vrouwtjes vinden een goede 6pack nou eenmaal het belangrijkstequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:47 schreef Weissman het volgende:
Panzer, maak jij wel eens fotos van iets anders dan je abz ?
Snap city here we come.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Beach het volgende:
vanochtend iemand die aan het squatten was met heel wat plates belt en hard grommen enzo maar niet eens parallel gingdie zal wel pijn hebben aan z'n knieeën na vandaag
fuckno.jpgquote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Jahr00n het volgende:
vrouwtjes vinden een goede 6pack nou eenmaal het belangrijkste
ik train ook voor de vrouwtjes dus tja
quote:
Kale kop + baard = Pussy magnet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga morgen naar de haararchitect. wie weet nog een zieke cut? een cut die zoveel mogelijk pussy pullt uiteraard
Gewoon de nazi-look, tijdloos, ontzagwekkend en pussy-pullend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga morgen naar de haararchitect. wie weet nog een zieke cut? een cut die zoveel mogelijk pussy pullt uiteraard
Lekker lullig ook voor de ecto's die wel 2 meter lang zijn en dus alsnog zwaarder dan een manlet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
NWS / Vliegen? Eerst wegen!
Al die ecto beta nerdjes dit een goed idee vinden.Treurig.
Fat Defence Force was er al vroeg bij ook in dat topic.quote:Geen 1 aprilgrap?
Mensen met schildklierproblemen vragen er niet om toch?
Koken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef Levolution het volgende:
Ik heb maar 3 eieren in huis wat moet ik doen !!1???
Anaal inbrengen. Dan gaan er minder calorieën verloren dan bij orale inname.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef Levolution het volgende:
Ik heb maar 3 eieren in huis wat moet ik doen !!1???
Zonder extra vitamine D wordt al het kalk uit de schaal niet goed opgenomen en vergiftig je jezelf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Anaal inbrengen. Dan gaan er minder calorieën verloren dan bij orale inname.
Ik wil serieus kippen houden als ik een tuin heb. Elke dag verse eieren vol omega 3 en af en toe zo'n kip slachten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef Beach het volgende:
Ze uitbroeden en de (hopelijk) drie kippen nieuwe eieren laten leggen. Zo heb je er uiteindelijk meer.
Ja mijn oma had dat. Elke dag stuk of 6-7 verse eieren en inderdaad eens in de zoveel tijd een kip slachten voor vers vlees.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil serieus kippen houden als ik een tuin heb. Elke dag verse eieren vol omega 3 en af en toe zo'n kip slachten.
Elke BB'er zou kippen moeten houden.
krijg je niet genoeg slaap manquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil serieus kippen houden als ik een tuin heb. Elke dag verse eieren vol omega 3 en af en toe zo'n kip slachten.
Elke BB'er zou kippen moeten houden.
Gewoon op tijd naar bed en voor dag en dauw gewekt worden om te trainen.quote:
Ja, eerst de koeien melken en dan de hele dag strobalen liften.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon op tijd naar bed en voor dag en dauw gewekt worden om te trainen.
op tijd naar bed lolquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon op tijd naar bed en voor dag en dauw gewekt worden om te trainen.
Die leventje, someday brahquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, eerst de koeien melken en dan de hele dag strobalen liften.
Je hebt toch geiten om te balle?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:56 schreef seto het volgende:
[..]
op tijd naar bed lol
hoe moet je dan stappe en die chickies balle?
Now we're talking.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed punt. Okay, liever een retired CEO 10k/day lifestyle.
Gewoon rijke papa togquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef seto het volgende:
dan nog heb je iets van 25 jaar zonder te liften achter de rug voordat je CEO wordt
True, mijn oom is ook echt een ecto. Ben wel mad jelly op z'n lifestyle.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef seto het volgende:
dan nog heb je iets van 25 jaar zonder te liften achter de rug voordat je CEO wordt
Ik wil PT worden, hele dag rondlopen in de gym en liften. En chicks begeleiden en hun kont bestasten terwijl ze squats of dumbbell rows doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:15 schreef Levolution het volgende:
Ik wil leraar worden, elke dag vroeg vrij om te liften.
Altijd stiekem een beetje voelen hè die PT's.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil PT worden, hele dag rondlopen in de gym en liften. En chicks begeleiden en hun kont bestasten terwijl ze squats of dumbbell rows doen.
Nee, maar zelfs los van het liften zou ik niet 10 uur per dag kunnen werken. Word ik depressief van. Werkschuw enzo je weet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef seto het volgende:
zouden jullie het liften even laten voor wat het is als het betekende dat je een hoge positie binnen een bedrijf kon krijgen? dus werkdagen van minimaal 10 uur etc, en er is geen gym binnen het bedrijf zelf
Ja zou ik sowieso doen. Wat dat betreft gaat carriere voor gym.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef seto het volgende:
zouden jullie het liften even laten voor wat het is als het betekende dat je een hoge positie binnen een bedrijf kon krijgen? dus werkdagen van minimaal 10 uur etc, en er is geen gym binnen het bedrijf zelf
En de rest van je leven dan? Wil je geen tijd overhouden voor leuke dingen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zou ik sowieso doen. Wat dat betreft gaat carriere voor gym.
Je kunt vast wel in het weekend of ergens tussendoor nog een vrij uurtje vinden om te liften.
Natuurlijk wil ik wel tijd over houden voor leuke dingen. Maar zo'n topfunctie ga je ook niet voor de rest van je leven doen, laat staan volhouden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
En de rest van je leven dan? Wil je geen tijd overhouden voor leuke dingen?
Carrière vind ik zo'n vies begrip. Het is een waanidee waardoor mensen zichzelf aan het werk houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |