Ik heb Mar gemeet en kan je verzekeren dat dat niet het geval isquote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven! Je bent toch niet stiekem echt een dikke vent en dat het allemaal een grap is.
Nee zo bijzonder!!
Ik kom logeren!quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is toevallig.
Was aan het kijken voor een koopappartement op Tenerife, ik vertellen aan lief, zegt ie: Ja, die zijn nog behoorlijk duur maar het ook een paar mooie gezien.
Haha, nog nooit samen over gehad maar wel allebei gekeken dus ;P
NOM!quote:Op maandag 1 april 2013 18:52 schreef Perruche het volgende:
even hardop denken. heb voor 4 dagen eten nodig.
• broccoli met chickpeas en spinazie in kokosmelk met kruiden, en quinoa erbij
• parelcouscous met halloumi en gegrilde courgette
• linzen met spinazie en pompoen en rode ui
• bonenstoof met gegrilde paprika en tomaat en alle restjes
als ontbijt heb ik boekweit en quinoa gekookt, met amandelmelk en ahornsiroop of fruit, voor tussendoor heb ik dadelrepen gemaakt (met cashewnoten, zonnebloem,- en pompoen pitten en cranberries), lunch gewoon @ the office en dan nog fruit voor tussendoor.
Bam. Dan maak ik alvast de broccolizut en grl ik alvast de courgette en ben ik voor een aantal dagen klaar
Is dat een scene uit The Walking Dead?quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijk dagje zo btw. Vanmiddag wat dingetjes gefixt in huis, Game of Thrones en The Walking Dead gekeken en nu zitten we samen op de bank, ik ga zo even gamen, hij een beetje pielen op z'n iPad.
Ik post hem alvast even
[ afbeelding ]
Maar echt gezellig zo
quote:Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fuck, dan heb je mijn record verbroken Aurum!![]()
Ik verstapte me vanochtend toen ik uit de B&B kwam en ging daarbij bijzonder charmant onderuit. Dus nu heb ik een dikkere enkel en een pijnlijke knie. Morgen maar even geen krachttraining denk ik. Kan toch de helft niet doen met een pijnlijke knie (deadliften, squats, leg press enzo).
Ja dat lammetje moet wel overleven... Lekkerquote:
Ai! Enkels kunnen vervelend pijnlijk zijn. Sterkte.quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er ging idd een flits van een gebroken enkel door mn hoofd, maar daar zitten nog schroeven in, dus dat kon niet.
Maar het deed wel pijn.En nu dus nog bij het bewegen, vooral trap op is pijnlijk. Maar ik zit met mn been omhoog en het kont wel weer goed.
Lekker! kom maar een avondje mee-eten, heb weer veel te veel as usualquote:Op maandag 1 april 2013 19:25 schreef Nallie het volgende:
Bam. Dan maak ik alvast de broccolizut en grl ik alvast de courgette en ben ik voor een aantal dagen klaar
nee dat zijn Mark en ik over vijftig jaarquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat een scene uit The Walking Dead?
Als je op die van mij doeltquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
receptje van dadelrepen?
henk, beterschaapje!
zag weer mooie lijstjes
^^quote:Op maandag 1 april 2013 23:47 schreef the85mc het volgende:
Hij vindt dat het OV niet gaat?En hrt sneeuwt morgen niet eens. En kan hij anders zelf niet rijden?
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch doe ik 's weekends iets verkeerd. Werd vanmorgen wakker en had toch nog dat "het weekend mag wel dagje langer duren"-gevoel
^^ maar dat heb ik ook na een vakantiequote:Op dinsdag 2 april 2013 08:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toch doe ik 's weekends iets verkeerd. Werd vanmorgen wakker en had toch nog dat "het weekend mag wel dagje langer duren"-gevoel
Na 2 dagen nog?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:15 schreef Perruche het volgende:
Zon
Me verslapen door zomer/wintertijd
Planning:
O: quinoa en boekweit met amandelmelk, cranberries en een banaantje
T: kleine dadelreep
L: salade en broodje of soep
T: yoghurt en een fruit
B: 2x20 minuten fietsen
D: broccoli/kikkererwten/spinazie singetje met jasmijnrijst
Wekkersquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 dagen nog?![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ligt het niet aan mij gelukkigquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
^^ maar dat heb ik ook na een vakantie
Gelukkig schijnt de zon
Begrafenis?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:18 schreef loveli het volgende:
Hier ook profijt van de winterjas. Zometeen zwart jurkje aan en koffie + cake als tussendoortje.
Goed bezig meidquote:Op maandag 1 april 2013 13:09 schreef MarMar het volgende:
Ahw lammetje! Hopelijk blijftie het doen.
Vandaag weer lekker gesport, gister HELEMAAL NIKS gedaan![]()
Kindlief snapte het concept "papa wakker maken zodat mama uit kan slapen" niet helemaal gister, dus 4 uurtjes slaap gehad
Afgelopen nacht wel lekker lang geslapen.
En een verstandig besluit genomen: ik heb de bodypump afgezegd. Wordt teveel met werk erbij, het is al genoeg puzzelen om de 4 keer krachttraining er netjes bij te krijgen met ook nog rustmomenten.
Die 500 gram zegt op zich niet zoveel, maar de tendens naar benefen heeft zich in ieder geval niet doorgezet, zoveel is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:48 schreef the85mc het volgende:
500 gram zegt niet zo veel. Misschien was het wat zouter dan je normaal eet en hou je wat vocht vast.
Ik heb het juist andersom, zaterdag feestje, zondag verjaardag, gister uitgebreid gebruncht. Petitfours, paaseieren, van alles wat ik normaal niet eet. Nog een keer onderweg gegeten omdat ik lang onderweg was. En nu 500 gram lichter. Dat kan dus ook nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |