Nee hij word niet geopereerd, maar aangezien ze foto's gingen maken en een algemeen onderzoek konden we beter naar huis gaan, want het kon wel anderhalf á 2 uur duren, maar ik had ook liever in de wachtkamer willen wachten hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
das mooi, ben erg benieuwd naar de uitslag van de foto. Maar hij wordt toch niet al geopereerd? Moest je er niet gewoon bijblijven dan?
Van koolmonoxide word je zelf ook heel erg slap. Wellicht dat die ouders dat ook hadden oid? Dat is het enige wat ik kan bedenken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja, maar blijkbaar werkt dat toch anders. Of die vader is 70 of zo
Ah zo oke, Ik wist verder ook niet hoe dat is zijn werk ging. Maar wel fijn dat er nu eindelijk wat actie is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee hij word niet geopereerd, maar aangezien ze foto's gingen maken en een algemeen onderzoek konden we beter naar huis gaan, want het kon wel anderhalf á 2 uur duren, maar ik had ook liever in de wachtkamer willen wachten hoor.
We zijn er eigenlijk al de gehele tijd mee bezig geweest, alleen de DA vond dat het ''te vroeg'' was voor foto's. Ze wouden eerst allerlei troep voorschrijven voor ze de foto's gingen maken, maar ik zei dat ik het NU wou en tja, soms is een grote mond hebben wel nodig, ook al ben ik nog maar 17 hahaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah zo oke, Ik wist verder ook niet hoe dat is zijn werk ging. Maar wel fijn dat er nu eindelijk wat actie is.
Is soms inderdaad wel nodig ja. Agh nu is het de uitslagen afwachten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
We zijn er eigenlijk al de gehele tijd mee bezig geweest, alleen de DA vond dat het ''te vroeg'' was voor foto's. Ze wouden eerst allerlei troep voorschrijven voor ze de foto's gingen maken, maar ik zei dat ik het NU wou en tja, soms is een grote mond hebben wel nodig, ook al ben ik nog maar 17 hahaDie assistente keek me toch raar aan toen ik zo voor mijn mening opkwam, priceless
Ik merk ook dat ik steeds iets zenuwachtiger word. Ik hoop zo dat het niks chronisch of ernstigs is.. De DA zei dat we met 8 weken wel konden beginnen met puppycursus, maar ik lees en hoor nu van veel mensen dat dat juist beter niet kan. Ik vind het zo lastig, iedereen heeft overal zijn eigen mening over en ervaring, maar het opvoeden doen we iig wel juist.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is soms inderdaad wel nodig ja. Agh nu is het de uitslagen afwachten.
Auuwwquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:43 schreef Croli het volgende:
Goedemorgen!!
Dankzij Izzy vel van mn teen af. Madam lag nog lief naast me te slapen in bed dus ik wilde kunstig over haar heen uit bed stappen... fout, met me poot langs de nare rand van het bed...
Zometeen rustig aan naar Tempo-Team, gesprekje over leuke functie bij ABN. Ik hoop dat het salaris hoog genoeg is want dan wil ik het wel heel graag!!!!
Ja, Vooral consequent blijven. in de puberteit lijkt het alsof ze alles vergeten zijn. maar zolang je consequent blijft komt dat allemaal vanzelf weer terug.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik steeds iets zenuwachtiger word. Ik hoop zo dat het niks chronisch of ernstigs is.. De DA zei dat we met 8 weken wel konden beginnen met puppycursus, maar ik lees en hoor nu van veel mensen dat dat juist beter niet kan. Ik vind het zo lastig, iedereen heeft overal zijn eigen mening over en ervaring, maar het opvoeden doen we iig wel juist.Hij is echt een schat van een hond, luisteren dat die doet! En het spelen in het park, ge-wel-dig! met een stuk of 5 andere honden racen langs de rand van het water.
In sneek?_O- Ik zal zeggen tegen de anesthetist dattie zijn lolbroek aan mag doenquote:
In dat geval veel Succesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
In sneek?_O- Ik zal zeggen tegen de anesthetist dattie zijn lolbroek aan mag doen
Oops overheen gelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zojuist Puma bij de dierenarts afgegevenKan haar rond 3 uur weer ophalen!
voordat je een schroevendraaier te pakken hebt, iedere minuut is zo kostbaar en kan fataal zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Op zijn minst. maar heb nog nooit een slot gezien die je niet met een schroevendraaier kon forceren (bij badkamers en toiletten dan he) maar ik vind het ook een apart verhaal. magoed. Zullen wel zwaar eiken deuren zijn ofzo?
Ik vind het eerlijk gezegd wat vreemd dat je een geinteresseerde in zijn kat dan gaat wijzen op jouw kat... mensen gaan in jouw topic toch ook hun katten niet spammen die nog een huisje zoeken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:50 schreef Oognip het volgende:
Grr waarom opent iemand zo'n topic Lief baasje gezocht voor dana. en komen er meteen een aantal mensen die die kat wel willen hebben, maar reageert niemand op Evi?
Het was ook niet om Evi te adopteren ipv Dana hoor, ik dacht alleen misschien willen die mensen 2 kittens... Maar goed ik haal het wel weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wat vreemd dat je een geinteresseerde in zijn kat dan gaat wijzen op jouw kat... mensen gaan in jouw topic toch ook hun katten niet spammen die nog een huisje zoeken?
Ik verzoek je dan ook dat weg te halen.
Niets ten nadele van Evi, maar deze heeft wel een hele markante kopquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:50 schreef Oognip het volgende:
Grr waarom opent iemand zo'n topic Lief baasje gezocht voor dana. en komen er meteen een aantal mensen die die kat wel willen hebben, maar reageert niemand op Evi?
Dan had je haar evt. een PMetje kunnen doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was ook niet om Evi te adopteren ipv Dana hoor, ik dacht alleen misschien willen die mensen 2 kittens... Maar goed ik haal het wel weg.
Zij is wel heel bijzonder inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Evi, maar deze heeft wel een hele markante kop![]()
Wat shitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:59 schreef Ynske het volgende:
t thuiswerken gaat per volgende maand helemaal weg. dus of uren in 4 dagen doen met lange dagen
of in 5 met klote tijden waarbij niet voor 16 uur naar huis kunnen
dus niet bv 4 dagen en 1 halve
en dat alleen maar omdat er mensen zijn die er misbruik van maken door voor iedere schijt te bellen, kan niet komen, werk van thuis uit
Dat soort lamzakken verpesten het altijd voor anderen inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:59 schreef Ynske het volgende:
t thuiswerken gaat per volgende maand helemaal weg. dus of uren in 4 dagen doen met lange dagen
en dat alleen maar omdat er mensen zijn die er misbruik van maken door voor iedere schijt te bellen, kan niet komen, werk van thuis uit
totaal niet aanvallend bedoeldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was ook niet om Evi te adopteren ipv Dana hoor, ik dacht alleen misschien willen die mensen 2 kittens... Maar goed ik haal het wel weg.
9 uur aanwezig zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat shitHoeveel uur werk je per dag als je 4 dagen wil werken?
idd, maar we mogen er niets van zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort lamzakken verpesten het altijd voor anderen inderdaad
Dat bedoelde ze in dit geval nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
totaal niet aanvallend bedoeld
maar waarom moet er steeds als mensen op een beestje reageren/nadenken over 1 beestje
gewezen worden op neem er 2?
Wat een bagger, kunnen ze dan de misbruikers niet gewoon verbieden om thuis te werken? Nu lijden de goeden onder de slechten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:59 schreef Ynske het volgende:
kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze in dit geval niet
Maar ze dacht dat als die mensen er eentje willen, ze er heel misschien ook wel 2 willen.
Ik neem aan dat ze die mensen niet gaat opdringen dat 2 beter/leuker is tenminste
Nee natuurlijk niet. Die mensen hebben immers ook al een kat. Ik doe er gewoon alles aan om Evi in de aandacht te brengen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze in dit geval niet
Maar ze dacht dat als die mensen er eentje willen, ze er heel misschien ook wel 2 willen.
Ik neem aan dat ze die mensen niet gaat opdringen dat 2 beter/leuker is tenminste
Nee dan is 9 uur inderdaad wel heel lang. Toen ik nog in een callcenter werkte moest ik ook 9 uur aanwezig zijn, vreselijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
9 uur aanwezig zijn
maar we hebben het over eentonig beeldschermwerk, dat trek je gewoon niet
Je hebt toch je eigen topic? Vind het dan ook een beetje raar om die kat in andere topics te gaan promoten maar goed..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die mensen hebben immers ook al een kat. Ik doe er gewoon alles aan om Evi in de aandacht te brengen.
Daar heeft Greys toch net al wat van gezegd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo..ff nieuwe wandelschoenen gekocht. Zo GA en PP kijken
[..]
Je hebt toch je eigen topic? Vind het dan ook een beetje raar om die kat in andere topics te gaan promoten maar goed..
Ja dus? dan mag ik niets meer zeggen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heeft Greys toch net al wat van gezegd?
Nou ja ik snap niet wat het dan nog voor zin heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja dus? dan mag ik niets meer zeggen?
zit je lekker?quote:
Neh, naar de POS.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh, ik dacht dat je naar de dok moest
* miss_dynastie blijkbaar in de war is...
Kussen naar Q toegooitquote:
Eerst voor mijn laatste tentamen lerenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:20 schreef Qwea het volgende:
GREYS, MUIS, GB, ELIES! GA en PP zijn uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |