Goede TT voor dit of het "echte" BB topic.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
''Red Bull doesn't give you wings. Lat pull downs do.''
wel ff vertale dan snap er nix vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede TT voor dit of het "echte" BB topic.
Even no offense no hate niks, maar dit komt van iemand met obesitas. Geen 'slank voor de zomer' verhaal.quote:Schade van afgelopen paasdagen + 0,6. Is te overzien. En echt, ik heb veul te veel paaseitjes en paasstol gegeten. Het was heerlijk en ik heb er van genoten maar nu ook weer...
Je moet toch ook genieten in het leven? Jij bent zeker zo'n vieze anabolengebruiker met dezelfde ongezonde levensstijl met veel te veel eiwitten enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Even no offense no hate niks, maar dit komt van iemand met obesitas. Geen 'slank voor de zomer' verhaal.
Waarom in godsnaam ben je niet strenger voor jezelf? Dit soort 'slippertjes' goedpraten voor jezelf is het begin van alle ellende.
Zorg dat je kunt genieten van je normale eet- en levensstijl en ga je niet rond eten in chocolade eieren en paasbrood terwijl je al ongezond dik bent. Zelf denk ik dat cheaten zoals dit je ergens gewoon in je oude gewoonte/beeld houdt.
En zo is het meid ! je moet gew genieten in het leven...niet te ver gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je moet toch ook genieten in het leven? Jij bent zeker zo'n vieze anabolengebruiker met dezelfde ongezonde levensstijl met veel te veel eiwitten enzo.
Zal vanmiddag wel eentje makenquote:
(Voormalig) ecto's die oordelen over mensen die niet kunnen afvallenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Even no offense no hate niks, maar dit komt van iemand met obesitas. Geen 'slank voor de zomer' verhaal.
Waarom in godsnaam ben je niet strenger voor jezelf? Dit soort 'slippertjes' goedpraten voor jezelf is het begin van alle ellende.
Zorg dat je kunt genieten van je normale eet- en levensstijl en ga je niet rond eten in chocolade eieren en paasbrood terwijl je al ongezond dik bent. Zelf denk ik dat cheaten zoals dit je ergens gewoon in je oude gewoonte/beeld houdt.
Ecto's zijn gewoon mensen die niet genoeg eten. Dikke mensen eten gewoon teveel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
(Voormalig) ecto's die oordelen over mensen die niet kunnen afvallen
DIT!quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ecto's zijn gewoon mensen die niet genoeg eten. Dikke mensen eten gewoon teveel.
Okay er zijn natuurlijk uitzonderingen. Ziektes, medicatie en dingen als hyper-/hypothyreoidie.
gevalletje ik train me bene/squat niet want ik doe hart lope ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de bovenbenen voelen de training van gisteren! Was weer superfijn!
10km gerend, begin met 11km/uur, daarna tempo wat omlaag omdat we van de weg af gingen, en gemiddelde wat omlaag door pauzes en wachten op de achterblijvers, maar al met al nog 6.14min/km gered als gemiddelde. Nice! Dus al het rennen zat boven de 10km/uur!
Gisteren laatste dag met 's avonds drank en dan hadden we ook nog pizzamaar hadden geen tijd om te koken en ook de moed er niet voor, eigenlijk.
Niet haten op Motorbloempje, zij is de vrouw van m'n WoW-mattie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
gevalletje ik train me bene/squat niet want ik doe hart lope ?
Sowieso die wijven in gezellig slankLIF
ja en ze zullen dit topic overnemen terwijl niks terug kunnen doen want wij worden direct verbannenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:05 schreef seto het volgende:
dude je hebt hem direct gequote
nu komen ze hierheen
Ga naar VBL met je gepraat over poverty ball plsquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:14 schreef Weissman het volgende:
Vind dit trouwens wel klote voor hem; I know that feel brah
Clasie lijkt niet aan operatie te ontkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |