abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 13:38:19 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_124949621

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 06-04-2013 19:53:18 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 6 april 2013 @ 13:48:41 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124949868
Toch nog even in de herhaling. Jullie zijn geen doktoren, ik weet het, maar wellicht dat iemand het herkent ofzo :@

quote:
Ik zit alleen met een (ik vermoed) geblesseerd middenvoetsbeentje bij m'n grote teen.
Als ik loop heb ik geen last, maar als ik na afloop en de dag erna met mijn teen wiebel voel ik hem ietsjes. Als ik op de plek druk voel ik niks en er zit ook geen zwelling. Waarschijnlijk wordt het een doktersbezoek maar heeft iemand een idee wat het kan zijn?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 6 april 2013 @ 13:52:42 #3
92409 Twinky
Little star.
pi_124949967
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Toch nog even in de herhaling. Jullie zijn geen doktoren, ik weet het, maar wellicht dat iemand het herkent ofzo :@

[..]

wordt het erger of blijft het hetzelfde?

ik zou meteen na lopen beetje koelen en masseren een tijdje. Als je voeten masseren stom vindt moet je gewoon je voeten insmeren met voetcreme die lekker ruikt van welk merk dan ook (dat doe ik). Insmeren/masseren is goed voor de doorbloeding en als iets niet erger wordt maar hetzelfde blijft kan een beetje extra bloed helpen om het beter te maken.

Als het erger wordt naar de dokter ja :) of als je er vreselijk last van hebt.
  zaterdag 6 april 2013 @ 13:57:29 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124950070
quote:

[..]

Als je het zoals je zegt "ietsjes" voelt, zou ik het nog even aankijken. Even een keertje lopen overslaan en kijken of het er dan nog is...
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:01:11 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124950154
Ik ben wel weer soepel en benen doen geen pijn meer... Wilde vandaag eventjes gaan lopen + morgen wedstrijd, maar waarom eigenlijk? Na dinsdag niet gelopen en morgen lekker een vijfje. Zin in!

hoop wel dat dit stapje terug voldoende was, twijfel nog wat om met mijn schoenen langs RW te gaan...
pi_124950236
Fijn Quoi!

Ik heb er net even wat ibuprofencrème opgesmeerd en het lijkt meteen wat te verzachten. Fijn.
Godsamme zeg, dat ik ooit nog bijna in huilen uit zou barsten bij de gedachte aan een tijd niet hardlopen :')_________________________!
Ja doei.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:05:28 #7
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124950267
quote:

[..]

Misschien inderdaad nog een dagje rust en volgende training minder intensief lopen. Kijken hoe dat dan gaat.

Ook ik ben na 3 weken rust weer gaan lopen. Na een 10 km wedstrijd had ik last van mijn knie gekregen. Ik was ook bang dat ik langere tijd uit de 'running' zou zijn.
En nu ga ik weer via een schema opbouwen en kijken hoe het gaat. Voorlopig gaat het goed! *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn Quoi!

Ik heb er net even wat ibuprofencrème opgesmeerd en het lijkt meteen wat te verzachten. Fijn.
Godsamme zeg, dat ik ooit nog bijna in huilen uit zou barsten bij de gedachte aan een tijd niet hardlopen :')_________________________!
Komt wel goed...
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:12:13 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124950421
Wauw, datviel even vies tegen. :o -O-
Fikse tegenwind en niet genoeg gegeten.
Les niet uit kunnen lopen. :{

Volgende week deze 3 lessen maar even opnieuw.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:15:14 #9
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124950478
Ik denk dat ik inderdaad maar even dinsdag over sla. Nu heb ik mijn 2 rustdagen. En dan dinsdag dus niet en woensdag ook niet. Dan loop ik donderdag weer. Hopelijk is het dan over.

En als het dan nog niet goed is dan moet ik langs de dokter.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_124950635
quote:

[..]

Is het pijnlijk als je 'm van de zij aandrukt?

http://www.blessure-aanwijzer.nl/marsfractuur.htm

Zonet eindelijk buiten hardgelopen. Héérlijk!

http://www.endomondo.com/workouts/173681828
pi_124950639
Ik was dit keer veel te warm gekleed. Had een thermoshirt, nog een ander dun shirt en een jasje. Met de zon erbij gewoon zweten. Ik vind dat nog steeds lastig. Ik kijk naar de temperatuur en eigenlijk vind ik het gevoelsmatig altijd warmer. Zelfs toen het zo hard vroor had ik geen handschoenen nodig. Twee minuten rennen en ik was al opgewarmd

Gelukkig had ik terug wind in de rug, hoewel ik terug makkelijker ren (stamp). Als ik net begin denk ik iedere keer weer "waarom doe ik dit" :-) Maar na een half uurtje krijg ik de smaak te pakken en ren ik iedere keer meer dan ik eigenlijk zou moeten
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_124950707
Ik heb het idee dat anderen zonder geluid op de grond terecht komen, terwijl ik echt lijk te stampen. Ik probeer anders te lopen maar dan kom ik helemaal niet vooruit. Zelfs met mijn muziek hard hoor ik mezelf landen. Ik hoop echt dat ik dat kan verbeteren zodra mijn benen niet meer protesteren tijdens het lopen. Gelukkig is mijn uithoudingsvermogen nu prima, nergens problemen in ieder geval en dat was in het begin wel anders

Iedereen sterkte met de pijntjes en kwaaltjes!!! Vervelend!!!
pi_124950759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:26 schreef Lula het volgende:
Ik heb het idee dat anderen zonder geluid op de grond terecht komen, terwijl ik echt lijk te stampen. Ik probeer anders te lopen maar dan kom ik helemaal niet vooruit. Zelfs met mijn muziek hard hoor ik mezelf landen. Ik hoop echt dat ik dat kan verbeteren zodra mijn benen niet meer protesteren tijdens het lopen. Gelukkig is mijn uithoudingsvermogen nu prima, nergens problemen in ieder geval en dat was in het begin wel anders

Iedereen sterkte met de pijntjes en kwaaltjes!!! Vervelend!!!
Toen ik eergisteren bij de fysio op de loopband mocht lopen liep ik zonder te stampen 11km/u. Ze vond dat de knieën verder omhoog moesten met als gevolg dat ik zoals je zegt ging stampen. :') Ik landde daardoor wel op m'n middenvoet in plaats van hak, wat minder belastend is voor m'n achillespees.
pi_124950823
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Toen ik eergisteren bij de fysio op de loopband mocht lopen liep ik zonder te stampen 11km/u. Ze vond dat de knieën verder omhoog moesten met als gevolg dat ik zoals je zegt ging stampen. :') Ik landde daardoor wel op m'n middenvoet in plaats van hak, wat minder belastend is voor m'n achillespees.
Ik loop ook heel langzaam omdat ik anders die minuten niet volhou, ben wel benieuwd of als ik mijn snelheid ga verhogen na een tijdje of ik ook anders ga lopen. Ik zet nu ook vrij kleine stapjes. Ik moet nogal veel heuvels op en dan gaat het makkelijker. Maar ik ben dus niet de enige haha
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:32:19 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124950838
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Is het pijnlijk als je 'm van de zij aandrukt?

http://www.blessure-aanwijzer.nl/marsfractuur.htm

Zonet eindelijk buiten hardgelopen. Héérlijk!

http://www.endomondo.com/workouts/173681828
Nee ik voel het alleen als ik bovenop echt flink druk. Maar dat voel ik in mijn andere voet ook.
Net met lopen voelde ik het iets, en als ik dus wiebel met de tenen.

Bedacht me net dat we ook een fysio op het werk hebben op maandagochtend. Wellicht kan ik daar even langs wippen ^O^
pi_124950974
Heb m`n route uitgestippeld, m`n kleding uitgewassen en mijn iPod geüpdate. Ik ben helemaal klaar om morgen voor het eerst in m`n leven 10 kilometer te lopen. Heb er zó veel zin en vertrouwen in! :D

Het voelt een beetje alsof ik hier al maanden naartoe aan het werken ben. Alsof ik morgen een belangrijke wedstrijd ga lopen. Heel raar, maar een leuk gevoel.
  zaterdag 6 april 2013 @ 14:46:56 #17
92409 Twinky
Little star.
pi_124951132
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 14:39 schreef Levitas het volgende:
Heb m`n route uitgestippeld, m`n kleding uitgewassen en mijn iPod geüpdate. Ik ben helemaal klaar om morgen voor het eerst in m`n leven 10 kilometer te lopen. Heb er zó veel zin en vertrouwen in! :D

Het voelt een beetje alsof ik hier al maanden naartoe aan het werken ben. Alsof ik morgen een belangrijke wedstrijd ga lopen. Heel raar, maar een leuk gevoel.
ik ben benieuwd hoe het zal zijn :D leuk dat je er zo naar uitkijkt. Hopelijk lukt het ;)
pi_124953094
Vandaag voor t eerst echt gelopen *O*

Evy op de interval van endomondo geïnstalleerd (kan ik tenminste m'n eigen muziek luisteren!) en daar ging ik in m'n nieuwe longsleeve :9

2.97 km in 24.04 *O*

M'n uitgestippelde rondje (1.8) bleek al snel te kort om de resterende minuten nog bij te doen, dus heb m uitgebreid :)

Bij de derde keer lopen had ik het idee dat ik bijna doodging, maar toen t apparaat me vertelde dat ik klaar was had ik nog wel een paar minuten eraan kunnen plakken.. Niet gedaan om niet te overhaasten, maar ben wel trots op mezelf! :D

http://www.endomondo.com/workouts/173700707/8200247
  zaterdag 6 april 2013 @ 16:21:43 #19
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124953606
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:05 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag voor t eerst echt gelopen *O*

Evy op de interval van endomondo geïnstalleerd (kan ik tenminste m'n eigen muziek luisteren!) en daar ging ik in m'n nieuwe longsleeve :9

2.97 km in 24.04 *O*

M'n uitgestippelde rondje (1.8) bleek al snel te kort om de resterende minuten nog bij te doen, dus heb m uitgebreid :)

Bij de derde keer lopen had ik het idee dat ik bijna doodging, maar toen t apparaat me vertelde dat ik klaar was had ik nog wel een paar minuten eraan kunnen plakken.. Niet gedaan om niet te overhaasten, maar ben wel trots op mezelf! :D

http://www.endomondo.com/workouts/173700707/8200247
Zo te zien woon je bij Twinky in de buurt? Of Endomondo pakt 2 maal dezelfde kaart.
Goeie prestatie! Goed dat je niet overhaast. Gewoon lekker Evy volgen.
pi_124956374
Te warm gekleed? Wat denk je dan als je naar buiten kijkt? Ik kijk, zie de zon en denk: graad of 8, in de zon: kort-kort! Heerlijk weertje gehad. Lekker gelopen. Wel weer verdwaald in Arnhem, maar niet zo erg als de vorige keer. Wel veel heuveltjes zeg. Dat is wel even wennen ten opzichte van het vlakke Zeeland. Maar toch is dat ook wel weer leuk.

http://www.endomondo.com/workouts/173701513/5346508
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_124957538
Kort-kort vind ik wat overdreven nog. Ik liep vanmorgen in lang-lang, en dan ook nog alletwee van iets dikkere stof. Het was wel wat warm, maar niet te. Morgen wedstrijdje denk ik ook gewoon nog lang-lang, maar dan gewoon dunne stof. Liever te warm dan te koud en de wind is nog wel erg gemeen.
pi_124957618
Zolang die zon er is is het best lekker, maar zodra die even weg is dan vind ik het best koud omdat er toch wel weer een windje stond. Maar volgende keer doe ik wel een laagje minder aan of een dunner jasje

Moet ook nog even achter een goede pet aan, heb best last van die zon en ik weet niet of het met mijn zonnebril wel fijn lopen is
pi_124957631
Lang-lang kan ik me ook nog wel prima voorstellen hoor, daar gaat het niet om. Maar thermoshirt, dun shirt en dan óók nog een jasje? Ik snap dat totaal niet.
pi_124957713
Shitzooi! Vanmiddag mijn knie gestoten en doet best wel zeer als ik mijn been nu strek/buig. Ijs op gehad maar is toch redelijk rood (nog niet blauw). Vanavond nog maar een keer koelen en hopen dat het geen roet in m`n eten gaat gooien :(

SPOILER
pi_124957756
was ook echt te warm hoor;-) Je hebt helemaal gelijk. Ik kijk ook niet meer naar het aantal graden maar of het bewolkt is of niet. Ik ben normaal een koukleum, maar met dat rennen heb ik het bloedheet. Ben ik gewoon weer bang dat ik het koud ga hebben terwijl dat nooit gebeurd is ook niet toen het écht koud was
pi_124957798
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef Levitas het volgende:
Shitzooi! Vanmiddag mijn knie gestoten en doet best wel zeer als ik mijn been nu strek/buig. Ijs op gehad maar is toch redelijk rood (nog niet blauw). Vanavond nog maar een keer koelen en hopen dat het geen roet in m`n eten gaat gooien :(

SPOILER
Jeetje, echt rood. Wat vervelend!! Hopelijk valt het mee en hou maar goed koud met natte lappen of zo
pi_124957810
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:13 schreef mosselmossel het volgende:
Lang-lang kan ik me ook nog wel prima voorstellen hoor, daar gaat het niet om. Maar thermoshirt, dun shirt en dan óók nog een jasje? Ik snap dat totaal niet.
Het is wel veel, maar ik vind het ook nog vaak wel zoeken wat prettig is bij welke temperatuur. Het ligt er ook aan wat voor training je doet: als je veel tussendoor moet wandelen is iets warmer ook wel lekker, omdat je anders te snel afkoelt. Datzelfde geldt voor langzame duurloopjes. Voor intervalletjes/fartlek/tempoloopjes heb je een stuk minder kleren nodig. En dan verschilt het ook nog per persoon.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:24:36 #28
92409 Twinky
Little star.
pi_124958021
quote:
Shitzooi! Vanmiddag mijn knie gestoten en doet best wel zeer als ik mijn been nu strek/buig. Ijs op gehad maar is toch redelijk rood (nog niet blauw). Vanavond nog maar een keer koelen en hopen dat het geen roet in m`n eten gaat gooien

woei! Maar ziet er meer geschaafd uit dan geblutst?
pi_124958047
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Kijk hier eens! http://www.hardloopkalend(...)km-hardlopen/06-2013

Je kunt je postcode invullen en dan zie je de loopjes in die maand in jouw regio :)

Derde Overbetuweloop in Elst bijvoorbeeld, ziet er leuk uit
Of de Midzomerrun in Westervoort, ook leuk! Jammer dat ik er dan niet ben...
Die zien er inderdaad leuk uit! Tzt even één van de twee inplannen!
pi_124958323
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Twinky het volgende:

[..]

woei! Maar ziet er meer geschaafd uit dan geblutst?
Was aan het werk en sprong snel uit m`n auto, maar door de wind waaide de deur weer dicht. Tegen mijn knie. Misschien in de beweging uit de auto aan de deur geschaafd, maar naar mijn idee is het meer een (soort van) bloeduitstorting.
Moet zeggen dat het al wat minder rood aan het worden is
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:33:50 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124958344
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:17 schreef Lula het volgende:
was ook echt te warm hoor;-) Je hebt helemaal gelijk. Ik kijk ook niet meer naar het aantal graden maar of het bewolkt is of niet. Ik ben normaal een koukleum, maar met dat rennen heb ik het bloedheet. Ben ik gewoon weer bang dat ik het koud ga hebben terwijl dat nooit gebeurd is ook niet toen het écht koud was
Ik heb regelmatig voorbij zien komen dat je je het beste kunt kleden alsof het 10 graden warmer is
F means you're fucked
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:34:44 #32
92409 Twinky
Little star.
pi_124958376
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:33 schreef Levitas het volgende:

[..]

Was aan het werk en sprong snel uit m`n auto, maar door de wind waaide de deur weer dicht. Tegen mijn knie. Misschien in de beweging uit de auto aan de deur geschaafd, maar naar mijn idee is het meer een (soort van) bloeduitstorting.
Moet zeggen dat het al wat minder rood aan het worden is
je hebt allemaal van die zalven, calendula enzo. Misschien zoiets?
pi_124959226
O, voor de liefhebbers: bij Bever zwerfsport in Alkmaar ligt een bak vol met Buff's (wat is het meervoud daarvan?) voor de halve prijs. Misschien hebben ze ze ook wel bij andere vestigingen in de aanbieding. Voor hardlopen denk ik vooral handig als het wat kouder wordt als muts of sjaal.
pi_124959769
buffs zijn geweldig!! als halsbedekking of als soort bandana. ideaal
dunne stof maar winddicht!

in zweden heb ik er echt veel aan gehad en ik denk in de zomer ook. lekker dun en ademend.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_124959781
Dit jaar maar weer eens nieuwe hardloopschoenen kopen.
Iemand nog een tip voor een goede winkel in/rond Amsterdam?
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 19:22:22 #36
155227 crew  Guppy
dus
pi_124959918
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:25 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Die zien er inderdaad leuk uit! Tzt even één van de twee inplannen!
Leuk he :) Wacht maar tot je een keer een loopje doet, dan wil je meer :9

Weet je wat ook leuk is? De Arnhemse Meisjesloop :D Die is ergens in augustus, 5km door het centrum op vrijdagavond. Heel kleinschalig en zo O+ Ik doe ook weer mee, zodra de datum bekend is.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:34:38 #37
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124960309
quote:

SPOILER
Damn Levitas :( Het is de eerste keer dat je een 10 gaat lopen niet? Bedenk je dat de afstand an sich al een PR is, probeer niet te hard te gaan. Die tijd-PR's komen daarna wel! ^O^ Voor een 10k hobbelen hoeft zo'n knie geen roet in het eten te gooien.

Morgen lekker met zwager en mr Q (en misschien nog 2 anderen) riching Clingendael voor de 1 van de 4 loop. Ik ga voor de 5, maar in ieder geval een km inlopen en een km uitlopen verplicht!
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:39:12 #38
92409 Twinky
Little star.
pi_124960463
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Weet je wat ook leuk is? De Arnhemse Meisjesloop :D Die is ergens in augustus, 5km door het centrum op vrijdagavond. Heel kleinschalig en zo O+ Ik doe ook weer mee, zodra de datum bekend is.
ik heb ook de Utregse Meidenloop in mijn agenda staan. Volgens mij is dat ook heel leuk. 30 juni is die! Met roze shirts enzo :D
Ik denk dat ik dan de 5km ga lopen :) (maar weet het nog niet zeker).
In principe zou ik dan in mijn eentje gaan, maar we kunnen ook met een paar FOK! hardloopdames!
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 19:40:21 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_124960501
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:39 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik heb ook de Utregse Meidenloop in mijn agenda staan. Volgens mij is dat ook heel leuk. 30 juni is die! Met roze shirts enzo :D
Ik denk dat ik dan de 5km ga lopen :) (maar weet het nog niet zeker).
In principe zou ik dan in mijn eentje gaan, maar we kunnen ook met een paar FOK! hardloopdames!
Die is best groot toch? Kan me herinneren dat er vorig jaar ook een aantal FOK! dames present waren :Y
pi_124960771
Guppyfriend, mag ik ook in de OP? :)

1
2
[b]22 september 2013 - [url=www.damloop.nl]22 september 2013 - Dam tot Damloop (Zaandam/Amsterdam)[/url] 
[*] Daph_ - 4 EM
pi_124960833
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Quoi het volgende:
Damn Levitas Het is de eerste keer dat je een 10 gaat lopen niet? Bedenk je dat de afstand an sich al een PR is, probeer niet te hard te gaan. Die tijd-PR's komen daarna wel! Voor een 10k hobbelen hoeft zo'n knie geen roet in het eten te gooien.
Het is inderdaad de eerste keer. Het is idd een goede om in gedachte te houden, ik ga proberen op de afstand te focussen en niet op de tijd! :)
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 19:53:36 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_124960988
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:47 schreef Daph_ het volgende:
Guppyfriend, mag ik ook in de OP? :)
[ code verwijderd ]

Done :)
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:57:33 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124961125
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef Levitas het volgende:

[..]

Het is inderdaad de eerste keer. Het is idd een goede om in gedachte te houden, ik ga proberen op de afstand te focussen en niet op de tijd! :)
^O^
pi_124964142
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Done :)
Thanks!
pi_124964239
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Alleen de naam is al dusdanig leuk dat ik mee wil doen!!
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:10:29 #46
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124964866
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:34 schreef Quoi het volgende:

[..]

Damn Levitas :( Het is de eerste keer dat je een 10 gaat lopen niet? Bedenk je dat de afstand an sich al een PR is, probeer niet te hard te gaan. Die tijd-PR's komen daarna wel! ^O^ Voor een 10k hobbelen hoeft zo'n knie geen roet in het eten te gooien.

Morgen lekker met zwager en mr Q (en misschien nog 2 anderen) riching Clingendael voor de 1 van de 4 loop. Ik ga voor de 5, maar in ieder geval een km inlopen en een km uitlopen verplicht!
*G*

Zie je morgen!
F means you're fucked
pi_124964960
Levitas, ik duim dat je knie morgen weer beter is!

Het is toch wel een blessuregevoelige sport, of lijkt dat nou zo? Of ken ik net de mensen die als idioten gaan lopen?

Morgen les 26, en mijn kleuter wil wel meefietsen op zijn nieuwe fiets. Wel wat meer afleiding. Kijken of dat gaat helpt of juist niet.
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:27:30 #48
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124965693
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef winterstorm666 het volgende:
buffs zijn geweldig!! als halsbedekking of als soort bandana. ideaal
dunne stof maar winddicht!

in zweden heb ik er echt veel aan gehad en ik denk in de zomer ook. lekker dun en ademend.
haast standaard trail uitrusting
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:31:31 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124965925
Vandaag weer een fijne voorbereidingsdag gehad..... gelletjes en drank voor voor en tijdens de marathon zijn binnen. Ook lag eindelijk mijn nieuwe horlogebandje met nieuwe pinnetjes voor mn 610 in de bus, dus die is ook helemaal tiptop nu ^O^
F means you're fucked
pi_124966429
En welke drank ga je gebruiken tijdens de marathon?
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:41:46 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124966479
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Het water van de drankposten :)
F means you're fucked
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:42:03 #52
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124966499
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
inderdaad benieuwd
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:42:50 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124966547
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad benieuwd
Lees de post boven je dan maar ;)
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 21:50:29 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_124966935
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Alleen de naam is al dusdanig leuk dat ik mee wil doen!!
En dan mag mosselmossel ons komen aanmoedigen :Y ^O^
pi_124966991
Laatst AA geprobeerd. Is me toch iets te zoet. Net als die gelletjes die meestal ook mierzoet zijn. Denk dat het nu aqaurius gaat worden.
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:56:14 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124967188
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Laatst AA geprobeerd. Is me toch iets te zoet. Net als die gelletjes die meestal ook mierzoet zijn. Denk dat het nu aqaurius gaat worden.
Ik heb de hele voorbereiding op alleen water gedaan (tijdens het lopen), dus ik zie geen reden om dat te veranderen. Tijdens de duurlopen heb ik met intervallen van 30 minuten kleine beetjes gedronken, want dat ik zoals ik dat ook tijdens de marathon ongeveer verwacht als ik afhankelijk wil zijn van de waterposten.

Daarnaast fietsen er langs delen van het parcours mensen van Haag mee, en mijn vader ook. En die hebben ook van alles op zak, voor het geval dat ^O^
F means you're fucked
  zaterdag 6 april 2013 @ 21:58:13 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124967289
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar je had drank voor tijdens de M gekocht, zei je? Ik neem aan dan geen water? :?

Leuk idd om jullie weer ffies te zien morgen w/

En btw, een meidenloop..... ik krijg daar een beetje kriebels bij. Of kan iemand me overtuigen? Waarom geen mannen? :{
pi_124967337
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar je had drank voor tijdens de M gekocht, zei je? Ik neem aan dan geen water? :?

En btw, een meidenloop..... ik krijg daar een beetje kriebels bij. Of kan iemand me overtuigen? Waarom geen mannen? :{
Nou als je een keer bij de eerste helft van het veld wil eindigen :7
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:03:23 #59
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124967603
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nou als je een keer bij de eerste helft van het veld wil eindigen :7
Maar uitslagen zijn vaak per geslacht.. Prijsuitreikingen ook.
pi_124967673
Vandaag nieuwe schoenen gekocht. Het is de Saucony Triumph 10 geworden. :D
Ik ga hiermee van 12mm naar 8mm drop. Volgens de verkoper van Runnersworld kon dat prima met mijn loopstijl. In het baantje in de winkel voelde het wel comfortabel en op het filmpje was te zien dat ik daarmee een mooie middenvoetslanding produceerde, in tegenstelling tot de haklanding die ik had bij mijn vorige schoenen.

Ik ben heel benieuwd hoe dat in de praktijk gaat bevallen. Ik kan niet wachten om ze morgen uit te proberen. :D

pi_124967777
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Over drinken tijdens het lopen gesproken, vanaf welke afstand/tijd zou het verstandig zijn om te gaan drinken tijdens het lopen?

Heb het met m'n uur aan een stuk lopen nog niet nodig, maar vroeg het me af uit nieuwsgierigheid.
pi_124967853
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb de hele voorbereiding op alleen water gedaan (tijdens het lopen), dus ik zie geen reden om dat te veranderen. Tijdens de duurlopen heb ik met intervallen van 30 minuten kleine beetjes gedronken, want dat ik zoals ik dat ook tijdens de marathon ongeveer verwacht als ik afhankelijk wil zijn van de waterposten.

Daarnaast fietsen er langs delen van het parcours mensen van Haag mee, en mijn vader ook. En die hebben ook van alles op zak, voor het geval dat ^O^
in de trainingen heb ik ook alleen maar water gedronken. Om hopelijk net dat kleine vooordeeltje te hebben zat ik aan sportdrank te denken.
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 22:12:36 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_124968144
quote:

[..]

In het geval van Arnhem is het een knipoog naar het Arnhemse koekje, dat heet ook zo ;) De loop gaat door het centrum en de mannen moedigen dan aan vanaf de terrasjes ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet van het aparte ben hoor, maar dat vind ik dan wel weer leuk. Ook omdat het zo kleinschalig is.
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:15:05 #64
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124968276
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

In het geval van Arnhem is het een knipoog naar het Arnhemse koekje, dat heet ook zo ;) De loop gaat door het centrum en de mannen moedigen dan aan vanaf de terrasjes ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet van het aparte ben hoor, maar dat vind ik dan wel weer leuk. Ook omdat het zo kleinschalig is.
Dat klinkt dan wel als een leuke traditie :) Arnhems koekje is dus een meid? ik snuif cultuur!
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:18:10 #65
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124968445
quote:

[..]

Voor voor en tijdens ;)

Drank alleen voor voor :P
F means you're fucked
pi_124968479
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef Levitas het volgende:

[..]

Over drinken tijdens het lopen gesproken, vanaf welke afstand/tijd zou het verstandig zijn om te gaan drinken tijdens het lopen?

Heb het met m'n uur aan een stuk lopen nog niet nodig, maar vroeg het me af uit nieuwsgierigheid.
Ik neem zelf altijd water mee vanaf zo'n 15km lopen. Officieel zou dat moeten zodra je meer dan een uur loopt, geloof ik.
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:18:56 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124968505
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik neem het alleen bij loopjes langer dan anderhalf uur mee, maar ik ken heel veel mensen die ook water meenemen bij loopjes vanaf een uur
F means you're fucked
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:19:35 #68
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124968554
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

in de trainingen heb ik ook alleen maar water gedronken. Om hopelijk net dat kleine vooordeeltje te hebben zat ik aan sportdrank te denken.
Ik heb als belangrijke tip meegekregen om tijdens de marathon niets anders te doen dan tijdens de training :)
F means you're fucked
pi_124968599
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik neem het alleen bij loopjes langer dan anderhalf uur mee, maar ik ken heel veel mensen die ook water meenemen bij loopjes vanaf een uur
We zij het aardig eens met elkaar :+
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:20:53 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124968628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

We zij het aardig eens met elkaar :+
Eindelijk iemand met dezelfde kronkel als ik ;)
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 22:24:41 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_124968829
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat klinkt dan wel als een leuke traditie :) Arnhems koekje is dus een meid? ik snuif cultuur!
Nee, een Arnhemse meisje is een koekje ;)
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:26:14 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124968921
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, een Arnhemse meisje is een koekje ;)
[ afbeelding ]
:D OK!

SPOILER
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 22:27:29 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_124968989
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D OK!

SPOILER
Hahaha!
  zaterdag 6 april 2013 @ 22:35:33 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124969400
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:04 schreef GlenHighland het volgende:
Vandaag nieuwe schoenen gekocht. Het is de Saucony Triumph 10 geworden. :D
Ik ga hiermee van 12mm naar 8mm drop. Volgens de verkoper van Runnersworld kon dat prima met mijn loopstijl. In het baantje in de winkel voelde het wel comfortabel en op het filmpje was te zien dat ik daarmee een mooie middenvoetslanding produceerde, in tegenstelling tot de haklanding die ik had bij mijn vorige schoenen.

Ik ben heel benieuwd hoe dat in de praktijk gaat bevallen. Ik kan niet wachten om ze morgen uit te proberen. :D

[ afbeelding ]
Mooie schoenen hoor, veel plezier ermee ^O^
F means you're fucked
pi_124969611
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Mooie schoenen hoor, veel plezier ermee ^O^
Thanks. Hier ga ik het wel weer een jaartje mee volhouden
pi_124970165
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb als belangrijke tip meegekregen om tijdens de marathon niets anders te doen dan tijdens de training :)
Dat is een hele belangrijke tip. Wat drank betreft ben ik niet zo lastig en heb niet zo snel ergens last van..
pi_124970721
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:18 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Ik neem zelf altijd water mee vanaf zo'n 15km lopen. Officieel zou dat moeten zodra je meer dan een uur loopt, geloof ik.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 22:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Duidelijk. Thanks! :)
pi_124972362
Zo, braaf vroeg terug van een verjaardag zodat ik morgen lekker kan rennen :D
  zaterdag 6 april 2013 @ 23:49:03 #79
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124972968
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef STING het volgende:
Dit jaar maar weer eens nieuwe hardloopschoenen kopen.
Iemand nog een tip voor een goede winkel in/rond Amsterdam?
Plenty, Asics flagship store, de hardloopwinkel, run2day en volgens mij vergeet ik er nog een paar.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_124973891
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
AA moet je echt niet drinken tijdens het lopen. Zitten teveel koolhydraten in, kan je geloof ik last van krijgen. Had ik wel met extran energy in ieder geval, vet buikpijn tijdens het lopen.
Aquarius is wel goed, extran hydro en andere isotone(!) dranken. Zo'n 7 tot 9 gram koolhydraten per 100ml ofzo geloof ik..
Qua drinken ligt het er trouwens heel veel aan hoe warm het is. Die HM van een maandje geleden heb ik helemaal niets gedronken, maar toen was het best fris en miezerig, dan heb je ook minder nodig. Straks in de zomer ga ik vanaf 15 ook wel weer iets drinken en bij erge hitte misschien iets eerder.
pi_124974056
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef hatsaflats het volgende:
En rustig gedaan met de biertjes?
  zondag 7 april 2013 @ 06:06:17 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124978950
ik neem alleen drinken mee boven de 20km maar dan wel een sportdrink.
Gebruikte eerst bruistableten van GU maar ben een half jaar terug over gestapt naar Leppin, ook hier zit 7gr koolhydraten in en verder sodium chloride en kalifosfaat.
Verder ook wat gels over gestapt van GU naar Leppin, ik vind GU te dik en te zoet en daardoor wat minder makkelijk tot je te nemen., Leppin gel is veel dunner en makkelijker door te slikken.

Vandaag een lange duurloop gedaan om mijzelf een beetje een schop onder de kont te geven, het is makkelijk om tijdens het plannen van de wekelijkse duurloop lekker rond de 20km te blijven hangen maar het is langzaam tijd om de lat wat hoger te leggen.
Super weer om te lopen, geen wind en zo'n 12 graden O+
  zondag 7 april 2013 @ 08:21:17 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124979121
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef hatsaflats het volgende:
Chapeautjes ^O^ Ook ik was zo verstandig!

Mijn nieuwe trainingsschema in mijn mailbox ontvangen overigens... Obv mijn tijden op de 5 en 10 staat o.a erin welk tempo voor mij x% inzet is tijdens de trainingen. Ik zie het al: de duurlopen worden langer én langzamer.

Eerst straks zonder pijntjes lopen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 07-04-2013 08:27:43 ]
pi_124979171
Mogge c_/
Zo eerst ff ontbijten en daarna met loopgroep gaan voor het echte ontbijt; 10 kilometer asfalt :Y)
pi_124979180
Gisteren de coopertest gedaan, resultaat was 2950m :)
100m minder dan een paar maanden terug, was echter niet helemaal fit door griepje afgelopen week dus het viel mij nog best mee. daarna doorgelopen, lekker rondje van 10kilometer gemaakt. dinsdag maar weer een duurloopje :)

Iedereen veel loopplezier vandaag, volgens mij wordt het prachtig loopweer ^O^
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 08:55:40 #86
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979249
Na de kramp en pijn van woensdag voorzichtig aangegaan vandaag. Evy les 1 nog maar eens uit de kast gepakt, gewoon omdat het kan. En eigenlijk ging het niet heel onaardig. Maar ik heb wel met mezelf afgesproken dat als ik morgen weer pijnlijke plekken heb, ik m'n fysio ga mailen. Want volgens mij hoort dat niet :N
  zondag 7 april 2013 @ 08:57:25 #87
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979256
Voor de liefhebbers....de marathon van Parijs is nu live op Eurosport.

En ik heb lekker mn korte broek uit de kast getrokken voor straks. Het gaat me toch niet gebeuren dat ik pas bij de marathon voor het eerst een korte broek aan heb dit jaar...
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 08:59:56 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979273
Oh leuk! :D even wachten tot Mr. Guppy's docu klaar is, en dan voor de tv!
  zondag 7 april 2013 @ 09:00:29 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979277
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:59 schreef Guppyfriend het volgende:
show him who is boss!!!
  zondag 7 april 2013 @ 09:01:17 #90
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979281
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze zijn net het 5km-punt gepasseerd. In 14.45 minuten. Klaar aan het maken voor een negatieve split 8)7
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:01:37 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979284
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

show him who is boss!!!
Neuh, hij mag het afkijken van me. Het duurt nog maar 8min ;) kan hij daarna ontbijt maken :P
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:02:46 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979288
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Ze zijn net het 5km-punt gepasseerd. In 14.45 minuten. Klaar aan het maken voor een negatieve split 8)7
Wow! Ze hebben haast :D

Ik heb net Evy's les 1 in 2,20km afgelegd... Die les duurt 18min... Respect _O_
  zondag 7 april 2013 @ 09:03:18 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124979293
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:33 schreef Arquero het volgende:
Mogge c_/
Zo eerst ff ontbijten en daarna met loopgroep gaan voor het echte ontbijt; 10 kilometer asfalt :Y)
Klinkt goed! ^O^

Enneh...Gup :( Blehhh. Maar wel fijn dat het met Evy goed ging!
  zondag 7 april 2013 @ 09:03:18 #94
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979294
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wow! Ze hebben haast :D

Ik heb net Evy's les 1 in 2,20km afgelegd... Die les duurt 18min... Nederigheid _O_
En het meerendeel van de recreatieve lopers moet nog starten :D
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:04:50 #95
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979305
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:03 schreef YUR het volgende:

[..]

En het meerendeel van de recreatieve lopers moet nog starten :D
Ik vond dat bij de 7HL ook zo tekenent! Op een gegeven moment kwamen de eersten alweer binnen terwijl er nog steeds gestart werd :D
  zondag 7 april 2013 @ 09:05:01 #96
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124979307
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Na de kramp en pijn van woensdag voorzichtig aangegaan vandaag. Evy les 1 nog maar eens uit de kast gepakt, gewoon omdat het kan. En eigenlijk ging het niet heel onaardig. Maar ik heb wel met mezelf afgesproken dat als ik morgen weer pijnlijke plekken heb, ik m'n fysio ga mailen. Want volgens mij hoort dat niet :N
}:| what you doing?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:05:23 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979310
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:05 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

}:| what you doing?
Stupid :')
  zondag 7 april 2013 @ 09:07:45 #98
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124979330
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Stupid :')
Dat mag niet, dat is alleen aan mij voorbehouden.
pi_124979340
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebbers....de marathon van Parijs is nu live op Eurosport.

En ik heb lekker mn korte broek uit de kast getrokken voor straks. Het gaat me toch niet gebeuren dat ik pas bij de marathon voor het eerst een korte broek aan heb dit jaar...
Ik weet niet hoe laat je gaat, maar het zonnetje komt tevoorschijn als het goed is! *O*

Ik ga vanmiddag even een rondje maken.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:13:31 #100
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979364
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat mag niet, dat is alleen aan mij voorbehouden.
Okay :@
  zondag 7 april 2013 @ 09:13:44 #101
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979366
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe laat je gaat, maar het zonnetje komt tevoorschijn als het goed is! *O*

Ik ga vanmiddag even een rondje maken.
Startschot gaat om 11 uur :)
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:15:27 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979380
Ik ben net in de dichte mist geweest, heeft ook altijd wel wat vind ik. En ik ga dan altijd net wat beter als in de zon
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:19:13 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979408
Wat leuk dat ze de recreanten zoveel in beeld brengen O+ en wat veel mensen!!
  zondag 7 april 2013 @ 09:20:40 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979426
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat leuk dat ze de recreanten zoveel in beeld brengen O+ en wat veel mensen!!
Ze hadden het net over 50.000 lopers :o
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:21:40 #105
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979433
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Veel dus!

Oh en hardlopen is een vriendelijke en beschaafde sport :D
  zondag 7 april 2013 @ 09:21:51 #106
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979434
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:20 schreef YUR het volgende:

[..]

:o
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:23:40 #107
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979457
Kun jij m ook volgen RD?
  zondag 7 april 2013 @ 09:24:32 #108
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979465
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun jij m ook volgen RD?
:N
rugbyseizoen is begonnen en dat gaat voor op de sportkanalen
  zondag 7 april 2013 @ 09:25:01 #109
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979471
* YUR drinkt nu een sapje dat bestaat uit:

1 biet
1 wortel
handvol waterkers
250ml water
200ml appelsap
peper
zout

:+
F means you're fucked
  zondag 7 april 2013 @ 09:25:04 #110
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979473
en verder wil Mrs.RD Masterchef kijken volgens mij :X
  zondag 7 april 2013 @ 09:26:05 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979482
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:25 schreef YUR het volgende:

1 biet
1 wortel
handvol waterkers
250ml water
200ml appelsap
peper
zout

ik hoop dat het lekkerder smaakt dan dat het leest..... een van de weinige dingen die ik echt niet lust is wortels :{w
  zondag 7 april 2013 @ 09:26:29 #112
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979490
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik hoop dat het lekkerder smaakt dan dat het leest..... een van de weinige dingen die ik echt niet lust is wortels :{w
De wortel is volledig incognito :P
F means you're fucked
  zondag 7 april 2013 @ 09:27:03 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979499
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:26 schreef YUR het volgende:

[..]

De wortel is volledig incognito :P
en het bietensap ;)
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:27:28 #114
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979505
Je lust geen wortel?! :o zowel Molly als ik snappen dat niet
pi_124979510
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 00:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

En rustig gedaan met de biertjes?
Jep :D Na 4 was er alleen nog Heineken, dus ik kon ook niet anders.
Ik voel me niet minder fit van de afgelopen dagen, misschien zelfs wel iets fitter.

En nu ook maar de marathon kijken, en me alvast inbeelden hoe YUR volgende week tussen die zwarte mannen rent :)
  zondag 7 april 2013 @ 09:27:58 #116
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979517
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en het bietensap ;)
Dat geeft kleur aan het geheel :D

Het is niet mn favoriet...en dat er een biet in zit is toeval. Dit drankje is niet het beruchte bietensapdrankje
F means you're fucked
  zondag 7 april 2013 @ 09:28:15 #117
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979520
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Je lust geen wortel?! :o zowel Molly als ik snappen dat niet
wel carrotcake!! :9~
  zondag 7 april 2013 @ 09:28:18 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979521
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:27 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Jep :D Na 4 was er alleen nog Heineken, dus ik kon ook niet anders.
Ik voel me niet minder fit van de afgelopen dagen, misschien zelfs wel iets fitter.

En nu ook maar de marathon kijken, en me alvast inbeelden hoe YUR volgende week tussen die zwarte mannen rent :)
Streakend :P
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:29:02 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979533
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Alles voor minder gewicht :Y
pi_124979537
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Efficiente keuze wel :P
  zondag 7 april 2013 @ 09:33:08 #121
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124979571
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:25 schreef YUR het volgende:

1 biet
1 wortel
handvol waterkers
250ml water
200ml appelsap
peper
zout

Het klinkt.. apart.
Ik heb hier sap wat bestaat uit: 2 peren, 1 banaan, 1 citroen, een blok gember, aarbeien, blauwe bessen, framboos, en wat sinasappelsap.
  zondag 7 april 2013 @ 09:36:45 #122
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124979608
Tot vanmiddag! :W
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:37:00 #123
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979610
Het nadeel van Eurosport, reclame...
pi_124979613
Ik heb Hero fruitontbijt :X Met extra veel suiker en kleurstof!

Veel plezier YUR!
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:37:30 #125
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979616
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:36 schreef YUR het volgende:
Have fun! :W
pi_124979690
Masch1980 veel plezier bij de 15 km in Hengelo;
Hatsaflats veel plezier bij de 10km in Alkmaar;
YUR veel plezier bij de 10 km in Den Haag.
*O* En veel succes *O*
pi_124979696
Hm, ik zou zweren dat ik me ook echt had ingeschreven voor m'n loopje zo, maar ik kan geen bevestigingsmail vinden en er is ook geen geld van m'n rekening afgeschreven, dus ik geloof dat ik dat dan toch niet gedaan had. Gek. Nouja, gelukkig is er na-inschrijving :)

Streamnl dankjewel!
  zondag 7 april 2013 @ 09:50:16 #128
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979706
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:48 schreef streamnl het volgende:
Masch1980 veel plezier bij de 15 km in Hengelo;
Hatsaflats veel plezier bij de 10km in Alkmaar;
YUR veel plezier bij de 10 km in Den Haag.
*O* En veel succes *O*
dit dus!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 april 2013 @ 09:51:25 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124979713
Waarom schijnt de zon niet }:|
Staat er eindelijk geen wind is het mistig.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:52:04 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979716
Same here... alleen mist... geen zon
  zondag 7 april 2013 @ 09:52:44 #131
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979720
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:48 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, ik zou zweren dat ik me ook echt had ingeschreven voor m'n loopje zo, maar ik kan geen bevestigingsmail vinden en er is ook geen geld van m'n rekening afgeschreven, dus ik geloof dat ik dat dan toch niet gedaan had.

heb je weer gezopen?
pi_124979752
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

heb je weer gezopen?
Weinig, maar de zoekfunctie van Outlook liet me in de steek en de atletiekvereniging is traag met geld afschrijven (ze hebben ook m'n contributie nog niet afgeschreven). Mailtje wel gevonden in webmail, dus alles is prima. Ik ben superbraaf geweest gisteren hoor, RD

Die mevrouw op Eurosport zegt dat je niet moet gaan oefenen om op je voorvoet te landen omdat wij van nature meer op onze hak landen door de stevigere schoenen :')
  zondag 7 april 2013 @ 09:57:05 #133
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124979761
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:48 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, ik zou zweren dat ik me ook echt had ingeschreven voor m'n loopje zo, maar ik kan geen bevestigingsmail vinden en er is ook geen geld van m'n rekening afgeschreven, dus ik geloof dat ik dat dan toch niet gedaan had. Gek. Nouja, gelukkig is er na-inschrijving :)

Streamnl dankjewel!
Bij gebrek aan facepalm icon: :')
  zondag 7 april 2013 @ 09:58:35 #134
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124979770
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik ben superbraaf geweest gisteren hoor, RD
ik las het, good girl!!

quote:
Die mevrouw op Eurosport zegt dat je niet moet gaan oefenen om op je voorvoet te landen omdat wij van nature meer op onze hak landen door de stevigere schoenen :')
volgens mij is dit een gevalletje klok en klepel
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:59:23 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979773
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:56 schreef hatsaflats het volgende:

Die mevrouw is dus een man :D Luc Krotwaar, ook marathonloper. Niet dat ik het met m eens ben overigens, hierin. Je kunt t best oefenen, maar met mate
pi_124979782
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die mevrouw is dus een man :D Luc Krotwaar, ook marathonloper. Niet dat ik het met m eens ben overigens, hierin. Je kunt t best oefenen, maar met mate
Hahaha, dat had ik écht niet gedacht :D
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 10:00:45 #137
155227 crew  Guppy
dus
pi_124979787
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hahaha, dat had ik écht niet gedacht :D
Ik ook niet, de eerste keer dat ik m hoorde :D maar ik werd er hier op gewezen dat het toch echt een man was!
pi_124979812
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ook niet, de eerste keer dat ik m hoorde :D maar ik werd er hier op gewezen dat het toch echt een man was!
Ik had z'n naam ook niet gehoord, dat scheelt ook met bepalen of een stem man of vrouw is.
Ik moet me straks maar eens rustig gaan omkleden. Lekker, zo'n dichtbij loopje.
  zondag 7 april 2013 @ 10:06:52 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124979852
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:36 schreef YUR het volgende:
Tot zo w/
pi_124980229
20 km/h.. Marathon. Damnnnn :o
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_124980272
Mooi om bij de marathon van Parijs te zien dat een amateur die leider sprintend niet eens 100 meter kon bijhouden, om die belachelijke snelheden van ze maar even aan te geven... _O-

Iedereen veel plezier bij hun loopjes vandaag trouwens, ik doe gewoon helemaal niks, ook een vorm van trainen op dit moment voor de marathon! 8-)
Jack does it in real time...
  zondag 7 april 2013 @ 10:44:35 #142
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_124980322
Hier is het ook maar grauw op het moment buiten, wel een lekkere temperatuur zonder wind.
pi_124980344
Hier in Utrecht schijnt de zon. Het is dat ik gisteren al heb gelopen... :P
pi_124980372
In Alkmaar wordt het ook blauw nu. Nog even de finish van de marathon kijken en dan eens kijken hoeveel seconden een maandje training me heeft opgeleverd.
pi_124980420
Geweldig moment, finish in zicht.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 7 april 2013 @ 10:53:50 #146
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_124980484

Ik ren even naar de lidl!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_124980517
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat was door mij! *0*
pi_124980521
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:53 schreef Jumparound het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ren even naar de lidl!
:')
  zondag 7 april 2013 @ 10:59:55 #149
92409 Twinky
Little star.
pi_124980593
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik ben het dus aan het doen, met hertjeslopen, maar het is behoorlijk zwaar voor je voeten enzo! Valt nog best tegen hoe langzaam je het moet oefenen!
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 11:00:44 #150
155227 crew  Guppy
dus
pi_124980609
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 10:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat was door mij! *0*
Zie, ik ben het niet vergeten :D

Goed gelopen door de winnaar! Stoer om zo vroeg al weg te lopen!

Die man die net zo instortte had ook wel iets eerder geholpen mogen worden :(
  zondag 7 april 2013 @ 11:04:17 #151
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_124980662
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:56 schreef STING het volgende:

[..]

:')
er zijn mensen die het raar boven dat ze et blessures van krijgen...
Ecosia
  zondag 7 april 2013 @ 11:04:52 #152
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_124980671
Wel een nieuwe dimensie van minimalistisch lopen!
Ecosia
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 11:06:49 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_124980709
Parcours record bij de vrouwen _O_
pi_124980733
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 11:04 schreef Jumparound het volgende:

[..]

er zijn mensen die het raar boven dat ze et blessures van krijgen...
I know, het belang van goed schoeisel wordt al snel onderschat door de leek.
pi_124980750
Een mooie dag om te lopen :9
  zondag 7 april 2013 @ 11:09:42 #156
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_124980779
Ik ga zo de deur uit. Heerlijk weer!
Ecosia
pi_124981024
Die 7 kilometer van gisteren die voel ik! Nog nooit zo'n spierpijn gehad! Misschien was het toch niet zo verstandig om na les 24 nog een minuut of twintig te plakken :P

Ik voel in ieder geval dat ik mijn best gedaan heb en ben nu best een beetje blij dat ik vandaag mijn rustdag heb. Vanaf morgen de drie laatste lessen en dan zou ik dat half uur uit moeten kunnen lopen. Spannend!!! Nu ben ik iedere keer blij als ik mijn eerste wandelmoment heb en het lijkt me zwaar die te moeten missen

Veel loopplezier vandaag iedereen!
pi_124981121
Wow, het is echt heerlijk weer! *O* *O* Net een kort rondje gedaan; wat is het toch lekker om nu te lopen!

http://www.endomondo.com/workouts/173986988/9221684

Voor iedereen die nog mag vandaag: veel plezier ^O^
pi_124981164
Even een vraagje: zijn er veel onder jullie die de max. HR hebben laten bepalen bij een sportarts o.i.d.? De max HR wordt nu door Garmin 'bepaald' a.d.h.v. mijn leeftijd e.d., maar heb niet het idee dat dit klopt.
pi_124981226
Max hr heb ik gewoon zelf getest door na een loopje een stuk vol aan de bak te gaan( en het liefst heuvelop).
pi_124981554
Lente! *O*

Toen ik naar buiten ging was het koud en mistig. 2 kilometer later en de zon begon te schijnen. Heerlijk rondje gelopen. Ben ook erg blij dat ik steeds verder kan lopen waardoor ik steeds nieuwe rondjes kan ontdekken. Ben benieuwd wat de 10 km in Enschede gaat doen over twee weken...

Veel plezier in de zon iedereen!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  zondag 7 april 2013 @ 11:53:14 #162
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_124981670
Binnenkort zit mijn huidige schema voor een snellere 5 KM erop. Nu het hardlopen de laatste maanden zonder problemen gaat wordt mijn volgende doel de 15 KM.

Het plan is om eind juni voor de eerste keer 15 KM in een wedstrijd te lopen. Als dat goed gaat kan ik in het najaar meedoen met de Zevenheuvelenloop :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 07-04-2013 12:12:01 ]
pi_124981764
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:29 schreef toto73 het volgende:
Even een vraagje: zijn er veel onder jullie die de max. HR hebben laten bepalen bij een sportarts o.i.d.? De max HR wordt nu door Garmin 'bepaald' a.d.h.v. mijn leeftijd e.d., maar heb niet het idee dat dit klopt.
Is niet gewoon simpelweg de stelregel dat je niet buiten adem mag raken?
  zondag 7 april 2013 @ 12:00:19 #164
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_124981836
Het is inderdaad lekker weer (en had weer eens teveel aan |:( )
ik had me echt verheugd op een lekker rondje lopen, maar nog voor de 10minuten moest ik alweer even bijkomen en later kwam er ook nog pijn aan mijn scheenbeen bij :{ dus ben maar terug gewandeld en zit nu met een zak erwten op mijn been -O-

het lijkt net alsof het bergaf gaat sinds ik gestopt ben met evy.....ik wil vooruit en lekker lopen en niet steeds zon k.u.t. gevoel overhouden na een rondje -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_124982064
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Het is inderdaad lekker weer (en had weer eens teveel aan |:( )
ik had me echt verheugd op een lekker rondje lopen, maar nog voor de 10minuten moest ik alweer even bijkomen en later kwam er ook nog pijn aan mijn scheenbeen bij :{ dus ben maar terug gewandeld en zit nu met een zak erwten op mijn been -O-

het lijkt net alsof het bergaf gaat sinds ik gestopt ben met evy.....ik wil vooruit en lekker lopen en niet steeds zon k.u.t. gevoel overhouden na een rondje -O-
Hoeveel pijn had je? De discussie is hier al regelmatig langsgekomen, maar een beetje pijn tijdens het rennen hoort erbij.
The sun in your Eyes
  zondag 7 april 2013 @ 12:11:45 #166
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_124982104
nou ja niet veel...maar wilde het ook niet erger maken. heb even op internet ziiten speuren maar als ik mijn voet naar me toe beweeg voel ik nu niets. ik koel nog even en dan kijk ik dinsdag weer. (mssn gevalletje slechte/geen opwarming :@ )
pi_124982403
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
nou ja niet veel...maar wilde het ook niet erger maken. heb even op internet ziiten speuren maar als ik mijn voet naar me toe beweeg voel ik nu niets. ik koel nog even en dan kijk ik dinsdag weer. (mssn gevalletje slechte/geen opwarming :@ )
Sommige pijntjes moet je, naar mijn mening, gewoon even doorheen rennen. Ik heb in mijn eerste kilometers meestal ook last van mijn schenen. Zodra het stekende pijn wordt, of het zoveel pijn doet dat het je vorm aanpast dan zou ik zeggen stoppen. Is het vooral zeurend, dan zou ik doorlopen. Een beetje spierpijn na een loopje hoort erbij. Maar je moet natuurlijk zelf bepalen waar bij jou de grens tussen zeurend en "te pijnlijk" ligt.

Als ik samen met een vriend ren en de hele tijd met hem blijf praten ren ik zonder pijntjes. Ren ik alleen dan ga ik me focussen op mijn lichaam en ga ik kwaaltjes ontdekken zeg maar. Alsof mijn lichaam excuses is aan het maken om te stoppen. Als ik ze negeer gaan zo ook zo weer weg.
The sun in your Eyes
pi_124982638
Was echt heerlijk buiten! Begon met vrij dikke mist, maar dat loste al vrij snel op.
Voor het eerst 10 kilometer gelopen *G*
Was met paar mensen van loopgroep. Merendeel vrij rustig gelopen, alleen laatste 2 kilometer wat aangezet.
Nu nog weekje wachten :9~
  zondag 7 april 2013 @ 12:34:01 #169
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_124982738
Jumparound, ik heb het bijpassende shirt gekocht! Lekker knal oranje

Als ik van die lichte pijntjes heb, probeer ik me op mijn handen focussen, bijv duim en wijsvinger licht op elkaar doen, en zo rennen. Dan leidt je in ieder geval je hoofd even af. ls het serieus is, grijpt je hoofd vanzelf wel weer in ;)

Lula, ik ben ook blij met die eerste wandelmomenten. Daarna maakt het me minder uit. Grappig dat dat hetzelfde is..

Nog even een boterham wegwerken, en dan over een uurtje les 26 bij een zonnetje een licht briesje en een route door een stuk bos..
O+
pi_124982863
Endomondo stuk?

Heerlijk weertje zeg, lekker in kort-kort. Verbaasde me hoeveel mensen nog helemaal ingepakt lopen, zelfs met mutsen :')
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_124982896
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Deepfreeze het volgende:

Als ik van die lichte pijntjes heb, probeer ik me op mijn handen focussen, bijv duim en wijsvinger licht op elkaar doen, en zo rennen. Dan leidt je in ieder geval je hoofd even af. ls het serieus is, grijpt je hoofd vanzelf wel weer in ;)

Lula, ik ben ook blij met die eerste wandelmomenten. Daarna maakt het me minder uit. Grappig dat dat hetzelfde is..

Nog even een boterham wegwerken, en dan over een uurtje les 26 bij een zonnetje een licht briesje en een route door een stuk bos..
O+
Veel plezier, het is echt perfect loopweer nu :Y
pi_124983160
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Deepfreeze het volgende:

O+
Jee jij bent al bijna klaar!!!! Ik morgen 25 en hoop dan om de dag te kunnen rennen. Zondag zou dan de ultieme test zijn voor mij... Ik zit te denken om eerst vijf minuten warm te lopen, dan even een wandelpauze en dan pas dat half uur. Op de één of andere manier lijkt me dat beter vol te houden.

Maar eerst die laatste drie lessen nog!!! Succes jij! 10-12-12 toch?
pi_124983189
Whooooooo! Heb zojuist de 10 km GEOWNED! Tot kilometer 7 ging het heerlijk. Kilometer 7 en 8 waren echt zwaar, maar eenmaal over dat punt ging het weer lekker en baalde ik er eigenlijk van al klaar te zijn. Laatste 200 meter nog even aan kunnen zetten (m`n blijdschap moest er even uit haha).

Resultaat: 9.71km in 57:33

En wat is het heerlijk om 3/4 broek - t-shirt te lopen zeg! Dat zonnetje op je hoofd.. YUM! Wát een lekkere dag. En nu... Heerlijk genieten van een douche, en dan lekker met de kindle buiten zitten :)

//Edit
En RunKeeper maakt er weer minder van :(
  zondag 7 april 2013 @ 13:04:56 #174
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_124983648
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:22 schreef Onama het volgende:

[..]

Sommige pijntjes moet je, naar mijn mening, gewoon even doorheen rennen. Ik heb in mijn eerste kilometers meestal ook last van mijn schenen. Zodra het stekende pijn wordt, of het zoveel pijn doet dat het je vorm aanpast dan zou ik zeggen stoppen. Is het vooral zeurend, dan zou ik doorlopen. Een beetje spierpijn na een loopje hoort erbij. Maar je moet natuurlijk zelf bepalen waar bij jou de grens tussen zeurend en "te pijnlijk" ligt.

Als ik samen met een vriend ren en de hele tijd met hem blijf praten ren ik zonder pijntjes. Ren ik alleen dan ga ik me focussen op mijn lichaam en ga ik kwaaltjes ontdekken zeg maar. Alsof mijn lichaam excuses is aan het maken om te stoppen. Als ik ze negeer gaan zo ook zo weer weg.
Dankje....ik ga het onthouden en even aankijken. :D

En de rest....Goed gelopen ^O^ het is fijn om dan ineens die kilometers te maken waar je steeds voor getraind hebt :D
  FOK!fotograaf zondag 7 april 2013 @ 13:14:51 #175
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124983926
Ik gebruik het programma "10k pro" als schema. Kan ik tegelijk ook Endomondo draaien? iemand daar ervaring mee?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 7 april 2013 @ 13:15:38 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124983946
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:48 schreef Levitas het volgende:
Whooooooo! Heb zojuist de 10 km GEOWNED! Tot kilometer 7 ging het heerlijk. Kilometer 7 en 8 waren echt zwaar, maar eenmaal over dat punt ging het weer lekker en baalde ik er eigenlijk van al klaar te zijn. Laatste 200 meter nog even aan kunnen zetten (m`n blijdschap moest er even uit haha).

En wat is het heerlijk om 3/4 broek - t-shirt te lopen zeg! Dat zonnetje op je hoofd.. YUM! Wát een lekkere dag. En nu... Heerlijk genieten van een douche, en dan lekker met de kindle buiten zitten :)

//Edit
Lekker gedaan!

En Tyler-girl, wat Onama zegt..... :)

* Quoi is haar Garmin aan het uitlezen van de 1 van de 4 loop
  zondag 7 april 2013 @ 13:19:51 #177
92409 Twinky
Little star.
pi_124984092
quote:

JAAAAAA *O* O* *O* WAT GOED VAN JE *O* :D
pi_124984547
Wat is Endomondo TRAAG aan het doen :(

Mijn loopje was niet helemaal optimaal. Heel erg veel te snel begonnen, wind was koud, zon was warm en je krijgt toch niet zoveel adrenaline van zo weinig mensen op en langs de weg zoals in Egmond of bij de CPC. Dus ik had het wel een beetje zwaar onderweg.

Maarrrr: ik kwam binnen met 50:38 op de klok, dus onder de 50 minuten komt al in zicht *O* PR op de 10 met ruim 3 minuten verbeterd *O*
  zondag 7 april 2013 @ 13:35:34 #179
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124984599
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:14 schreef Mascleta het volgende:
Ik gebruik het programma "10k pro" als schema. Kan ik tegelijk ook Endomondo draaien? iemand daar ervaring mee?
Moet kunnen, waarom zou het niet kunnen?
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 13:35:41 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_124984603
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef hatsaflats het volgende:

Mijn loopje was niet helemaal optimaal. Heel erg veel te snel begonnen, wind was koud, zon was warm en je krijgt toch niet zoveel adrenaline van zo weinig mensen op en langs de weg zoals in Egmond of bij de CPC. Dus ik had het wel een beetje zwaar onderweg.

Maarrrr: ik kwam binnen met 50:38 op de klok, dus onder de 50 minuten komt al in zicht *O* PR op de 10 met ruim 3 minuten verbeterd *O*
_O_

Dat is het toch logisch dat je het een beetje zwaar had :P
  zondag 7 april 2013 @ 13:36:32 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124984639
quote:

Traag hé? *GAAAP*

Wat een goede tijd, Hats! w/
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 13:36:39 #182
155227 crew  Guppy
dus
pi_124984643
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

* Quoi is haar Garmin aan het uitlezen van de 1 van de 4 loop
Hoe is het gegaan?? :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 april 2013 @ 13:37:40 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124984682
Waarom jat endomondo 400 meter van mijn workout }:|

Niks 9.77KM... 10.11!
  zondag 7 april 2013 @ 13:37:43 #184
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124984685
Woeiiiii *O*

Officiele tijd 43.13 :s)
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 13:38:07 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_124984701
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:37 schreef YUR het volgende:
Woeiiiii *O*

_O_ zeer netjes!!
pi_124984704
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:36 schreef Quoi het volgende:

[..]

Traag hé? *GAAAP*

Wat een goede tijd, Hats! w/
Hij blijft hangen op "saving workout..." saai!

En thanks! Hoe heb jij gelopen?
pi_124984713
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:37 schreef YUR het volgende:
Woeiiiii *O*

Uitslover ;)
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 13:39:14 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_124984750
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:38 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hij blijft hangen op "saving workout..." saai!
Ik kom Endomondo niet eens in... Zouden ze ook een DDoS hebben :')
  zondag 7 april 2013 @ 13:40:12 #189
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124984783
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:36 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan?? :)
Goed & Slecht. Na paar 100m kreeg ik al last van mijn ene knie, toen andere knie. Ik dacht heel even aan opgeven, maar ik ben met de pijn doorgelopen. Misschien niet heel verstandig, maar ach...

Absurde is dat mijn tijd 27:38 is, nog nooit zo'n snelle 5k gelopen! :o Er werd ook erg hard gelopen, moet ik zeggen! Ben dus stiekem wel erg trots op mijn tijd :Y maar ga wel een afspraak met de fysio regelen, want ik kom geen trapje meer op of af

Ook om me heen werden er mooie PR's gelopen ;)

SPOILER
  zondag 7 april 2013 @ 13:40:57 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124984811
Was een leuk loopje ja O+ Prachtige omgeving, windstil en een zonnetje.
pi_124984857
Ah, atletiekvereniging is snel dit jaar: netto eindtijd 50:33. Da's dus 3:11 sneller dan op de CPC :D
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 13:42:09 #192
155227 crew  Guppy
dus
pi_124984861
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goed & Slecht. Na paar 100m kreeg ik al last van mijn ene knie, toen andere knie. Ik dacht heel even aan opgeven, maar ik ben met de pijn doorgelopen. Misschien niet heel verstandig, maar ach...

Absurde is dat mijn tijd 27:38 is, nog nooit zo'n snelle 5k gelopen! :o Er werd ook erg hard gelopen, moet ik zeggen! Ben dus stiekem wel erg trots op mijn tijd :Y maar ga wel een afspraak met de fysio regelen, want ik kom geen trapje meer op of af

Ook om me heen werden er mooie PR's gelopen ;)

SPOILER
Hallo, natuurlijk mag je dan blij zijn met je tijd _O_ *O* goed gedaan! Met je knie gaat het vast ook wel goedkomen, even laten checken. Maar nu weer van je tijd genieten :)
  zondag 7 april 2013 @ 13:43:06 #193
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124984900
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:42 schreef hatsaflats het volgende:
Ah, atletiekvereniging is snel dit jaar: netto eindtijd 50:33. Da's dus 3:11 sneller dan op de CPC :D
Very nice _O_

Hier ook dik 2 minuten van mn PR af gehaald, zonder me heeeeeeeel erg uit te sloven
F means you're fucked
  zondag 7 april 2013 @ 13:43:26 #194
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124984912
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:42 schreef hatsaflats het volgende:
Netjes flats! Ik ben trots op je _O_
  zondag 7 april 2013 @ 13:43:50 #195
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124984925
quote:

//Edit
Lekker bezig _O_ *O*
F means you're fucked
pi_124984929
Goed gedaan allemaal! *O*
Ja doei.
  zondag 7 april 2013 @ 13:44:09 #197
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124984937
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 12:30 schreef Arquero het volgende:
Was echt heerlijk buiten! Begon met vrij dikke mist, maar dat loste al vrij snel op.
Was met paar mensen van loopgroep. Merendeel vrij rustig gelopen, alleen laatste 2 kilometer wat aangezet.
Arq-hero *G*
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 13:46:58 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_124985040
YUR, wat ga je nou nog lopen tot aan zondag?
pi_124985107
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Very nice _O_

Hier ook dik 2 minuten van mn PR af gehaald, zonder me heeeeeeeel erg uit te sloven
Netjes. Marathon wordt vast wel een eitje voor je zo :P Dat is maar 4x zo ver + een beetje :D

Mooie tijd Quoi. Hopelijk worden je knieen wel snel weer beter.

Ik ben wel benieuwd hoeveel sneller ik nog ga worden de komende tijd. Sinds ik bij de atletiekvereniging loop ben ik wel heel snel best veel sneller geworden.
  zondag 7 april 2013 @ 13:50:23 #200
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124985185
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:46 schreef Guppyfriend het volgende:
YUR, wat ga je nou nog lopen tot aan zondag?
Morgen nog 45 minuutjes ontspannen herstelloopje
Woensdag een uurtje op duurlooptempo met daarin 2x10 minuten marathontempo

En heel misschien zaterdag nog een half uurtje aanpielen, maar waarschijnlijk niet
F means you're fucked
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 13:52:12 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_124985255
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef YUR het volgende:

[..]

En heel misschien zaterdag nog een half uurtje aanpielen, maar waarschijnlijk niet
Klinkt goed :Y en spannend!
  zondag 7 april 2013 @ 13:52:28 #202
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124985267
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Klinkt goed :Y en spannend!
Jah...kan niet wachten!
F means you're fucked
pi_124985268
Hier weer niet lopen, maar grouten/voegen! En het is zúlk lekker weer! O+ Maargoed, voet laat 't verder ook niet toe, dus 'dat scheelt'.
Ja doei.
  zondag 7 april 2013 @ 13:53:25 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124985310
Ik werd gewoon ingehááld door YUR :D Niet te houwe die gozert!
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 13:54:06 #205
155227 crew  Guppy
dus
pi_124985340
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Jah...kan niet wachten!
Kan het me zo voorstellen! Of eigenlijk ook niet, maar je snapt wel wat ik bedoel! Heel veel zin om te komen kijken *O*
  zondag 7 april 2013 @ 13:54:21 #206
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_124985352
Lekker gerend jongens!
Beter weer dan vorige weekend, wat een verschil ;)

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:47 schreef Lula het volgende:

[..]

Jee jij bent al bijna klaar!!!! Ik morgen 25 en hoop dan om de dag te kunnen rennen. Zondag zou dan de ultieme test zijn voor mij... Ik zit te denken om eerst vijf minuten warm te lopen, dan even een wandelpauze en dan pas dat half uur. Op de één of andere manier lijkt me dat beter vol te houden.

Maar eerst die laatste drie lessen nog!!! Succes jij! 10-12-12 toch?
Ik heb vorige week (ipv les24) een stuk los gelopen. Dan kon ik 25 in een keer, het begin was wel lastig, maar eenmaal in een ritme ging het toch wel goed.

10-12-12 inderdaad, hij ging beter en vorige week, en ook harder gelopen, . Een paar honderd meter extra(4,6 km ipv4,3) in dezelfde 34+3 lopen.. Alleen de middelste 12 waren zwaar. Achteraf de route op runkeeper geplot, en dan zie je een mooie helling omhoog op dat stuk, niet zo raar dus.
Nu dinsdag les 27, en donderdag/vrijdag weer mijn 5km rondje met minimaal 30 minuten aaneen rennen proberen..
  zondag 7 april 2013 @ 13:54:28 #207
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124985358
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef Quoi het volgende:
Ik werd gewoon ingehááld door YUR :D Niet te houwe die gozert!
Sowwy :@

Ik was ook behoorlijk onder de indruk van je meneer :Y
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 april 2013 @ 13:55:29 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124985404
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 12:30 schreef Arquero het volgende:
We gaan echt voor eind april samen dat rondje dijk doen bij jou.
pi_124985415
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Deze week moet zo lekker voor je zijn. Die spanning die al maanden aan het opbouwen is, en dan nu bijna gaat exploderen. Ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat. Het is je eerste marathon toch?
  zondag 7 april 2013 @ 13:56:34 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124985459
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Sowwy :@

Ik was ook behoorlijk onder de indruk van je meneer :Y
Ik ook :D Ik sta telkens nét op tijd bij de finish, want telkens komt 'ie eerder binnen....
  zondag 7 april 2013 @ 13:59:10 #211
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124985585
quote:

Ik wil weten wat je gaat lopen als het wel optimaal is... Ga jij de vrouwelijke variant van YUR worden? In een jaar tijd 2 uur van je PR afhalen? :)
  zondag 7 april 2013 @ 14:01:08 #212
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124985660
Top gedaan allemaal! *O*
pi_124985790
Wat een tijden worden er vandaag gelopen! Vet netjes allemaal! Alleen maar PR's! *O* Gefeliciteerd! *O*
Ik heb lekker extra lang 'getrained' vandaag, tot 12 uur in mn nest gelegen, daardoor helaas wel de M van Parijs gemist. Vanmiddag wel lekker even lopen! Ga maar lekker intervallen, 6x1000 in dit heerlijke weer! Zin in! :D
  zondag 7 april 2013 @ 14:08:42 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124985938
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:55 schreef Levitas het volgende:

[..]

Deze week moet zo lekker voor je zijn. Die spanning die al maanden aan het opbouwen is, en dan nu bijna gaat exploderen. Ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat. Het is je eerste marathon toch?
Het is de eerste ja....zo heel lang loop ik nog niet :)
F means you're fucked
pi_124986004
Goede resultaten van iedereen _O_
pi_124986170
Mooie tijden mensen *O*

Het is inderdaad prachtig loopweer maar ik heb gisteren al gelopen ... (2x15 met 3 ertussen, ging goed!)

Gisteravond een feestje waar fijn binnen werd gerookt, had toen ik thuiskwam al last van mijn keel (muziek stond ook erg hard dus moest schreeuwen, was ook nog knuddemuziek ook ;() keelpijn gaat nu alleen (nog?) niet weg, stom :{w
pi_124986222
Er is weer netjes gelopen!
*O* *O*
  zondag 7 april 2013 @ 14:26:47 #218
92409 Twinky
Little star.
pi_124986562
Stelletje knapperds! En wat een geluk met het weer zeg :D
  FOK!fotograaf zondag 7 april 2013 @ 14:28:12 #219
200114 Mascleta
pi_124986619
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Het is de eerste ja....zo heel lang loop ik nog niet :)
Wanneer begonnen met lopen? hoeveel maanden tussen het 0-punt en de marathon? Ben ik wel benieuwd naar.
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 7 april 2013 @ 14:36:48 #220
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124986965
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:28 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Wanneer begonnen met lopen? hoeveel maanden tussen het 0-punt en de marathon? Ben ik wel benieuwd naar.
Mwoa...ligt eraan welk 0-punt je kiest, want ik ben meerdere keren opnieuw begonnen met Evy omdat ik was gestopt.

Het allereerste 0-punt was hier, met mijn vorige nick:

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag ook Evy les 1 gelopen :s)

Op de Asics GT-2150, van de hardloopwinkel:
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik op 0 ben begonnen was ergens in de loop van 2011 geloof ik. Met dikke rugproblemen :{

Echt serieus doorpakken doe ik eigenlijk pas vanaf maart vorig jaar, en eind juni ben ik bij een vereniging gaan lopen
F means you're fucked
pi_124987175
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:59 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik wil weten wat je gaat lopen als het wel optimaal is... Ga jij de vrouwelijke variant van YUR worden? In een jaar tijd 2 uur van je PR afhalen? :)
Dan loop ik iig een negatieve split ipv een positieve :) Endomondo wil nog steeds niet m'n workout opslaan, dus ik kan 't nog niet delen. Maar vrouwelijke variant van YUR.. dan moet ik wel heel hard m'n best gaan doen :P
pi_124987220
Het was vandaag een topdag blijkbaar, want naast jullie PR's heeft Abdi Nageeye ook het Nederlands record op de 10 kilometer op 28:08 gezet. :D _O_
Jack does it in real time...
  zondag 7 april 2013 @ 14:46:18 #223
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_124987294
Wat geweldig gelopen door iedereen. Dat kan ook niet anders met dit weer: LENTE ~:) ~O>

Ik heb net het eerste rondje op mijn nieuwe schoenen gelopen. Ik had echt niet verwacht dat de overgang van 12mm drop naar 8mm zo'n enorm verschil in lopen zou maken. Wat liep dat heerlijk. Ik loop vaak door een tunneltje en dan luister ik altijd even naar mijn voetstappen, en... ik hoorde mezelf niet meer :D
Het voelt ook veel comfortabeler, alsof ik op kussentjes liep. De afgelopen tijd had ik steeds de eerste paar kilometer wat last van mijn schenen en enkels (het signaal dat ik aan nieuwe schoenen toe was), maar daar had ik nu spontaan geen last meer van.

Kortom: Ik ben in een jubelstemming *O*
De geplande 6km werd ook spontaan 12,5km :+
pi_124987540
Zo dan, vrij keurige positieve split. Gelukkig nog wel met een soort van eindsprintje:

http://www.endomondo.com/workouts/174088341/6360987

Eerste 5k in 24:16 |:(
pi_124987587
oeps
  FOK!fotograaf zondag 7 april 2013 @ 14:56:44 #226
200114 Mascleta
pi_124987650
Vandaag exact 10 weken gestopt met roken.

Ondanks dat de 5km rennen zonder te lopen prima ging afgelopen maandag toch weer terug gegaan naar mijn "saaie" schema. dus zojuist 5x 1,5 minuut gerend.

http://www.endomondo.com/workouts/174065114/9191691
-----
-----
  zondag 7 april 2013 @ 15:07:24 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124988045
Tsja, ik heb gelopen. Meer kan ik er niet van maken vandaag :')
http://www.endomondo.com/workouts/174096388/136692
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 15:08:12 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_124988085
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef GotC het volgende:
Maar ik ben ook fier op jou *O*
pi_124988174
quote:
Ik ben ook fier op u!
  zondag 7 april 2013 @ 15:10:18 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124988193
Renate is jullie dankbaar dames :+
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 15:11:12 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_124988239
*)
pi_124988382
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:10 schreef GotC het volgende:
Renate is jullie dankbaar dames :+
:D

Mijn lijf gaat me even iets minder dankbaar zijn, want ik hobbel even naar de supermarkt om een biertje te halen, want ik vind dat ik dat heb verdiend nadat ik gisteravond zo braaf weinig heb gedronken en net zo hard heb hardgelopen :) En dan biertje, krantje, zonnetje ^O^
  FOK!fotograaf zondag 7 april 2013 @ 15:16:04 #233
200114 Mascleta
pi_124988484
quote:
Access Denied
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.

:(
-----
-----
  zondag 7 april 2013 @ 15:17:41 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124988558
Yay O+
Distance: 16.99 km
Time: 1:44:29
Avg Speed: 9.8 km/h
Calories: 1,314 C
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 7 april 2013 @ 15:18:27 #235
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124988588
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
Yay O+
^O^
pi_124988687
quote:
Yay O+
Netjes ^O^
pi_124989234
quote:
Yay O+
Lekker hoor ^O^ Weer aardig back on track zo?
  zondag 7 april 2013 @ 15:33:04 #238
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124989259
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:14 schreef hatsaflats het volgende:

Mijn lijf gaat me even iets minder dankbaar zijn, want ik hobbel even naar de supermarkt om een biertje te halen, want ik vind dat ik dat heb verdiend nadat ik gisteravond zo braaf weinig heb gedronken en net zo hard heb hardgelopen :) En dan biertje, krantje, zonnetje ^O^
Bier schijnt goed te zijn voor herstel, want er ziet iets in wat goed voor je is (met mate). Dus proost!
  zondag 7 april 2013 @ 15:42:31 #239
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124989633
quote:
^O^ Goed zo, dame :)

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hier ook hoor ;)

SPOILER
pi_124990202
Mijn god wat een heerlijk weer hier om te lopen O+ ;(
Ja doei.
pi_124990627
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Bier schijnt goed te zijn voor herstel, want er ziet iets in wat goed voor je is (met mate). Dus proost!
Top ^O^ !

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Quoi het volgende:

[..]

^O^ Goed zo, dame :)

[..]

Hier ook hoor ;)

SPOILER
Oooh die is lekker O+ Ik ga de 27e naar Bodegraven biertjes kopen, maar misschien dat ik even langs de slijter ga deze week :) Voor nu heb ik een flesje Korenwolf een een flesje Brand (ze hebben bij mijn supermarkt geen UP, die vind ik lekkerder). Niet spannend, maar ik heb alleen nog maar 75cl flessen speciaalbier en Westvleteren in huis, en dat vind ik wat overdreven voor nu ;)

Hier staat nog wel echt een gemene wind. In de zon is het heerlijk, maar zodra de wind erbij komt is het koud.
  zondag 7 april 2013 @ 16:10:38 #242
92409 Twinky
Little star.
pi_124990802
We waren vandaag met z'n twee dus ik kon ook even een filmpje doen van het hertjesrennen. Niet zo mooi als YUR maar wel op m'n voorvoet.
En wat ren ik achterlijk. Dit valt nog wel mee maar als ik de foto's zie van het 'gewone' hardlopen... :')

zondag 7 april 2013 @ 16:15:43 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124990999
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 16:10 schreef Twinky het volgende:
We waren vandaag met z'n twee dus ik kon ook even een filmpje doen van het hertjesrennen. Niet zo mooi als YUR maar wel op m'n voorvoet.
En wat ren ik achterlijk. Dit valt nog wel mee maar als ik de foto's zie van het 'gewone' hardlopen... :')

Leuk om te zien! :P Nog best ingrijpend om zo te gaan lopen....

Uitslagen van de 1 van de 4 loop staan online. Wat is er f%*king hard gelopen :o Ik ben 9e van de 20 vrouwen op de 5k oO<
  zondag 7 april 2013 @ 16:16:31 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124991042
...maar loop wel als een soort herr Flick maar dan met 2 benen
  zondag 7 april 2013 @ 16:22:30 #245
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124991324
quote:

Dat is idd een flinke vootvoetlanding. Is iets meer naar het midden niet wat..comfortabeler? :) Leuk om te zien wel! ^O^
pi_124991720
quote:
Yay O+
Nice! Mooie snelheid ook voor 17km!
  zondag 7 april 2013 @ 16:45:48 #247
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124992229
quote:
Yay O+
Welkom terug *O*
F means you're fucked
  zondag 7 april 2013 @ 16:49:07 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124992393
Heb maar weer eens een ouderwetse poging gedaan:

F means you're fucked
pi_124992616
quote:

Op zich best een goede techniek zo! Alleen mag je iets kortere pasjes gaan maken, net als wat GotC zegt, iets meer onder je lichaam landen. Dan wordt het iets makkelijker waarschijnlijk. ;) Maar je bent zo wel op de goede weg!
  zondag 7 april 2013 @ 16:55:18 #250
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124992698
Zeddieeeee!
pi_124992714
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef YUR het volgende:

[ afbeelding ]
Veels te relaxed ja! :D Lekker hoor, en dan nog zo'n mooie tijd/PR lopen. Chapeau! _O_
pi_124992721
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef YUR het volgende:

[ afbeelding ]
Je kunt ook té blij op de foto staan :P
  zondag 7 april 2013 @ 16:56:16 #253
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_124992746
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:55 schreef Quoi het volgende:
Zeddieeeee!
Komt in de buurt he? Nu nog net zo knap worden als Zeddie :P
F means you're fucked
  zondag 7 april 2013 @ 16:58:20 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124992868
Vooruit dan. Dankzij GotC twee leuke zweeffoto's, iets kleiner Zeddie-gehalte ;)

altijd dat vingertje :D
pi_124993188
Ik was even met iets bezig (in plaats van te leren) en het leek mij wel leuk om alles te verzamelen op 1 plaats. Zo kunnen de mensen die minder tijd hebben hier, nog steeds iedereen volgen ;)

Ik heb een begin gemaakt maar het moet wel nog afgemaakt worden.
Dit kan door iedereen aangepast worden.

https://docs.google.com/s(...)LZGQ0OHc&usp=sharing

Lijkt dit jullie iets?
Ja, dan laat ik het staan.
Nee, dan verwijder ik het weer.

(onder de pagina heb ik een sheet erbij gezet met eventuele uitleg)

Edit: De oudere loopjes van dit jaar kunnen er uiteraard er ook bij :Y

De foto's bekijk ik vanavond :@

[ Bericht 7% gewijzigd door streamnl op 07-04-2013 18:03:35 (De oudere loopjes) ]
  zondag 7 april 2013 @ 17:06:16 #256
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124993257
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Quoi het volgende:
Vooruit dan. Dankzij GotC twee leuke zweeffoto's, iets kleiner Zeddie-gehalte ;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je zag (en ziet) en lekker ontspannen uit ^O^
pi_124993345
Leuke foto's!
Ja doei.
pi_124993454
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ook leuke foto's! Ziet er lekker soepel uit ook! Was het trouwens niet heel erg warm met lange mouwen en tight?
  zondag 7 april 2013 @ 17:12:50 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124993587
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ook leuke foto's! Ziet er lekker soepel uit ook! Was het trouwens niet heel erg warm met lange mouwen en tight?
Er was zelfs iemand in een fleecetrui en joggingbroek. :'(
pi_124993727
Ik heb ook een heerlijk rondje gelopen, wat een ontzettend lekker weer! O+ Eindelijk weer eens een training in korte broek en shirtje, hou ik van!
Het lopen ging heel goed, heb lekker intervalletjes gelopen, 6x1000 met 400 meter rust. Alleen de Garmin flipte hem heel even bij de 2e interval, zegt daar ook dat ik ineens 100 meter ben gedaald en geklommen, heel apart.
Na de training nog lekker een klein rondje gelopen over de hei, heerlijk even uitlopen in het zonnetje. Was ook weer lekker druk met mensen, nog 3 keer achtervolgd door hondjes O+ , allemaal kleintjes trouwens en 1 puppy O+ O+ O+ .

http://www.endomondo.com/workouts/174154063/2368823
pi_124993736
quote:

[..]

Ik had ook lange mouwen en tight en met meewind stroopte ik m'n mouwen op en met tegenwind gingen ze weer naar beneden. Wind koud.
  zondag 7 april 2013 @ 17:16:50 #262
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124993787
Oh, heb ook de meest bizarre kop tijdens het hardlopen ooit op de foto gekregen... en nee, dat is niet Yur :z

:') :D 50 meter voor de finish
pi_124993796
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Er was zelfs iemand in een fleecetrui en joggingbroek. :'(
Pfff... moet er niet aan denken! Maar misschien was het bij jullie ook nog iets frisser dan hier, hier ook geen last van de wind gehad. Dat zal ook wel iets schelen ja, zo vlak bij de zee. :)
pi_124993821
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef GotC het volgende:
Oh, heb ook de meest bizarre kop tijdens het hardlopen ooit op de foto gekregen... en nee, dat is niet Yur :z

[ afbeelding ]
:D :o

^ smileys ook gewoon op juiste volgorde, YUR vet happy, die ander kapot!
  zondag 7 april 2013 @ 17:18:09 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124993853
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb ook een heerlijk rondje gelopen, wat een ontzettend lekker weer! O+ Eindelijk weer eens een training in korte broek en shirtje, hou ik van!
Het lopen ging heel goed, heb lekker intervalletjes gelopen, 6x1000 met 400 meter rust. Alleen de Garmin flipte hem heel even bij de 2e interval, zegt daar ook dat ik ineens 100 meter ben gedaald en geklommen, heel apart.
Na de training nog lekker een klein rondje gelopen over de hei, heerlijk even uitlopen in het zonnetje. Was ook weer lekker druk met mensen, nog 3 keer achtervolgd door hondjes O+ , allemaal kleintjes trouwens en 1 puppy O+ O+ O+ .

http://www.endomondo.com/workouts/174154063/2368823
Nice! ^O^ Flinke snelheid gehouden en mooi stabiel!
  zondag 7 april 2013 @ 17:25:36 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_124994216
quote:

[..]

Ja. Toen ik van huis ging was het nog best kil en mistig.... Maar volgende week: géén tight en ik denk ook geen lange mouwen :) :)

Soepel, dank voor het compliment!
pi_124994239
Heerlijk de hele middag op balkon gezeten en naar de hardlopers gekeken die de hele dag voorbij kwamen. Morgen is het mijn beurt weer, vandaag vond ik het voor mijn enorme spierpijn wel even lekker om te relaxen. En...heb al een lekker kleurtje!!!

Zo leuk dat je hier over de duinen uitkijkt en op de paden de hele dag sportieve mensen ziet met dit weer. Je wordt er gewoon blij van!!!
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 17:39:45 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_124995009
quote:

[ afbeelding ]
OMG _O-
pi_124995197
Leuke foto's :) vooral die :o foto

Vanmorgen een heerlijk rondje gelopen. Was heerlijk om weer in korte broek te lopen, in het zonnetje :)
  zondag 7 april 2013 @ 17:46:49 #270
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124995380
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Lekker hoor ^O^ Weer aardig back on track zo?
Ja O+ Helemaal geen last meer van mijn lopersknie O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 7 april 2013 @ 17:49:08 #271
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124995498
quote:

Jammer, video is privé. Ik vind het ook altijd ontzettend duf om wedstrijdfilmpjes terug te kijken. Ik zwabber ook alle kanten op, met een rood hoofd en verbeten gezicht. Weinig lol aan, die filmpjes, behalve de finish dan :P
  zondag 7 april 2013 @ 17:50:24 #272
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124995557
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

je loopt wel elegant 8-) En hulde voor Gotc, voor altijd charmante hardloopfoto's *O*
  zondag 7 april 2013 @ 17:57:11 #273
92409 Twinky
Little star.
pi_124995874
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Jammer, video is privé. Ik vind het ook altijd ontzettend duf om wedstrijdfilmpjes terug te kijken. Ik zwabber ook alle kanten op, met een rood hoofd en verbeten gezicht. Weinig lol aan, die filmpjes, behalve de finish dan :P
hij staat weer aan. ik had mijn Google+ uitgezet maar dan gaat ook heel Youtube stuk. raar.
  zondag 7 april 2013 @ 17:58:49 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124995926
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Twinky het volgende:

[..]

hij staat weer aan. ik had mijn Google+ uitgezet maar dan gaat ook heel Youtube stuk. raar.
Yay O+ Mij viel het op dat je je benen best hoog optrekt. Is dat niet vermoeiend?
  zondag 7 april 2013 @ 18:02:52 #275
92409 Twinky
Little star.
pi_124996121
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Yay O+ Mij viel het op dat je je benen best hoog optrekt. Is dat niet vermoeiend?
dit is niet hoe ik normaal ren maar dit is als een hertje :P als ik normaal ren gaat alles alle kanten op maar is een stuk makkelijker :P
zo is inderdaad vermoeiend ja :D
pi_124996385
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Twinky het volgende:

[..]

dit is niet hoe ik normaal ren maar dit is als een hertje :P als ik normaal ren gaat alles alle kanten op maar is een stuk makkelijker :P
zo is inderdaad vermoeiend ja :D
Klinkt alsof je een beetje een tussenweg moet gaan zoeken. Mijn tactiek om meer op m'n voorvoet te landen is om de hele tijd vooral niet op m'n hak te landen en dan heeft de rest van m'n lijf zich daar maar aan aan te passen, in plaats van andersom.

Ik kwam erachter dat ik door m'n loopje van vandaag een vakje omhoog schuif qua trainingstempo's. Ik geloof dat ik daar ook maar even een tussenweg voor zoek :) De duurloopjes gaan wel, maar die intervallen nog niet.
pi_124996680
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef streamnl het volgende:
Ik was even met iets bezig (in plaats van te leren) en het leek mij wel leuk om alles te verzamelen op 1 plaats. Zo kunnen de mensen die minder tijd hebben hier, nog steeds iedereen volgen ;)

Ik heb een begin gemaakt maar het moet wel nog afgemaakt worden.
Dit kan door iedereen aangepast worden.

https://docs.google.com/s(...)LZGQ0OHc&usp=sharing

Lijkt dit jullie iets?
Ja, dan laat ik het staan.
Nee, dan verwijder ik het weer.

(onder de pagina heb ik een sheet erbij gezet met eventuele uitleg)

Edit: De oudere loopjes van dit jaar kunnen er uiteraard er ook bij :Y

De foto's bekijk ik vanavond :@
Kunnen eventueel ook met Google Calendar werken. Alleen weet ik niet of iedereen dan dingen kan toevoegen/bewerken?
pi_124996871
quote:

[ afbeelding ]
Hij schreeuwde zeker NOOOOOOOOOOOOOOOOOO toen yur hem vak voor de finish inhaalde.

Net een enquete ingevuld bij de rotterdam marathon site. Een vraag waar je moet invullenn op welk merk schoenen je nu loopt. Kan je maar 1 merk selecteren, terwijl ik momenteel op 3 verschillende merken loop. Bij het kopje anders alledrie maar ingevuld.

De volgende vraag waar je ze gekocht heb. Wederom maar 1 antwoord mogelijk. En ook hier bij het kopje anders maar alledrie de verschillende winkels ingevuld.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 19:21:46 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_124999432
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Hij schreeuwde zeker NOOOOOOOOOOOOOOOOOO toen yur hem vak voor de finish inhaalde.

Net een enquete ingevuld bij de rotterdam marathon site. Een vraag waar je moet invullenn op welk merk schoenen je nu loopt. Kan je maar 1 merk selecteren, terwijl ik momenteel op 3 verschillende merken loop. Bij het kopje anders alledrie maar ingevuld.

De volgende vraag waar je ze gekocht heb. Wederom maar 1 antwoord mogelijk. En ook hier bij het kopje anders maar alledrie de verschillende winkels ingevuld.
Had je ook nog opmerkingen, aan het eind? Kon je het daar ook nog invullen :P
  zondag 7 april 2013 @ 20:01:38 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125001247
Jee, dat is lang geleden O+
  zondag 7 april 2013 @ 20:05:39 #281
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125001481
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt wel zien dat ik aan het taperen ben ;)
F means you're fucked
pi_125001636
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef YUR het volgende:

[..]

Uitslover ;)
  zondag 7 april 2013 @ 20:09:46 #283
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125001712
Vandaag 4km rond gelopen, lekker rustig tempo en genietend van het heerlijke weer. O+
  zondag 7 april 2013 @ 20:10:05 #284
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_125001726
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef YUR het volgende:

[..]

En veel pasta eten zeker :P
  zondag 7 april 2013 @ 20:10:35 #285
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_125001763
quote:

[ afbeelding ]
Heerlijke foto!

Twinks, het lijkt mij niet erg comfortabel lopen, maar het is misschien wel effectiever dan mijn olifanten gestamp ;)
  zondag 7 april 2013 @ 20:10:37 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125001764
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ook dat! Pasta :9
Maar niet alleen pasta hoor....rijst en couscous enzo ook
F means you're fucked
  zondag 7 april 2013 @ 20:23:38 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125002412
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad!! eindelijk weer eens ego-strelend op nummer 1

en verder een hele diepe buiging voor iedereen, wat is er fantastisch gelopen gister, schittterende PR's, afstanden etc _O_
  zondag 7 april 2013 @ 20:24:51 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125002478
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

rijst!! ...minder winderig dan pasta
pi_125005419
Hahaha leuke foto's. Vooral de :o foto.

@Twinky mag ik vragen waarom jij op deze manier wilt lopen? Het ziet er erg geforceerd uit in het filmpje.
Want wat bedoel jij met dat het alle kanten op gaat als jij normaal rent.

@Levitas
Ik heb nog zitten kijken en spelen met google agenda maar dan krijg ik het niet zo overzichtelijk als nu.
  zondag 7 april 2013 @ 21:15:20 #290
92409 Twinky
Little star.
pi_125005437
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Heerlijke foto!

Twinks, het lijkt mij niet erg comfortabel lopen, maar het is misschien wel effectiever dan mijn olifanten gestamp ;)
jaaaa ik ga maar eens adviezen inwinnen van iemand :P
  zondag 7 april 2013 @ 21:27:09 #291
92409 Twinky
Little star.
pi_125006240
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:15 schreef streamnl het volgende:

@Twinky mag ik vragen waarom jij op deze manier wilt lopen? Het ziet er erg geforceerd uit in het filmpje.
Want wat bedoel jij met dat het alle kanten op gaat als jij normaal rent.
o wil niet zozeer op deze manier maar ik zag een vriendinnetje van me zo lopen (bij haar ziet het er super uit) en ik ben nog erg zoekende naar de juiste manier :P en zo is het heel anders dan 'gewoon' en belast heel andere spieren dus voor sommige dingen lekker rustig. En mensen vroegen wat ik bedoelde met het hertjeslopen! dus daarom het filmpje.

En alle kanten op... nou ik heb een slap lijf, en als ik wandel ziet het er al gek uit. Bepaalde dingen bij mijn heupen doen het niet helemaal goed, heupen zijn gevoelig en gauw overbelast. Ik kan wel wandelen, ik kan wel rennen maar echt makkelijk gaat het niet en doet snel zeer. Ik heb ooit advies gekregen van een fysio met het wandelen maar dat was geen succes; en ik loop nou eenmaal al mijn helen leven zo dus dat is ook lastig veranderen en zo lukt het gelukkig wel :P Er zijn ook dagen waarop naar de bus lopen een hele opgave is. Maar ik kan daar niet tegen en wil gewoon door, dan maar een beetje pijn.
Maar dit is ook de hele reden waarom ik wilde hardlopen: om te bewijzen dat ik het stiekem toch kan, ondanks dat het erop lijkt dat het niet kan... Voor mezelf maar ook voor andere mensen, mijn familie enzo.
pi_125006334
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

We gaan echt voor eind april samen dat rondje dijk doen bij jou.
Haha, is goed. Bring it on :P
  zondag 7 april 2013 @ 21:33:12 #293
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_125006613
k had vandaag op mijn mooie ronde in dit heerlijke weer de neiging om even een foto te maken. Het was al even geleden dat ik dit rondje maakte en in de mist vond ik het overweldigend mooi.
Dit is rond de 8 km op deze ronde.
http://connect.garmin.com:80/activity/embed/294753263
Life is what you make it.
  zondag 7 april 2013 @ 21:39:25 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125006997
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 21:27 schreef Twinky het volgende:

[..]

o wil niet zozeer op deze manier maar ik zag een vriendinnetje van me zo lopen (bij haar ziet het er super uit) en ik ben nog erg zoekende naar de juiste manier :P en zo is het heel anders dan 'gewoon' en belast heel andere spieren dus voor sommige dingen lekker rustig. En mensen vroegen wat ik bedoelde met het hertjeslopen! dus daarom het filmpje.

En alle kanten op... nou ik heb een slap lijf, en als ik wandel ziet het er al gek uit. Bepaalde dingen bij mijn heupen doen het niet helemaal goed, heupen zijn gevoelig en gauw overbelast. Ik kan wel wandelen, ik kan wel rennen maar echt makkelijk gaat het niet en doet snel zeer. Ik heb ooit advies gekregen van een fysio met het wandelen maar dat was geen succes; en ik loop nou eenmaal al mijn helen leven zo dus dat is ook lastig veranderen en zo lukt het gelukkig wel :P Er zijn ook dagen waarop naar de bus lopen een hele opgave is. Maar ik kan daar niet tegen en wil gewoon door, dan maar een beetje pijn.
Maar dit is ook de hele reden waarom ik wilde hardlopen: om te bewijzen dat ik het stiekem toch kan, ondanks dat het erop lijkt dat het niet kan... Voor mezelf maar ook voor andere mensen, mijn familie enzo.
keep up the good work...!!
rustig aan, dan gaat het allemaal lukken!
pi_125007078
Ik heb gewandeld vandaag telt dat ook ? :P

Morgen weer eens wat snelheid erin proberen te krijgen (8>
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_125007210
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:D waar heb je vlieglessen genomen? :P
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_125007596
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 21:27 schreef Twinky het volgende:

Zoals RD al aangaf. Lekker rustig opbouwen en alles komt goed. Dan kan je aan je familie laten zien wat mogelijk is wanneer je echt iets wilt :Y
  zondag 7 april 2013 @ 21:49:54 #298
92409 Twinky
Little star.
pi_125007776
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

keep up the good work...!!
rustig aan, dan gaat het allemaal lukken!
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef streamnl het volgende:
Zoals RD al aangaf. Lekker rustig opbouwen en alles komt goed. Dan kan je aan je familie laten zien wat mogelijk is wanneer je echt iets wilt :Y
dank jullie wel :)
stel nou dat het mij lukt, dan kan iedereen het :P
  zondag 7 april 2013 @ 21:58:46 #299
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125008411
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef Twinky het volgende:

[..]

[..]

dank jullie wel :)
stel nou dat het mij lukt, dan kan iedereen het :P
Je kan het ook!
  zondag 7 april 2013 @ 22:00:22 #300
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_125008521
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
k had vandaag op mijn mooie ronde in dit heerlijke weer de neiging om even een foto te maken. Het was al even geleden dat ik dit rondje maakte en in de mist vond ik het overweldigend mooi. [ afbeelding ]
Dit is rond de 8 km op deze ronde.
http://connect.garmin.com:80/activity/embed/294753263
Mooi rondje!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 7 april 2013 @ 22:02:14 #301
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125008667
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')