Het zou raar zijn als ik onder een stoel zou duiken. Dat past toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dat noemt ze dan 'een snackje'... Tsja...
Ja maar jij bent toch ook heel lief klein en poezelig? Dan past dat toch welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als ik onder een stoel zou duiken. Dat past toch helemaal niet.
Ik woon in een poppenhuis. Past echt niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch ook heel lief klein en poezelig? Dan past dat toch wel
Ah dat verklaart.. ja dan zul je toch die brokjes buiten van de grond moeten snackenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik woon in een poppenhuis. Past echt niet.
Ja, maar eens overleggen, maar verwacht er weinig van.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is ook klote dusHopelijk kunnen ze wel iets tegen de pijn doen voor je
Dit is te ergquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:39 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck..... sinds wanneer rijmt AI AI AI AIIIIIII op LOEMPIAAAAAAAA
Ik zuip op vrijdag sowieso nooit 5quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:01 schreef indaha het volgende:
Dan doe je het toch gewon met mate ipv 5 maar eentje of zoiets alleen voor de lekkere smaakof je doet ermee spoelen wel de smaak maar geen kater
oke, dan heeft hij iig zijn eigen willetjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
Ze hebben mijn man net pas naar boven gehaald vanuit de uitslaapkamer en nu moet hij nog gegipst worden, hij wilde nog doorslapen zei de verpleegster die belde ( dat wil hij thuis ook altijd dus dat is niet zo vreemd)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
Ze hebben mijn man net pas naar boven gehaald vanuit de uitslaapkamer en nu moet hij nog gegipst worden, hij wilde nog doorslapen zei de verpleegster die belde ( dat wil hij thuis ook altijd dus dat is niet zo vreemd)
Mja, ik ook. Het gaat echt te gek hier. Het moet gewoon ff klaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oke, dan heeft hij iig zijn eigen willetje
En Qwea, Wij hadden ons ook voorgenomen heel deze week vanaf nieuwjaar geen druppel te drinken.. Morgen gaan we de stad in.. Dus dan mag het natuurlijk wel
Moet hij lang in het gips?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef indaha het volgende:
Sloeberquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet hij lang in het gips?
Onze kerstboom
[ afbeelding ]
Het is wel lekker warm in de kamerquote:
Ongeveer 10 weken is de verwachting.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet hij lang in het gips?
Onze kerstboom
[ afbeelding ]
ja ik ben heel de maand december niet 1 dag echt nuchter geweest denk ik. maar een wijntje, biertje, oh lekker dropshot.. najah.. maaruhm.. toen je de volgende dag nog dronken was voelde je je toen ook zo beroerd?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, ik ook. Het gaat echt te gek hier. Het moet gewoon ff klaar.
Ik drink niet omdat het moet, maar omdat ik het lekker vindt. En de laatste keer dat ik kotsend boven de plee heb gehangen en de dag erna nog dronken was, was een beeeeeetje teveel van het goede
Dus ik pak zo wel ff cola ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |