Veels te relaxed ja!quote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef YUR het volgende:
Heb maar weer eens een ouderwetse poging gedaan:
[ afbeelding ]
Je kunt ook té blij op de foto staanquote:Op zondag 7 april 2013 16:49 schreef YUR het volgende:
Heb maar weer eens een ouderwetse poging gedaan:
[ afbeelding ]
Je zag (en ziet) en lekker ontspannen uitquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Quoi het volgende:
Vooruit dan. Dankzij GotC twee leuke zweeffoto's, iets kleiner Zeddie-gehalte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
altijd dat vingertje![]()
Ook leuke foto's! Ziet er lekker soepel uit ook! Was het trouwens niet heel erg warm met lange mouwen en tight?quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er was zelfs iemand in een fleecetrui en joggingbroek.quote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook leuke foto's! Ziet er lekker soepel uit ook! Was het trouwens niet heel erg warm met lange mouwen en tight?
Ik had ook lange mouwen en tight en met meewind stroopte ik m'n mouwen op en met tegenwind gingen ze weer naar beneden. Wind koud.quote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook leuke foto's! Ziet er lekker soepel uit ook! Was het trouwens niet heel erg warm met lange mouwen en tight?
Pfff... moet er niet aan denken! Maar misschien was het bij jullie ook nog iets frisser dan hier, hier ook geen last van de wind gehad. Dat zal ook wel iets schelen ja, zo vlak bij de zee.quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Er was zelfs iemand in een fleecetrui en joggingbroek.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef GotC het volgende:
Oh, heb ook de meest bizarre kop tijdens het hardlopen ooit op de foto gekregen... en nee, dat is niet Yur
[ afbeelding ]![]()
50 meter voor de finish
Nice!quote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb ook een heerlijk rondje gelopen, wat een ontzettend lekker weer!Eindelijk weer eens een training in korte broek en shirtje, hou ik van!
Het lopen ging heel goed, heb lekker intervalletjes gelopen, 6x1000 met 400 meter rust. Alleen de Garmin flipte hem heel even bij de 2e interval, zegt daar ook dat ik ineens 100 meter ben gedaald en geklommen, heel apart.
Na de training nog lekker een klein rondje gelopen over de hei, heerlijk even uitlopen in het zonnetje. Was ook weer lekker druk met mensen, nog 3 keer achtervolgd door hondjes, allemaal kleintjes trouwens en 1 puppy
![]()
![]()
.
http://www.endomondo.com/workouts/174154063/2368823
Ja. Toen ik van huis ging was het nog best kil en mistig.... Maar volgende week: géén tight en ik denk ook geen lange mouwenquote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
OMGquote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef GotC het volgende:
Oh, heb ook de meest bizarre kop tijdens het hardlopen ooit op de foto gekregen... en nee, dat is niet Yur
[ afbeelding ]![]()
50 meter voor de finish
Jaquote:Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Lekker hoorWeer aardig back on track zo?
Jammer, video is privé. Ik vind het ook altijd ontzettend duf om wedstrijdfilmpjes terug te kijken. Ik zwabber ook alle kanten op, met een rood hoofd en verbeten gezicht. Weinig lol aan, die filmpjes, behalve de finish danquote:Op zondag 7 april 2013 16:10 schreef Twinky het volgende:
We waren vandaag met z'n twee dus ik kon ook even een filmpje doen van het hertjesrennen. Niet zo mooi als YUR maar wel op m'n voorvoet.
En wat ren ik achterlijk. Dit valt nog wel mee maar als ik de foto's zie van het 'gewone' hardlopen...
je loopt wel elegantquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij staat weer aan. ik had mijn Google+ uitgezet maar dan gaat ook heel Youtube stuk. raar.quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jammer, video is privé. Ik vind het ook altijd ontzettend duf om wedstrijdfilmpjes terug te kijken. Ik zwabber ook alle kanten op, met een rood hoofd en verbeten gezicht. Weinig lol aan, die filmpjes, behalve de finish dan
Yayquote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Twinky het volgende:
[..]
hij staat weer aan. ik had mijn Google+ uitgezet maar dan gaat ook heel Youtube stuk. raar.
dit is niet hoe ik normaal ren maar dit is als een hertjequote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
YayMij viel het op dat je je benen best hoog optrekt. Is dat niet vermoeiend?
Klinkt alsof je een beetje een tussenweg moet gaan zoeken. Mijn tactiek om meer op m'n voorvoet te landen is om de hele tijd vooral niet op m'n hak te landen en dan heeft de rest van m'n lijf zich daar maar aan aan te passen, in plaats van andersom.quote:Op zondag 7 april 2013 18:02 schreef Twinky het volgende:
[..]
dit is niet hoe ik normaal ren maar dit is als een hertjeals ik normaal ren gaat alles alle kanten op maar is een stuk makkelijker
zo is inderdaad vermoeiend ja
Kunnen eventueel ook met Google Calendar werken. Alleen weet ik niet of iedereen dan dingen kan toevoegen/bewerken?quote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef streamnl het volgende:
Ik was even met iets bezig (in plaats van te leren) en het leek mij wel leuk om alles te verzamelen op 1 plaats. Zo kunnen de mensen die minder tijd hebben hier, nog steeds iedereen volgen
Ik heb een begin gemaakt maar het moet wel nog afgemaakt worden.
Dit kan door iedereen aangepast worden.
https://docs.google.com/s(...)LZGQ0OHc&usp=sharing
Lijkt dit jullie iets?
Ja, dan laat ik het staan.
Nee, dan verwijder ik het weer.
(onder de pagina heb ik een sheet erbij gezet met eventuele uitleg)
Edit: De oudere loopjes van dit jaar kunnen er uiteraard er ook bij
De foto's bekijk ik vanavond![]()
Hij schreeuwde zeker NOOOOOOOOOOOOOOOOOO toen yur hem vak voor de finish inhaalde.quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]![]()
50 meter voor de finish
Had je ook nog opmerkingen, aan het eind? Kon je het daar ook nog invullenquote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hij schreeuwde zeker NOOOOOOOOOOOOOOOOOO toen yur hem vak voor de finish inhaalde.
Net een enquete ingevuld bij de rotterdam marathon site. Een vraag waar je moet invullenn op welk merk schoenen je nu loopt. Kan je maar 1 merk selecteren, terwijl ik momenteel op 3 verschillende merken loop. Bij het kopje anders alledrie maar ingevuld.
De volgende vraag waar je ze gekocht heb. Wederom maar 1 antwoord mogelijk. En ook hier bij het kopje anders maar alledrie de verschillende winkels ingevuld.
Uitsloverquote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat ik aan het taperen ben
En veel pasta eten zekerquote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat ik aan het taperen ben
Heerlijke foto!quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]![]()
50 meter voor de finish
Ook dat! Pastaquote:
inderdaad!! eindelijk weer eens ego-strelend op nummer 1quote:
rijst!! ...minder winderig dan pastaquote:
jaaaa ik ga maar eens adviezen inwinnen van iemandquote:Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Heerlijke foto!
Twinks, het lijkt mij niet erg comfortabel lopen, maar het is misschien wel effectiever dan mijn olifanten gestamp
o wil niet zozeer op deze manier maar ik zag een vriendinnetje van me zo lopen (bij haar ziet het er super uit) en ik ben nog erg zoekende naar de juiste manierquote:Op zondag 7 april 2013 21:15 schreef streamnl het volgende:
@Twinky mag ik vragen waarom jij op deze manier wilt lopen? Het ziet er erg geforceerd uit in het filmpje.
Want wat bedoel jij met dat het alle kanten op gaat als jij normaal rent.
Haha, is goed. Bring it onquote:Op zondag 7 april 2013 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We gaan echt voor eind april samen dat rondje dijk doen bij jou.
keep up the good work...!!quote:Op zondag 7 april 2013 21:27 schreef Twinky het volgende:
[..]
o wil niet zozeer op deze manier maar ik zag een vriendinnetje van me zo lopen (bij haar ziet het er super uit) en ik ben nog erg zoekende naar de juiste manieren zo is het heel anders dan 'gewoon' en belast heel andere spieren dus voor sommige dingen lekker rustig. En mensen vroegen wat ik bedoelde met het hertjeslopen! dus daarom het filmpje.
En alle kanten op... nou ik heb een slap lijf, en als ik wandel ziet het er al gek uit. Bepaalde dingen bij mijn heupen doen het niet helemaal goed, heupen zijn gevoelig en gauw overbelast. Ik kan wel wandelen, ik kan wel rennen maar echt makkelijk gaat het niet en doet snel zeer. Ik heb ooit advies gekregen van een fysio met het wandelen maar dat was geen succes; en ik loop nou eenmaal al mijn helen leven zo dus dat is ook lastig veranderen en zo lukt het gelukkig welEr zijn ook dagen waarop naar de bus lopen een hele opgave is. Maar ik kan daar niet tegen en wil gewoon door, dan maar een beetje pijn.
Maar dit is ook de hele reden waarom ik wilde hardlopen: om te bewijzen dat ik het stiekem toch kan, ondanks dat het erop lijkt dat het niet kan... Voor mezelf maar ook voor andere mensen, mijn familie enzo.
quote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Quoi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals RD al aangaf. Lekker rustig opbouwen en alles komt goed. Dan kan je aan je familie laten zien wat mogelijk is wanneer je echt iets wiltquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
keep up the good work...!!
rustig aan, dan gaat het allemaal lukken!
dank jullie welquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef streamnl het volgende:
Zoals RD al aangaf. Lekker rustig opbouwen en alles komt goed. Dan kan je aan je familie laten zien wat mogelijk is wanneer je echt iets wilt
Je kan het ook!quote:Op zondag 7 april 2013 21:49 schreef Twinky het volgende:
[..]
[..]
dank jullie wel![]()
stel nou dat het mij lukt, dan kan iedereen het
Mooi rondje!quote:Op zondag 7 april 2013 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
k had vandaag op mijn mooie ronde in dit heerlijke weer de neiging om even een foto te maken. Het was al even geleden dat ik dit rondje maakte en in de mist vond ik het overweldigend mooi. [ afbeelding ]
Dit is rond de 8 km op deze ronde.
http://connect.garmin.com:80/activity/embed/294753263
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |