Als de Puma in de hoogte erin past al het wel goed zijn toch? Ook fijn dat hij best lang is, kun je een goede kattebak klaarzetten en een lekker ligplaatsje voor de dame.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
God, daar zou ik ook geen zin in hebben, CatWat denk je trouwens van die bak? Groot genoeg?
Ik heb nog een mooie gifgroene voor haar klaar staanquote:Op zondag 8 januari 2012 10:48 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, als kattebak zou je ook een afwasteil kunnen gebruiken of zo als je met de ruimte zit. Die zijn minder groot.
Helemaal hip!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie gifgroene voor haar klaar staanIk knijp 'm wel
(en dan moet ze nog geopereerd worden).
Oeh leuk! Welke film? Een romantische?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
Fijn dat je een goed weekend hebt gehad, Oognip.
Binnenkort met een vriend van me naar de bios.
Wij hebben beiden nogal een hekel aan romkoms, dus dat wordt 'm nietquote:Op zondag 8 januari 2012 11:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh leuk! Welke film? Een romantische?
Ingel!quote:
Ik ben net bijgelezen idd....altijd zo sneu als ze zo moeten overgevenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingel!
Sawyer was gisteren niet lekker, vannacht gekotst en nu wachten we op een update van Tombo.
O'ja dat las ik inderdaad ook! Wat een heerlijk verhaal inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, en ik las een leuke love-story van Zussie G.![]()
Wat een heerlijk verhaal
Oh, ik moet even terug zoeken dus?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, en ik las een leuke love-story van Zussie G.![]()
Wat een heerlijk verhaal
Superquote:Op zondag 8 januari 2012 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Varkens-update
[SC] # 1704 Met moeilijk te fotograferen katten
[ afbeelding ]
... en er zit al ¤ 258 in m'n buik
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Varkens-update
[SC] # 1704 Met moeilijk te fotograferen katten
[ afbeelding ]
... en er zit al ¤ 258 in m'n buik
Gewoon keihard batsen na het café.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben beiden nogal een hekel aan romkoms, dus dat wordt 'm niet.
Maar goed, sowieso eerst 't cafe in, dus het kan best zijn dat er van de film niks komt omdat 't zo gezellig is.
Andersom is handiger.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
Godsklere ik ben kapot
Hele beneden verdieping gedaan. Alles uit de kamer (tafel, stoelen,ect) hele vloer gedaan (gezogen en gedweild) vensterbanken meegepakt, kasten meegepakt, keuken gesopt, vaatwasser in en uit geruimd, wasgoed opgevouwen en opgehangen, boven gezogen, plee gedaan, badkamer gedaan. Pffffff.
En ik ging vol door mijn rug bij het tillen van onze grote kamerplant in potEn door mijn enkel
Jeetje wat ijverigquote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef Qwea het volgende:
Godsklere ik ben kapot
Hele beneden verdieping gedaan. Alles uit de kamer (tafel, stoelen,ect) hele vloer gedaan (gezogen en gedweild) vensterbanken meegepakt, kasten meegepakt, keuken gesopt, vaatwasser in en uit geruimd, wasgoed opgevouwen en opgehangen, boven gezogen, plee gedaan, badkamer gedaan. Pffffff.
En ik ging vol door mijn rug bij het tillen van onze grote kamerplant in potEn door mijn enkel
Het was gewoon goorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |