare. Grappig, blijkbaar hebben ze mijn mopper over de meterstand hier opgepikt en kreeg ik persoonlijke uitleg. Precies dezelfde als die van Rewimo, is die undercover?![]()
![]()
Ik heb er vanmorgen ook mee in mijn handen gestaan. Maar toch niet gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Die gaat toch over Wat als de moord op Kennedy nooit had plaatsgevonden ofzo?
Van de week nog in handen gehad, maar hij was 25 euro
Doen....ik vond hem echt elke cent waardquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Ik heb nog een bon liggen.... *twijfelt*
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
Was dat een indringer die weggejaagd moest worden ofzo?
Niets aan de hand: Pluim en Sooty die mekaar door de tuin jagenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat de titel is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hou op!Ik krijg nu al de rillingen als ik eraan denk dat katten met dat pieieieeieieiepschuim gaan spelen.
Ik kan nauwelijks een apparaat uit de doos halen zonder de rillingen te krijgen. Akelig spul, brrrr.
![]()
Ik kreeg trouwens een PM van N*uon Webcare. Grappig, blijkbaar hebben ze mijn mopper over de meterstand hier opgepikt en kreeg ik persoonlijke uitleg. Precies dezelfde als die van Rewimo, is die undercover?![]()
![]()
Hebben we al wat gehoord over meneer indaha en De Puma?
Nuon leest altijd meequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:18 schreef Qwea het volgende:
dus nuon leest mee?
![]()
Ik heb nog steeds mijn jaar afekening niet van ze
Jaaaaa maarrrrrr.... ik heb nog zoveel boeken liggen waar ik niet aan toe komquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doen....ik vond hem echt elke cent waard![]()
echt weer een ouderwets goed boek van King....ik heb hem echt ademloos uitgelezen
En toch zou ik het doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaaa maarrrrrr.... ik heb nog zoveel boeken liggen waar ik niet aan toe kom
Oke, ik geloof je, heb hem besteld. En het kookboek van Delicious ook maar meteen (anders zou ik 5 euro weggooien, 't is een bon van 30 en dat boek wilde ik toch nog...)quote:
Wat fijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieën (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond!We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |