Hoi viswijf, hoe gaat ie?quote:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 05:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uur minder werken, hoef er nog maar 3 nu, dat scheelt
Halleluja indeedquote:Op zondag 31 maart 2013 08:10 schreef Viking84 het volgende:
zo veel Lidls in DH. Dat wist ik heul niet. Desondanks allemaal niet bij mij in de buurt. Ik zag zelden iets anders dan een AH.
Goeiemorgen. De Heer is waarlijk opgestaan, Hallelujareden om een cake te bakken straks
nee een doodnormale cake met een vleugje cacaoquote:Op zondag 31 maart 2013 08:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Halleluja indeedGaat het de bananenbrood worden die hier eerder langs is gekomen? Ik ga ouderwets broodjes in de oven mikken en wat vers fruit snijden
Krijg je dat uur wel per ongeluk doorbetaald?quote:Op zondag 31 maart 2013 05:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uur minder werken, hoef er nog maar 3 nu, dat scheelt
Li je kan ook goedkoop op vakantie?
^^quote:Op zondag 31 maart 2013 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. De Heer is waarlijk opgestaan, Halleluja
Wow, Jagar, ik wil bij jou komen ontbijtenquote:Op zondag 31 maart 2013 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kan niet meer uitslapen. Stom, kon de extra slaap wel gebruiken. Ach ja, straks misschien een dutje.
Wij gaan hier straks lekker ontbijten: vers geperst sinaasappelsap, croissants, brioche broodjes en appel chocola scones. Alles zelfgemaakt, en alles warm uit de oven. Oh, en zacht gekookt eitje. Nu nog even wachten tot de duutser wakker is. Die kwam om twee uur thuis, dus dat kannog wel even duren..
^^quote:Op zondag 31 maart 2013 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, Jagar, ik wil bij jou komen ontbijten
Oh ik heb ook al wat gegeten hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 10:34 schreef conleche het volgende:
Ik ga zo brunchen bij een vriendin. Maar ik heb nú honger.
quote:Op zondag 31 maart 2013 09:11 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een enorm schattig pannetjeZo maar even eitjes bakken hierin
Die heb ik 2 jaar geleden gekocht bij de Super de Boer. Is nu een Jumbo gewordenquote:Op zondag 31 maart 2013 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]waarvandaan?
Ik heb een bakspaan in de vorm van een smiley, word ik ook altijd blij van
Net een hpkw-ontbijtje oplukt me alleen niet om het ei goed te krijgen zonder dat het spek verbrandt
had hier op elektrisch kooktoestel geen problemen mee, maar op gas vind ik een ei bakken maar lastig
Gastvrouw in een heel tof restaurantquote:Op zondag 31 maart 2013 10:30 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Wat doe je dan voor werk?![]()
Klinkt goed in elk geval
o, dat lijkt me inderdaad wel heel leuk werk!quote:
die smileybakspaan komt idd ook bij Xenos vandaanquote:Op zondag 31 maart 2013 11:03 schreef loveli het volgende:
Xenos had ook wat van dat soort geinige dingetjes.
het smaakte goed! Eigenlijk is het helemaal niet zoveel werk. Alles kwam uit de vriezer! Zelfgemaakt en dan ingevroren...quote:Op zondag 31 maart 2013 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, Jagar, ik wil bij jou komen ontbijten
ik kan juist niet koken op elektrischquote:Op zondag 31 maart 2013 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]waarvandaan?
Ik heb een bakspaan in de vorm van een smiley, word ik ook altijd blij van
Net een hpkw-ontbijtje oplukt me alleen niet om het ei goed te krijgen zonder dat het spek verbrandt
had hier op elektrisch kooktoestel geen problemen mee, maar op gas vind ik een ei bakken maar lastig
Bornequote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef Skoap het volgende:
Marmar wat gaaf van je baan!
wij zijn onderweg naar Borne.
We vieren mijn schoonvader zijn verjaardag. Hij wordt 80! Dus we moeten nog liedjes zingen ook... Ik had daar geen zin in, dus nu moet ik een liedje op de gitaar spelen *eek* Fijn in een familie vol professionele muziekanten....
alles gaat op gas beter dan op elektrisch behalve gebakken eierenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan juist niet koken op elektrisch
hoe ik t doe met eitjes:
spek aanbakken (niet te veel uitbakken) op hoog vuur, eitjes erop, vuur laag draaien, vijf minuutjes laten staan, als t eiwit gaar is is t ei klaar en t spek bruin.
ik eet t overigens zelf niet, maar vriendje is er erg tevreden mee.
Als je toch bezig bentquote:Op zondag 31 maart 2013 12:59 schreef Viking84 het volgende:
En alles is weer schoon en netjes en ik voel me helemaal happy in mn huisje
Klein rotdorp in Twente en drie mensen in 1 topic hebben er iets meequote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef Skoap het volgende:
Ja mijn man is wat ouder dan ikVandaar dat hij al 80 wordt. Mijn oma wordt over 2 weken 90. Wat een leeftijd he!
en wat een toeval van Borne!
Borne heeft 20k inwoners, maar blijf het een klein dorp vindenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh
Borne klein
Dan kom ik uit een minuscuul dorpje
Niet echt een planning vandaag maar O was een pitabroodje met mozzarella, tomaat en ui. plak notenbrood met duitse biefstuk en geitekaas. Groot glas grapefruitsap maakte het af
Hier, da's 15x zo groot als waar ik weg komquote:Op zondag 31 maart 2013 13:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Borne heeft 20k inwoners, maar blijf het een klein dorp vindenVroegah had het een hoog 'ons kent ons' gehalte, alhoewel dat ook steeds minder word. Blij dat ik er weg ben in ieder geval
Dat is geen dorp, maar een straatquote:Op zondag 31 maart 2013 13:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hier, da's 15x zo groot als waar ik weg kom
Ken het ons-kent-ons dus ookook omdat ik daarvoor in een dorp dat nog eens 5x kleiner is heb gewoond.
Je kent mijn motto: Doodgaan kan altijd nog en dan neem je het niet meerquote:Op zondag 31 maart 2013 01:39 schreef loveli het volgende:
[..]Goed. Wil soort van op vakantie, maar weet niet of ik zin heb om er zoveel geld aan uit te geven
Het heeft nog een paar zijstratenquote:
Waarom? Dit is echt een debiel lijstje, imho. Doe eens gezond. Althans, als bewust een keer zo'n dag hebt, mwah, maar ik hoop niet dat je dit 'goed' vindtquote:Op zondag 31 maart 2013 10:34 schreef Toekito het volgende:
O: 2 krentebollen
L: paar bruine Boterham met oude kaas (aantal volgt later)
D: Erwtensoep
ik heb er veel gevolleybald. Kom uit de buurt!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klein rotdorp in Twente en drie mensen in 1 topic hebben er iets mee
Apollo 8! Ken iemand die er bij heeft gespeeldquote:Op zondag 31 maart 2013 14:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb er veel gevolleybald. Kom uit de buurt!
Jij komt uit een gat. (Ik bedoel niet je moeder)quote:Op zondag 31 maart 2013 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh
Borne klein
Dan kom ik uit een minuscuul dorpje
welke dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefeli met de schoonpapa, Skoapje! En succes met zingen
Potjanknorrie, al mn bestelde jurkjes zijn leukEn gisteren ook nog 1 gekocht met korting, heb een nieuw favoriet 'merk' geloof ik
Het valt ook precies fijn (niet strak rond de buik-area) en
kleurtjes
!
</hebberig>
Deze, deze en deze!quote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
welke dan?
Ik heb teveel zwart
Die tweede is er ook in groen met wit, ook heel leukquote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze, deze en deze!![]()
Eerste twee met korting via Zalando en derde met extra BTW-korting bij V&D![]()
Buik-verstop-jurkjes
vandaag nergens. Ik kreeg die banaan al amper wegquote:Op zondag 31 maart 2013 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Waar zijn je goede voedingsstoffen?
die zijn wel leuk ja! Vooral die eerstequote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze, deze en deze!![]()
Eerste twee met korting via Zalando en derde met extra BTW-korting bij V&D![]()
Buik-verstop-jurkjes
Sssst!quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die tweede is er ook in groen met wit, ook heel leuk
Pfoe, net wakker...
Dan koop ik m zelf welquote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sssst!
Ik heb al gezegd dat ik ze alleen mag als ik verder de komende tijd geen jurkjes koop
Ik weet dat het niet goed is hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Fruit is niet per se goed of zaligmakend. Je kunt ook gewoon wat groente als tussendoor nemen (wortel/paprika met hummus bijvoorbeeld), of kwark of vis ofzo, als dat meer je ding is. Blikje tonijn met sperziebonen en een gekookt ei bijvoorbeeld. Of een goede bak kwark. Eiwitten en zulks. Beweeg je ook nog? Sporten? En dan cardio of krachttraining. Het is niet zo dat er één manier van eten is om gezonder te leven/af te vallen; als je veel/voornamelijk krachttraining doet eet je (als het goed is) anders dan wanneer je enkel cardio doet.
Overigens claim ik niet een voedingsdeskundige te zijn, maar lijstjes als die je hierboven postte zijn gewoon duidelijk niet van zeer briljante kwaliteit.
quote:
Ze betalen voor het buffet tochquote:Op zondag 31 maart 2013 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn schoonouders zijn hier en nu wil ik een touwtje ')
Lijst4
Br grote bak salade met tonijn, druiven en dressing, boterham tilapiafilet
T appels, peer, dropjes, jodenkoek, kwark/vla/aardbeien/slagroom, zoute stokjes, blokje kaas, stuk leverworst
D chinees buffet
en dat allemaal samen op 'n bord?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
5 borden vol chinees, roomijs, slaagroom, cappuccino met slagroom en bier''
Gaaf Henk!
Wel in 1 buikquote:Op zondag 31 maart 2013 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dat allemaal samen op 'n bord?
Gourmetquote:Op zondag 31 maart 2013 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Wij gaan zo de gourmet maar 's aanslingeren.
Vlees en vis gemarineerd, broccoli-/couscoussalade klaar, oven op temperatuur voor wat aardappeltjes erbijnom!
Paardquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had net een lekker frietje met stoofvlees!Echt, dat kunnen die belgen wel.
Nu beland op een italo disco avond waar ik gehoorschade aan het oplopen ben.
Hoppe is paard in het Friesquote:Op zondag 31 maart 2013 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze zijn weg? Of heb je een touw gevonden?
Ahwwquote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoppe is paard in het Fries
En ze zijn weg
Ben ook goed in overdrijven hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ahwwvind je vent het ook zo erg? Lijkt me vervelend als jullie daarin van mening verschillen.
Moederskindjequote:Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben ook goed in overdrijven hoor
Mijn eigen moeder is ook zo erg dus dat heft elkaar lekker op.. Ze hebben zelfd dezelde naam![]()
Maar vriend vidn mij: ongedurig ... en ik vind hem een slapjanus tegenover mammie
Zalmpakketjesquote:Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje
O: boterham pindakaas, appel
L: 2 kleine afbakbroodjes, 4 knakworstjes, ketchup
T: volkoren toastjes met tonijn- en garnalensalade
D: zalmpakketje met haricots verts en kerstomaatjes
T: stukje pure choco, banaan
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En de zon schijnt waarschijnlijk ook nog
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, kom alleen even hoi zeggen & hoop dat het fantastisch gaat met iedereen hier
"hoi"
Same herequote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, kom alleen even hoi zeggen & hoop dat het fantastisch gaat met iedereen hier
"hoi"
Gewoon Duveltjes drinken, genieten van alle goeds wat Maastricht te bieden heeft..quote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same herevanuit Maastricht
als iemand nog tips heeft van dingen die ik niet kan missen hier hoor ik het graag!
Ach je had slaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:27 schreef Skoap het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is belachelijk...
O: niks, geen tijd, super aan het haasten om optijd onderweg te zijn
T: appeltaart
T: paar handjes chips
T: 1 glas witte wijn
T: 2 stukjes stokbrood + kruidenboter
D: beetje varkenshaas, 2 mini gehaktballetjes, paar patatjes, wat sla, stukje maiskolf
T: 2 witte wijn
Morgen maar weer ff normaal en ook ontbijten...
Vet! Draaien ze Dolce Vita? Is een old time favourite!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lekkere alsmede gezondquote:Op zondag 31 maart 2013 23:25 schreef Perruche het volgende:
Ik ga morgen denk ik vast allemaal dingen voorbereiden voor de rest van de week, zodat ik alleen nog maar bij elkaar hoef te gooien/warm te maken voor een warm maaltje.
ideetjes
flespompoen met rode ui / pijnboompitjes/ parmezaan
doperwtjes (vriezer) met groene asperges en peultjes
verschillende soorten bonen gemixt met paprika en koriander
linzensalade met verse kruiden en een gekookt ei
soba noodles met bouillon en julienne groenten en shii-take
en dan gewoon een batch couscous & quinoa koken om mee te mixen, een kip in de oven voor erbij en paneer voor erbij, alsmede een zalmfilet.
Waarschijnlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef Perruche het volgende:
Vind het wel meevallen tink
Maria ga je alledrie de jurkjes houden?
Voor een rollade?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lekkere alsmede gezond
Uniek: ik was bij m'n schoonouders en kreeg een touw van ze mee
Haha, dat wordt dan wel een joekel van een rollade. We kregen eieren en een dik touw mee, wie weet een katholieke traditie?quote:
Dik touw en eieren??quote:Op maandag 1 april 2013 00:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, dat wordt dan wel een joekel van een rollade. We kregen eieren en een dik touw mee, wie weet een katholieke traditie?
Lief!quote:
Ja, was idd een lekker dagjequote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ZalmpakketjesMens wat een lekker lijstje
aww arm beest! Gelukkig ontdekte je het op tijd!quote:Op maandag 1 april 2013 09:23 schreef sigme het volgende:
Lammetje was bijna dood. Blijkbaar te weinig melk van de moeder gekregen; maar beesten blijven altijd net doen of alles goed gaat totdat ze te zwak zijn om te lopen.
Helemaal onderkoeld geraakt. Gister anderhalf uur in een warm bad gehouden en de hele nacht onder een warmhoudlamp, elke anderhalf uur warme melk voeren.
Maar goed, ze is er nu wel echt beter aan toe dan gister, dus misschien redt ze het wel.
Goddank zijn er winkels open op 2e paasdag, kan ze zometeen poederschapemelk krijgen in plaats van gepasteuriseerde koemelk uit een pak.
Ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 1 april 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Dan maar dagje niet aan de drugs Maraca
Mogguh trouwens!
zie pmquote:Op maandag 1 april 2013 09:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lief lammetje!
Geen meubelboulevard voor mijal vind ik het op andere dagen helemaal niet erg om naar de ikea te gaan.
Vik, denk niet dat t lukt met stoelen in de trein? En waar woon je nu eigenlijk?
ben je nog naar quinten matsijs geweest?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Toen ik nog veel veel sportte wel - om aan genoeg eiwitten te komen.quote:Op maandag 1 april 2013 12:52 schreef Curlbrah het volgende:
doen jullie ook wel eens wheyshakes drinken - om af te vallen?
quote:
Kijk eerst een naar je algehele voedingsinname, beoordeel dit op kwaliteit en dan ook met hoeveel en wat voor een soort koolhydraten en vetten. Bekijk dan ook je hoeveelheid eiwitten die je met deze voeding binnenkrijgt.quote:Op maandag 1 april 2013 12:52 schreef Curlbrah het volgende:
doen jullie ook wel eens wheyshakes drinken - om af te vallen?
Echt heel erg goed bezig! Hoe lang ben jij per keer trainen kwijt incl reistijd etc?quote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef MarMar het volgende:
Ahw lammetje! Hopelijk blijftie het doen.
Vandaag weer lekker gesport, gister HELEMAAL NIKS gedaan![]()
Kindlief snapte het concept "papa wakker maken zodat mama uit kan slapen" niet helemaal gister, dus 4 uurtjes slaap gehad
Afgelopen nacht wel lekker lang geslapen.
En een verstandig besluit genomen: ik heb de bodypump afgezegd. Wordt teveel met werk erbij, het is al genoeg puzzelen om de 4 keer krachttraining er netjes bij te krijgen met ook nog rustmomenten.
maar ik heb het dan natuurlijk ook over een compleet voedingspakket waar alles al in zit. Zoals deze, heeft erg goede beoordelingen. Sommige mensen zijn binnen 4 weken al 5 kilo kwijt geraakt.quote:Op maandag 1 april 2013 13:07 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Kijk eerst een naar je algehele voedingsinname, beoordeel dit op kwaliteit en dan ook met hoeveel en wat voor een soort koolhydraten en vetten. Bekijk dan ook je hoeveelheid eiwitten die je met deze voeding binnenkrijgt.
Een whey shake is een praktische oplossing.
@Sigme, hopelijk dat het lammetje het red!
290 euroquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
maar ik heb het dan natuurlijk ook over een compleet voedingspakket waar alles al in zit. Zoals deze, heeft erg goede beoordelingen. Sommige mensen zijn binnen 4 weken al 5 kilo kwijt geraakt.
Ik doe even de aanname dat je ook aan krachttraining doet, dan heb je meer aan gewoon een goed voedingsschema. Daar willen ze je vast en zeker in het BB topic wel mee helpen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
maar ik heb het dan natuurlijk ook over een compleet voedingspakket waar alles al in zit. Zoals deze, heeft erg goede beoordelingen. Sommige mensen zijn binnen 4 weken al 5 kilo kwijt geraakt.
Ongeveer 2 uren en dank jequote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Echt heel erg goed bezig! Hoe lang ben jij per keer trainen kwijt incl reistijd etc?
Hmm, enig idee waar het aan kan liggen?quote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Curlbrah het volgende:
elke keer als ik hier een bijdrage probeer te doen krijg ik deze reacties.
Assumption..quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Curlbrah het volgende:
hechte groep posters, soort gesloten gemeenschap geworden?
quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
ONZ / [DE GYM #28] gezond slank ; h4rdcore editie
quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Curlbrah het volgende:
hechte groep posters, soort gesloten gemeenschap geworden?
Die dingen die bij de toko 40 cent kosten?quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef Perruche het volgende:
ik wild net soba noodles kopen bij de biowinkel 4 euro per pakje!
Zonder suiker is goed te oefenen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Brunch: croissantje met ham en kaas, volkorenboterham met gekookt ei, stuk meloen.
T: verse muntthee (mét suiker, zonder kan echt nietwmb) en een stuk komkommer
D: zalm, sperziebonen en aardappelen met jus.
T(denk ik): koekje, maar dat weet ik nog niet zeker en een stuk fruit, waar ik zin in heb. ( banaan, appel, ananas of meloen, dat heb ik in huis)
Zal vast nog wel iets bij komen, in elk geval een cappuccino, verder nog geen idee.
Drink veel water tussendoor, litertje of twee meestal.
Vandaag geen S. Ben al teveel de hort op geweest.
Heb jij nog tips om 4x per week sporten in je schema te krijgen? Aangezien jij ook kinderen etc. hebt en ik alleen studie + 2 bijbaantjes (die ik vrij kan plannen)quote:
Je mag het nog wel een keer met mij proberen hoor..quote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Curlbrah het volgende:
elke keer als ik hier een bijdrage probeer te doen krijg ik deze reacties.
Jaquote:Op maandag 1 april 2013 14:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Die dingen die bij de toko 40 cent kosten?
Ik heb daar een keer iets gekocht... Die ene bij de magere brug is ook wel leuk.quote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaook maar lekker laten liggen, dan haal ik ze volgend weekend wel! Zowieso vind ik onze biowinkel echt onmeunig duur geworden...
Goed man!!quote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef An24 het volgende:
hihi ik heb mezelf in deze weten te vouwen:
[ afbeelding ]
's Ochtends meteen gaan; ik ga zodra ik de mini naar school gebracht heb. Dan ben je weer op tijd thuis, heb je het maar meteen gehad en heb je de rest van de dag nog over.quote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb jij nog tips om 4x per week sporten in je schema te krijgen? Aangezien jij ook kinderen etc. hebt en ik alleen studie + 2 bijbaantjes (die ik vrij kan plannen)
Ik moest drie keer kijken om te zien hoe dat nou gevouwen zat! Knap!quote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef An24 het volgende:
[ afbeelding ]
Jazeker. Aan 's ochtends gaan zat ik ook al te denken, dat kan nu prima nu ik niet meer iedere dag stage heb + dan hoef ik er niet de hele dag tegen aan te hikken.quote:Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
's Ochtends meteen gaan; ik ga zodra ik de mini naar school gebracht heb. Dan ben je weer op tijd thuis, heb je het maar meteen gehad en heb je de rest van de dag nog over.
Wil dat niet vanwege werk+studie: plan het in je agenda voor de hele week en hou jezelf aan die planning, werkt een stuk beter dan per dag maar kijken of je jezelf genoeg kan motiveren om te gaan. Plan dan ook boodschappen etc. eromheen: zorg dat je alles in huis hebt en kook voor meerdere dagen (vriezer is handig!) zodat je niet "boodschappen doen en eten koken" als excuus pakt om niet te gaan sporten.
Ik maak eigenlijk altijd een beetje een dagplanning van alle dingen die ik moet doen, boodschappen, huishouden, klusjes, de kinderen ergens naartoe brengen en halen, nu werk erbij.. Als je weet van hoelaat tot hoelaat je overal mee bezig bent, lijkt het al veel doabeler dan als je 1 grote bult dagtaken in je hoofd hebt zonder een planning. Ik krijg eigenlijk ook altijd af wat ik van plan was.
Als je niet zo goed bent in schatten hoeveel tijd iets gaat kosten, hou het dan gewoon eens een tijdje bij.
Heb je hier wat aan?
Ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik moest drie keer kijken om te zien hoe dat nou gevouwen zat! Knap!
(w)auw!quote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef An24 het volgende:
[ afbeelding ]
haha daar verdwaal ik altijd in de opties! wat ik meestal doe is een groente uitkiezen + klein handje pasta + stukje vis/vega/vleesquote:Op maandag 1 april 2013 15:16 schreef Perruche het volgende:
Billy; foodgawker is je vriendalhoewel het uiteindelijk niet precies die dingen gaan worden maar ga zo wel vast eea klaarmaken...
Maar dat wordt op een gegeven moment ook best saai!quote:Op maandag 1 april 2013 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
haha daar verdwaal ik altijd in de opties! wat ik meestal doe is een groente uitkiezen + klein handje pasta + stukje vis/vega/vlees
En ik kan het in mijn hoofd qua smaak redelijk afstemmen
Anders sta ik in de appie met: oooooo nee ik heb nog 1 klein onvindbaar kruidje nodig - anders is alles verpest!
Dus dan liever kijken naar het aanbod, en daar mijn menu op aanpassen
Als je nieuwe recepten een paar keer gemaakt hebt en begrijpt, kan je daar misschien wat inspiratie uit halen en zelf varieren? Kruidje meer of minder hier en daar bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar dat wordt op een gegeven moment ook best saai!
ik lust wel thee met suiker hoor, maar verse muntthee moet imo echt métquote:Op maandag 1 april 2013 14:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zonder suiker is goed te oefenen hoorgewoon steeds een klein beetje minder. Vroegah lustte ik geen thee zonder suiker, nu lust ik geen thee mét suiker meer.
Beetje zonde vind ik dat juist, munt helpt zo fijn met het afvoeren van afvalstofjes, daar hoort naar mijn idee dan juist geen suiker bij.quote:Op maandag 1 april 2013 16:52 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik lust wel thee met suiker hoor, maar verse muntthee moet imo echt mét
yepyepquote:Op maandag 1 april 2013 16:52 schreef Perruche het volgende:
Ottolenghi opengeslagen, Maria?
Mijn lijstje wordt een beetje anders:
O: omelet van 1,5 ei met komkommer erbij, koffie verkeerd
T: sinaasappel
L: 2 bth boter/pindakaas en 1 bonbon
T: appel en een beker amandelmelk
D: vriendje wil gamba's, dus dat met en stokbrood en iets groens
ik vind honing in muntthee altijd lekker!quote:Op maandag 1 april 2013 16:52 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik lust wel thee met suiker hoor, maar verse muntthee moet imo echt mét
Ze krijgen goede beoordelingen dus : lekker genieten, eet smakelijk!quote:Op maandag 1 april 2013 17:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
En we zijn in de trein naar damsko. Heb iets gevonden om te eten, iemand ervaring mee?
http://m.iens.nl/index.ph(...)&restaurant_id=25246
Zit mobiel dus vandaar gebrek aan opmaak, scusi.
Ik doe meestal maar wat - maar op een gegeven moment blijf je hangen in oude combinaties - en dan pak ik er idd een receptje bijquote:Op maandag 1 april 2013 16:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je nieuwe recepten een paar keer gemaakt hebt en begrijpt, kan je daar misschien wat inspiratie uit halen en zelf varieren? Kruidje meer of minder hier en daar bijvoorbeeld
Bijna niet te geloven! Je bent toch niet stiekem echt een dikke vent en dat het allemaal een grap is.quote:Op maandag 1 april 2013 17:46 schreef MarMar het volgende:
thx!! Ja totaal ander leven nu
2e leven ofzo, of 3e misschien zelfs haha
I'm a cat!
Mijn lijf past weer bij wie ik ben, zo heerlijk!
Whehe, nah, er zijn een paar slankies hier taart wezen eten, dus ik ben geverifieerdquote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven! Je bent toch niet stiekem echt een dikke vent en dat het allemaal een grap is.
Nee zo bijzonder!!
quote:Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Whehe, nah, er zijn een paar slankies hier taart wezen eten, dus ik ben geverifieerd
Ik vind ook elke dag een feestje, dan wakker worden en gewoon zo mijn bed uit stappen en alles doen, soms moet ik 's ochtends nog even goed wakker worden voordat ik besef dat ik de traplift niet meer heb en niet meer nodig heb
quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is toevallig.
Was aan het kijken voor een koopappartement op Tenerife, ik vertellen aan lief, zegt ie: Ja, die zijn nog behoorlijk duur maar het ook een paar mooie gezien.
Haha, nog nooit samen over gehad maar wel allebei gekeken dus ;P
Ik heb Mar gemeet en kan je verzekeren dat dat niet het geval isquote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven! Je bent toch niet stiekem echt een dikke vent en dat het allemaal een grap is.
Nee zo bijzonder!!
Ik kom logeren!quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is toevallig.
Was aan het kijken voor een koopappartement op Tenerife, ik vertellen aan lief, zegt ie: Ja, die zijn nog behoorlijk duur maar het ook een paar mooie gezien.
Haha, nog nooit samen over gehad maar wel allebei gekeken dus ;P
NOM!quote:Op maandag 1 april 2013 18:52 schreef Perruche het volgende:
even hardop denken. heb voor 4 dagen eten nodig.
• broccoli met chickpeas en spinazie in kokosmelk met kruiden, en quinoa erbij
• parelcouscous met halloumi en gegrilde courgette
• linzen met spinazie en pompoen en rode ui
• bonenstoof met gegrilde paprika en tomaat en alle restjes
als ontbijt heb ik boekweit en quinoa gekookt, met amandelmelk en ahornsiroop of fruit, voor tussendoor heb ik dadelrepen gemaakt (met cashewnoten, zonnebloem,- en pompoen pitten en cranberries), lunch gewoon @ the office en dan nog fruit voor tussendoor.
Bam. Dan maak ik alvast de broccolizut en grl ik alvast de courgette en ben ik voor een aantal dagen klaar
Is dat een scene uit The Walking Dead?quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijk dagje zo btw. Vanmiddag wat dingetjes gefixt in huis, Game of Thrones en The Walking Dead gekeken en nu zitten we samen op de bank, ik ga zo even gamen, hij een beetje pielen op z'n iPad.
Ik post hem alvast even
[ afbeelding ]
Maar echt gezellig zo
quote:Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fuck, dan heb je mijn record verbroken Aurum!![]()
Ik verstapte me vanochtend toen ik uit de B&B kwam en ging daarbij bijzonder charmant onderuit. Dus nu heb ik een dikkere enkel en een pijnlijke knie. Morgen maar even geen krachttraining denk ik. Kan toch de helft niet doen met een pijnlijke knie (deadliften, squats, leg press enzo).
Ja dat lammetje moet wel overleven... Lekkerquote:
Ai! Enkels kunnen vervelend pijnlijk zijn. Sterkte.quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er ging idd een flits van een gebroken enkel door mn hoofd, maar daar zitten nog schroeven in, dus dat kon niet.
Maar het deed wel pijn.En nu dus nog bij het bewegen, vooral trap op is pijnlijk. Maar ik zit met mn been omhoog en het kont wel weer goed.
Lekker! kom maar een avondje mee-eten, heb weer veel te veel as usualquote:Op maandag 1 april 2013 19:25 schreef Nallie het volgende:
Bam. Dan maak ik alvast de broccolizut en grl ik alvast de courgette en ben ik voor een aantal dagen klaar
nee dat zijn Mark en ik over vijftig jaarquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een scene uit The Walking Dead?
Als je op die van mij doeltquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
receptje van dadelrepen?
henk, beterschaapje!
zag weer mooie lijstjes
^^quote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef the85mc het volgende:
Hij vindt dat het OV niet gaat?En hrt sneeuwt morgen niet eens. En kan hij anders zelf niet rijden?
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch doe ik 's weekends iets verkeerd. Werd vanmorgen wakker en had toch nog dat "het weekend mag wel dagje langer duren"-gevoel
^^ maar dat heb ik ook na een vakantiequote:Op dinsdag 2 april 2013 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch doe ik 's weekends iets verkeerd. Werd vanmorgen wakker en had toch nog dat "het weekend mag wel dagje langer duren"-gevoel
Na 2 dagen nog?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:15 schreef Perruche het volgende:
Zon
Me verslapen door zomer/wintertijd
Planning:
O: quinoa en boekweit met amandelmelk, cranberries en een banaantje
T: kleine dadelreep
L: salade en broodje of soep
T: yoghurt en een fruit
B: 2x20 minuten fietsen
D: broccoli/kikkererwten/spinazie singetje met jasmijnrijst
Wekkersquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog?![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ligt het niet aan mij gelukkigquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
^^ maar dat heb ik ook na een vakantie
Gelukkig schijnt de zon
Begrafenis?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:18 schreef loveli het volgende:
Hier ook profijt van de winterjas. Zometeen zwart jurkje aan en koffie + cake als tussendoortje.
Goed bezig meidquote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef MarMar het volgende:
Ahw lammetje! Hopelijk blijftie het doen.
Vandaag weer lekker gesport, gister HELEMAAL NIKS gedaan![]()
Kindlief snapte het concept "papa wakker maken zodat mama uit kan slapen" niet helemaal gister, dus 4 uurtjes slaap gehad
Afgelopen nacht wel lekker lang geslapen.
En een verstandig besluit genomen: ik heb de bodypump afgezegd. Wordt teveel met werk erbij, het is al genoeg puzzelen om de 4 keer krachttraining er netjes bij te krijgen met ook nog rustmomenten.
Die 500 gram zegt op zich niet zoveel, maar de tendens naar benefen heeft zich in ieder geval niet doorgezet, zoveel is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef the85mc het volgende:
500 gram zegt niet zo veel. Misschien was het wat zouter dan je normaal eet en hou je wat vocht vast.
Ik heb het juist andersom, zaterdag feestje, zondag verjaardag, gister uitgebreid gebruncht. Petitfours, paaseieren, van alles wat ik normaal niet eet. Nog een keer onderweg gegeten omdat ik lang onderweg was. En nu 500 gram lichter. Dat kan dus ook nooit.
Ik deed geen low carb vorige week, anders was de schade ongetwijfeld nog groter geweest. Het is ook geen ramp hoor, wel word ik weer eens met m'n neus op de feiten gedrukt: ik kom veel makkelijker aan, dan dat ik afval.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:05 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Co! Zeker als je uit ketose gaat dan gaat iedere carb op je heupen zitten
Ga je deze week weer streng zijn?
Ik merk dat bij mij mijn geen wijn/geen taartjes regime icm meer bewegen langzaamaan werkt. Mijn beenomvang is afgenomen, dat weet ik omdat 1 van mijn wat strakkere broeken nu wat losser zit in die regio
Lijstje voor vandaag:
O: mix van havermout en quinoapap, frambozen, whey en amandelen
T: eitje en 3 rijstewafels
L: lunchen met collega, nog verzinnen dus
T: 1/2 bak kwark
D: rijst pilaf en kip
S: fitness
T: gewokte rijst met vis
T: 1/2 bak kwark
^^quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Sinds wanneer is pasen een vreetfestijn geworden?
Dat komt door de Appie!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Ik vier nu geen pasen, maar vroegah was het hooguit een geel gedekte tafel met een gekookt eitje en bijv. brioche, verder niets. En dan lekker de kuikentjes kijken (we hadden kippen en eenden) en genieten van de vrije dag. En natuurlijk de paastak!
Dat! Hier gewoon lekker een normale dag gehad gister. Al die paas onzinquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Ik vier nu geen pasen, maar vroegah was het hooguit een geel gedekte tafel met een gekookt eitje en bijv. brioche, verder niets. En dan lekker de kuikentjes kijken (we hadden kippen en eenden) en genieten van de vrije dag. En natuurlijk de paastak!
Volgens mij mocht je tijdens het vasten een aantal dingen niet eten (het was natuurlijk geen 'echt' vasten), en die dingen werden dan weer gegeten. En omdat men bijvl geen eieren mocht eten werden er marsepeinen eieren gemaakt, die mochten dan wel, ofzo. En chocolade eieren. En eieren staan voor vruchtbaarheid natuurlijk. Maar een vreetfestijn zoals de appie het aanprijst was het niet heur, van originequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:48 schreef V1z0R het volgende:
Pasen is het feest dat na de vastentijd komt, dat was altijd al een vreetfestijn...
Nee, carnaval komt voor het vasten... Aswoensdag is het begin d'r van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij mocht je tijdens het vasten een aantal dingen niet eten (het was natuurlijk geen 'echt' vasten), en die dingen werden dan weer gegeten. En omdat men bijvl geen eieren mocht eten werden er marsepeinen eieren gemaakt, die mochten dan wel, ofzo. En chocolade eieren. En eieren staan voor vruchtbaarheid natuurlijk. Maar een vreetfestijn zoals de appie het aanprijst was het niet heur, van origine
Edit; en was carnaval niet het einde der vasten maar Pasen de viering van de wederopstanding van Jesus?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef the85mc het volgende:
Ik ken t ook niet als vreetfestijn eigenlijk.
Ik las gister ook dat die veggiecredits een 1 april grap was. Ergens wel jammer, leuk concept. Maar wat een zure reacties daarop zeg! Beetje kritisch nadenken is er niet meer bij..
Het was van de organisatie viva las vega's. Op die FB staan vooral negatieve reacties.. 31maart zeiden ze dat Vion (vleesverwerker) hen ook sponsortquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:29 schreef Perruche het volgende:
[..]dus toch! En hoezo zure reacties, waar dan? [me=Perruche]aagje is
[/me]
Ik ben ze nu aan het lezenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het was van de organisatie viva las vega's. Op die FB staan vooral negatieve reacties.. 31maart zeiden ze dat Vion (vleesverwerker) hen ook sponsort![]()
Dat geloof je toch niet..
blijkbaar zit er ook humor in vleesquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het lezenhet zijn ook van die zure zeikvegans die negatief zijn en dan ook nog die viva las vega's beschuldigen dat ze vegans een slechte naam geven.
Hebben de vleeseters haar vriend opgepeuzeld?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga gelukkig naar een kapper waar je niet hoeft af te spreken!
En kennelijk ja.
Arme meid, voert ze al dagelijks veel strijd tegen de vleeseters en ze is onlangs nog een vriend kwijt geraakt hierdoor, gebeurt haar dit...
Dat iemand dit Sindala de Geweldige durft aan te doen
Of hij is overleden aan geen vlees etenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hebben de vleeseters haar vriend opgepeuzeld?![]()
</flauw>
Het was een scharrel..quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hebben de vleeseters haar vriend opgepeuzeld?![]()
</flauw>
En als moeders oma worden, dan ineens ook bij moeders:quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij oma's word je ALTIJD volgegooid, toch?
Per, ik mis een reep!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef Perruche het volgende:
Anna
Update:
O: quinoa & boekweit met amandelmelk, banaantje en cranberries
T: koffie verkeerd & mineola
L: broccoli/cremesoep, halve pistolet pesto/tomaat/kaas, sla met augurk/ gekookt ei en dressing
T: beker arla yoghurt drink, peer
D: broccoli/kikkerrerwten curry met jasmijnrijst
T: yoghurt? of een sinaasappel
B: 40 minuten fietsen
B: uurtje wandelen - 6 km
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het lezenhet zijn ook van die zure zeikvegans die negatief zijn en dan ook nog die viva las vega's beschuldigen dat ze vegans een slechte naam geven.
Dat volk zou volgens mij nog pissig worden om een "je veter zit los"-grap
Pasen wel, afleidingen daarvan nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:42 schreef conleche het volgende:
Ik doe zelf meestal ook niks aan Pasen. Hoogstens een wat uitgebreider ontbijtje als ik niet alleen ben. Maar ik werd uitgenodigd door die vriendin en omdat het Pasen was heet het dan paasbrunch.Maar zij doet eigenlijk de hele zomer wel aan uitgebreide lunches. En m'n vader had ik gebeld om te komen eten na de vakantie (had hem niet gezien sinds kerst) en hij zei, waarom kom je niet brunchen 2e paasdag, dan zijn de anderen er ook. Dus vandaar. Zij doen trouwens wel echt aan Pasen, met Paastakken en alles en vroeger kregen we ook een mandje met een paashaas en eitjes en zo. Ze zijn sws wel bourgondisch ingesteld en gaan veel uit eten en koken meestal uitgebreid.
Als Pasen niet met een hoofdletter is, dan heb ik ineens veul fouten. En hoe zit het dan met paastak? Paasdag? Paashaas?
Witte boekje is voor rebellenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:22 schreef V1z0R het volgende:
Witte boekje zegt Paaszondag met hoofdletter!
Omdat er geen klinkerbotsing optreedtquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik was even aan het kijken wat de verschillen eigenlijk zijn en ik ben pro-wit!
Groene boekjeglijijzer, hoe kun je glij-ijzer nou schrijven als glijijzer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |