Ff iets meer uitgeven en een blender halen. Zeker als je hem voor shakes gebruikt.quote:Op maandag 1 april 2013 20:51 schreef THEFXR het volgende:
ik overweeg een staafmixer te kopen voor mijn shakes, welke is nu de beste?
die zijn best duurquote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ff iets meer uitgeven en een blender halen. Zeker als je hem voor shakes gebruikt.
Shakes maken met een staafmixer is erg onhandig en ga je waarschijnlijk 2 keer doen. Een blender kost 25 euro.quote:
ooh, das best cheap, ik d8 100 ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Shakes maken met een staafmixer is erg onhandig en ga je waarschijnlijk 2 keer doen. Een blender kost 25 euro.
Blender is ook kut man, hele ding elke keer schoonmaken.quote:Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Shakes maken met een staafmixer is erg onhandig en ga je waarschijnlijk 2 keer doen. Een blender kost 25 euro.
Nee man in de zomer doe ik aardbeien en shit ook in de blender. Chil ding vind ik.quote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blender is ook kut man, hele ding elke keer schoonmaken.
Gewoon melk/water en whey in shaker doen.
Ja dat is wel fijn idd, maar voor whey heb je die blender niet nodigquote:Op maandag 1 april 2013 21:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee man in de zomer doe ik aardbeien en shit ook in de blender. Chil ding vind ik.
Nee joh ik heb 23 beker staan om te shaken ofzo.quote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn idd, maar voor whey heb je die blender niet nodig
dan wordt het niet echt romig of RSI van het shaken, incl fap armquote:Op maandag 1 april 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blender is ook kut man, hele ding elke keer schoonmaken.
Gewoon melk/water en whey in shaker doen.
Dan moet je je whey gewoon met slagroom maken.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan wordt het niet echt romig of RSI van het shaken, incl fap arm
lekkurrrquote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan moet je je whey gewoon met slagroom maken.
Alleen als mijn vrouw het zo accepteren en ik mijn werk kan houden.quote:Op maandag 1 april 2013 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
Wie hier zou ja zeggen als ie morgen met zulke benen (en de rest) wakker kon worden?
Deze man begrijpt!quote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Seam het volgende:
Dadelijk:
500 mL volle melk, 3 eieren, bakje tonijn en 4 boterhammetje pindakaas.
Ff mijn eiwitjes naar binnen werken.
=> centraal Beachboi topic in LIF?quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Gaat tever, Ronnie Coleman, Jay Cutler gaat ook te ver
sinds wanneer wordt eiwit omgezet in vet?quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
Maar da's veel meer dan 30gr. Alles boven de 30gr eiwit per maaltijd wordt omgezet in vet.
Sinds je meer dan 30gr per maaltijd eetquote:Op maandag 1 april 2013 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt eiwit omgezet in vet?
Je merkt gewoon dat superdudes.nl niet meer is wat het geweest is en dat die gasten naar Fok komen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
SPT / Buikspieren en armspieren trainen thuis
Wie van jullie is dit.
Nee, je heb een verschil tussen fysieken en ronnie, jay etc zijn extreem en overdrevenquote:
wat denk je dat er uit je anale kanaal komt?quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sinds je meer dan 30gr per maaltijd eet
Was ook maar gelul, is echt een hardnekkige broscience dat. Anders ben je fucked met die IF meals met 100+ gram eiwit per maaltijdquote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat denk je dat er uit je anale kanaal komt?
quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook maar gelul, is echt een hardnekkige broscience dat. Anders ben je fucked met die IF meals met 100+ gram eiwit per maaltijd
Maarja, eiwit kan wel om worden gezet in vet, als jij 3000kcal puur aan eiwit eet, terwijl je onderhoud 2500 is.
zo geilquote:
ey serieus jij bent best slim. Doe jij soms hbo? Ik ga dat ook misschien doen nadat ik klar ben met mijn mbo2 opleiding, maar dan moet ik zoveel testen doen en ik weet niet of ik daar zin in heb.quote:Op maandag 1 april 2013 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook maar gelul, is echt een hardnekkige broscience dat. Anders ben je fucked met die IF meals met 100+ gram eiwit per maaltijd
Maarja, eiwit kan wel om worden gezet in vet, als jij 3000kcal puur aan eiwit eet, terwijl je onderhoud 2500 is.
Ja man doe hbo, maar is kut heb veel projectgroepen vol met ecto's. Gasten willen vroeg afspreken maar weten niet dat ik minstens 8 uur slaap nodig heb omdat ik anders katabool ben.quote:Op maandag 1 april 2013 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
ey serieus jij bent best slim. Doe jij soms hbo? Ik ga dat ook misschien doen nadat ik klar ben met mijn mbo2 opleiding, maar dan moet ik zoveel testen doen en ik weet niet of ik daar zin in heb.
Nja ik doe men best, maar ik laat mijn training nooit leiden onder mijn studie. Dat lichaam is toch waar je al die moeite voor doetquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:39 schreef star_gazer het volgende:
Zo boyz, dit is mijn lijstje voor vandaag:
O: squat
L: squat
D: squat
Eet ik nu niet te weinig?
Goede TT voor dit of het "echte" BB topic.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
''Red Bull doesn't give you wings. Lat pull downs do.''
wel ff vertale dan snap er nix vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Goede TT voor dit of het "echte" BB topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |