Thanks. Nou heb ik zin in kipnuggetsquote:Op maandag 1 april 2013 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
O: 1 BAKJE ROZIJNEN MET VERS FRUIT
L: 1 PLAKJE TONIJN MET VERS FRUIT
D: 1 KIPNUGGET MET ROZIJNEN EN VERS FRUIT
T: BAKJE OLA VIENETTA
M'n moeder heeft eergisteren een liter gekocht. Niks voor mij (meer), veel te zoet allemaalquote:
Gewoon die witte vienetta, vanille of wat is het, met die laagjes chocoladequote:Op maandag 1 april 2013 12:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
M'n moeder heeft eergisteren een liter gekocht. Niks voor mij (meer), veel te zoet allemaal
Enige wat ik nog onbeperkt kan eten zijn skittles/winegums
boii; je lijkt wel een wielrenner, zo klagen.quote:Op maandag 1 april 2013 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
lelijke skinnie bitch met geen heupe wolud not bang
Dit.quote:Op maandag 1 april 2013 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
lelijke skinnie bitch met geen heupe wolud not bang
quote:Op maandag 1 april 2013 12:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
M'n moeder heeft eergisteren een liter gekocht. Niks voor mij (meer), veel te zoet allemaal
Enige wat ik nog onbeperkt kan eten zijn skittles/winegums
quote:Op maandag 1 april 2013 12:47 schreef seto het volgende:
chestbrah moet gewoon de permanente mascotte worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Yesquote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat weg van jou. (srs)
Na Yuri probeert nu #2 Fanta te hosselen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat weg van jou. (srs)
Yuri probeerde mij niet te hosselen en Panzermaus ook niet, anders had hij dat in 2010 al gedaanquote:Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Na Yuri probeert nu #2 Fanta te hosselen.
Allang gehad, all yours! Je mag erop erin en eronder bro! Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas. De gel, deo en de tas zijn voor jou!quote:Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Na Yuri probeert nu #2 Fanta te hosselen.
In 2010 was ik skinny en lang niet zo goed in bed als nu.quote:Op maandag 1 april 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yuri probeerde mij niet te hosselen en Panzermaus ook niet, anders had hij dat in 2010 al gedaan.
Originaliteit spat er vanaf.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gehad, all yours! Je mag erop erin en eronder bro! Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas. De gel, deo en de tas zijn voor jou!
Mijn tandenborstel mag hij ook gebruiken als hij wilt. Ik gebruik geen gel though. Ik weet niet of die toilettas van iemand anders is ? Want dan heb jij mij wat uit te leggen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gehad, all yours! Je mag erop erin en eronder bro! Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas. De gel, deo en de tas zijn voor jou!
[..]
In 2010 was ik skinny en lang niet zo goed in bed als nu.
Ecto's kunnen ook goed in bed zijn hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
In 2010 was ik skinny en lang niet zo goed in bed als nu.![]()
Ik weet het nog wel, goed geheugen.quote:
ja is toch een buitenlander?quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel, goed geheugen.
Eh, wie ben jij?quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel, goed geheugen.
En je had toentertijd (paar jaar terug) in je FOBO ook lyrics o.i.d. van dit nummer staan, (of i.i.g. iets met dit nummer):quote:
Real talk dit. Ik weet het ook nog. Wat als we zouden fornicaten? Kids met supermemory.quote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En je had toentertijd (paar jaar terug) in je FOBO ook lyrics o.i.d. van dit nummer staan, (of i.i.g. iets met dit nummer):
Dat wist ik nog. Noem het creepy, ik noem het een goed geheugen hebben.
Haha kloptquote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En je had toentertijd (paar jaar terug) in je FOBO ook lyrics o.i.d. van dit nummer staan, (of i.i.g. iets met dit nummer):
Dat wist ik nog. Noem het creepy, ik noem het een goed geheugen hebben.
Houston? Houston we've got a problem. Royal Sadness here! Emergency!quote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Real talk dit. Ik weet het ook nog. Wat als we zouden fornicaten? Kids met supermemory.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah mensen van de AIVD vertellen altijd dat ze daar werken, geen geheim en zulks. Praat je ook als je een huis binnenvalt?quote:Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef Curlbrah het volgende:
werk zelf dan ook part-time bij de aivd omdat fotografisch geheugen enzulks
Niet alleenquote:Op maandag 1 april 2013 14:06 schreef Curlbrah het volgende:
hoopte dat je de reference snapte maar nevermind.
de AIVD is eigenlijk een groepje ict nerds hoor.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar ik snap dat je niet serieus bent.
klopt wel; AIVDquote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar ik snap dat je niet serieus bent.
Haha zullen we een terroristische aanslag plegen op het LIF forum, bekogelen met medicine balls en spuiten met roids.quote:Op maandag 1 april 2013 14:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[..]
klopt wel; AIVDhelden, ik weet dat jullie meelezen
![]()
luv u
Dat lichaam ademt gewoon drugs&party uit. Tattoos & trenbolone.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha zullen we een terroristische aanslag plegen op het LIF forum, bekogelen met medicine balls en spuiten met roids..
Als je je zaad daarna weer opeet infinite proteine!!!quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe staat eiwitverlies d.m.v. fappen in verhouding tot de verbranding van calorieën daarbij? Is dat een no-go of een win-win?
naast dat, streeffysiekquote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat lichaam ademt gewoon drugs&party uit. Tattoos & trenbolone.
Ah, good thinking.quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je je zaad daarna weer opeet infinite proteine!!!
Ga eens weg, gek kattenvrouwtje.quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef GekkePoes het volgende:
Een feest is ook lekker om wat gewicht kwijt te raken.
en dan zeker ikea balletjes eten waar paardenvlees inzit, nou blegh dat hoeven mijn kinderen niet, ik geef ze tegenwoordig alleen rauwe groenten en dit willen ze zelf ookquote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef seto het volgende:
gewoon lekker naar ikea op tweede paasdag, yolo
quote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne 2e paasdag allemaal
quote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne 2e paasdag allemaal
relschopper, zelf doe je nooit wat in livequote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha zullen we een terroristische aanslag plegen op het LIF forum, bekogelen met medicine balls en spuiten met roids..
Hahaha, no shit!quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat doet mijn toilettas nu bij jou?quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn tandenborstel mag hij ook gebruiken als hij wilt. Ik gebruik geen gel though. Ik weet niet of die toilettas van iemand anders is ? Want dan heb jij mij wat uit te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
???quote:Op maandag 1 april 2013 17:10 schreef ChesterPerry het volgende:
Aangezien elke simpele ziel kan lezen aan de zeikant dat er 9gag staat denk ik van niet....
nog steeds veels te duur, 4 euro voor 375 gr..quote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
Kipfiletblokjes in de aanbieding bij de AH vanaf morgen.
Oh jij bent er zo één die plofkippen eet? Ik eet tenminste biologisch dat is verantwoord.quote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nog steeds veels te duur, 4 euro voor 375 gr..
quote:Op maandag 1 april 2013 16:58 schreef G.R.S. het volgende:
Progressie foto's:Zwart kleed je duidelijk beter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Klopt, ik ben ook 3 kilo afgevallen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zwart kleed je duidelijk beter af.
Ah, zo'n tokkie die qua vlees vooral veel voor weinig wilquote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nog steeds veels te duur, 4 euro voor 375 gr..
tokkie? vind het gewoon belachelijk wat een supermarkt ervoor vraagt, ik weet wanneer ik opgelicht word.quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ah, zo'n tokkie die qua vlees vooral veel voor weinig wil
(en gram kort je af tot g, niet tot gr.)
quote:Op maandag 1 april 2013 16:58 schreef G.R.S. het volgende:
Progressie foto's:nog minder tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als er ergens goor vlees is, dan is het bij AH, ingespoten met varkenseiwitten en veel waterquote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
Kipfiletblokjes in de aanbieding bij de AH vanaf morgen.
chester doet zelf slachten, draait een kip de nek om zonder met zijn ogen te knipperequote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo één die plofkippen eet? Ik eet tenminste biologisch dat is verantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |