Now we're talking.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed punt. Okay, liever een retired CEO 10k/day lifestyle.
Gewoon rijke papa togquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef seto het volgende:
dan nog heb je iets van 25 jaar zonder te liften achter de rug voordat je CEO wordt
True, mijn oom is ook echt een ecto. Ben wel mad jelly op z'n lifestyle.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef seto het volgende:
dan nog heb je iets van 25 jaar zonder te liften achter de rug voordat je CEO wordt
Ik wil PT worden, hele dag rondlopen in de gym en liften. En chicks begeleiden en hun kont bestasten terwijl ze squats of dumbbell rows doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef Levolution het volgende:
Ik wil leraar worden, elke dag vroeg vrij om te liften.
Altijd stiekem een beetje voelen hè die PT's.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil PT worden, hele dag rondlopen in de gym en liften. En chicks begeleiden en hun kont bestasten terwijl ze squats of dumbbell rows doen.
Nee, maar zelfs los van het liften zou ik niet 10 uur per dag kunnen werken. Word ik depressief van. Werkschuw enzo je weet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef seto het volgende:
zouden jullie het liften even laten voor wat het is als het betekende dat je een hoge positie binnen een bedrijf kon krijgen? dus werkdagen van minimaal 10 uur etc, en er is geen gym binnen het bedrijf zelf
Ja zou ik sowieso doen. Wat dat betreft gaat carriere voor gym.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef seto het volgende:
zouden jullie het liften even laten voor wat het is als het betekende dat je een hoge positie binnen een bedrijf kon krijgen? dus werkdagen van minimaal 10 uur etc, en er is geen gym binnen het bedrijf zelf
En de rest van je leven dan? Wil je geen tijd overhouden voor leuke dingen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou ik sowieso doen. Wat dat betreft gaat carriere voor gym.
Je kunt vast wel in het weekend of ergens tussendoor nog een vrij uurtje vinden om te liften.
Natuurlijk wil ik wel tijd over houden voor leuke dingen. Maar zo'n topfunctie ga je ook niet voor de rest van je leven doen, laat staan volhouden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
En de rest van je leven dan? Wil je geen tijd overhouden voor leuke dingen?
Carrière vind ik zo'n vies begrip. Het is een waanidee waardoor mensen zichzelf aan het werk houden.
True. Ik zou het ook wel voor een paar jaar doen denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik wel tijd over houden voor leuke dingen. Maar zo'n topfunctie ga je ook niet voor de rest van je leven doen, laat staan volhouden.
Dat is gewoon even wat jaren keihard beuken en daarna leven van je cash en een rustigere baan nemen.
Genoeg geld voor AAS daarnaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:29 schreef seto het volgende:
[..]
True. Ik zou het ook wel voor een paar jaar doen denk ik.
Je jonge jaren alleen maar zuipen en feesten om vervolgens later van een modaal inkomen en een baan zonder uitdaging of perspectief te moeten levenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Levolution het volgende:
Je jonge jaren weggooien om geld in je oude jaren te hebben.
inddquote:
Voordat je in aanmerking komt voor zoiets ben je al minimaal 30 en werk je al een tijd bij het bedrijf hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Levolution het volgende:
Chill studeren tot je 25/26e, dan hard werken, dan geld hebben in je oudere jaren, klinkt als een plan voor mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef Levolution het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je jonge jaren alleen maar zuipen en feesten
Wederom waanideeën. Een hogere functie betekent niet per definitie uitdaging of perspectief. Het is vaak juist heel repetitief werk.quote:om vervolgens later van een modaal inkomen en een baan zonder uitdaging of perspectief te moeten leven
ach meid, het is wat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
gevalletje ik train me bene/squat niet want ik doe hart lope ?
Sowieso die wijven in gezellig slankLIF
lobi.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet haten op Motorbloempje, zij is de vrouw van m'n WoW-mattie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |