quote:Op maandag 1 april 2013 18:01 schreef ChesterPerry het volgende:
Nah ben dat biologisch gelul wel zat wat doet dat leven van een kip er nog toe als hij toch dood gaat een biologische kip heeft alleen uitstel van executie is juist beter als een kip sneller dood gaat dan loopt hij minder lang te waggelen met het idee ik word vermoord
Dit geloof je toch zelf niet? Enig idee hoeveel stress die kippen hebben? Ik weet niet wie je dit op de mouw gespeld heeft maar het is 100% BS. Graag zelf iets kritischer zijn is mijn suggestie.quote:Op maandag 1 april 2013 18:09 schreef Sapstengel het volgende:
Legbatterij is voor de kippen ook veel beter dan scharrel. Minder ziektes, ze vallen elkaar niet aan, uitwerpselen gaan direct weg enz
gelukkig heb ik jouw geloof nietquote:Op maandag 1 april 2013 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
Er zit weinig verschil in, scharrelkippen hebben ook veel stress en pikken zichzelf en elkaar helemaal kaal. Als maatregel moeten de snavels worden weggebrand of afgeknipt.
Dat legbatterij beter is, is misschien overdreven, maar uiteindelijk is het kiezen tussen twee kwaden.
Ik wil dat soort meiden echt in het gezicht stompen. Ziekelijke pro-ana wijven. 700kcal per week wtf man. Dat eet ik als ontbijt.quote:Op maandag 1 april 2013 18:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
is dit beetje goed dieet? leek me wel wat zo val ik snel af
gatverdamme, alleen maar fruit en groente, je bent toch geen konijn?quote:Op maandag 1 april 2013 18:24 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
is dit beetje goed dieet? leek me wel wat zo val ik snel af
quote:Op maandag 1 april 2013 18:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil dat soort meiden echt in het gezicht stompen. Ziekelijke pro-ana wijven. 700kcal per week wtf man. Dat eet ik als ontbijt.
je bent gewoon jelly dat ze straks shredded op het strand liggenquote:Op maandag 1 april 2013 18:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil dat soort meiden echt in het gezicht stompen. Ziekelijke pro-ana wijven. 700kcal per week wtf man. Dat eet ik als ontbijt.
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef seto het volgende:
[..]
je bent gewoon jelly dat ze straks shredded op het strand liggen
dit is pas cutten, die toewijding!quote:Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef seto het volgende:
[..]
je bent gewoon jelly dat ze straks shredded op het strand liggen
ook goedkoop in onderhoud, 1 blikje mais en 4 liter water per dag, met een goudvis ben je meer kwijtquote:Op maandag 1 april 2013 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Goede waist to hip ratio. Would smash.
vandaar more cushing for the pushingquote:Op maandag 1 april 2013 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
lig je wel heel de tijd tege die botte te stoten
quote:Op maandag 1 april 2013 16:58 schreef G.R.S. het volgende:
Progressie foto's:Heb je gebulkt ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu pas begonnen met m'n cut. Kan niet wachten tot de zomer.quote:
Ben trots op je meid, probeer dat regenboogdieet, alleen ik zou het wel een beetje aanpassen het is namelijk veel te veel slechte calorieen.quote:Op maandag 1 april 2013 18:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben nu pas begonnen met m'n cut. Kan niet wachten tot de zomer.
#repped #mirrin #lekkerbezig
wtf, is een regenboog dieet?quote:Op maandag 1 april 2013 18:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben trots op je meid, probeer dat regenboogdieet, alleen ik zou het wel een beetje aanpassen het is namelijk veel te veel slechte calorieen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |