Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
We leren t wel.. ooit ..quote:
Hoop het ook..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef Oognip het volgende:
Oh goed nieuws dat de wond al wat droger isHopelijk zet het door!
Slapenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoop het ook..
Ga jij nog wat leuks doen deze avond?
Volgens mij is iedereen gevlucht dus veel plezierquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jullie hier een beetje vervelen en dan ook slapen
Jeej ik heb het voor elkaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen gevlucht dus veel plezier
Ik ga slapen. Trusten
Wat een lekkerdingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wacht, kijk is. Kodaaaaaaa:
[ afbeelding ]
TVP = terugvindpost. Dus een post in een topic zodat het in je active topics te staan komt. Maar dat is tegenwoordig helemaal niet meer nodig met de 'volg topic'-knop en de reeksfunctiequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Terug vind post
[..]
Die bleef toch aardig zitten
Ze lijkt erg op mijn Gizmoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]Ja, een zeldzaam geval, dus dit is 1 van de 5 gelukte foto's die ik van haar heb ongeveer
Zijn er toch weer 5 .. More pica.. Ik ga ook mee pic spammen. Zal m'n oude opa hond eens laten zien..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]Ja, een zeldzaam geval, dus dit is 1 van de 5 gelukte foto's die ik van haar heb ongeveer
quote:
Is toch juist heerlijk om naar te luisterenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Buh, kan niet slapen. Klote weer :")
quote:
Die winter zou verboden moeten worden. Maja tot op heden lijkt het nog steeds meer op november dan op januari :-Pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:00 schreef Rewimo het volgende:
Geen idee, misschien wel de winter ja, vaak is de weerstand wat minder dan.
Ja 2 en half maand sneeuw ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja inderdaad. Vorig jaar had ik een dik pak sneeuw op mijn verjaardag
ja raar he, hoorde het net ook op het NOS journaal,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:57 schreef Ynske het volgende:
damn, eerst dat meiske uit Linne dat door koolmonoxide vlak voor de kerst om t leven gekomen is,
nu zijn er nog 2 in Huissen overleden en 1 zwaar gewond
zo hoor je het nooit, en zo al 4 in kleine 3 weken
Ze waren met zijn drieën in de badkamer en toen het alarm afging kregen de ouders de deur niet openquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ja raar he, hoorde het net ook op het NOS journaal,
En dan zo'n alarm hebben en dan gaat het nog mis.
Ik denk dat ik ook zo'n alarm wil.
Jup maar das vaak maar een schroevendraaier in dat gleufje zetten en je draait het slot open?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze waren met zijn drieën in de badkamer en toen het alarm afging kregen de ouders de deur niet open
das mooi, ben erg benieuwd naar de uitslag van de foto. Maar hij wordt toch niet al geopereerd? Moest je er niet gewoon bijblijven dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, net Koda weggebracht.. Wat een raar gevoel is dat zeg. Ik maar denken dat ik honger had, maar nee, ik vind dit echt heel raarMijn moeder werd ff onrustig, want we hebben 8 jaar geleden ons aller eerste hondje laten inslapen in dezelfde praktijk, dus dat was wel ff naar.. Hoop dat ik hem snel weer kan ophalen. Hij wou alleen die behandelkamer in als ik ff meeliep hihi, onvoorwaardelijke liefde en een geweldige band heb ik met hem
Het lijkt me dat er dan toch een oer kracht in je naar boven komt? Dan beuk je die deur toch gewoon dwars doormidden als je zoiets hoort en je kind is binnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jup maar das vaak maar een schroevendraaier in dat gleufje zetten en je draait het slot open?
Dacht ik ook ja, maar blijkbaar werkt dat toch anders. Of die vader is 70 of zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er dan toch een oer kracht in je naar boven komt? Dan beuk je die deur toch gewoon dwars doormidden als je zoiets hoort en je kind is binnen?
Op zijn minst. maar heb nog nooit een slot gezien die je niet met een schroevendraaier kon forceren (bij badkamers en toiletten dan he) maar ik vind het ook een apart verhaal. magoed. Zullen wel zwaar eiken deuren zijn ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er dan toch een oer kracht in je naar boven komt? Dan beuk je die deur toch gewoon dwars doormidden als je zoiets hoort en je kind is binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |