Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
We leren t wel.. ooit ..quote:
Hoop het ook..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:59 schreef Oognip het volgende:
Oh goed nieuws dat de wond al wat droger isHopelijk zet het door!
Slapenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoop het ook..
Ga jij nog wat leuks doen deze avond?
Volgens mij is iedereen gevlucht dus veel plezierquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jullie hier een beetje vervelen en dan ook slapen
Jeej ik heb het voor elkaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen gevlucht dus veel plezier
Ik ga slapen. Trusten
Wat een lekkerdingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wacht, kijk is. Kodaaaaaaa:
[ afbeelding ]
TVP = terugvindpost. Dus een post in een topic zodat het in je active topics te staan komt. Maar dat is tegenwoordig helemaal niet meer nodig met de 'volg topic'-knop en de reeksfunctiequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Terug vind post
[..]
Die bleef toch aardig zitten
Ze lijkt erg op mijn Gizmoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]Ja, een zeldzaam geval, dus dit is 1 van de 5 gelukte foto's die ik van haar heb ongeveer
Zijn er toch weer 5 .. More pica.. Ik ga ook mee pic spammen. Zal m'n oude opa hond eens laten zien..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]Ja, een zeldzaam geval, dus dit is 1 van de 5 gelukte foto's die ik van haar heb ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |