Kale kop + baard = Pussy magnet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga morgen naar de haararchitect. wie weet nog een zieke cut? een cut die zoveel mogelijk pussy pullt uiteraard
Gewoon de nazi-look, tijdloos, ontzagwekkend en pussy-pullend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga morgen naar de haararchitect. wie weet nog een zieke cut? een cut die zoveel mogelijk pussy pullt uiteraard
Lekker lullig ook voor de ecto's die wel 2 meter lang zijn en dus alsnog zwaarder dan een manlet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
NWS / Vliegen? Eerst wegen!
Al die ecto beta nerdjes dit een goed idee vinden.Treurig.
Fat Defence Force was er al vroeg bij ook in dat topic.quote:Geen 1 aprilgrap?
Mensen met schildklierproblemen vragen er niet om toch?
Koken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef Levolution het volgende:
Ik heb maar 3 eieren in huis wat moet ik doen !!1???
Anaal inbrengen. Dan gaan er minder calorieën verloren dan bij orale inname.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef Levolution het volgende:
Ik heb maar 3 eieren in huis wat moet ik doen !!1???
Zonder extra vitamine D wordt al het kalk uit de schaal niet goed opgenomen en vergiftig je jezelf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Anaal inbrengen. Dan gaan er minder calorieën verloren dan bij orale inname.
Ik wil serieus kippen houden als ik een tuin heb. Elke dag verse eieren vol omega 3 en af en toe zo'n kip slachten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef Beach het volgende:
Ze uitbroeden en de (hopelijk) drie kippen nieuwe eieren laten leggen. Zo heb je er uiteindelijk meer.
Ja mijn oma had dat. Elke dag stuk of 6-7 verse eieren en inderdaad eens in de zoveel tijd een kip slachten voor vers vlees.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil serieus kippen houden als ik een tuin heb. Elke dag verse eieren vol omega 3 en af en toe zo'n kip slachten.
Elke BB'er zou kippen moeten houden.
krijg je niet genoeg slaap manquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wil serieus kippen houden als ik een tuin heb. Elke dag verse eieren vol omega 3 en af en toe zo'n kip slachten.
Elke BB'er zou kippen moeten houden.
Gewoon op tijd naar bed en voor dag en dauw gewekt worden om te trainen.quote:
Ja, eerst de koeien melken en dan de hele dag strobalen liften.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon op tijd naar bed en voor dag en dauw gewekt worden om te trainen.
op tijd naar bed lolquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon op tijd naar bed en voor dag en dauw gewekt worden om te trainen.
Die leventje, someday brahquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, eerst de koeien melken en dan de hele dag strobalen liften.
Je hebt toch geiten om te balle?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:56 schreef seto het volgende:
[..]
op tijd naar bed lol
hoe moet je dan stappe en die chickies balle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |