Het water van de drankpostenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En welke drank ga je gebruiken tijdens de marathon?
inderdaad benieuwdquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En welke drank ga je gebruiken tijdens de marathon?
En dan mag mosselmossel ons komen aanmoedigenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:57 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Alleen de naam is al dusdanig leuk dat ik mee wil doen!!
Ik heb de hele voorbereiding op alleen water gedaan (tijdens het lopen), dus ik zie geen reden om dat te veranderen. Tijdens de duurlopen heb ik met intervallen van 30 minuten kleine beetjes gedronken, want dat ik zoals ik dat ook tijdens de marathon ongeveer verwacht als ik afhankelijk wil zijn van de waterposten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Laatst AA geprobeerd. Is me toch iets te zoet. Net als die gelletjes die meestal ook mierzoet zijn. Denk dat het nu aqaurius gaat worden.
Maar je had drank voor tijdens de M gekocht, zei je? Ik neem aan dan geen water?quote:
Nou als je een keer bij de eerste helft van het veld wil eindigenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar je had drank voor tijdens de M gekocht, zei je? Ik neem aan dan geen water?![]()
Leuk idd om jullie weer ffies te zien morgen![]()
En btw, een meidenloop..... ik krijg daar een beetje kriebels bij. Of kan iemand me overtuigen? Waarom geen mannen?
Maar uitslagen zijn vaak per geslacht.. Prijsuitreikingen ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou als je een keer bij de eerste helft van het veld wil eindigen
Over drinken tijdens het lopen gesproken, vanaf welke afstand/tijd zou het verstandig zijn om te gaan drinken tijdens het lopen?quote:
in de trainingen heb ik ook alleen maar water gedronken. Om hopelijk net dat kleine vooordeeltje te hebben zat ik aan sportdrank te denken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb de hele voorbereiding op alleen water gedaan (tijdens het lopen), dus ik zie geen reden om dat te veranderen. Tijdens de duurlopen heb ik met intervallen van 30 minuten kleine beetjes gedronken, want dat ik zoals ik dat ook tijdens de marathon ongeveer verwacht als ik afhankelijk wil zijn van de waterposten.
Daarnaast fietsen er langs delen van het parcours mensen van Haag mee, en mijn vader ook. En die hebben ook van alles op zak, voor het geval dat
In het geval van Arnhem is het een knipoog naar het Arnhemse koekje, dat heet ook zoquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar je had drank voor tijdens de M gekocht, zei je? Ik neem aan dan geen water?![]()
En btw, een meidenloop..... ik krijg daar een beetje kriebels bij. Of kan iemand me overtuigen? Waarom geen mannen?
Dat klinkt dan wel als een leuke traditiequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het geval van Arnhem is het een knipoog naar het Arnhemse koekje, dat heet ook zoDe loop gaat door het centrum en de mannen moedigen dan aan vanaf de terrasjes
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet van het aparte ben hoor, maar dat vind ik dan wel weer leuk. Ook omdat het zo kleinschalig is.
Voor voor en tijdensquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik neem zelf altijd water mee vanaf zo'n 15km lopen. Officieel zou dat moeten zodra je meer dan een uur loopt, geloof ik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Over drinken tijdens het lopen gesproken, vanaf welke afstand/tijd zou het verstandig zijn om te gaan drinken tijdens het lopen?
Heb het met m'n uur aan een stuk lopen nog niet nodig, maar vroeg het me af uit nieuwsgierigheid.
Ik neem het alleen bij loopjes langer dan anderhalf uur mee, maar ik ken heel veel mensen die ook water meenemen bij loopjes vanaf een uurquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Over drinken tijdens het lopen gesproken, vanaf welke afstand/tijd zou het verstandig zijn om te gaan drinken tijdens het lopen?
Heb het met m'n uur aan een stuk lopen nog niet nodig, maar vroeg het me af uit nieuwsgierigheid.
Ik heb als belangrijke tip meegekregen om tijdens de marathon niets anders te doen dan tijdens de trainingquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
in de trainingen heb ik ook alleen maar water gedronken. Om hopelijk net dat kleine vooordeeltje te hebben zat ik aan sportdrank te denken.
We zij het aardig eens met elkaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik neem het alleen bij loopjes langer dan anderhalf uur mee, maar ik ken heel veel mensen die ook water meenemen bij loopjes vanaf een uur
Eindelijk iemand met dezelfde kronkel als ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:20 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
We zij het aardig eens met elkaar
Nee, een Arnhemse meisje is een koekjequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel als een leuke traditieArnhems koekje is dus een meid? ik snuif cultuur!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, een Arnhemse meisje is een koekje![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:26 schreef Quoi het volgende:
[..]OK!
Hahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Mooie schoenen hoor, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:04 schreef GlenHighland het volgende:
Vandaag nieuwe schoenen gekocht. Het is de Saucony Triumph 10 geworden.![]()
Ik ga hiermee van 12mm naar 8mm drop. Volgens de verkoper van Runnersworld kon dat prima met mijn loopstijl. In het baantje in de winkel voelde het wel comfortabel en op het filmpje was te zien dat ik daarmee een mooie middenvoetslanding produceerde, in tegenstelling tot de haklanding die ik had bij mijn vorige schoenen.
Ik ben heel benieuwd hoe dat in de praktijk gaat bevallen. Ik kan niet wachten om ze morgen uit te proberen.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |