Dik touw en eieren??quote:Op maandag 1 april 2013 00:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, dat wordt dan wel een joekel van een rollade. We kregen eieren en een dik touw mee, wie weet een katholieke traditie?
Lief!quote:
Ja, was idd een lekker dagjequote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ZalmpakketjesMens wat een lekker lijstje
aww arm beest! Gelukkig ontdekte je het op tijd!quote:Op maandag 1 april 2013 09:23 schreef sigme het volgende:
Lammetje was bijna dood. Blijkbaar te weinig melk van de moeder gekregen; maar beesten blijven altijd net doen of alles goed gaat totdat ze te zwak zijn om te lopen.
Helemaal onderkoeld geraakt. Gister anderhalf uur in een warm bad gehouden en de hele nacht onder een warmhoudlamp, elke anderhalf uur warme melk voeren.
Maar goed, ze is er nu wel echt beter aan toe dan gister, dus misschien redt ze het wel.
Goddank zijn er winkels open op 2e paasdag, kan ze zometeen poederschapemelk krijgen in plaats van gepasteuriseerde koemelk uit een pak.
Ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 1 april 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
Dan maar dagje niet aan de drugs Maraca
Mogguh trouwens!
zie pmquote:Op maandag 1 april 2013 09:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lief lammetje!
Geen meubelboulevard voor mijal vind ik het op andere dagen helemaal niet erg om naar de ikea te gaan.
Vik, denk niet dat t lukt met stoelen in de trein? En waar woon je nu eigenlijk?
ben je nog naar quinten matsijs geweest?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had net een lekker frietje met stoofvlees!Echt, dat kunnen die belgen wel.
Nu beland op een italo disco avond waar ik gehoorschade aan het oplopen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |