Niet alleenquote:Op maandag 1 april 2013 14:06 schreef Curlbrah het volgende:
hoopte dat je de reference snapte maar nevermind.
de AIVD is eigenlijk een groepje ict nerds hoor.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar ik snap dat je niet serieus bent.
klopt wel; AIVDquote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar ik snap dat je niet serieus bent.
Haha zullen we een terroristische aanslag plegen op het LIF forum, bekogelen met medicine balls en spuiten met roids.quote:Op maandag 1 april 2013 14:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[..]
klopt wel; AIVDhelden, ik weet dat jullie meelezen
![]()
luv u
Dat lichaam ademt gewoon drugs&party uit. Tattoos & trenbolone.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha zullen we een terroristische aanslag plegen op het LIF forum, bekogelen met medicine balls en spuiten met roids..
Als je je zaad daarna weer opeet infinite proteine!!!quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe staat eiwitverlies d.m.v. fappen in verhouding tot de verbranding van calorieën daarbij? Is dat een no-go of een win-win?
naast dat, streeffysiekquote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat lichaam ademt gewoon drugs&party uit. Tattoos & trenbolone.
Ah, good thinking.quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je je zaad daarna weer opeet infinite proteine!!!
Ga eens weg, gek kattenvrouwtje.quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef GekkePoes het volgende:
Een feest is ook lekker om wat gewicht kwijt te raken.
en dan zeker ikea balletjes eten waar paardenvlees inzit, nou blegh dat hoeven mijn kinderen niet, ik geef ze tegenwoordig alleen rauwe groenten en dit willen ze zelf ookquote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef seto het volgende:
gewoon lekker naar ikea op tweede paasdag, yolo
quote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne 2e paasdag allemaal
quote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne 2e paasdag allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |