Klinkt goedquote:Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Morgen nog 45 minuutjes ontspannen herstelloopje
Woensdag een uurtje op duurlooptempo met daarin 2x10 minuten marathontempo
En heel misschien zaterdag nog een half uurtje aanpielen, maar waarschijnlijk niet
Kan het me zo voorstellen! Of eigenlijk ook niet, maar je snapt wel wat ik bedoel! Heel veel zin om te komen kijkenquote:
Ik heb vorige week (ipv les24) een stuk los gelopen. Dan kon ik 25 in een keer, het begin was wel lastig, maar eenmaal in een ritme ging het toch wel goed.quote:Op zondag 7 april 2013 12:47 schreef Lula het volgende:
[..]
Jee jij bent al bijna klaar!!!! Ik morgen 25 en hoop dan om de dag te kunnen rennen. Zondag zou dan de ultieme test zijn voor mij... Ik zit te denken om eerst vijf minuten warm te lopen, dan even een wandelpauze en dan pas dat half uur. Op de één of andere manier lijkt me dat beter vol te houden.
Maar eerst die laatste drie lessen nog!!! Succes jij! 10-12-12 toch?
Sowwyquote:Op zondag 7 april 2013 13:53 schreef Quoi het volgende:
Ik werd gewoon ingehááld door YURNiet te houwe die gozert!
We gaan echt voor eind april samen dat rondje dijk doen bij jou.quote:Op zondag 7 april 2013 12:30 schreef Arquero het volgende:
Was echt heerlijk buiten! Begon met vrij dikke mist, maar dat loste al vrij snel op.
Voor het eerst 10 kilometer gelopen
Was met paar mensen van loopgroep. Merendeel vrij rustig gelopen, alleen laatste 2 kilometer wat aangezet.
Nu nog weekje wachten![]()
Deze week moet zo lekker voor je zijn. Die spanning die al maanden aan het opbouwen is, en dan nu bijna gaat exploderen. Ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat. Het is je eerste marathon toch?quote:Op zondag 7 april 2013 13:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Morgen nog 45 minuutjes ontspannen herstelloopje
Woensdag een uurtje op duurlooptempo met daarin 2x10 minuten marathontempo
En heel misschien zaterdag nog een half uurtje aanpielen, maar waarschijnlijk niet
Ik ookquote:Op zondag 7 april 2013 13:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Sowwy
Ik was ook behoorlijk onder de indruk van je meneer
Ik wil weten wat je gaat lopen als het wel optimaal is... Ga jij de vrouwelijke variant van YUR worden? In een jaar tijd 2 uur van je PR afhalen?quote:Op zondag 7 april 2013 13:34 schreef hatsaflats het volgende:
Wat is Endomondo TRAAG aan het doen
Mijn loopje was niet helemaal optimaal. Heel erg veel te snel begonnen, wind was koud, zon was warm en je krijgt toch niet zoveel adrenaline van zo weinig mensen op en langs de weg zoals in Egmond of bij de CPC. Dus ik had het wel een beetje zwaar onderweg.
Maarrrr: ik kwam binnen met 50:38 op de klok, dus onder de 50 minuten komt al in zichtPR op de 10 met ruim 3 minuten verbeterd
Het is de eerste ja....zo heel lang loop ik nog nietquote:Op zondag 7 april 2013 13:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Deze week moet zo lekker voor je zijn. Die spanning die al maanden aan het opbouwen is, en dan nu bijna gaat exploderen. Ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat. Het is je eerste marathon toch?
Wanneer begonnen met lopen? hoeveel maanden tussen het 0-punt en de marathon? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zondag 7 april 2013 14:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is de eerste ja....zo heel lang loop ik nog niet
Mwoa...ligt eraan welk 0-punt je kiest, want ik ben meerdere keren opnieuw begonnen met Evy omdat ik was gestopt.quote:Op zondag 7 april 2013 14:28 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Wanneer begonnen met lopen? hoeveel maanden tussen het 0-punt en de marathon? Ben ik wel benieuwd naar.
De laatste keer dat ik op 0 ben begonnen was ergens in de loop van 2011 geloof ik. Met dikke rugproblemenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag ook Evy les 1 gelopen![]()
Op de Asics GT-2150, van de hardloopwinkel:
[ afbeelding ]
Dan loop ik iig een negatieve split ipv een positievequote:Op zondag 7 april 2013 13:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wil weten wat je gaat lopen als het wel optimaal is... Ga jij de vrouwelijke variant van YUR worden? In een jaar tijd 2 uur van je PR afhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |