Dat is een hele belangrijke tip. Wat drank betreft ben ik niet zo lastig en heb niet zo snel ergens last van..quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb als belangrijke tip meegekregen om tijdens de marathon niets anders te doen dan tijdens de training
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:18 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik neem zelf altijd water mee vanaf zo'n 15km lopen. Officieel zou dat moeten zodra je meer dan een uur loopt, geloof ik.
Duidelijk. Thanks!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik neem het alleen bij loopjes langer dan anderhalf uur mee, maar ik ken heel veel mensen die ook water meenemen bij loopjes vanaf een uur
Plenty, Asics flagship store, de hardloopwinkel, run2day en volgens mij vergeet ik er nog een paar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:17 schreef STING het volgende:
Dit jaar maar weer eens nieuwe hardloopschoenen kopen.
Iemand nog een tip voor een goede winkel in/rond Amsterdam?
AA moet je echt niet drinken tijdens het lopen. Zitten teveel koolhydraten in, kan je geloof ik last van krijgen. Had ik wel met extran energy in ieder geval, vet buikpijn tijdens het lopen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Laatst AA geprobeerd. Is me toch iets te zoet. Net als die gelletjes die meestal ook mierzoet zijn. Denk dat het nu aqaurius gaat worden.
En rustig gedaan met de biertjes?quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, braaf vroeg terug van een verjaardag zodat ik morgen lekker kan rennen
Chapeautjesquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:33 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, braaf vroeg terug van een verjaardag zodat ik morgen lekker kan rennen
show him who is boss!!!quote:Op zondag 7 april 2013 08:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh leuk!even wachten tot Mr. Guppy's docu klaar is, en dan voor de tv!
Ze zijn net het 5km-punt gepasseerd. In 14.45 minuten. Klaar aan het maken voor een negatieve splitquote:Op zondag 7 april 2013 08:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh leuk!even wachten tot Mr. Guppy's docu klaar is, en dan voor de tv!
Neuh, hij mag het afkijken van me. Het duurt nog maar 8minquote:
Wow! Ze hebben haastquote:Op zondag 7 april 2013 09:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze zijn net het 5km-punt gepasseerd. In 14.45 minuten. Klaar aan het maken voor een negatieve split
Klinkt goed!quote:Op zondag 7 april 2013 08:33 schreef Arquero het volgende:
Mogge![]()
Zo eerst ff ontbijten en daarna met loopgroep gaan voor het echte ontbijt; 10 kilometer asfalt
En het meerendeel van de recreatieve lopers moet nog startenquote:Op zondag 7 april 2013 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wow! Ze hebben haast![]()
Ik heb net Evy's les 1 in 2,20km afgelegd... Die les duurt 18min... Nederigheid
Ik vond dat bij de 7HL ook zo tekenent! Op een gegeven moment kwamen de eersten alweer binnen terwijl er nog steeds gestart werdquote:Op zondag 7 april 2013 09:03 schreef YUR het volgende:
[..]
En het meerendeel van de recreatieve lopers moet nog starten
quote:Op zondag 7 april 2013 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Na de kramp en pijn van woensdag voorzichtig aangegaan vandaag. Evy les 1 nog maar eens uit de kast gepakt, gewoon omdat het kan. En eigenlijk ging het niet heel onaardig. Maar ik heb wel met mezelf afgesproken dat als ik morgen weer pijnlijke plekken heb, ik m'n fysio ga mailen. Want volgens mij hoort dat niet
Stupidquote:
Dat mag niet, dat is alleen aan mij voorbehouden.quote:
Ik weet niet hoe laat je gaat, maar het zonnetje komt tevoorschijn als het goed is!quote:Op zondag 7 april 2013 08:57 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebbers....de marathon van Parijs is nu live op Eurosport.
En ik heb lekker mn korte broek uit de kast getrokken voor straks. Het gaat me toch niet gebeuren dat ik pas bij de marathon voor het eerst een korte broek aan heb dit jaar...
Okayquote:Op zondag 7 april 2013 09:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat mag niet, dat is alleen aan mij voorbehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |