quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke, ik geloof je, heb hem besteld. En het kookboek van Delicious ook maar meteen (anders zou ik 5 euro weggooien, 't is een bon van 30 en dat boek wilde ik toch nog...)
Dat overwegen we wel idd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
En 't is dubbel fijn, want nu kun je Koda toch 'gewoon' verzekeren
Gelukkig alles goed met Kodaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieėn (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond!We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef indaha het volgende:
Zo ook weer thuis, man is vanmorgen rond krart over 9 naar de OK gegaan dus die zal wel bijna klaar zijn.![]()
Ik ga pas vanavond naar het ziekenhuis want vanmiddag ligt hij toch nog te snurken
Dank jullie allemaal voor de goede wensen en Oognip en Qwea bedankt voor de kaartjes![]()
PB ik hoop dat met Puma alles goedgaat, je zit toch in de zenuwen dan, dus sterkte
[..]
Gelukkig alles goed met Koda
Ik heb gemist waar hij vandaag aan wordt geholpen. iig beterschap voor hem en sterkte voor jou met het bijstaan. De zorgen die je je dan maakt gaan je ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef indaha het volgende:
Zo ook weer thuis, man is vanmorgen rond krart over 9 naar de OK gegaan dus die zal wel bijna klaar zijn.![]()
Ik ga pas vanavond naar het ziekenhuis want vanmiddag ligt hij toch nog te snurken
Dank jullie allemaal voor de goede wensen en Oognip en Qwea bedankt voor de kaartjes![]()
PB ik hoop dat met Puma alles goedgaat, je zit toch in de zenuwen dan, dus sterkte
[..]
Gelukkig alles goed met Koda
Aan zijn voet , hij krijgt er nu een plaat in omdat de botten niet aan elkaar willen blijven zitten, vorige keer waren de schroeven gebroken dus nu het grovere geschutquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar hij vandaag aan wordt geholpen. iig beterschap voor hem en sterkte voor jou met het bijstaan. De zorgen die je je dan maakt gaan je ook niet in de koude kleren zitten.
@maus, gelukkig voor jullie en Koda
Kaarsje brandt en ik duim voor de zekerheid nog ff verderquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:38 schreef indaha het volgende:
En hoe groot wordt de kans van slagen geschat door de artsen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Aan zijn voet , hij krijgt er nu een plaat in omdat de botten niet aan elkaar willen blijven zitten, vorige keer waren de schroeven gebroken dus nu het grovere geschuten thanks
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Aan zijn voet , hij krijgt er nu een plaat in omdat de botten niet aan elkaar willen blijven zitten, vorige keer waren de schroeven gebroken dus nu het grovere geschuten thanks
Ja?quote:
Nou het is nu de derde keer en als dit niet lukt blijven er maar 2 opties opties over met de pijn leren leven of eventueel een amputatie , maar ik hoop gewoon dat dit slaagtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hoe groot wordt de kans van slagen geschat door de artsen?
Ja idd ongeveer hetzelfde , maar hij heeft geen diabetes .quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Een beetje een Strega verhaal
Hopelijk zonder de diabetes
Hoe gaat het met jouw heup/pijnstilling?quote:
Klotequote:
Zo, heftigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou het is nu de derde keer en als dit niet lukt blijven er maar 2 opties opties over met de pijn leren leven of eventueel een amputatie , maar ik hoop gewoon dat dit slaagt
bohquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou het is nu de derde keer en als dit niet lukt blijven er maar 2 opties opties over met de pijn leren leven of eventueel een amputatie , maar ik hoop gewoon dat dit slaagt
Nou met mijn heup goedquote:
In Roermond , wij zijn voor een second opinion in Den Haag geweest, maar die arts zei hetzelfde en was heel positief over de arts die mijn man heeft dus daarom hebben we toch voor Roermond gekozen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
bohIk hoop ook echt dat dit slaagt
Waar wordt hij geopereerd eigenlijk?
Aaah, okequote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:56 schreef indaha het volgende:
[..]
In Roermond , wij zijn voor een second opinion in Den Haag geweest, maar die arts zei hetzelfde en was heel positief over de arts die mijn man heeft dus daarom hebben we toch voor Roermond gekozen.
Mooi van je heupquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:53 schreef Qwea het volgende:
Nou met mijn heup goed
Rug alleen ook kut![]()
Wanneer moet je weer heen?
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Koda is weer thuis, en gelukkig niks geks aan de hand!! Ben zo blij he. Hij heeft een hardnekkige verkoudheid gehad en daar is die eigenlijk nooit helemaal van af gekomen, want er is nog sprake van een kleine ontsteking in de diepere bronchieėn (weet niet of ik dit allemaal goed typ). Dit was gelukkig te verhelpen met een sterke anti-biotica kuur. Hij word dus weer helemaal kern gezond!We waren ook maar 80 euro kwijt *ahum, maar 80*, maar hij word nu wel weer helemaal gezond en ik ben gerustgesteld
Helemaal mee eens, ik heb hem in één ruk uitgelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doen....ik vond hem echt elke cent waard![]()
echt weer een ouderwets goed boek van King....ik heb hem echt ademloos uitgelezen
Ik ga voor je duimen dat je die spuit krijgt, want dit is toch helemaal nietsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi van je heup
Ik moet vrijdag weer naar de ortho hier in DLD. Gaan ze een foto maken en kijken of ik een spuit kan krijgen. Ik hoop het maar want ik loop echt weer heel slecht. En als het zo doorgaat kan ik niet meer autorijden en dan heb ik echt een probleem. Want ik moet een uur rijden naar mijn werk.
En vindt Baloe het ook spannendquote:
Ja, ik duim voor ze dat het bij hem beter gaat. Maar hij heeft vast een snellere genezing.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Een beetje een Strega verhaal
Hopelijk zonder de diabetes
Ik had de maand december alles gecanceld wat ziekenhuis was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen dat je die spuit krijgt, want dit is toch helemaal niets
[..]
En vindt Baloe het ook spannend, ik wacht wel tot ze op TV komen.
Strega hoe is het nu met jou ?
Is ook eng!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:29 schreef indaha het volgende:
Ow en ik heb me toch een stel rare kittens van Cat gekregen,ze zitten minutenlang te staren naar een merel die op de schutting zit, dan komt die merel de tuin in om de kattenbrokjes te pakken en dan duiken ze met zijn tweeen onder een stoel weg en bliiven daaronder zitten tot de merel weg is
Dat is ook klote dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Strega het volgende:
Ik had de maand december alles gecanceld wat ziekenhuis was.
Moet volgende week naar orthopedie, of die nog iets met een schoen kunnen doen. Voor de rest leven met de pijn, dus dat ga ik nog eens overleggen. Amputatie ziet hij net zo'n risico in als bij een nieuwe operatie en een nieuwe operatie durft hij niet aan. Duurt te lang en hij moet dan een stuk van m'n been afhalen. Dus nu roeien met de riemen die ik heb.
quote:
Ow, da's wat Cat zelf ook altijd doet; goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:29 schreef indaha het volgende:
Ow en ik heb me toch een stel rare kittens van Cat gekregen,ze zitten minutenlang te staren naar een merel die op de schutting zit, dan komt die merel de tuin in om de kattenbrokjes te pakken en dan duiken ze met zijn tweeen onder een stoel weg en bliiven daaronder zitten tot de merel weg is
Cat eet de kattenbrokjes uit de tuinquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, da's wat Cat zelf ook altijd doet; goed voorbeeld doet goed volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |