Dat klinkt inderdaad als "beter"quote:Op zondag 8 januari 2012 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Vanmorgen was hij nog sneu en zielig en wilde niet eten, dus moeder gebeld om te vragen of zij "gewoon" kattenvoer mee wilde nemen, en dat at ie welEn daarna ook gewoon zn carnibest en daarna ging ie schooien om brie
![]()
Sawyer!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sawyer is beter
Als je haar niet kunt aanzetten als je er niet bent is de meerwaarde een stuk minder.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie hier ook echt het voordeel niet in van een Truus, heb het idee dat ik zelf veel sneller stofzuig dan zijEn de herrie. Dus moet je dat ding aanzetten als je er niet bent en dan met die drie dieren hier, nee dat gaat echt niet werken
Hij wilde gewoon wat anders eten dan dat saaie CB.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Vanmorgen was hij nog sneu en zielig en wilde niet eten, dus moeder gebeld om te vragen of zij "gewoon" kattenvoer mee wilde nemen, en dat at ie welEn daarna ook gewoon zn carnibest en daarna ging ie schooien om brie
![]()
Ding is heel stil, minder herrie dan een gewone, en bij een gewone stofzuiger zitten ze hier bij wijze van 'in de gordijnen', dit vonden ze juist wel interessant, Buffy bleef gewoon op de bank of in de krabpaal zitten, dat ding een beetje volgen. Mips ging zelfs Truus achtervolgenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie hier ook echt het voordeel niet in van een Truus, heb het idee dat ik zelf veel sneller stofzuig dan zijEn de herrie. Dus moet je dat ding aanzetten als je er niet bent en dan met die drie dieren hier, nee dat gaat echt niet werken
Truus doet het leuk met katten.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ding is heel stil, minder herrie dan een gewone, en bij een gewone stofzuiger zitten ze hier bij wijze van 'in de gordijnen', dit vonden ze juist wel interessant, Buffy bleef gewoon op de bank of in de krabpaal zitten, dat ding een beetje volgen. Mips ging zelfs Truus achtervolgen
Die is net voorbijquote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sawyer!Heeft hem toch iets dwarsgezeten wat hij vannacht eruit heeft gewerkt.
![]()
En ben je klaarrrr voor je housewarming?
Wist ik veel dat die in de ochtend was.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is net voorbij
Afwas wacht enzo
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Straks nog maar een rondje denk ik![]()
![]()
Vooral onder de bank en TV meubel kwamen nogal flinke vlokken vandaan
Wehehehe.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zie alleen kattenvoer volgens mij?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe.
Zie ik daar trouwens een jellybean?(niet dat ik dat exemplaar nog blief heur
)
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jup, blijkbaar een secret stash onder de bank voor bange dagen ofzoquote:Op zondag 8 januari 2012 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie alleen kattenvoer volgens mij?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn weer thuis. Evi heeft een welkomstcadeautje gemaakt
[ afbeelding ]
En Truus pikt dat inquote:Op zondag 8 januari 2012 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, blijkbaar een secret stash onder de bank voor bange dagen ofzo
Gat met scheur ja. Zoiets zit ook in de woonkamer en in de gang op een paar plaatsen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:58 schreef Greys het volgende:
Ik moest even goed kijken hoe het in elkaar zat, maar gat in de vloer?
Dit is vinylquote:Op zondag 8 januari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Maar al zou Boor hier enorm zijn best doen, hij kreeg toch echt geen gat in het laminaat dan hoor denk ik. Zat er al een gat door iets anders en heeft Evi dat groter gemaakt dan ofzo?
Nou idd!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Maar al zou Boor hier enorm zijn best doen, hij kreeg toch echt geen gat in het laminaat dan hoor denk ik. Zat er al een gat door iets anders en heeft Evi dat groter gemaakt dan ofzo?
Oh vinyl, dat is logischer jaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit is vinylEr zat nog geen gat, Evi kan ze prima zelf maken dus dat doet ze ook. En af en toe helpt Pingoo gezellig mee.
of vinylquote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je of crappy laminaat, of een psycho kat
Ohquote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit is vinylEr zat nog geen gat, Evi kan ze prima zelf maken dus dat doet ze ook. En af en toe helpt Pingoo gezellig mee.
Ja, maar toch zou ik graag iets langer doen met de vloer dan 8 maandenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Verkeerd gekeken. En dat klinkt een stuk logischer idd.
Opvangkatjes en vinyl gaat niet goed samen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou er toch over denken om laminaat te nemen danquote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, maar toch zou ik graag iets langer doen met de vloer dan 8 maandenOverigens heb ik geen idee hoe ik het haar af kan leren. Als we erbij zijn krijgt ze natuurlijk wel 'straf' en als we weggaan dan zetten we spullen op plekken waar ze al een beginnetje heeft gemaakt met slopen. Maar in de gang bijvoorbeeld kan ik natuurlijk niets voor de voordeur zetten (waar een hele grote scheur met gaten zit) als we weg zijn.
Ik heb nu op 'mijn' stuk zo'n plaat van de IKEA gelegd. Zo'n rijmat voor burostoelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, maar toch zou ik graag iets langer doen met de vloer dan 8 maandenOverigens heb ik geen idee hoe ik het haar af kan leren. Als we erbij zijn krijgt ze natuurlijk wel 'straf' en als we weggaan dan zetten we spullen op plekken waar ze al een beginnetje heeft gemaakt met slopen. Maar in de gang bijvoorbeeld kan ik natuurlijk niets voor de voordeur zetten (waar een hele grote scheur met gaten zit) als we weg zijn.
Ja nou ja dat gaat niet, want te duur. En ik ben ook niet van plan om voor 1 kitten een nieuwe vloer te kopen. Het is het eerste kitten dat deze vloer sloopt en waarschijnlijk het laatste want we verhuizen misschien volgend jaar al.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou er toch over denken om laminaat te nemen dan
Dat is wel een idee om te doen, alleen heb ik dan 5 van die platen nodigquote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu op 'mijn' stuk zo'n plaat van de IKEA gelegd. Zo'n rijmat voor burostoelen.
Had ik weken eerder aan moeten denken, dan was de schade een stuk minder geweest.
Open een topic op fok.quote:
Juist!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zou haar naar het asiel brengen, Oognip. Dat gebreek is het niet waard, vind ik.
Ik wel, ik zou ook geen kitten willen die vloeren sloopt.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb ik al, maar niemand wil haar
Ik snap er niks van
Dan doe je toch iets fout. De katten die mijn vinyl hebben gesloopt heb ik allemaal kunnen doorverkopen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb ik al, maar niemand wil haar
Ik snap er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |