Thanks. Nou heb ik zin in kipnuggetsquote:Op maandag 1 april 2013 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
O: 1 BAKJE ROZIJNEN MET VERS FRUIT
L: 1 PLAKJE TONIJN MET VERS FRUIT
D: 1 KIPNUGGET MET ROZIJNEN EN VERS FRUIT
T: BAKJE OLA VIENETTA
M'n moeder heeft eergisteren een liter gekocht. Niks voor mij (meer), veel te zoet allemaalquote:
Gewoon die witte vienetta, vanille of wat is het, met die laagjes chocoladequote:Op maandag 1 april 2013 12:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
M'n moeder heeft eergisteren een liter gekocht. Niks voor mij (meer), veel te zoet allemaal
Enige wat ik nog onbeperkt kan eten zijn skittles/winegums
boii; je lijkt wel een wielrenner, zo klagen.quote:Op maandag 1 april 2013 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
lelijke skinnie bitch met geen heupe wolud not bang
Dit.quote:Op maandag 1 april 2013 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
lelijke skinnie bitch met geen heupe wolud not bang
quote:Op maandag 1 april 2013 12:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
M'n moeder heeft eergisteren een liter gekocht. Niks voor mij (meer), veel te zoet allemaal
Enige wat ik nog onbeperkt kan eten zijn skittles/winegums
quote:Op maandag 1 april 2013 12:47 schreef seto het volgende:
chestbrah moet gewoon de permanente mascotte worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Yesquote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat weg van jou. (srs)
Na Yuri probeert nu #2 Fanta te hosselen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat weg van jou. (srs)
Yuri probeerde mij niet te hosselen en Panzermaus ook niet, anders had hij dat in 2010 al gedaanquote:Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Na Yuri probeert nu #2 Fanta te hosselen.
Allang gehad, all yours! Je mag erop erin en eronder bro! Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas. De gel, deo en de tas zijn voor jou!quote:Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Na Yuri probeert nu #2 Fanta te hosselen.
In 2010 was ik skinny en lang niet zo goed in bed als nu.quote:Op maandag 1 april 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yuri probeerde mij niet te hosselen en Panzermaus ook niet, anders had hij dat in 2010 al gedaan.
Originaliteit spat er vanaf.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gehad, all yours! Je mag erop erin en eronder bro! Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas. De gel, deo en de tas zijn voor jou!
Mijn tandenborstel mag hij ook gebruiken als hij wilt. Ik gebruik geen gel though. Ik weet niet of die toilettas van iemand anders is ? Want dan heb jij mij wat uit te leggen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gehad, all yours! Je mag erop erin en eronder bro! Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas. De gel, deo en de tas zijn voor jou!
[..]
In 2010 was ik skinny en lang niet zo goed in bed als nu.
Ecto's kunnen ook goed in bed zijn hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
In 2010 was ik skinny en lang niet zo goed in bed als nu.![]()
Ik weet het nog wel, goed geheugen.quote:
ja is toch een buitenlander?quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel, goed geheugen.
Eh, wie ben jij?quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel, goed geheugen.
En je had toentertijd (paar jaar terug) in je FOBO ook lyrics o.i.d. van dit nummer staan, (of i.i.g. iets met dit nummer):quote:
Real talk dit. Ik weet het ook nog. Wat als we zouden fornicaten? Kids met supermemory.quote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En je had toentertijd (paar jaar terug) in je FOBO ook lyrics o.i.d. van dit nummer staan, (of i.i.g. iets met dit nummer):
Dat wist ik nog. Noem het creepy, ik noem het een goed geheugen hebben.
Haha kloptquote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En je had toentertijd (paar jaar terug) in je FOBO ook lyrics o.i.d. van dit nummer staan, (of i.i.g. iets met dit nummer):
Dat wist ik nog. Noem het creepy, ik noem het een goed geheugen hebben.
Houston? Houston we've got a problem. Royal Sadness here! Emergency!quote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Real talk dit. Ik weet het ook nog. Wat als we zouden fornicaten? Kids met supermemory.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah mensen van de AIVD vertellen altijd dat ze daar werken, geen geheim en zulks. Praat je ook als je een huis binnenvalt?quote:Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef Curlbrah het volgende:
werk zelf dan ook part-time bij de aivd omdat fotografisch geheugen enzulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |