Hoi viswijf, hoe gaat ie?quote:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 05:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uur minder werken, hoef er nog maar 3 nu, dat scheelt
Halleluja indeedquote:Op zondag 31 maart 2013 08:10 schreef Viking84 het volgende:
zo veel Lidls in DH. Dat wist ik heul niet. Desondanks allemaal niet bij mij in de buurt. Ik zag zelden iets anders dan een AH.
Goeiemorgen. De Heer is waarlijk opgestaan, Hallelujareden om een cake te bakken straks
nee een doodnormale cake met een vleugje cacaoquote:Op zondag 31 maart 2013 08:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Halleluja indeedGaat het de bananenbrood worden die hier eerder langs is gekomen? Ik ga ouderwets broodjes in de oven mikken en wat vers fruit snijden
Krijg je dat uur wel per ongeluk doorbetaald?quote:Op zondag 31 maart 2013 05:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uur minder werken, hoef er nog maar 3 nu, dat scheelt
Li je kan ook goedkoop op vakantie?
^^quote:Op zondag 31 maart 2013 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. De Heer is waarlijk opgestaan, Halleluja
Wow, Jagar, ik wil bij jou komen ontbijtenquote:Op zondag 31 maart 2013 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!
Ik kan niet meer uitslapen. Stom, kon de extra slaap wel gebruiken. Ach ja, straks misschien een dutje.
Wij gaan hier straks lekker ontbijten: vers geperst sinaasappelsap, croissants, brioche broodjes en appel chocola scones. Alles zelfgemaakt, en alles warm uit de oven. Oh, en zacht gekookt eitje. Nu nog even wachten tot de duutser wakker is. Die kwam om twee uur thuis, dus dat kannog wel even duren..
^^quote:Op zondag 31 maart 2013 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, Jagar, ik wil bij jou komen ontbijten
Oh ik heb ook al wat gegeten hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 10:34 schreef conleche het volgende:
Ik ga zo brunchen bij een vriendin. Maar ik heb nú honger.
quote:Op zondag 31 maart 2013 09:11 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een enorm schattig pannetjeZo maar even eitjes bakken hierin
Die heb ik 2 jaar geleden gekocht bij de Super de Boer. Is nu een Jumbo gewordenquote:Op zondag 31 maart 2013 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]waarvandaan?
Ik heb een bakspaan in de vorm van een smiley, word ik ook altijd blij van
Net een hpkw-ontbijtje oplukt me alleen niet om het ei goed te krijgen zonder dat het spek verbrandt
had hier op elektrisch kooktoestel geen problemen mee, maar op gas vind ik een ei bakken maar lastig
Gastvrouw in een heel tof restaurantquote:Op zondag 31 maart 2013 10:30 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Wat doe je dan voor werk?![]()
Klinkt goed in elk geval
o, dat lijkt me inderdaad wel heel leuk werk!quote:
die smileybakspaan komt idd ook bij Xenos vandaanquote:Op zondag 31 maart 2013 11:03 schreef loveli het volgende:
Xenos had ook wat van dat soort geinige dingetjes.
het smaakte goed! Eigenlijk is het helemaal niet zoveel werk. Alles kwam uit de vriezer! Zelfgemaakt en dan ingevroren...quote:Op zondag 31 maart 2013 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow, Jagar, ik wil bij jou komen ontbijten
ik kan juist niet koken op elektrischquote:Op zondag 31 maart 2013 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]waarvandaan?
Ik heb een bakspaan in de vorm van een smiley, word ik ook altijd blij van
Net een hpkw-ontbijtje oplukt me alleen niet om het ei goed te krijgen zonder dat het spek verbrandt
had hier op elektrisch kooktoestel geen problemen mee, maar op gas vind ik een ei bakken maar lastig
Bornequote:Op zondag 31 maart 2013 12:38 schreef Skoap het volgende:
Marmar wat gaaf van je baan!
wij zijn onderweg naar Borne.
We vieren mijn schoonvader zijn verjaardag. Hij wordt 80! Dus we moeten nog liedjes zingen ook... Ik had daar geen zin in, dus nu moet ik een liedje op de gitaar spelen *eek* Fijn in een familie vol professionele muziekanten....
alles gaat op gas beter dan op elektrisch behalve gebakken eierenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan juist niet koken op elektrisch
hoe ik t doe met eitjes:
spek aanbakken (niet te veel uitbakken) op hoog vuur, eitjes erop, vuur laag draaien, vijf minuutjes laten staan, als t eiwit gaar is is t ei klaar en t spek bruin.
ik eet t overigens zelf niet, maar vriendje is er erg tevreden mee.
Als je toch bezig bentquote:Op zondag 31 maart 2013 12:59 schreef Viking84 het volgende:
En alles is weer schoon en netjes en ik voel me helemaal happy in mn huisje
Klein rotdorp in Twente en drie mensen in 1 topic hebben er iets meequote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef Skoap het volgende:
Ja mijn man is wat ouder dan ikVandaar dat hij al 80 wordt. Mijn oma wordt over 2 weken 90. Wat een leeftijd he!
en wat een toeval van Borne!
Borne heeft 20k inwoners, maar blijf het een klein dorp vindenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh
Borne klein
Dan kom ik uit een minuscuul dorpje
Niet echt een planning vandaag maar O was een pitabroodje met mozzarella, tomaat en ui. plak notenbrood met duitse biefstuk en geitekaas. Groot glas grapefruitsap maakte het af
Hier, da's 15x zo groot als waar ik weg komquote:Op zondag 31 maart 2013 13:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Borne heeft 20k inwoners, maar blijf het een klein dorp vindenVroegah had het een hoog 'ons kent ons' gehalte, alhoewel dat ook steeds minder word. Blij dat ik er weg ben in ieder geval
Dat is geen dorp, maar een straatquote:Op zondag 31 maart 2013 13:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hier, da's 15x zo groot als waar ik weg kom
Ken het ons-kent-ons dus ookook omdat ik daarvoor in een dorp dat nog eens 5x kleiner is heb gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |