Ja ik weet het, maar jaquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zou haar naar het asiel brengen, Oognip. Dat gebreek is het niet waard, vind ik.
grapjequote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou ook geen kitten willen die vloeren sloopt.
Jij was vast niet zo eerlijk als ikquote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout. De katten die mijn vinyl hebben gesloopt heb ik allemaal kunnen doorverkopen.
Liegen? Ik?quote:
Ohquote:Op zondag 8 januari 2012 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liegen? Ik?![]()
Hoe durf je dat te zeggen!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 8e nestje #6 - Manolo zoekt baas!
In zijn dromen ja.quote:
Ik had beterquote:
Ik probeerde Bink nog een beetje naar voren te kiepen zodat je d'r ogen zag, maar dat vond ik zieligquote:
Ik kan niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef tombolafan het volgende:
Heeft er iemand zin om langs te komen?Dan heb ik een reden om de afwas te doen
Beestjes en een Babe.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef Greys het volgende:
Met de hondjes voor de webcam (de plakkerd moest vernieuwd)
Oh en Boor wilde niet.
Oh en ik heb wallen en rimpels ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook niet nodig, Bink staat er mooi opquote:Op zondag 8 januari 2012 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeerde Bink nog een beetje naar voren te kiepen zodat je d'r ogen zag, maar dat vond ik zielig
Boor wilde niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef Greys het volgende:
Met de hondjes voor de webcam (de plakkerd moest vernieuwd)
Oh en Boor wilde niet.
Oh en ik heb wallen en rimpels ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Greys is een vent?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Boor wilde niet?![]()
En je ziet er goed uit man, zeur niet
ALS dat zo zou zijn dan ben ik er volledig ingetrapt in de saunaquote:
Dan moet ik binnenkort maar eens meekomen voor de exxxxtra check.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ALS dat zo zou zijn dan ben ik er volledig ingetrapt in de sauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |