Thanks. Nou heb ik zin in kipnuggetsquote:Op maandag 1 april 2013 12:39 schreef Panzermaus het volgende:
O: 1 BAKJE ROZIJNEN MET VERS FRUIT
L: 1 PLAKJE TONIJN MET VERS FRUIT
D: 1 KIPNUGGET MET ROZIJNEN EN VERS FRUIT
T: BAKJE OLA VIENETTA
M'n moeder heeft eergisteren een liter gekocht. Niks voor mij (meer), veel te zoet allemaalquote:
Gewoon die witte vienetta, vanille of wat is het, met die laagjes chocoladequote:Op maandag 1 april 2013 12:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
M'n moeder heeft eergisteren een liter gekocht. Niks voor mij (meer), veel te zoet allemaal
Enige wat ik nog onbeperkt kan eten zijn skittles/winegums
boii; je lijkt wel een wielrenner, zo klagen.quote:Op maandag 1 april 2013 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
lelijke skinnie bitch met geen heupe wolud not bang
Dit.quote:Op maandag 1 april 2013 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
lelijke skinnie bitch met geen heupe wolud not bang
quote:Op maandag 1 april 2013 12:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
M'n moeder heeft eergisteren een liter gekocht. Niks voor mij (meer), veel te zoet allemaal
Enige wat ik nog onbeperkt kan eten zijn skittles/winegums
quote:Op maandag 1 april 2013 12:47 schreef seto het volgende:
chestbrah moet gewoon de permanente mascotte worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Yesquote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat weg van jou. (srs)
Na Yuri probeert nu #2 Fanta te hosselen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat weg van jou. (srs)
Yuri probeerde mij niet te hosselen en Panzermaus ook niet, anders had hij dat in 2010 al gedaanquote:Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Na Yuri probeert nu #2 Fanta te hosselen.
Allang gehad, all yours! Je mag erop erin en eronder bro! Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas. De gel, deo en de tas zijn voor jou!quote:Op maandag 1 april 2013 13:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Na Yuri probeert nu #2 Fanta te hosselen.
In 2010 was ik skinny en lang niet zo goed in bed als nu.quote:Op maandag 1 april 2013 13:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yuri probeerde mij niet te hosselen en Panzermaus ook niet, anders had hij dat in 2010 al gedaan.
Originaliteit spat er vanaf.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gehad, all yours! Je mag erop erin en eronder bro! Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas. De gel, deo en de tas zijn voor jou!
Mijn tandenborstel mag hij ook gebruiken als hij wilt. Ik gebruik geen gel though. Ik weet niet of die toilettas van iemand anders is ? Want dan heb jij mij wat uit te leggen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allang gehad, all yours! Je mag erop erin en eronder bro! Ik heb nog een extra prijs voor je. Er ligt nog een toilettas. De gel, deo en de tas zijn voor jou!
[..]
In 2010 was ik skinny en lang niet zo goed in bed als nu.
Ecto's kunnen ook goed in bed zijn hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
In 2010 was ik skinny en lang niet zo goed in bed als nu.![]()
Ik weet het nog wel, goed geheugen.quote:
ja is toch een buitenlander?quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel, goed geheugen.
Eh, wie ben jij?quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel, goed geheugen.
En je had toentertijd (paar jaar terug) in je FOBO ook lyrics o.i.d. van dit nummer staan, (of i.i.g. iets met dit nummer):quote:
Real talk dit. Ik weet het ook nog. Wat als we zouden fornicaten? Kids met supermemory.quote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En je had toentertijd (paar jaar terug) in je FOBO ook lyrics o.i.d. van dit nummer staan, (of i.i.g. iets met dit nummer):
Dat wist ik nog. Noem het creepy, ik noem het een goed geheugen hebben.
Haha kloptquote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En je had toentertijd (paar jaar terug) in je FOBO ook lyrics o.i.d. van dit nummer staan, (of i.i.g. iets met dit nummer):
Dat wist ik nog. Noem het creepy, ik noem het een goed geheugen hebben.
Houston? Houston we've got a problem. Royal Sadness here! Emergency!quote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Real talk dit. Ik weet het ook nog. Wat als we zouden fornicaten? Kids met supermemory.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah mensen van de AIVD vertellen altijd dat ze daar werken, geen geheim en zulks. Praat je ook als je een huis binnenvalt?quote:Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef Curlbrah het volgende:
werk zelf dan ook part-time bij de aivd omdat fotografisch geheugen enzulks
Niet alleenquote:Op maandag 1 april 2013 14:06 schreef Curlbrah het volgende:
hoopte dat je de reference snapte maar nevermind.
de AIVD is eigenlijk een groepje ict nerds hoor.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar ik snap dat je niet serieus bent.
klopt wel; AIVDquote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar ik snap dat je niet serieus bent.
Haha zullen we een terroristische aanslag plegen op het LIF forum, bekogelen met medicine balls en spuiten met roids.quote:Op maandag 1 april 2013 14:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[..]
klopt wel; AIVDhelden, ik weet dat jullie meelezen
![]()
luv u
Dat lichaam ademt gewoon drugs&party uit. Tattoos & trenbolone.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha zullen we een terroristische aanslag plegen op het LIF forum, bekogelen met medicine balls en spuiten met roids..
Als je je zaad daarna weer opeet infinite proteine!!!quote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef VMSDKR het volgende:
Hoe staat eiwitverlies d.m.v. fappen in verhouding tot de verbranding van calorieėn daarbij? Is dat een no-go of een win-win?
naast dat, streeffysiekquote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat lichaam ademt gewoon drugs&party uit. Tattoos & trenbolone.
Ah, good thinking.quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je je zaad daarna weer opeet infinite proteine!!!
Ga eens weg, gek kattenvrouwtje.quote:Op maandag 1 april 2013 14:12 schreef GekkePoes het volgende:
Een feest is ook lekker om wat gewicht kwijt te raken.
en dan zeker ikea balletjes eten waar paardenvlees inzit, nou blegh dat hoeven mijn kinderen niet, ik geef ze tegenwoordig alleen rauwe groenten en dit willen ze zelf ookquote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef seto het volgende:
gewoon lekker naar ikea op tweede paasdag, yolo
quote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne 2e paasdag allemaal
quote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne 2e paasdag allemaal
relschopper, zelf doe je nooit wat in livequote:Op maandag 1 april 2013 14:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha zullen we een terroristische aanslag plegen op het LIF forum, bekogelen met medicine balls en spuiten met roids..
Hahaha, no shit!quote:Op maandag 1 april 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat doet mijn toilettas nu bij jou?quote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn tandenborstel mag hij ook gebruiken als hij wilt. Ik gebruik geen gel though. Ik weet niet of die toilettas van iemand anders is ? Want dan heb jij mij wat uit te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
???quote:Op maandag 1 april 2013 17:10 schreef ChesterPerry het volgende:
Aangezien elke simpele ziel kan lezen aan de zeikant dat er 9gag staat denk ik van niet....
nog steeds veels te duur, 4 euro voor 375 gr..quote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
Kipfiletblokjes in de aanbieding bij de AH vanaf morgen.
Oh jij bent er zo één die plofkippen eet? Ik eet tenminste biologisch dat is verantwoord.quote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nog steeds veels te duur, 4 euro voor 375 gr..
quote:Op maandag 1 april 2013 16:58 schreef G.R.S. het volgende:
Progressie foto's:Zwart kleed je duidelijk beter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Klopt, ik ben ook 3 kilo afgevallen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zwart kleed je duidelijk beter af.
Ah, zo'n tokkie die qua vlees vooral veel voor weinig wilquote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nog steeds veels te duur, 4 euro voor 375 gr..
tokkie? vind het gewoon belachelijk wat een supermarkt ervoor vraagt, ik weet wanneer ik opgelicht word.quote:Op maandag 1 april 2013 17:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ah, zo'n tokkie die qua vlees vooral veel voor weinig wil
(en gram kort je af tot g, niet tot gr.)
Progressie foto's:nog minder tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als er ergens goor vlees is, dan is het bij AH, ingespoten met varkenseiwitten en veel waterquote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
Kipfiletblokjes in de aanbieding bij de AH vanaf morgen.
chester doet zelf slachten, draait een kip de nek om zonder met zijn ogen te knipperequote:Op maandag 1 april 2013 17:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo één die plofkippen eet? Ik eet tenminste biologisch dat is verantwoord.
quote:Op maandag 1 april 2013 18:01 schreef ChesterPerry het volgende:
Nah ben dat biologisch gelul wel zat wat doet dat leven van een kip er nog toe als hij toch dood gaat een biologische kip heeft alleen uitstel van executie is juist beter als een kip sneller dood gaat dan loopt hij minder lang te waggelen met het idee ik word vermoord
Dit geloof je toch zelf niet? Enig idee hoeveel stress die kippen hebben? Ik weet niet wie je dit op de mouw gespeld heeft maar het is 100% BS. Graag zelf iets kritischer zijn is mijn suggestie.quote:Op maandag 1 april 2013 18:09 schreef Sapstengel het volgende:
Legbatterij is voor de kippen ook veel beter dan scharrel. Minder ziektes, ze vallen elkaar niet aan, uitwerpselen gaan direct weg enz
gelukkig heb ik jouw geloof nietquote:Op maandag 1 april 2013 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
Er zit weinig verschil in, scharrelkippen hebben ook veel stress en pikken zichzelf en elkaar helemaal kaal. Als maatregel moeten de snavels worden weggebrand of afgeknipt.
Dat legbatterij beter is, is misschien overdreven, maar uiteindelijk is het kiezen tussen twee kwaden.
Ik wil dat soort meiden echt in het gezicht stompen. Ziekelijke pro-ana wijven. 700kcal per week wtf man. Dat eet ik als ontbijt.quote:Op maandag 1 april 2013 18:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
is dit beetje goed dieet? leek me wel wat zo val ik snel af
gatverdamme, alleen maar fruit en groente, je bent toch geen konijn?quote:Op maandag 1 april 2013 18:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
is dit beetje goed dieet? leek me wel wat zo val ik snel af
quote:Op maandag 1 april 2013 18:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil dat soort meiden echt in het gezicht stompen. Ziekelijke pro-ana wijven. 700kcal per week wtf man. Dat eet ik als ontbijt.
je bent gewoon jelly dat ze straks shredded op het strand liggenquote:Op maandag 1 april 2013 18:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil dat soort meiden echt in het gezicht stompen. Ziekelijke pro-ana wijven. 700kcal per week wtf man. Dat eet ik als ontbijt.
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef seto het volgende:
[..]
je bent gewoon jelly dat ze straks shredded op het strand liggen
dit is pas cutten, die toewijding!quote:Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef seto het volgende:
[..]
je bent gewoon jelly dat ze straks shredded op het strand liggen
ook goedkoop in onderhoud, 1 blikje mais en 4 liter water per dag, met een goudvis ben je meer kwijtquote:Op maandag 1 april 2013 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Goede waist to hip ratio. Would smash.
vandaar more cushing for the pushingquote:Op maandag 1 april 2013 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
lig je wel heel de tijd tege die botte te stoten
Progressie foto's:Heb je gebulkt ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu pas begonnen met m'n cut. Kan niet wachten tot de zomer.quote:
Ben trots op je meid, probeer dat regenboogdieet, alleen ik zou het wel een beetje aanpassen het is namelijk veel te veel slechte calorieen.quote:Op maandag 1 april 2013 18:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben nu pas begonnen met m'n cut. Kan niet wachten tot de zomer.
#repped #mirrin #lekkerbezig
wtf, is een regenboog dieet?quote:Op maandag 1 april 2013 18:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben trots op je meid, probeer dat regenboogdieet, alleen ik zou het wel een beetje aanpassen het is namelijk veel te veel slechte calorieen.
zoals met M&M's elke dag een andere kleur,lolquote:Op maandag 1 april 2013 18:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Elke dag een andere kleur voedsel eten.
het is toch 90 gr vlees, 90 gr kip, 90 gr vis en 1 ei?quote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef ChesterPerry het volgende:
Regenboogdieet:
Bestanddeel Porties
Granen 4 boterhammen of 60 gram ontbijtgranen en 80 gram rijst, pasta of andere graanproducten
Groente 3 ą 4 opscheplepels groente
Fruit 4 porties fruit of fruitsap
Magere melkproducten 2 ą 3 glazen melk of yoghurt of 45 gram 20+ kaas
Magere vlees-, kip- en vissoorten 90 ą 180 gram vlees of eieren
Noten, zaden en peulvruchten 3 porties noten granen en peulvruchten per week
Vetten en oliėn 2 eetlepels margarine, plantaardige olie of mayonaise
Hoe kan je van 90 gram vlees leven man
quote:Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vandaar more cushing crushing for the pushing
Denken dat je (elke dag) vlees nodig hebt:quote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef ChesterPerry het volgende:
Regenboogdieet:
Bestanddeel Porties
Granen 4 boterhammen of 60 gram ontbijtgranen en 80 gram rijst, pasta of andere graanproducten
Groente 3 ą 4 opscheplepels groente
Fruit 4 porties fruit of fruitsap
Magere melkproducten 2 ą 3 glazen melk of yoghurt of 45 gram 20+ kaas
Magere vlees-, kip- en vissoorten 90 ą 180 gram vlees of eieren
Noten, zaden en peulvruchten 3 porties noten granen en peulvruchten per week
Vetten en oliėn 2 eetlepels margarine, plantaardige olie of mayonaise
Hoe kan je van 90 gram vlees leven man
Denken dat wij denken het nodig te hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 19:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Denken dat je (elke dag) vlees nodig hebt:.
je hebt ook een wolvenhartquote:Op maandag 1 april 2013 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een shapeshifter, heb elke dag vlees nodig anders sterft het wolvenbloed wat in me zit
quote:Op maandag 1 april 2013 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben een shapeshifter, heb elke dag vlees nodig anders sterft het wolvenbloed wat in me zit
Ik heb een vriendin die claimt door de colafles test te kunnen komenquote:Op maandag 1 april 2013 19:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die komt niet meer door de potloodtest
pics?quote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die claimt door de colafles test te kunnen komen![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die claimt door de colafles test te kunnen komen![]()
valt niet mee te naaien, johquote:Op maandag 1 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
Wie hier zou ja zeggen als ie morgen met zulke benen (en de rest) wakker kon worden?
Ik, en daarna veel etenquote:Op maandag 1 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
Wie hier zou ja zeggen als ie morgen met zulke benen (en de rest) wakker kon worden?
Een rechte.quote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef THEFXR het volgende:
ik overweeg een staafmixer te kopen voor mijn shakes, welke is nu de beste?
Ff iets meer uitgeven en een blender halen. Zeker als je hem voor shakes gebruikt.quote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef THEFXR het volgende:
ik overweeg een staafmixer te kopen voor mijn shakes, welke is nu de beste?
die zijn best duurquote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ff iets meer uitgeven en een blender halen. Zeker als je hem voor shakes gebruikt.
Shakes maken met een staafmixer is erg onhandig en ga je waarschijnlijk 2 keer doen. Een blender kost 25 euro.quote:
ooh, das best cheap, ik d8 100 ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Shakes maken met een staafmixer is erg onhandig en ga je waarschijnlijk 2 keer doen. Een blender kost 25 euro.
Blender is ook kut man, hele ding elke keer schoonmaken.quote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Shakes maken met een staafmixer is erg onhandig en ga je waarschijnlijk 2 keer doen. Een blender kost 25 euro.
Nee man in de zomer doe ik aardbeien en shit ook in de blender. Chil ding vind ik.quote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blender is ook kut man, hele ding elke keer schoonmaken.
Gewoon melk/water en whey in shaker doen.
Ja dat is wel fijn idd, maar voor whey heb je die blender niet nodigquote:Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man in de zomer doe ik aardbeien en shit ook in de blender. Chil ding vind ik.
Nee joh ik heb 23 beker staan om te shaken ofzo.quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn idd, maar voor whey heb je die blender niet nodig
dan wordt het niet echt romig of RSI van het shaken, incl fap armquote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blender is ook kut man, hele ding elke keer schoonmaken.
Gewoon melk/water en whey in shaker doen.
Dan moet je je whey gewoon met slagroom maken.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan wordt het niet echt romig of RSI van het shaken, incl fap arm
lekkurrrquote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan moet je je whey gewoon met slagroom maken.
Alleen als mijn vrouw het zo accepteren en ik mijn werk kan houden.quote:Op maandag 1 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
Deze man begrijpt!quote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Seam het volgende:
Dadelijk:
500 mL volle melk, 3 eieren, bakje tonijn en 4 boterhammetje pindakaas.
Ff mijn eiwitjes naar binnen werken.
=> centraal Beachboi topic in LIF?quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Gaat tever, Ronnie Coleman, Jay Cutler gaat ook te ver
sinds wanneer wordt eiwit omgezet in vet?quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
Maar da's veel meer dan 30gr. Alles boven de 30gr eiwit per maaltijd wordt omgezet in vet.
Sinds je meer dan 30gr per maaltijd eetquote:Op maandag 1 april 2013 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt eiwit omgezet in vet?
Je merkt gewoon dat superdudes.nl niet meer is wat het geweest is en dat die gasten naar Fok komen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
SPT / Buikspieren en armspieren trainen thuis
Wie van jullie is dit.
Nee, je heb een verschil tussen fysieken en ronnie, jay etc zijn extreem en overdrevenquote:
wat denk je dat er uit je anale kanaal komt?quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sinds je meer dan 30gr per maaltijd eet
Was ook maar gelul, is echt een hardnekkige broscience dat. Anders ben je fucked met die IF meals met 100+ gram eiwit per maaltijdquote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat denk je dat er uit je anale kanaal komt?
quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook maar gelul, is echt een hardnekkige broscience dat. Anders ben je fucked met die IF meals met 100+ gram eiwit per maaltijd
Maarja, eiwit kan wel om worden gezet in vet, als jij 3000kcal puur aan eiwit eet, terwijl je onderhoud 2500 is.
zo geilquote:
ey serieus jij bent best slim. Doe jij soms hbo? Ik ga dat ook misschien doen nadat ik klar ben met mijn mbo2 opleiding, maar dan moet ik zoveel testen doen en ik weet niet of ik daar zin in heb.quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook maar gelul, is echt een hardnekkige broscience dat. Anders ben je fucked met die IF meals met 100+ gram eiwit per maaltijd
Maarja, eiwit kan wel om worden gezet in vet, als jij 3000kcal puur aan eiwit eet, terwijl je onderhoud 2500 is.
Ja man doe hbo, maar is kut heb veel projectgroepen vol met ecto's. Gasten willen vroeg afspreken maar weten niet dat ik minstens 8 uur slaap nodig heb omdat ik anders katabool ben.quote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
ey serieus jij bent best slim. Doe jij soms hbo? Ik ga dat ook misschien doen nadat ik klar ben met mijn mbo2 opleiding, maar dan moet ik zoveel testen doen en ik weet niet of ik daar zin in heb.
Nja ik doe men best, maar ik laat mijn training nooit leiden onder mijn studie. Dat lichaam is toch waar je al die moeite voor doetquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef star_gazer het volgende:
Zo boyz, dit is mijn lijstje voor vandaag:
O: squat
L: squat
D: squat
Eet ik nu niet te weinig?
Goede TT voor dit of het "echte" BB topic.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
''Red Bull doesn't give you wings. Lat pull downs do.''
wel ff vertale dan snap er nix vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede TT voor dit of het "echte" BB topic.
Even no offense no hate niks, maar dit komt van iemand met obesitas. Geen 'slank voor de zomer' verhaal.quote:Schade van afgelopen paasdagen + 0,6. Is te overzien. En echt, ik heb veul te veel paaseitjes en paasstol gegeten. Het was heerlijk en ik heb er van genoten maar nu ook weer...
Je moet toch ook genieten in het leven? Jij bent zeker zo'n vieze anabolengebruiker met dezelfde ongezonde levensstijl met veel te veel eiwitten enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Even no offense no hate niks, maar dit komt van iemand met obesitas. Geen 'slank voor de zomer' verhaal.
Waarom in godsnaam ben je niet strenger voor jezelf? Dit soort 'slippertjes' goedpraten voor jezelf is het begin van alle ellende.
Zorg dat je kunt genieten van je normale eet- en levensstijl en ga je niet rond eten in chocolade eieren en paasbrood terwijl je al ongezond dik bent. Zelf denk ik dat cheaten zoals dit je ergens gewoon in je oude gewoonte/beeld houdt.
En zo is het meid ! je moet gew genieten in het leven...niet te ver gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je moet toch ook genieten in het leven? Jij bent zeker zo'n vieze anabolengebruiker met dezelfde ongezonde levensstijl met veel te veel eiwitten enzo.
Zal vanmiddag wel eentje makenquote:
(Voormalig) ecto's die oordelen over mensen die niet kunnen afvallenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Even no offense no hate niks, maar dit komt van iemand met obesitas. Geen 'slank voor de zomer' verhaal.
Waarom in godsnaam ben je niet strenger voor jezelf? Dit soort 'slippertjes' goedpraten voor jezelf is het begin van alle ellende.
Zorg dat je kunt genieten van je normale eet- en levensstijl en ga je niet rond eten in chocolade eieren en paasbrood terwijl je al ongezond dik bent. Zelf denk ik dat cheaten zoals dit je ergens gewoon in je oude gewoonte/beeld houdt.
Ecto's zijn gewoon mensen die niet genoeg eten. Dikke mensen eten gewoon teveel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
(Voormalig) ecto's die oordelen over mensen die niet kunnen afvallen
DIT!quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ecto's zijn gewoon mensen die niet genoeg eten. Dikke mensen eten gewoon teveel.
Okay er zijn natuurlijk uitzonderingen. Ziektes, medicatie en dingen als hyper-/hypothyreoidie.
gevalletje ik train me bene/squat niet want ik doe hart lope ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de bovenbenen voelen de training van gisteren! Was weer superfijn!
10km gerend, begin met 11km/uur, daarna tempo wat omlaag omdat we van de weg af gingen, en gemiddelde wat omlaag door pauzes en wachten op de achterblijvers, maar al met al nog 6.14min/km gered als gemiddelde. Nice! Dus al het rennen zat boven de 10km/uur!
Gisteren laatste dag met 's avonds drank en dan hadden we ook nog pizzamaar hadden geen tijd om te koken en ook de moed er niet voor, eigenlijk.
Niet haten op Motorbloempje, zij is de vrouw van m'n WoW-mattie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
gevalletje ik train me bene/squat niet want ik doe hart lope ?
Sowieso die wijven in gezellig slankLIF
ja en ze zullen dit topic overnemen terwijl niks terug kunnen doen want wij worden direct verbannenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:05 schreef seto het volgende:
dude je hebt hem direct gequote
nu komen ze hierheen
Ga naar VBL met je gepraat over poverty ball plsquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:14 schreef Weissman het volgende:
Vind dit trouwens wel klote voor hem; I know that feel brah
Clasie lijkt niet aan operatie te ontkomen
lkkrrrr ben jij ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso mensen die niet tandenpoets-foto's maken op verzoek omdat hun balg in de weg zit.
hij is vast zon smerige anime nerdje zijn anders ga je niet zo geforceerd in het engels praten als je gewn nederlander bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:34 schreef seto het volgende:
waarom noem je haar little one als je zelf ook manlet bent
quote:
Ze is zelf 1.60, voor mijn chicks ben ik nooit klein.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:34 schreef seto het volgende:
waarom noem je haar little one als je zelf ook manlet bent
non-Dutch brah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij is vast zon smerige anime nerdje zijn anders ga je niet zo geforceerd in het engels praten als je gewn nederlander bent
indd\quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij is vast zon smerige anime nerdje zijn anders ga je niet zo geforceerd in het engels praten als je gewn nederlander bent
Maar vrouwen vinden dat toch juist schattig als je zo praat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:40 schreef Weissman het volgende:
miaow ?? zuzi ??
Mijn gaydar gaat af van zulke woorden
Is niet aan te raden. Doe het zo af-en-toe als welkome afwisseling.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar vrouwen vinden dat toch juist schattig als je zo praat?
Jawel, maar die mag hij hier niet posten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Weissman het volgende:
Panzer, maak jij wel eens fotos van iets anders dan je abz ?
Nee, boeit niemand.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Weissman het volgende:
oke oke OFFICERquote:
vrouwtjes vinden een goede 6pack nou eenmaal het belangrijkstequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Weissman het volgende:
Snap city here we come.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Beach het volgende:
vanochtend iemand die aan het squatten was met heel wat plates belt en hard grommen enzo maar niet eens parallel gingdie zal wel pijn hebben aan z'n knieeėn na vandaag
fuckno.jpgquote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Jahr00n het volgende:
vrouwtjes vinden een goede 6pack nou eenmaal het belangrijkste
ik train ook voor de vrouwtjes dus tja
quote:
Kale kop + baard = Pussy magnet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga morgen naar de haararchitect. wie weet nog een zieke cut? een cut die zoveel mogelijk pussy pullt uiteraard
Gewoon de nazi-look, tijdloos, ontzagwekkend en pussy-pullend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga morgen naar de haararchitect. wie weet nog een zieke cut? een cut die zoveel mogelijk pussy pullt uiteraard
Lekker lullig ook voor de ecto's die wel 2 meter lang zijn en dus alsnog zwaarder dan een manlet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
NWS / Vliegen? Eerst wegen!
Al die ecto beta nerdjes dit een goed idee vinden.Treurig.
Fat Defence Force was er al vroeg bij ook in dat topic.quote:Geen 1 aprilgrap?
Mensen met schildklierproblemen vragen er niet om toch?
Koken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef Levolution het volgende:
Ik heb maar 3 eieren in huis wat moet ik doen !!1???
Anaal inbrengen. Dan gaan er minder calorieėn verloren dan bij orale inname.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef Levolution het volgende:
Ik heb maar 3 eieren in huis wat moet ik doen !!1???
Zonder extra vitamine D wordt al het kalk uit de schaal niet goed opgenomen en vergiftig je jezelf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Anaal inbrengen. Dan gaan er minder calorieėn verloren dan bij orale inname.
Ik wil serieus kippen houden als ik een tuin heb. Elke dag verse eieren vol omega 3 en af en toe zo'n kip slachten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef Beach het volgende:
Ze uitbroeden en de (hopelijk) drie kippen nieuwe eieren laten leggen. Zo heb je er uiteindelijk meer.
Ja mijn oma had dat. Elke dag stuk of 6-7 verse eieren en inderdaad eens in de zoveel tijd een kip slachten voor vers vlees.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil serieus kippen houden als ik een tuin heb. Elke dag verse eieren vol omega 3 en af en toe zo'n kip slachten.
Elke BB'er zou kippen moeten houden.
krijg je niet genoeg slaap manquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil serieus kippen houden als ik een tuin heb. Elke dag verse eieren vol omega 3 en af en toe zo'n kip slachten.
Elke BB'er zou kippen moeten houden.
Gewoon op tijd naar bed en voor dag en dauw gewekt worden om te trainen.quote:
Ja, eerst de koeien melken en dan de hele dag strobalen liften.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon op tijd naar bed en voor dag en dauw gewekt worden om te trainen.
op tijd naar bed lolquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon op tijd naar bed en voor dag en dauw gewekt worden om te trainen.
Die leventje, someday brahquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, eerst de koeien melken en dan de hele dag strobalen liften.
Je hebt toch geiten om te balle?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:56 schreef seto het volgende:
[..]
op tijd naar bed lol
hoe moet je dan stappe en die chickies balle?
Now we're talking.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed punt. Okay, liever een retired CEO 10k/day lifestyle.
Gewoon rijke papa togquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef seto het volgende:
dan nog heb je iets van 25 jaar zonder te liften achter de rug voordat je CEO wordt
True, mijn oom is ook echt een ecto. Ben wel mad jelly op z'n lifestyle.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef seto het volgende:
dan nog heb je iets van 25 jaar zonder te liften achter de rug voordat je CEO wordt
Ik wil PT worden, hele dag rondlopen in de gym en liften. En chicks begeleiden en hun kont bestasten terwijl ze squats of dumbbell rows doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef Levolution het volgende:
Ik wil leraar worden, elke dag vroeg vrij om te liften.
Altijd stiekem een beetje voelen hč die PT's.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil PT worden, hele dag rondlopen in de gym en liften. En chicks begeleiden en hun kont bestasten terwijl ze squats of dumbbell rows doen.
Nee, maar zelfs los van het liften zou ik niet 10 uur per dag kunnen werken. Word ik depressief van. Werkschuw enzo je weet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef seto het volgende:
zouden jullie het liften even laten voor wat het is als het betekende dat je een hoge positie binnen een bedrijf kon krijgen? dus werkdagen van minimaal 10 uur etc, en er is geen gym binnen het bedrijf zelf
Ja zou ik sowieso doen. Wat dat betreft gaat carriere voor gym.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef seto het volgende:
zouden jullie het liften even laten voor wat het is als het betekende dat je een hoge positie binnen een bedrijf kon krijgen? dus werkdagen van minimaal 10 uur etc, en er is geen gym binnen het bedrijf zelf
En de rest van je leven dan? Wil je geen tijd overhouden voor leuke dingen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou ik sowieso doen. Wat dat betreft gaat carriere voor gym.
Je kunt vast wel in het weekend of ergens tussendoor nog een vrij uurtje vinden om te liften.
Natuurlijk wil ik wel tijd over houden voor leuke dingen. Maar zo'n topfunctie ga je ook niet voor de rest van je leven doen, laat staan volhouden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
En de rest van je leven dan? Wil je geen tijd overhouden voor leuke dingen?
Carričre vind ik zo'n vies begrip. Het is een waanidee waardoor mensen zichzelf aan het werk houden.
True. Ik zou het ook wel voor een paar jaar doen denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik wel tijd over houden voor leuke dingen. Maar zo'n topfunctie ga je ook niet voor de rest van je leven doen, laat staan volhouden.
Dat is gewoon even wat jaren keihard beuken en daarna leven van je cash en een rustigere baan nemen.
Genoeg geld voor AAS daarnaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:29 schreef seto het volgende:
[..]
True. Ik zou het ook wel voor een paar jaar doen denk ik.
Je jonge jaren alleen maar zuipen en feesten om vervolgens later van een modaal inkomen en een baan zonder uitdaging of perspectief te moeten levenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Levolution het volgende:
Je jonge jaren weggooien om geld in je oude jaren te hebben.
inddquote:
Voordat je in aanmerking komt voor zoiets ben je al minimaal 30 en werk je al een tijd bij het bedrijf hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Levolution het volgende:
Chill studeren tot je 25/26e, dan hard werken, dan geld hebben in je oudere jaren, klinkt als een plan voor mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Levolution het volgende:
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je jonge jaren alleen maar zuipen en feesten
Wederom waanideeėn. Een hogere functie betekent niet per definitie uitdaging of perspectief. Het is vaak juist heel repetitief werk.quote:om vervolgens later van een modaal inkomen en een baan zonder uitdaging of perspectief te moeten leven
ach meid, het is wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
gevalletje ik train me bene/squat niet want ik doe hart lope ?
Sowieso die wijven in gezellig slankLIF
lobi.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet haten op Motorbloempje, zij is de vrouw van m'n WoW-mattie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |