Zij is wel heel bijzonder inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Evi, maar deze heeft wel een hele markante kop![]()
Wat shitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:59 schreef Ynske het volgende:
t thuiswerken gaat per volgende maand helemaal weg. dus of uren in 4 dagen doen met lange dagen
of in 5 met klote tijden waarbij niet voor 16 uur naar huis kunnen
dus niet bv 4 dagen en 1 halve
en dat alleen maar omdat er mensen zijn die er misbruik van maken door voor iedere schijt te bellen, kan niet komen, werk van thuis uit
Dat soort lamzakken verpesten het altijd voor anderen inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:59 schreef Ynske het volgende:
t thuiswerken gaat per volgende maand helemaal weg. dus of uren in 4 dagen doen met lange dagen
en dat alleen maar omdat er mensen zijn die er misbruik van maken door voor iedere schijt te bellen, kan niet komen, werk van thuis uit
totaal niet aanvallend bedoeldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was ook niet om Evi te adopteren ipv Dana hoor, ik dacht alleen misschien willen die mensen 2 kittens... Maar goed ik haal het wel weg.
9 uur aanwezig zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat shitHoeveel uur werk je per dag als je 4 dagen wil werken?
idd, maar we mogen er niets van zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort lamzakken verpesten het altijd voor anderen inderdaad
Dat bedoelde ze in dit geval nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
totaal niet aanvallend bedoeld
maar waarom moet er steeds als mensen op een beestje reageren/nadenken over 1 beestje
gewezen worden op neem er 2?
Wat een bagger, kunnen ze dan de misbruikers niet gewoon verbieden om thuis te werken? Nu lijden de goeden onder de slechten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:59 schreef Ynske het volgende:
kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze in dit geval niet
Maar ze dacht dat als die mensen er eentje willen, ze er heel misschien ook wel 2 willen.
Ik neem aan dat ze die mensen niet gaat opdringen dat 2 beter/leuker is tenminste
Nee natuurlijk niet. Die mensen hebben immers ook al een kat. Ik doe er gewoon alles aan om Evi in de aandacht te brengen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze in dit geval niet
Maar ze dacht dat als die mensen er eentje willen, ze er heel misschien ook wel 2 willen.
Ik neem aan dat ze die mensen niet gaat opdringen dat 2 beter/leuker is tenminste
Nee dan is 9 uur inderdaad wel heel lang. Toen ik nog in een callcenter werkte moest ik ook 9 uur aanwezig zijn, vreselijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
9 uur aanwezig zijn
maar we hebben het over eentonig beeldschermwerk, dat trek je gewoon niet
Je hebt toch je eigen topic? Vind het dan ook een beetje raar om die kat in andere topics te gaan promoten maar goed..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die mensen hebben immers ook al een kat. Ik doe er gewoon alles aan om Evi in de aandacht te brengen.
Daar heeft Greys toch net al wat van gezegd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo..ff nieuwe wandelschoenen gekocht. Zo GA en PP kijken
[..]
Je hebt toch je eigen topic? Vind het dan ook een beetje raar om die kat in andere topics te gaan promoten maar goed..
Ja dus? dan mag ik niets meer zeggen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heeft Greys toch net al wat van gezegd?
Nou ja ik snap niet wat het dan nog voor zin heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja dus? dan mag ik niets meer zeggen?
zit je lekker?quote:
Neh, naar de POS.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh, ik dacht dat je naar de dok moest
* miss_dynastie blijkbaar in de war is...
Kussen naar Q toegooitquote:
Eerst voor mijn laatste tentamen lerenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:20 schreef Qwea het volgende:
GREYS, MUIS, GB, ELIES! GA en PP zijn uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |