Toen ik nog veel veel sportte wel - om aan genoeg eiwitten te komen.quote:Op maandag 1 april 2013 12:52 schreef Curlbrah het volgende:
doen jullie ook wel eens wheyshakes drinken - om af te vallen?
quote:
Kijk eerst een naar je algehele voedingsinname, beoordeel dit op kwaliteit en dan ook met hoeveel en wat voor een soort koolhydraten en vetten. Bekijk dan ook je hoeveelheid eiwitten die je met deze voeding binnenkrijgt.quote:Op maandag 1 april 2013 12:52 schreef Curlbrah het volgende:
doen jullie ook wel eens wheyshakes drinken - om af te vallen?
Echt heel erg goed bezig! Hoe lang ben jij per keer trainen kwijt incl reistijd etc?quote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef MarMar het volgende:
Ahw lammetje! Hopelijk blijftie het doen.
Vandaag weer lekker gesport, gister HELEMAAL NIKS gedaan![]()
Kindlief snapte het concept "papa wakker maken zodat mama uit kan slapen" niet helemaal gister, dus 4 uurtjes slaap gehad
Afgelopen nacht wel lekker lang geslapen.
En een verstandig besluit genomen: ik heb de bodypump afgezegd. Wordt teveel met werk erbij, het is al genoeg puzzelen om de 4 keer krachttraining er netjes bij te krijgen met ook nog rustmomenten.
maar ik heb het dan natuurlijk ook over een compleet voedingspakket waar alles al in zit. Zoals deze, heeft erg goede beoordelingen. Sommige mensen zijn binnen 4 weken al 5 kilo kwijt geraakt.quote:Op maandag 1 april 2013 13:07 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Kijk eerst een naar je algehele voedingsinname, beoordeel dit op kwaliteit en dan ook met hoeveel en wat voor een soort koolhydraten en vetten. Bekijk dan ook je hoeveelheid eiwitten die je met deze voeding binnenkrijgt.
Een whey shake is een praktische oplossing.
@Sigme, hopelijk dat het lammetje het red!
290 euroquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
maar ik heb het dan natuurlijk ook over een compleet voedingspakket waar alles al in zit. Zoals deze, heeft erg goede beoordelingen. Sommige mensen zijn binnen 4 weken al 5 kilo kwijt geraakt.
Ik doe even de aanname dat je ook aan krachttraining doet, dan heb je meer aan gewoon een goed voedingsschema. Daar willen ze je vast en zeker in het BB topic wel mee helpen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
maar ik heb het dan natuurlijk ook over een compleet voedingspakket waar alles al in zit. Zoals deze, heeft erg goede beoordelingen. Sommige mensen zijn binnen 4 weken al 5 kilo kwijt geraakt.
Ongeveer 2 uren en dank jequote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Echt heel erg goed bezig! Hoe lang ben jij per keer trainen kwijt incl reistijd etc?
Hmm, enig idee waar het aan kan liggen?quote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef Curlbrah het volgende:
elke keer als ik hier een bijdrage probeer te doen krijg ik deze reacties.
Assumption..quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Curlbrah het volgende:
hechte groep posters, soort gesloten gemeenschap geworden?
quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
ONZ / [DE GYM #28] gezond slank ; h4rdcore editie
quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Curlbrah het volgende:
hechte groep posters, soort gesloten gemeenschap geworden?
Die dingen die bij de toko 40 cent kosten?quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef Perruche het volgende:
ik wild net soba noodles kopen bij de biowinkel 4 euro per pakje!
Zonder suiker is goed te oefenen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Brunch: croissantje met ham en kaas, volkorenboterham met gekookt ei, stuk meloen.
T: verse muntthee (mét suiker, zonder kan echt nietwmb) en een stuk komkommer
D: zalm, sperziebonen en aardappelen met jus.
T(denk ik): koekje, maar dat weet ik nog niet zeker en een stuk fruit, waar ik zin in heb. ( banaan, appel, ananas of meloen, dat heb ik in huis)
Zal vast nog wel iets bij komen, in elk geval een cappuccino, verder nog geen idee.
Drink veel water tussendoor, litertje of twee meestal.
Vandaag geen S. Ben al teveel de hort op geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |