quote:Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel landelijk, maar in sommige uithoeken niet
Ow..quote:
quote:
Hier ook niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik neem nog een kruimelvlaai voor je mee.
Tombo! En ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
En Viscuisine! Wie at dat hier ook alweer?
Hoogvliet hebben ze hier niet geloof ik.. Hmm zo ff naar de AH dusquote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Ze zijn nu 2 voor de prijs van 1, maar alleen vandaag nog.. En anders dus naar de Hoogvliet (mits er 1 in de buurt zit dus
) daar hebben ze ze ook.
PICS, PICS, PICSquote:Op zondag 8 januari 2012 15:43 schreef tombolafan het volgende:
Naaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaa hebben mn neef en nicht zomaar ineens een golden pup!![]()
Ik eet nep-viscuisinequote:Op zondag 8 januari 2012 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo! En ik.![]()
Keukenrol is ook in de bonus zag ik.
lol, die keukenrollenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet nep-viscuisineen keukenrol haal ik ook vast wel goedkoper bij andere zaken
Ze hadden deze week nog meer leuke aanbiedingen.. Ik heb ook quiches gekocht en nog wat dingenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoogvliet hebben ze hier niet geloof ik.. Hmm zo ff naar de AH dusHeb nog ff want is tot 10 uur open
Ik ook wel eens! Haal het altijd als het in de aanbieding is, zoals deze week. Handig eten voor als je eigenlijk naar de supermarkt had gemoeten, maar geen zin had. Potje sperziebonen en eventueel iets van aardappeltjes of rijst er bij en klaaarrrrr!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo! En ik.![]()
Keukenrol is ook in de bonus zag ik.
Heb wel een hoop van die wereldgerechten weer ingeslagen. Die dingen zijn ideaal als je haast hebt en nog even snel moet etenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ze hadden deze week nog meer leuke aanbiedingen.. Ik heb ook quiches gekocht en nog wat dingenDie quiches vries ik altijd in voor later
even? Hebben we het over die knorr wereldgerechten?! Daar ben ik altijd wel ff mee bezig om ze te makenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb wel een hoop van die wereldgerechten weer ingeslagen. Die dingen zijn ideaal als je haast hebt en nog even snel moet eten
Maar absorberen die ook zo goed?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
lol, die keukenrollenduuuur.
4 rollen, 1 euro, action
Ja, ik had het gelezenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)oen-albert-heijn.xml
Iemand een AH kalkoen?
Jup, gaat prima.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar absorberen die ook zo goed?![]()
Bij keukenrollen vind ik goedkoop vaak duurkoop.
Heb ik gisteren ook weer ingeslagen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
even? Hebben we het over die knorr wereldgerechten?! Daar ben ik altijd wel ff mee bezig om ze te maken
Die gyros
quote:
Da's geen keukenrol, da's een wonderrolquote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, gaat prima.
Had mijn kruik laten flikkeren, heel het aanrecht onder. Had maar 3 velletjes nodig
Gister Kip madras gegetenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook weer ingeslagen.Zoveel tijd kosten de meeste toch niet? Behalve als je gehaktballetjes moet draaien of zo.
Hebben we al gehad, donderdag. Bij een vriendin. Samen met vlees en doppertjes met wortelen. Pizza hebben we vrijdag gehad. Gisteren hadden we bloemkoolschotel. Ik heb zo geen zin om te koken.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zindenk dat het maar patat wordt.
Merk! Rugnummer! Nu!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, gaat prima.
Had mijn kruik laten flikkeren, heel het aanrecht onder. Had maar 3 velletjes nodig
Het is een zijquote:Op zondag 8 januari 2012 15:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Och hemel! Kijk 'm fluffy zijn dan!
Echt? heb je echt 10 minuten kwartier hooguit voor nodig hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
even? Hebben we het over die knorr wereldgerechten?! Daar ben ik altijd wel ff mee bezig om ze te maken
Die gyros
de AH heeft alleen maar troep. Persoonlijk haal ik liever vlees bij de Aldi of Lidl dan bij de AH. Ah houdt zich aan de Nederlandse warenwet en die Aldi/Lidl aan de Duitse warenwet. Die qua vlees veel en veel strenger is.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik had het gelezenMaar goed, deka heeft ook wel eens troep. Dan ga je er toch mee terug?
Bohhhhhh!quote:
oh my fucking god. Wat een cutie. Wat een bolletje wolquote:
Whehehehe jaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bohhhhhh!Daar moet toch zo'n Page keukenrol bij?
Ik doe het meestal rullen als ik echt haast hebquote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook weer ingeslagen.Zoveel tijd kosten de meeste toch niet? Behalve als je gehaktballetjes moet draaien of zo.
Action. 4 voor een euro.quote:
Teefquote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh my fucking god. Wat een cutie. Wat een bolletje wol![]()
![]()
Is het een teef of een reu? Hoe heet ie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome gebruiken. Firefox zuigt.quote:
Dan noemen we haar Fluffy.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehe ja
En ik ga geen naam roepen want herkenbaar (wis foto ook zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |