Wat goed dat je zelf een programmaatje heb opgesteld, het gaat je vast wel lukken en dan heb je al aardig wat conditie opgedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik heb nog geen les gedaan, ben nog op weg naar Evyik was begonnen en toen ging het al gauw aan alle kanten mis (shin splints enzo). ik wilde het toch (en dat hardlopen niks voor mijn lichaam was kon er niet in), dus heb ik een schema gemaakt op weg naar Evy. Uitgangspunt 20 minuten wandelen, elke week een minuutje rennen erbij. Dus ik ben nu al 2 maanden heeeel rustig op weg naar Evy
en ben er bijna!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Op de wekker kijkt![]()
![]()
Mogge
Even de halve dag weggesnurkt dan maar een bakkie om bij te komen
je had toch ook op je TenToes gelopen? Dat lijkt me ook best zwaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Ook goedemorgen! Kom ook net mijn bed uitrollen, af en toe wel erg lekker, wat langer trainen in bed..![]()
Ik doe een bakkie met je mee, cheers!
Ik neem lekker 2 rustdaagjes trouwens, gisteren lekker druk geweest op mijn werk en vandaag een etentje bij mijn schoonouders. De beentjes even lekker tot rust laten komen, je merkt het toch wel dat ze wat vermoeider zijn als je wat trainingen achter elkaar loopt op de FiveFingers.
Oh, dat is wel raar ja. Hij pakt gewoon de eerste 2 km helemaal niet mee op de kaart. Raar, hoe heb je hem daar geïmporteerd, gewoon met een GPX overzetten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:04 schreef Twinky het volgende:
ik zie trouwens dat Endomondo er weer helemaal niks van gebakken heeft. http://www.endomondo.com/workouts/172413974/8778461
Dit was mijn rondje
[ afbeelding ]
het gaat eignelijk bijna altijd mis met Endomondo. Ik doe het gewoon met mijn iPhone in mijn zak maar ondertussen staan ook Sportstracker, Spotify en Nike+ aan... Sports-tracker en Nike lukt het (meestal) wel, maar Endomondo heeft het zwaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, dat is wel raar ja. Hij pakt gewoon de eerste 2 km helemaal niet mee op de kaart. Raar, hoe heb je hem daar geïmporteerd, gewoon met een GPX overzetten?
Oh, je zet gewoon alles tegelijk aan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Twinky het volgende:
[..]
het gaat eignelijk bijna altijd mis met Endomondo. Ik doe het gewoon met mijn iPhone in mijn zak maar ondertussen staan ook Sportstracker, Spotify en Nike+ aan... Sports-tracker en Nike lukt het (meestal) wel, maar Endomondo heeft het zwaar
hey, dat is eignelijk wel slim! Dan ga ik dat voortaan doen; de data van Sports-tracker importeren in Endomondo. even testen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oh, je zet gewoon alles tegelijk aan?Lol! Flipt je telefoon hem dan niet helemaal ja! Als ik mijn telefoon gebruik en wil het op de verschillende sites dan exporteer en importeer ik altijd de GPX van de training. Geen idee of het daardoor komt trouwens, misschien moet het ook wel gewoon werken.
Bekertjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef Nirak het volgende:
Mooie loopjes hier weer
Vanmorgen een goede eerste training gehad, ik ben enthousiastNu eerst even mijn "prestatie" bekijken. Hier alvast een linkje:
http://www.endomondo.com/workouts/173580049/8270328
Kleine groep, 6 mensen. Zouden er 10 moeten zijn, maar er waren er maar 6. Trainer gaf een goed tempo aan. Dat wil zeggen: langzaam! En als iemand wat te hard liep naar zijn indruk werd die persoon even "teruggefloten". Ik ben een gelukkig vrouw
Mooi! Dat klinkt echt een heel stuk beter. Ook wel fijn dat het niet zo'n grote groep is, kan de trainer iedereen ook goed in de gaten houden en tips geven. Heel veel plezier met die groep in ieder geval!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef Nirak het volgende:
Mooie loopjes hier weer
Vanmorgen een goede eerste training gehad, ik ben enthousiastNu eerst even mijn "prestatie" bekijken. Hier alvast een linkje:
Kleine groep, 6 mensen. Zouden er 10 moeten zijn, maar er waren er maar 6. Trainer gaf een goed tempo aan. Dat wil zeggen: langzaam! En als iemand wat te hard liep naar zijn indruk werd die persoon even "teruggefloten". Ik ben een gelukkig vrouw
jaaaaquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef Nirak het volgende:
Mooie loopjes hier weer
Kijk hier eens! http://www.hardloopkalend(...)km-hardlopen/06-2013quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Gogo83 het volgende:
Vanochtend weer gelopen, ik zou met collega gaan, maar die had buikpijn.. Ik moest vandaag 5, 6, 7 en 8 minuten hardlopen met 1 a 2 minuten wandelen tussendoor. Bewust rustig van start gegaan en het daardoor goed vol gehouden. Een mini-heuveltje opgelopen voor het eerst, ging ook best wel. Wel in slakkentempo, maar dat tempo komt later wel.
Ik ga denk ik in juni een 5 km lopen ergens.. Ik vind de vredesloop nog wel héél ver weg en wil graag een korte termijndoel waar ik naar toe kan werken. Weet alleen nog niet waar en wanneer.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef Nirak het volgende:
Mooie loopjes hier weer
9 juni, de Ladiesrun in Rotterdam. Wordt ook mijn eerste 5km loop.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:16 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ga denk ik in juni een 5 km lopen ergens.. Ik vind de vredesloop nog wel héél ver weg en wil graag een korte termijndoel waar ik naar toe kan werken. Weet alleen nog niet waar en wanneer.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:37 schreef Beau87 het volgende:
[..]
9 juni, de Ladiesrun in Rotterdam. Wordt ook mijn eerste 5km loop.
Try five months.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar ben nog steeds te ziek om lekker te gaan hollen. Bijna een week niet meer gelopen. /frust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |