Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Dan nog steeds, want zn kots was vloeibaarquote:
Lekkerquote:Op zondag 8 januari 2012 01:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog steeds, want zn kots was vloeibaar
Slaap lakker!quote:
Had Sawyer al weer wat gegeten dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog steeds, want zn kots was vloeibaar
Nee nog niet. Dat komt omdat een DA met ervaring in dit soort reconstructies de operatie gaat doen en die wordt nu benaderd om te kijken wanneer hij tijd heeft.quote:Op zondag 8 januari 2012 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
PB, weet je al wanneer de Puma geopereerd wordt?
En hoe is het met spugende Sawyer vandaag?
Hopelijk kan het snel, het arme beestjequote:Op zondag 8 januari 2012 10:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nee nog niet. Dat komt omdat een DA met ervaring in dit soort reconstructies de operatie gaat doen en die wordt nu benaderd om te kijken wanneer hij tijd heeft.
Als de Puma in de hoogte erin past al het wel goed zijn toch? Ook fijn dat hij best lang is, kun je een goede kattebak klaarzetten en een lekker ligplaatsje voor de dame.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
God, daar zou ik ook geen zin in hebben, CatWat denk je trouwens van die bak? Groot genoeg?
Ik heb nog een mooie gifgroene voor haar klaar staanquote:Op zondag 8 januari 2012 10:48 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, als kattebak zou je ook een afwasteil kunnen gebruiken of zo als je met de ruimte zit. Die zijn minder groot.
Helemaal hip!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie gifgroene voor haar klaar staanIk knijp 'm wel
(en dan moet ze nog geopereerd worden).
Oeh leuk! Welke film? Een romantische?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
Fijn dat je een goed weekend hebt gehad, Oognip.
Binnenkort met een vriend van me naar de bios.
Wij hebben beiden nogal een hekel aan romkoms, dus dat wordt 'm nietquote:Op zondag 8 januari 2012 11:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh leuk! Welke film? Een romantische?
Ingel!quote:
Ik ben net bijgelezen idd....altijd zo sneu als ze zo moeten overgevenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingel!
Sawyer was gisteren niet lekker, vannacht gekotst en nu wachten we op een update van Tombo.
O'ja dat las ik inderdaad ook! Wat een heerlijk verhaal inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, en ik las een leuke love-story van Zussie G.![]()
Wat een heerlijk verhaal
Oh, ik moet even terug zoeken dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, en ik las een leuke love-story van Zussie G.![]()
Wat een heerlijk verhaal
Superquote:Op zondag 8 januari 2012 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Varkens-update
[SC] # 1704 Met moeilijk te fotograferen katten
[ afbeelding ]
... en er zit al ¤ 258 in m'n buik
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Varkens-update
[ afbeelding ]
Gewoon keihard batsen na het café.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben beiden nogal een hekel aan romkoms, dus dat wordt 'm niet.
Maar goed, sowieso eerst 't cafe in, dus het kan best zijn dat er van de film niks komt omdat 't zo gezellig is.
Andersom is handiger.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
Godsklere ik ben kapot
Hele beneden verdieping gedaan. Alles uit de kamer (tafel, stoelen,ect) hele vloer gedaan (gezogen en gedweild) vensterbanken meegepakt, kasten meegepakt, keuken gesopt, vaatwasser in en uit geruimd, wasgoed opgevouwen en opgehangen, boven gezogen, plee gedaan, badkamer gedaan. Pffffff.
En ik ging vol door mijn rug bij het tillen van onze grote kamerplant in potEn door mijn enkel
Jeetje wat ijverigquote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
Godsklere ik ben kapot
Hele beneden verdieping gedaan. Alles uit de kamer (tafel, stoelen,ect) hele vloer gedaan (gezogen en gedweild) vensterbanken meegepakt, kasten meegepakt, keuken gesopt, vaatwasser in en uit geruimd, wasgoed opgevouwen en opgehangen, boven gezogen, plee gedaan, badkamer gedaan. Pffffff.
En ik ging vol door mijn rug bij het tillen van onze grote kamerplant in potEn door mijn enkel
Het was gewoon goorquote:
En ik ben net uit bedquote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
Godsklere ik ben kapot
Ga eens douchen!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik ben net uit bed
* miss_dynastie voelt zich lui..... en is dat ook wel een beetje
Hoe doet Truus het?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook aan t stofzuigen, terwijl ik met m'n iPad en een bakkie koffie op de bank zit
Douchen terwijl er schaatsen op tv is? Die is gekquote:Op zondag 8 januari 2012 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga eens douchen!![]()
Wie is Saywer?
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:45 schreef Rewimo het volgende:
Moet je gewoon lokken met een stukje kaas
De poes van tomboquote:
Schaatsen is een sport voor mensen uit 1439.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Douchen terwijl er schaatsen op tv is? Die is gek
Ik heb net voor het schaatsen gedoucht. Slim hèquote:Op zondag 8 januari 2012 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Douchen terwijl er schaatsen op tv is? Die is gek
Ik heb tot net voor het schaatsen in bed gelegen. Slim hèquote:Op zondag 8 januari 2012 12:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb net voor het schaatsen gedoucht. Slim hè
Wel goed volgens mij! Al is het best confronterend als je ziet wat een stofwolk er bijvoorbeeld onder de bank of onder het tv meubel vandaan komtquote:
Heb je niet eens tv in de slaapkamer? Dan kun je blijven liggen, nóg slimmerquote:Op zondag 8 januari 2012 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb tot net voor het schaatsen in bed gelegen. Slim hè
Gekkiequote:Op zondag 8 januari 2012 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon keihard batsen na het café.
En weer een tevreden Truusfan!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel goed volgens mij! Al is het best confronterend als je ziet wat een stofwolk er bijvoorbeeld onder de bank of onder het tv meubel vandaan komt
De tafel met 6 stoelen eronder was ook nog best een uitdaging maar ze slalomde er uiteindelijk wel langsheen. Drempel van woonkamer naar keuken ging ook, alleen bij die van keuken naar bijkeuken schreeuwde ze om hulp, die was iets te hoog dus daar zat ze klem op
Maar verder gaat het goed, katten vinden het vooral interessant, en niet eng. Zaten 2 van die virtuele muren bij, dus daar straks even batterijen voor halen en die dan bv bij die drempel in bijkeuken zetten.
Maar ze rolt braaf onder banken en kasten
Ik vind dat ik best vaak stofzuig (niet elke dagquote:Op zondag 8 januari 2012 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel goed volgens mij! Al is het best confronterend als je ziet wat een stofwolk er bijvoorbeeld onder de bank of onder het tv meubel vandaan komt
Ow god, jaquote:Op zondag 8 januari 2012 13:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En weer een tevreden Truusfan!![]()
De eerste keer is altijd erg qua stof, maar daarna hou je het bij en wordt het alleen maar beter.
Nee, want mister_d ligt nog lekker te slapenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je niet eens tv in de slaapkamer? Dan kun je blijven liggen, nóg slimmer
Toen we mijn netste vriendin gingen verhuizen (en die is écht hysterisch netjes) kwamen ook overal vlokken vandaan. Ze keek helemaal beteuterd ookquote:Op zondag 8 januari 2012 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best vaak stofzuig (niet elke dag) en toch denk ik altijd 'allemachtig, waar komen die hele vlokken stof nou weer vandaan sinds ik anderhalve dag geleden nog heb gestofzuigd???'. En die liggen idd altijd onder de stoel, onder de bank... Hoe kómt dat daar
Gelukkig ruimt ze de rotzooi achter haar kont ook op.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow god, jaZe blaast achteruit haar kontje. En dat doet ze soms heel strategisch en dan komt er zo'n hele wolk ergens onder vandaan vliegen
Truus roelzzz!
Vreselijkquote:Op zondag 8 januari 2012 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ik best vaak stofzuig (niet elke dag) en toch denk ik altijd 'allemachtig, waar komen die hele vlokken stof nou weer vandaan sinds ik anderhalve dag geleden nog heb gestofzuigd???'. En die liggen idd altijd onder de stoel, onder de bank... Hoe kómt dat daar
Doe jij de binnenkant van je radiotoren en je ventilatieroosters niet elke week?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Ik heb gisteren met de compressor de radiator op de slaapkamer doorgespoten; je wilt niet weten wat daar uit kwam![]()
En toen het ventilatierooster in het raam; dat zit nu allemaal op de buitenkant van het raam geplakt
Nee hoor, ik lig nog steeds in bedquote:Op zondag 8 januari 2012 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jullie zijn allemaal fanatiek vandaag.. luiert lekker verder op de bank
Schijnbaar nietquote:Op zondag 8 januari 2012 13:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe jij de binnenkant van je radiotoren en je ventilatieroosters niet elke week?
Trusen vallen niet van de trap af.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik ga er ook maar vanuit dat Truus het nu braaf bijhoudt, moet me nog even verdiepen in dat programmeren wat je dr kan enzo, en even kijken of het werkt om haar boven los te laten (terwijl haar dock beneden staat) en dan het trapgat af te schermen met zo'n virtuele muur. Of zou ze dan erg gaan piepen of eigenwijs toch richting dock willen en dus de trap af karren?
Ja precies, dan draait ze en zie je ergens waar ze niet geweest is ineens zo'n pluk stof opvliegenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow god, jaZe blaast achteruit haar kontje. En dat doet ze soms heel strategisch en dan komt er zo'n hele wolk ergens onder vandaan vliegen
Truus roelzzz!
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja precies, dan draait ze en zie je ergens waar ze niet geweest is ineens zo'n pluk stof opvliegen
Ze botst ook nog redelijk wat, maar volgens mij is ze best zelflerend toch? Lijkt in ieder geval wel zo dat als ze ergens voor een tweede keer komt ze dan al wat subtieler een rondje om bv een tafelpoot rijdt.
De Pet variant was van de week in de aanbieding!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Hou es op over de prestaaaaasies van Truus, dan ga ik ook weer twijfelen
Maar niet doodsbang dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Mips rijdt zich ook helemaal leeg, die houdt Truus scherp in de gaten
Oh weet ik niet, het was wel serieus enorm overcompleet, volgens mij zit er nog een heel binnenwerk aan reserve bij die Pet, in ieder geval allerlei rolletjes en borstels en dus 2 van die murenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.Heb je er ook een extra stootstrip bijgeleverd gekregen? Heb ik ook nog liggen maar niet gebruikt. Ze is subtiel zat.
Als je de duurdere versie hebt wel geloof ik. Ik heb het basis model. Die moet ik zelf aanzetten elke keer. Maar omdat ik de eetkamerstoelen toch altijd omhoog zet voor haar rondje is dat geen probleem.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Pet variant was van de week in de aanbieding!
Kan je die normale ook programmeren dattie op een bepaald moment gaat zuigen eigenlijk?
Als er tijdens de volgende I-boodhunt weer eentje voorbij komt, ga ik er eentje nemenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De Pet variant was van de week in de aanbieding!
Kan je die normale ook programmeren dattie op een bepaald moment gaat zuigen eigenlijk?
Nice! Ik heb er geen extra borstels bijgekregen. En ook niet nodig gelukkig. Truus is net zo blij op tapijt als op laminaat als op zeil.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, het was wel serieus enorm overcompleet, volgens mij zit er nog een heel binnenwerk aan reserve bij die Pet, in ieder geval allerlei rolletjes en borstels en dus 2 van die muren
Yeah right.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als er tijdens de volgende I-boodhunt weer eentje voorbij komt, ga ik er eentje nemen![]()
En nu ga ik es kijken of het houtwerk droog is en dan schilderen
Nee vertelquote:Op zondag 8 januari 2012 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hahaha je wil niet weten wat de eerste vangst was
Wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hahaha je wil niet weten wat de eerste vangst was
Hier is een Truus binnen 5 minuten kapot door Biet denk ikquote:Op zondag 8 januari 2012 13:13 schreef MissBliss het volgende:
Oooh, ik zou ook wel zo'n Truus willenMaar in dit minihuisje is dat echt niet te verantwoorden ben ik bang
Ow, dat stadium heb ik allang gehad, da's niet schokkend meer.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer hoe vol dr buikje was
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier is een Truus binnen 5 minuten kapot door Biet denk ik
YAYYYYYYYYYYYYquote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sawyer is beter
Dat klinkt inderdaad als "beter"quote:Op zondag 8 januari 2012 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Vanmorgen was hij nog sneu en zielig en wilde niet eten, dus moeder gebeld om te vragen of zij "gewoon" kattenvoer mee wilde nemen, en dat at ie welEn daarna ook gewoon zn carnibest en daarna ging ie schooien om brie
![]()
Sawyer!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef tombolafan het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sawyer is beter
Als je haar niet kunt aanzetten als je er niet bent is de meerwaarde een stuk minder.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie hier ook echt het voordeel niet in van een Truus, heb het idee dat ik zelf veel sneller stofzuig dan zijEn de herrie. Dus moet je dat ding aanzetten als je er niet bent en dan met die drie dieren hier, nee dat gaat echt niet werken
Hij wilde gewoon wat anders eten dan dat saaie CB.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Vanmorgen was hij nog sneu en zielig en wilde niet eten, dus moeder gebeld om te vragen of zij "gewoon" kattenvoer mee wilde nemen, en dat at ie welEn daarna ook gewoon zn carnibest en daarna ging ie schooien om brie
![]()
Ding is heel stil, minder herrie dan een gewone, en bij een gewone stofzuiger zitten ze hier bij wijze van 'in de gordijnen', dit vonden ze juist wel interessant, Buffy bleef gewoon op de bank of in de krabpaal zitten, dat ding een beetje volgen. Mips ging zelfs Truus achtervolgenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie hier ook echt het voordeel niet in van een Truus, heb het idee dat ik zelf veel sneller stofzuig dan zijEn de herrie. Dus moet je dat ding aanzetten als je er niet bent en dan met die drie dieren hier, nee dat gaat echt niet werken
Truus doet het leuk met katten.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ding is heel stil, minder herrie dan een gewone, en bij een gewone stofzuiger zitten ze hier bij wijze van 'in de gordijnen', dit vonden ze juist wel interessant, Buffy bleef gewoon op de bank of in de krabpaal zitten, dat ding een beetje volgen. Mips ging zelfs Truus achtervolgen
Die is net voorbijquote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sawyer!Heeft hem toch iets dwarsgezeten wat hij vannacht eruit heeft gewerkt.
![]()
En ben je klaarrrr voor je housewarming?
Wist ik veel dat die in de ochtend was.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is net voorbij
Afwas wacht enzo
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Straks nog maar een rondje denk ik![]()
![]()
Vooral onder de bank en TV meubel kwamen nogal flinke vlokken vandaan
Wehehehe.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zie alleen kattenvoer volgens mij?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe.
Zie ik daar trouwens een jellybean?(niet dat ik dat exemplaar nog blief heur
)
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jup, blijkbaar een secret stash onder de bank voor bange dagen ofzoquote:Op zondag 8 januari 2012 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie alleen kattenvoer volgens mij?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:56 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn weer thuis. Evi heeft een welkomstcadeautje gemaakt
[ afbeelding ]
En Truus pikt dat inquote:Op zondag 8 januari 2012 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, blijkbaar een secret stash onder de bank voor bange dagen ofzo
Gat met scheur ja. Zoiets zit ook in de woonkamer en in de gang op een paar plaatsen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:58 schreef Greys het volgende:
Ik moest even goed kijken hoe het in elkaar zat, maar gat in de vloer?
Dit is vinylquote:Op zondag 8 januari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Maar al zou Boor hier enorm zijn best doen, hij kreeg toch echt geen gat in het laminaat dan hoor denk ik. Zat er al een gat door iets anders en heeft Evi dat groter gemaakt dan ofzo?
Nou idd!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:59 schreef Greys het volgende:
Maar al zou Boor hier enorm zijn best doen, hij kreeg toch echt geen gat in het laminaat dan hoor denk ik. Zat er al een gat door iets anders en heeft Evi dat groter gemaakt dan ofzo?
Oh vinyl, dat is logischer jaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit is vinylEr zat nog geen gat, Evi kan ze prima zelf maken dus dat doet ze ook. En af en toe helpt Pingoo gezellig mee.
of vinylquote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je of crappy laminaat, of een psycho kat
Ohquote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit is vinylEr zat nog geen gat, Evi kan ze prima zelf maken dus dat doet ze ook. En af en toe helpt Pingoo gezellig mee.
Ja, maar toch zou ik graag iets langer doen met de vloer dan 8 maandenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Verkeerd gekeken. En dat klinkt een stuk logischer idd.
Opvangkatjes en vinyl gaat niet goed samen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou er toch over denken om laminaat te nemen danquote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, maar toch zou ik graag iets langer doen met de vloer dan 8 maandenOverigens heb ik geen idee hoe ik het haar af kan leren. Als we erbij zijn krijgt ze natuurlijk wel 'straf' en als we weggaan dan zetten we spullen op plekken waar ze al een beginnetje heeft gemaakt met slopen. Maar in de gang bijvoorbeeld kan ik natuurlijk niets voor de voordeur zetten (waar een hele grote scheur met gaten zit) als we weg zijn.
Ik heb nu op 'mijn' stuk zo'n plaat van de IKEA gelegd. Zo'n rijmat voor burostoelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, maar toch zou ik graag iets langer doen met de vloer dan 8 maandenOverigens heb ik geen idee hoe ik het haar af kan leren. Als we erbij zijn krijgt ze natuurlijk wel 'straf' en als we weggaan dan zetten we spullen op plekken waar ze al een beginnetje heeft gemaakt met slopen. Maar in de gang bijvoorbeeld kan ik natuurlijk niets voor de voordeur zetten (waar een hele grote scheur met gaten zit) als we weg zijn.
Ja nou ja dat gaat niet, want te duur. En ik ben ook niet van plan om voor 1 kitten een nieuwe vloer te kopen. Het is het eerste kitten dat deze vloer sloopt en waarschijnlijk het laatste want we verhuizen misschien volgend jaar al.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou er toch over denken om laminaat te nemen dan
Dat is wel een idee om te doen, alleen heb ik dan 5 van die platen nodigquote:Op zondag 8 januari 2012 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nu op 'mijn' stuk zo'n plaat van de IKEA gelegd. Zo'n rijmat voor burostoelen.
Had ik weken eerder aan moeten denken, dan was de schade een stuk minder geweest.
Open een topic op fok.quote:
Juist!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zou haar naar het asiel brengen, Oognip. Dat gebreek is het niet waard, vind ik.
Ik wel, ik zou ook geen kitten willen die vloeren sloopt.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb ik al, maar niemand wil haar
Ik snap er niks van
Dan doe je toch iets fout. De katten die mijn vinyl hebben gesloopt heb ik allemaal kunnen doorverkopen.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb ik al, maar niemand wil haar
Ik snap er niks van
Ja ik weet het, maar jaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zou haar naar het asiel brengen, Oognip. Dat gebreek is het niet waard, vind ik.
grapjequote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou ook geen kitten willen die vloeren sloopt.
Jij was vast niet zo eerlijk als ikquote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. De katten die mijn vinyl hebben gesloopt heb ik allemaal kunnen doorverkopen.
Liegen? Ik?quote:
Ohquote:Op zondag 8 januari 2012 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liegen? Ik?![]()
Hoe durf je dat te zeggen!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje #6 - Manolo zoekt baas!
In zijn dromen ja.quote:
Ik had beterquote:
Ik probeerde Bink nog een beetje naar voren te kiepen zodat je d'r ogen zag, maar dat vond ik zieligquote:
Ik kan niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef tombolafan het volgende:
Heeft er iemand zin om langs te komen?Dan heb ik een reden om de afwas te doen
Beestjes en een Babe.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef Greys het volgende:
Met de hondjes voor de webcam (de plakkerd moest vernieuwd)
Oh en Boor wilde niet.
Oh en ik heb wallen en rimpels ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook niet nodig, Bink staat er mooi opquote:Op zondag 8 januari 2012 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde Bink nog een beetje naar voren te kiepen zodat je d'r ogen zag, maar dat vond ik zielig
Boor wilde niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef Greys het volgende:
Met de hondjes voor de webcam (de plakkerd moest vernieuwd)
Oh en Boor wilde niet.
Oh en ik heb wallen en rimpels ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Greys is een vent?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boor wilde niet?![]()
En je ziet er goed uit man, zeur niet
ALS dat zo zou zijn dan ben ik er volledig ingetrapt in de saunaquote:
Dan moet ik binnenkort maar eens meekomen voor de exxxxtra check.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ALS dat zo zou zijn dan ben ik er volledig ingetrapt in de sauna
Extra check?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik binnenkort maar eens meekomen voor de exxxxtra check.
huh? ik was niet sarcstisch ofzo hoor, voor de verandering. Leuke truiquote:
Ow, schrijffoutje. Ik bedoelde extra chick.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Extra check?Nou, dan ga ik niet mee
Ik denk dat er iets heerst. En nu is die rotkaak wat aan het bedaren hier en nu krijg ik er een griepje of zo overheen, hoesten en verkouden. Hoesten doet zeer ookquote:Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef Qwea het volgende:
ooooh men, mijn maag is al daaaaagen over de zeikso not funny
Nee de vorige keer al niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit een keer wel stil zitten maar toen leken we net het Duo Emo & CoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wilde hij weer niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee joh, hij is de kerstspullen op zolder aan heet zetten en ik drink een kopje thee.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat een luie wederhelften hebben jullie
Ja is weer diezelfdequote:Op zondag 8 januari 2012 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh? ik was niet sarcstisch ofzo hoor, voor de verandering. Leuke trui
Of is dat diezelf als toen met je vader en Shabu? Dat jurk iets?
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de vorige keer al niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit een keer wel stil zitten maar toen leken we net het Duo Emo & CoJe lijkt op mijn moeder qua gezichtstrekken enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wilde hij weer niet
I solemnly swear i'm up to no good
Zelfde leeftijd waarschijnlijk enzoquote:Op zondag 8 januari 2012 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je lijkt op mijn moeder qua gezichtstrekken enzo
Qua leeftijd zou het nog kunnen ookquote:Op zondag 8 januari 2012 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je lijkt op mijn moeder qua gezichtstrekken enzo
Nah, bij mij komt het omdat ik met die humira moest stoppen voor de operatie. Dus mijn crohn begint lekker te bitchen. Zat ook alweer bloed enzo bijquote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets heerst. En nu is die rotkaak wat aan het bedaren hier en nu krijg ik er een griepje of zo overheen, hoesten en verkouden. Hoesten doet zeer ook
Nou ja gaat wel weer over
quote:
Ja, mo ook voor mij. Ik lag tot 09:30quote:Op zondag 8 januari 2012 15:02 schreef senesta het volgende:
Hier was manlief er al voor mij uit vanmorgen
Zo vatte ik het ook totaal niet opquote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was niet beledigend bedoeld ofzo hoorIk ben 22
Jaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef senesta het volgende:
Oh ik vind die laatste van jullie wel tof
Net zo'n politieduo hihi
Thnxquote:Op zondag 8 januari 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, bij mij komt het omdat ik met die humira moest stoppen voor de operatie. Dus mijn crohn begint lekker te bitchen. Zat ook alweer bloed enzo bij
Beterschap
16quote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook totaal niet op
Oh, dan had ik 16 geweest toen ik je kreeg, had gekund, maar toch ietwat vroeg
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:07 schreef senesta het volgende:
Oh ik vind die laatste van jullie wel tof
Net zo'n politieduo hihi
Njah wat te jong hequote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook totaal niet op
Oh, dan had ik 16 geweest toen ik je kreeg, had gekund, maar toch ietwat vroeg
Ooh bitch niet. Mijn weerstand is prima, denk ikquote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef senesta het volgende:
[..]
ThnxWanneer moet je geopereerd? Is het dan wel handig dat ik je vanavond kom aansteken?
Als je dan ook verse jus gaat maken ben ik present!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:12 schreef Qwea het volgende:
ik heb 8 kilo sinaasappelen (pers) meegenomen bij de winkel want ze waren in de aanbieding8!!! kilo
Ik ga straks maar verse jus maken.
Ik verheug me op de zomer en mijn Fok! housewarming![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je dan ook verse jus gaat maken ben ik present!
Inderdaad. En ik maak het bijna nooit, dus dan zou het extra verrie spesjul zijn!quote:
Jep, da's ook mijn gedachte. En ik wil nog lezen in mijn nieuwe boek (gisteravond moesten we weg, dat was ik bijna vergetenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik ook ging. Ben wel moe. Maar doe het maar niet, anders slaap ik vannacht weer niet
Wat voor winkel is dat? De enige die hier zulke aanbiedingen heeft is de Turkquote:Op zondag 8 januari 2012 15:12 schreef Qwea het volgende:
ik heb 8 kilo sinaasappelen (pers) meegenomen bij de winkel want ze waren in de aanbieding8!!! kilo
Ik ga straks maar verse jus maken.
Ik verheug me op de zomer en mijn Fok! housewarming![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik maak het bijna nooit, dus dan zou het extra verrie spesjul zijn!
Dekamarkt. 4 kilo voor 3 euro. Dus ik heb 2 netten van 4kg meegenomenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat voor winkel is dat? De enige die hier zulke aanbiedingen heeft is de Turk
Jemig!quote:Op zondag 8 januari 2012 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Varkens-update
[ afbeelding ]
Ik ben er overigens wel heel blij mee.. jullie zijn lief om dit zomaar voor een wildvreemd iemand met opvangkat te doenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jemig!Sprakeloos, serieus... Ik kom hier maar net binnenvallen enzo..
Ja station, heel burgerlijk een opel astra stationquote:Op zondag 8 januari 2012 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh bitch niet. Mijn weerstand is prima, denk ikMaak ik me geen zorgen over
Ik moet Dinsdag onder het mes. Morgen nog naar school en ze het "geweldige" nieuws mededelen dat ik sowieso minimaal 2 tot 3 weken uit de running ben. Gaan ze tof vinden
Mo vroeg zich af wat voor auto je had. Station toch? Want in een smart (hoi Greys) past die bureaustoel niet
Ja, zie dat zei ik wel. Want Baloe heeft toen in je kofferbak gezeten toen we naar de DA gingen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja station, heel burgerlijk een opel astra station
Noh!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:19 schreef Qwea het volgende:
Hey Cat?! Heb je de bonus gezien? maaltijdsalades 1+1 graties
Volgens mij lurkt of post meer dan de helft van de SC mee in mijn opvangtopics, dus zo vreemd is De Puma niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben er overigens wel heel blij mee.. jullie zijn lief om dit zomaar voor een wildvreemd iemand met opvangkat te doenIk ben niet zo goed in bedankjes, maar degenen die hebben bijgedragen: Jullie zijn geweldig! Kan ik nog eens wat voor iemand doen, dan hoor ik het graag..
Ik zweer bij de wonderdoekjes van de Action.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
En de Glorixdoeken zijn in de aanbieding! Zeker die grote zijn een must!(morgen even een paar pakken halen).
die met sinaasappelgeur?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zweer bij de wonderdoekjes van de Action.
Die vind ik niet lekker soppen (quote:Op zondag 8 januari 2012 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zweer bij de wonderdoekjes van de Action.
Ja, die.quote:
Heb je banaan met chocolade gehaald?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:31 schreef Cat22 het volgende:
Q, ik had gisteren trouwens wel nog de Danio gehaald. Ook 2 voor 1.![]()
4 bakken.
Ik vind ze toch nepper dan citroen ruikenquote:
Ik alleen als ik er veel werk in wil steken, maar ff snel tussen door is de swiffer met zo'n natte Glorix doek heul handigquote:Op zondag 8 januari 2012 15:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik dweil de vloer nog echt met een dweil
Ja! En peer met caramel.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heb je banaan met chocolade gehaald?(Die is echt zó lekker!
)
Dat is goorder dan goor zag ik laatst bij Dr. Oz.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik dweil de vloer nog echt met een dweil
Ik zou wel willen, maar dan krijg ik allemaal strepen op het laminaat. Dus dweilen doe ik ook met een emmer sop maar voor tussendoor zijn de swishdoekjes erg fijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik alleen als ik er veel werk in wil steken, maar ff snel tussen door is de swiffer met zo'n natte Glorix doek heul handig
Ja, die ligt hier ook zo lekker in de buurt.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mochten ze op raken, dan zijn ze deze week ook bij de Hoogvliet in de aanbieding
Ik zag ze staan iddquote:Op zondag 8 januari 2012 15:31 schreef Cat22 het volgende:
4 bakken.
Die vind ik niet lekker, te zoet.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:31 schreef Cat22 het volgende:
4 bakken.
Oh echt? Is die niet landelijk? Geen idee joh..quote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die ligt hier ook zo lekker in de buurt.
Hebben ze die?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heb je banaan met chocolade gehaald?(Die is echt zó lekker!
)
http://twitter.com/APechtoldquote:Op zondag 8 januari 2012 15:33 schreef Qwea het volgende:
Wilders heeft weer wat te janken
Dus, als moslims hier wonen/zijn moeten ze zich aanpassen aan onze cultuur (waar ik het geheel mee eens ben hoor) maar als wij daar zijn, gaat de pvv lopen janken dat wij ons aanpassen aan hun koeltoer? Serieus, doek de PVV op
Uhm... nee.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh echt? Is die niet landelijk? Geen idee joh..
Wel landelijk, maar in sommige uithoeken nietquote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh echt? Is die niet landelijk? Geen idee joh..
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel landelijk, maar in sommige uithoeken niet
Ow..quote:
quote:
Hier ook niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik neem nog een kruimelvlaai voor je mee.
Tombo! En ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
En Viscuisine! Wie at dat hier ook alweer?
Hoogvliet hebben ze hier niet geloof ik.. Hmm zo ff naar de AH dusquote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Ze zijn nu 2 voor de prijs van 1, maar alleen vandaag nog.. En anders dus naar de Hoogvliet (mits er 1 in de buurt zit dus
) daar hebben ze ze ook.
PICS, PICS, PICSquote:Op zondag 8 januari 2012 15:43 schreef tombolafan het volgende:
Naaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaa hebben mn neef en nicht zomaar ineens een golden pup!![]()
Ik eet nep-viscuisinequote:Op zondag 8 januari 2012 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo! En ik.![]()
Keukenrol is ook in de bonus zag ik.
lol, die keukenrollenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet nep-viscuisineen keukenrol haal ik ook vast wel goedkoper bij andere zaken
Ze hadden deze week nog meer leuke aanbiedingen.. Ik heb ook quiches gekocht en nog wat dingenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoogvliet hebben ze hier niet geloof ik.. Hmm zo ff naar de AH dusHeb nog ff want is tot 10 uur open
Ik ook wel eens! Haal het altijd als het in de aanbieding is, zoals deze week. Handig eten voor als je eigenlijk naar de supermarkt had gemoeten, maar geen zin had. Potje sperziebonen en eventueel iets van aardappeltjes of rijst er bij en klaaarrrrr!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo! En ik.![]()
Keukenrol is ook in de bonus zag ik.
Heb wel een hoop van die wereldgerechten weer ingeslagen. Die dingen zijn ideaal als je haast hebt en nog even snel moet etenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ze hadden deze week nog meer leuke aanbiedingen.. Ik heb ook quiches gekocht en nog wat dingenDie quiches vries ik altijd in voor later
even? Hebben we het over die knorr wereldgerechten?! Daar ben ik altijd wel ff mee bezig om ze te makenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb wel een hoop van die wereldgerechten weer ingeslagen. Die dingen zijn ideaal als je haast hebt en nog even snel moet eten
Maar absorberen die ook zo goed?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
lol, die keukenrollenduuuur.
4 rollen, 1 euro, action
Ja, ik had het gelezenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)oen-albert-heijn.xml
Iemand een AH kalkoen?
Jup, gaat prima.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar absorberen die ook zo goed?![]()
Bij keukenrollen vind ik goedkoop vaak duurkoop.
Heb ik gisteren ook weer ingeslagen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
even? Hebben we het over die knorr wereldgerechten?! Daar ben ik altijd wel ff mee bezig om ze te maken
Die gyros
quote:
Da's geen keukenrol, da's een wonderrolquote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, gaat prima.
Had mijn kruik laten flikkeren, heel het aanrecht onder. Had maar 3 velletjes nodig
Gister Kip madras gegetenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook weer ingeslagen.Zoveel tijd kosten de meeste toch niet? Behalve als je gehaktballetjes moet draaien of zo.
Hebben we al gehad, donderdag. Bij een vriendin. Samen met vlees en doppertjes met wortelen. Pizza hebben we vrijdag gehad. Gisteren hadden we bloemkoolschotel. Ik heb zo geen zin om te koken.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zindenk dat het maar patat wordt.
Merk! Rugnummer! Nu!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, gaat prima.
Had mijn kruik laten flikkeren, heel het aanrecht onder. Had maar 3 velletjes nodig
Het is een zijquote:Op zondag 8 januari 2012 15:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Och hemel! Kijk 'm fluffy zijn dan!
Echt? heb je echt 10 minuten kwartier hooguit voor nodig hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
even? Hebben we het over die knorr wereldgerechten?! Daar ben ik altijd wel ff mee bezig om ze te maken
Die gyros
de AH heeft alleen maar troep. Persoonlijk haal ik liever vlees bij de Aldi of Lidl dan bij de AH. Ah houdt zich aan de Nederlandse warenwet en die Aldi/Lidl aan de Duitse warenwet. Die qua vlees veel en veel strenger is.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik had het gelezenMaar goed, deka heeft ook wel eens troep. Dan ga je er toch mee terug?
Bohhhhhh!quote:
oh my fucking god. Wat een cutie. Wat een bolletje wolquote:
Whehehehe jaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bohhhhhh!Daar moet toch zo'n Page keukenrol bij?
Ik doe het meestal rullen als ik echt haast hebquote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook weer ingeslagen.Zoveel tijd kosten de meeste toch niet? Behalve als je gehaktballetjes moet draaien of zo.
Action. 4 voor een euro.quote:
Teefquote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh my fucking god. Wat een cutie. Wat een bolletje wol![]()
![]()
Is het een teef of een reu? Hoe heet ie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome gebruiken. Firefox zuigt.quote:
Dan noemen we haar Fluffy.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehe ja
En ik ga geen naam roepen want herkenbaar (wis foto ook zo)
PM dan ff, ik ben erg benieuwdquote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehe ja
En ik ga geen naam roepen want herkenbaar (wis foto ook zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |