Ja ik weet het, maar jaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zou haar naar het asiel brengen, Oognip. Dat gebreek is het niet waard, vind ik.
grapjequote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou ook geen kitten willen die vloeren sloopt.
Jij was vast niet zo eerlijk als ikquote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. De katten die mijn vinyl hebben gesloopt heb ik allemaal kunnen doorverkopen.
Liegen? Ik?quote:
Ohquote:Op zondag 8 januari 2012 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liegen? Ik?![]()
Hoe durf je dat te zeggen!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje #6 - Manolo zoekt baas!
In zijn dromen ja.quote:
Ik had beterquote:
Ik probeerde Bink nog een beetje naar voren te kiepen zodat je d'r ogen zag, maar dat vond ik zieligquote:
Ik kan niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef tombolafan het volgende:
Heeft er iemand zin om langs te komen?Dan heb ik een reden om de afwas te doen
Beestjes en een Babe.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef Greys het volgende:
Met de hondjes voor de webcam (de plakkerd moest vernieuwd)
Oh en Boor wilde niet.
Oh en ik heb wallen en rimpels ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook niet nodig, Bink staat er mooi opquote:Op zondag 8 januari 2012 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde Bink nog een beetje naar voren te kiepen zodat je d'r ogen zag, maar dat vond ik zielig
Boor wilde niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef Greys het volgende:
Met de hondjes voor de webcam (de plakkerd moest vernieuwd)
Oh en Boor wilde niet.
Oh en ik heb wallen en rimpels ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Greys is een vent?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boor wilde niet?![]()
En je ziet er goed uit man, zeur niet
ALS dat zo zou zijn dan ben ik er volledig ingetrapt in de saunaquote:
Dan moet ik binnenkort maar eens meekomen voor de exxxxtra check.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ALS dat zo zou zijn dan ben ik er volledig ingetrapt in de sauna
Extra check?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik binnenkort maar eens meekomen voor de exxxxtra check.
huh? ik was niet sarcstisch ofzo hoor, voor de verandering. Leuke truiquote:
Ow, schrijffoutje. Ik bedoelde extra chick.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Extra check?Nou, dan ga ik niet mee
Ik denk dat er iets heerst. En nu is die rotkaak wat aan het bedaren hier en nu krijg ik er een griepje of zo overheen, hoesten en verkouden. Hoesten doet zeer ookquote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef Qwea het volgende:
ooooh men, mijn maag is al daaaaagen over de zeikso not funny
Nee de vorige keer al niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit een keer wel stil zitten maar toen leken we net het Duo Emo & CoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wilde hij weer niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee joh, hij is de kerstspullen op zolder aan heet zetten en ik drink een kopje thee.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat een luie wederhelften hebben jullie
Ja is weer diezelfdequote:Op zondag 8 januari 2012 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? ik was niet sarcstisch ofzo hoor, voor de verandering. Leuke trui
Of is dat diezelf als toen met je vader en Shabu? Dat jurk iets?
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de vorige keer al niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit een keer wel stil zitten maar toen leken we net het Duo Emo & CoJe lijkt op mijn moeder qua gezichtstrekken enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wilde hij weer niet
I solemnly swear i'm up to no good
Zelfde leeftijd waarschijnlijk enzoquote:Op zondag 8 januari 2012 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je lijkt op mijn moeder qua gezichtstrekken enzo
Qua leeftijd zou het nog kunnen ookquote:Op zondag 8 januari 2012 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je lijkt op mijn moeder qua gezichtstrekken enzo
Nah, bij mij komt het omdat ik met die humira moest stoppen voor de operatie. Dus mijn crohn begint lekker te bitchen. Zat ook alweer bloed enzo bijquote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets heerst. En nu is die rotkaak wat aan het bedaren hier en nu krijg ik er een griepje of zo overheen, hoesten en verkouden. Hoesten doet zeer ook
Nou ja gaat wel weer over
quote:
Ja, mo ook voor mij. Ik lag tot 09:30quote:Op zondag 8 januari 2012 15:02 schreef senesta het volgende:
Hier was manlief er al voor mij uit vanmorgen
Zo vatte ik het ook totaal niet opquote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was niet beledigend bedoeld ofzo hoorIk ben 22
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef senesta het volgende:
Oh ik vind die laatste van jullie wel tof
Net zo'n politieduo hihi
Thnxquote:Op zondag 8 januari 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, bij mij komt het omdat ik met die humira moest stoppen voor de operatie. Dus mijn crohn begint lekker te bitchen. Zat ook alweer bloed enzo bij
Beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |