Sssst!quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die tweede is er ook in groen met wit, ook heel leuk
Pfoe, net wakker...
Dan koop ik m zelf welquote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sssst!
Ik heb al gezegd dat ik ze alleen mag als ik verder de komende tijd geen jurkjes koop
Ik weet dat het niet goed is hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Fruit is niet per se goed of zaligmakend. Je kunt ook gewoon wat groente als tussendoor nemen (wortel/paprika met hummus bijvoorbeeld), of kwark of vis ofzo, als dat meer je ding is. Blikje tonijn met sperziebonen en een gekookt ei bijvoorbeeld. Of een goede bak kwark. Eiwitten en zulks. Beweeg je ook nog? Sporten? En dan cardio of krachttraining. Het is niet zo dat er één manier van eten is om gezonder te leven/af te vallen; als je veel/voornamelijk krachttraining doet eet je (als het goed is) anders dan wanneer je enkel cardio doet.
Overigens claim ik niet een voedingsdeskundige te zijn, maar lijstjes als die je hierboven postte zijn gewoon duidelijk niet van zeer briljante kwaliteit.
quote:
Ze betalen voor het buffet tochquote:Op zondag 31 maart 2013 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn schoonouders zijn hier en nu wil ik een touwtje ')
Lijst4
Br grote bak salade met tonijn, druiven en dressing, boterham tilapiafilet
T appels, peer, dropjes, jodenkoek, kwark/vla/aardbeien/slagroom, zoute stokjes, blokje kaas, stuk leverworst
D chinees buffet
en dat allemaal samen op 'n bord?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
5 borden vol chinees, roomijs, slaagroom, cappuccino met slagroom en bier''
Gaaf Henk!
Wel in 1 buikquote:Op zondag 31 maart 2013 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dat allemaal samen op 'n bord?
Gourmetquote:Op zondag 31 maart 2013 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Wij gaan zo de gourmet maar 's aanslingeren.
Vlees en vis gemarineerd, broccoli-/couscoussalade klaar, oven op temperatuur voor wat aardappeltjes erbijnom!
Paardquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had net een lekker frietje met stoofvlees!Echt, dat kunnen die belgen wel.
Nu beland op een italo disco avond waar ik gehoorschade aan het oplopen ben.
Hoppe is paard in het Friesquote:Op zondag 31 maart 2013 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze zijn weg? Of heb je een touw gevonden?
Ahwwquote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoppe is paard in het Fries
En ze zijn weg
Ben ook goed in overdrijven hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 21:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ahwwvind je vent het ook zo erg? Lijkt me vervelend als jullie daarin van mening verschillen.
Moederskindjequote:Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben ook goed in overdrijven hoor
Mijn eigen moeder is ook zo erg dus dat heft elkaar lekker op.. Ze hebben zelfd dezelde naam![]()
Maar vriend vidn mij: ongedurig ... en ik vind hem een slapjanus tegenover mammie
Zalmpakketjesquote:Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje
O: boterham pindakaas, appel
L: 2 kleine afbakbroodjes, 4 knakworstjes, ketchup
T: volkoren toastjes met tonijn- en garnalensalade
D: zalmpakketje met haricots verts en kerstomaatjes
T: stukje pure choco, banaan
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En de zon schijnt waarschijnlijk ook nog
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, kom alleen even hoi zeggen & hoop dat het fantastisch gaat met iedereen hier
"hoi"
Same herequote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, kom alleen even hoi zeggen & hoop dat het fantastisch gaat met iedereen hier
"hoi"
Gewoon Duveltjes drinken, genieten van alle goeds wat Maastricht te bieden heeft..quote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same herevanuit Maastricht
als iemand nog tips heeft van dingen die ik niet kan missen hier hoor ik het graag!
Ach je had slaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:27 schreef Skoap het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is belachelijk...
O: niks, geen tijd, super aan het haasten om optijd onderweg te zijn
T: appeltaart
T: paar handjes chips
T: 1 glas witte wijn
T: 2 stukjes stokbrood + kruidenboter
D: beetje varkenshaas, 2 mini gehaktballetjes, paar patatjes, wat sla, stukje maiskolf
T: 2 witte wijn
Morgen maar weer ff normaal en ook ontbijten...
Vet! Draaien ze Dolce Vita? Is een old time favourite!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had net een lekker frietje met stoofvlees!Echt, dat kunnen die belgen wel.
Nu beland op een italo disco avond waar ik gehoorschade aan het oplopen ben.
Lekkere alsmede gezondquote:Op zondag 31 maart 2013 23:25 schreef Perruche het volgende:
Ik ga morgen denk ik vast allemaal dingen voorbereiden voor de rest van de week, zodat ik alleen nog maar bij elkaar hoef te gooien/warm te maken voor een warm maaltje.
ideetjes
flespompoen met rode ui / pijnboompitjes/ parmezaan
doperwtjes (vriezer) met groene asperges en peultjes
verschillende soorten bonen gemixt met paprika en koriander
linzensalade met verse kruiden en een gekookt ei
soba noodles met bouillon en julienne groenten en shii-take
en dan gewoon een batch couscous & quinoa koken om mee te mixen, een kip in de oven voor erbij en paneer voor erbij, alsmede een zalmfilet.
Waarschijnlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef Perruche het volgende:
Vind het wel meevallen tink
Maria ga je alledrie de jurkjes houden?
Voor een rollade?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lekkere alsmede gezond
Uniek: ik was bij m'n schoonouders en kreeg een touw van ze mee
Haha, dat wordt dan wel een joekel van een rollade. We kregen eieren en een dik touw mee, wie weet een katholieke traditie?quote:
Dik touw en eieren??quote:Op maandag 1 april 2013 00:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, dat wordt dan wel een joekel van een rollade. We kregen eieren en een dik touw mee, wie weet een katholieke traditie?
Lief!quote:
Ja, was idd een lekker dagjequote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ZalmpakketjesMens wat een lekker lijstje
aww arm beest! Gelukkig ontdekte je het op tijd!quote:Op maandag 1 april 2013 09:23 schreef sigme het volgende:
Lammetje was bijna dood. Blijkbaar te weinig melk van de moeder gekregen; maar beesten blijven altijd net doen of alles goed gaat totdat ze te zwak zijn om te lopen.
Helemaal onderkoeld geraakt. Gister anderhalf uur in een warm bad gehouden en de hele nacht onder een warmhoudlamp, elke anderhalf uur warme melk voeren.
Maar goed, ze is er nu wel echt beter aan toe dan gister, dus misschien redt ze het wel.
Goddank zijn er winkels open op 2e paasdag, kan ze zometeen poederschapemelk krijgen in plaats van gepasteuriseerde koemelk uit een pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |