Dat is geen dorp, maar een straatquote:Op zondag 31 maart 2013 13:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hier, da's 15x zo groot als waar ik weg kom
Ken het ons-kent-ons dus ookook omdat ik daarvoor in een dorp dat nog eens 5x kleiner is heb gewoond.
Je kent mijn motto: Doodgaan kan altijd nog en dan neem je het niet meerquote:Op zondag 31 maart 2013 01:39 schreef loveli het volgende:
[..]Goed. Wil soort van op vakantie, maar weet niet of ik zin heb om er zoveel geld aan uit te geven
Het heeft nog een paar zijstratenquote:
Waarom? Dit is echt een debiel lijstje, imho. Doe eens gezond. Althans, als bewust een keer zo'n dag hebt, mwah, maar ik hoop niet dat je dit 'goed' vindtquote:Op zondag 31 maart 2013 10:34 schreef Toekito het volgende:
O: 2 krentebollen
L: paar bruine Boterham met oude kaas (aantal volgt later)
D: Erwtensoep
ik heb er veel gevolleybald. Kom uit de buurt!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klein rotdorp in Twente en drie mensen in 1 topic hebben er iets mee
Apollo 8! Ken iemand die er bij heeft gespeeldquote:Op zondag 31 maart 2013 14:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb er veel gevolleybald. Kom uit de buurt!
Jij komt uit een gat. (Ik bedoel niet je moeder)quote:Op zondag 31 maart 2013 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh
Borne klein
Dan kom ik uit een minuscuul dorpje
welke dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefeli met de schoonpapa, Skoapje! En succes met zingen
Potjanknorrie, al mn bestelde jurkjes zijn leukEn gisteren ook nog 1 gekocht met korting, heb een nieuw favoriet 'merk' geloof ik
Het valt ook precies fijn (niet strak rond de buik-area) en
kleurtjes
!
</hebberig>
Deze, deze en deze!quote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
welke dan?
Ik heb teveel zwart
Die tweede is er ook in groen met wit, ook heel leukquote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze, deze en deze!![]()
Eerste twee met korting via Zalando en derde met extra BTW-korting bij V&D![]()
Buik-verstop-jurkjes
vandaag nergens. Ik kreeg die banaan al amper wegquote:Op zondag 31 maart 2013 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Waar zijn je goede voedingsstoffen?
die zijn wel leuk ja! Vooral die eerstequote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze, deze en deze!![]()
Eerste twee met korting via Zalando en derde met extra BTW-korting bij V&D![]()
Buik-verstop-jurkjes
Sssst!quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die tweede is er ook in groen met wit, ook heel leuk
Pfoe, net wakker...
Dan koop ik m zelf welquote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sssst!
Ik heb al gezegd dat ik ze alleen mag als ik verder de komende tijd geen jurkjes koop
Ik weet dat het niet goed is hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Fruit is niet per se goed of zaligmakend. Je kunt ook gewoon wat groente als tussendoor nemen (wortel/paprika met hummus bijvoorbeeld), of kwark of vis ofzo, als dat meer je ding is. Blikje tonijn met sperziebonen en een gekookt ei bijvoorbeeld. Of een goede bak kwark. Eiwitten en zulks. Beweeg je ook nog? Sporten? En dan cardio of krachttraining. Het is niet zo dat er één manier van eten is om gezonder te leven/af te vallen; als je veel/voornamelijk krachttraining doet eet je (als het goed is) anders dan wanneer je enkel cardio doet.
Overigens claim ik niet een voedingsdeskundige te zijn, maar lijstjes als die je hierboven postte zijn gewoon duidelijk niet van zeer briljante kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |