Ik heb nog een kaartje naar D_K en Laysa gestuurd , ik denk dat die niet op tijd is aangekomen en nu vind ik het zo stom omdat hij er niet meer isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Laysa overigens gevraagd of ze het fijn vindt om kaartjes/bloemen oid vanuit de sc te krijgen.
Ze gaf aan kaartjes heel fijn te vinden
Met bloemen was ze niet zo goed
Sommige van jullie hebben hun adres wel en anders staat mijn pm open
Dat is niet stom, absoluut niet, is toch hartstikke lief van je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje naar D_K en Laysa gestuurd , ik denk dat die niet op tijd is aangekomen en nu vind ik het zo stom omdat hij er niet meer is
![]()
Het is sneller gegaan dan ik verwachtte .
Das toch juist lief?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje naar D_K en Laysa gestuurd , ik denk dat die niet op tijd is aangekomen en nu vind ik het zo stom omdat hij er niet meer is
![]()
Het is sneller gegaan dan ik verwachtte .
Dit iddquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een vrouw met een BMI hoger dan 25 mag geen friet eten. NOOIT.
Liefquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef komrad het volgende:
En wat ik ook nog even wilde zeggen: Ik heb de laatste tijd de SC een beetje lurkend gevolgd. In de slowchat is de afgelopen tijd heel erg betrokken maar ook terughoudend en met gevoel van privacy over de ziekte van D_K gesproken. Dat laat zien dat het dus wel op een fatsoenlijke manier kan op het net maar vooral zegt het veel over jullie aller betrokkenheid bij D_K en Laysa. Daarom wil ik ook jullie allemaal heel veel sterkte wensen de komende tijd.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef Oognip het volgende:
En dan was iedereen op de kast en dan postte hij:
[..]![]()
Ik zit hier hardop te lachen
* ik zeg het niet...ik zeg het niet *quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een onwijs irritante kutuser
quote:
Daarom mocht ik D_K ook zo graag. Hij kon mij finaal klem zetten in een SC met oneliners en ondertussen waren we via de dm's aan het lachen over mijn 'ikke weer snel googlen, en verdomd D_K had wéér gelijk!'quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Wat ik ook zo bijzonder vond was dat hoeveel verdriet en ellende DK om/met zijn gezondheid had, hij aandacht had voor de dingetjes van anderen hier. Al was dat in zijn ogen misschien soms een futiliteit, hij had er aandacht voor. Soms in de vorm van een cynische opmerking, soms een lekker flauw grapje om er luchtig over te doen, soms met goed advies, maar altijd aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |