dit dus!quote:Op zondag 7 april 2013 09:48 schreef streamnl het volgende:
Masch1980 veel plezier bij de 15 km in Hengelo;
Hatsaflats veel plezier bij de 10km in Alkmaar;
YUR veel plezier bij de 10 km in Den Haag.
En veel succes
heb je weer gezopen?quote:Op zondag 7 april 2013 09:48 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, ik zou zweren dat ik me ook echt had ingeschreven voor m'n loopje zo, maar ik kan geen bevestigingsmail vinden en er is ook geen geld van m'n rekening afgeschreven, dus ik geloof dat ik dat dan toch niet gedaan had.
Weinig, maar de zoekfunctie van Outlook liet me in de steek en de atletiekvereniging is traag met geld afschrijven (ze hebben ook m'n contributie nog niet afgeschreven). Mailtje wel gevonden in webmail, dus alles is prima. Ik ben superbraaf geweest gisteren hoor, RDquote:
Bij gebrek aan facepalm icon:quote:Op zondag 7 april 2013 09:48 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, ik zou zweren dat ik me ook echt had ingeschreven voor m'n loopje zo, maar ik kan geen bevestigingsmail vinden en er is ook geen geld van m'n rekening afgeschreven, dus ik geloof dat ik dat dan toch niet gedaan had. Gek. Nouja, gelukkig is er na-inschrijving
Streamnl dankjewel!
ik las het, good girl!!quote:Op zondag 7 april 2013 09:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben superbraaf geweest gisteren hoor, RD
volgens mij is dit een gevalletje klok en klepelquote:Die mevrouw op Eurosport zegt dat je niet moet gaan oefenen om op je voorvoet te landen omdat wij van nature meer op onze hak landen door de stevigere schoenen
Die mevrouw is dus een manquote:Op zondag 7 april 2013 09:56 schreef hatsaflats het volgende:
Die mevrouw op Eurosport zegt dat je niet moet gaan oefenen om op je voorvoet te landen omdat wij van nature meer op onze hak landen door de stevigere schoenen
Hahaha, dat had ik écht niet gedachtquote:Op zondag 7 april 2013 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die mevrouw is dus een manLuc Krotwaar, ook marathonloper. Niet dat ik het met m eens ben overigens, hierin. Je kunt t best oefenen, maar met mate
Ik ook niet, de eerste keer dat ik m hoordequote:Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik écht niet gedacht
Ik had z'n naam ook niet gehoord, dat scheelt ook met bepalen of een stem man of vrouw is.quote:Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet, de eerste keer dat ik m hoordemaar ik werd er hier op gewezen dat het toch echt een man was!
Dat was door mij! *0*quote:Op zondag 7 april 2013 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet, de eerste keer dat ik m hoordemaar ik werd er hier op gewezen dat het toch echt een man was!
quote:Op zondag 7 april 2013 10:53 schreef Jumparound het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ren even naar de lidl!
ik ben het dus aan het doen, met hertjeslopen, maar het is behoorlijk zwaar voor je voeten enzo! Valt nog best tegen hoe langzaam je het moet oefenen!quote:Op zondag 7 april 2013 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die mevrouw is dus een manLuc Krotwaar, ook marathonloper. Niet dat ik het met m eens ben overigens, hierin. Je kunt t best oefenen, maar met mate
Zie, ik ben het niet vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |