abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2013 @ 17:42:53 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124761632
Dat is toevallig.
Was aan het kijken voor een koopappartement op Tenerife, ik vertellen aan lief, zegt ie: Ja, die zijn nog behoorlijk duur maar het ook een paar mooie gezien.
Haha, nog nooit samen over gehad maar wel allebei gekeken dus ;P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 1 april 2013 @ 17:43:15 #202
82136 Xennia
gekroond
pi_124761643
Marmar, een baan. Wauw. Gefeliciteerd. Wat heb jij een ander leven nu, zeg.
pi_124761743
O+ thx!! Ja totaal ander leven nu :D 2e leven ofzo, of 3e misschien zelfs haha :D I'm a cat!

Mijn lijf past weer bij wie ik ben, zo heerlijk!
pi_124761783
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als je nieuwe recepten een paar keer gemaakt hebt en begrijpt, kan je daar misschien wat inspiratie uit halen en zelf varieren? Kruidje meer of minder hier en daar bijvoorbeeld ;)
Ik doe meestal maar wat - maar op een gegeven moment blijf je hangen in oude combinaties - en dan pak ik er idd een receptje bij :)
Worry is a misuse of imagination
pi_124761854
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:46 schreef MarMar het volgende:
O+ thx!! Ja totaal ander leven nu :D 2e leven ofzo, of 3e misschien zelfs haha :D I'm a cat!

Mijn lijf past weer bij wie ik ben, zo heerlijk!
Bijna niet te geloven! Je bent toch niet stiekem echt een dikke vent en dat het allemaal een grap is.
Nee zo bijzonder!!
Worry is a misuse of imagination
pi_124761963
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Bijna niet te geloven! Je bent toch niet stiekem echt een dikke vent en dat het allemaal een grap is.
Nee zo bijzonder!!
Whehe, nah, er zijn een paar slankies hier taart wezen eten, dus ik ben geverifieerd ;)
Ik vind ook elke dag een feestje, dan wakker worden en gewoon zo mijn bed uit stappen en alles doen, soms moet ik 's ochtends nog even goed wakker worden voordat ik besef dat ik de traplift niet meer heb en niet meer nodig heb O+
pi_124762960
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef MarMar het volgende:

[..]

Whehe, nah, er zijn een paar slankies hier taart wezen eten, dus ik ben geverifieerd ;)
Ik vind ook elke dag een feestje, dan wakker worden en gewoon zo mijn bed uit stappen en alles doen, soms moet ik 's ochtends nog even goed wakker worden voordat ik besef dat ik de traplift niet meer heb en niet meer nodig heb O+
O+
pi_124763346
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is toevallig.
Was aan het kijken voor een koopappartement op Tenerife, ik vertellen aan lief, zegt ie: Ja, die zijn nog behoorlijk duur maar het ook een paar mooie gezien.
:D

Ik denk dat ik & liefste deze zomer een weiland gaan kopen in Spanje. Op het vasteland, dat dan wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_124763871
even hardop denken. heb voor 4 dagen eten nodig.

• broccoli met chickpeas en spinazie in kokosmelk met kruiden, en quinoa erbij
• parelcouscous met halloumi en gegrilde courgette
• linzen met spinazie en pompoen en rode ui
• bonenstoof met gegrilde paprika en tomaat en alle restjes

als ontbijt heb ik boekweit en quinoa gekookt, met amandelmelk en ahornsiroop of fruit, voor tussendoor heb ik dadelrepen gemaakt (met cashewnoten, zonnebloem,- en pompoen pitten en cranberries), lunch gewoon @ the office en dan nog fruit voor tussendoor.

Bam. Dan maak ik alvast de broccolizut en grl ik alvast de courgette en ben ik voor een aantal dagen klaar *O*
  maandag 1 april 2013 @ 19:11:54 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124764480
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee zo bijzonder!!
Ik heb Mar gemeet en kan je verzekeren dat dat niet het geval is ;).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 april 2013 @ 19:12:17 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124764489
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is toevallig.
Ik kom logeren! *O*
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 april 2013 @ 19:13:36 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124764520
Heerlijk dagje zo btw O+. Vanmiddag wat dingetjes gefixt in huis, Game of Thrones en The Walking Dead gekeken en nu zitten we samen op de bank, ik ga zo even gamen, hij een beetje pielen op z'n iPad.

Ik post hem alvast even :P

Maar echt gezellig zo :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_124764927
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:52 schreef Perruche het volgende:
even hardop denken. heb voor 4 dagen eten nodig.

• broccoli met chickpeas en spinazie in kokosmelk met kruiden, en quinoa erbij
• parelcouscous met halloumi en gegrilde courgette
• linzen met spinazie en pompoen en rode ui
• bonenstoof met gegrilde paprika en tomaat en alle restjes

als ontbijt heb ik boekweit en quinoa gekookt, met amandelmelk en ahornsiroop of fruit, voor tussendoor heb ik dadelrepen gemaakt (met cashewnoten, zonnebloem,- en pompoen pitten en cranberries), lunch gewoon @ the office en dan nog fruit voor tussendoor.

Bam. Dan maak ik alvast de broccolizut en grl ik alvast de courgette en ben ik voor een aantal dagen klaar *O*
NOM!

Ik heb net ook weer een nieuwe batch repen gemaakt :9 en de chili staat nu te pruttelen!
Be someone that makes you happy
pi_124765058
Klinkt allemaal goed Per!

Mijn lijstje:

O: smoothie banaan, jus, blauwe bessen
S: uur en kwartier yoga
L: opgebakken spinazie met een paprika gerookte zalm en alfalfa. Twee gevulde eitjes
T: handje gemengde noten
D: gehaktballetjes in tomatensaus, champignons, courgette en parmezaanse kaas. Ranja.
T: waterijsje

1600 kcals
pi_124765204
Pff, wezen lopen maar het ging voor vandaag voor geen meter :X ik had ervoor licht gegeten, misschien dat dat niet zo snugger was. Verder ging mijn endomondo over de pis, ik loop 1 km in 30 seconden :')

Dinsdag maar hetzelfde lesje lopen.

Lijstje:
O: havermoutpap met amandelen, frambozen en whey
T: rijstwafels met ei
L: gemengde salade met buffelmozarella :9
D: zalm met huid, spinazie en rijst
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_124765345
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijk dagje zo btw O+. Vanmiddag wat dingetjes gefixt in huis, Game of Thrones en The Walking Dead gekeken en nu zitten we samen op de bank, ik ga zo even gamen, hij een beetje pielen op z'n iPad.

Ik post hem alvast even :P

[ afbeelding ]

Maar echt gezellig zo :Y
Is dat een scene uit The Walking Dead?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124765351
Fuck, dan heb je mijn record verbroken Aurum! }:|

Ik verstapte me vanochtend toen ik uit de B&B kwam en ging daarbij bijzonder charmant onderuit. Dus nu heb ik een dikkere enkel en een pijnlijke knie. Morgen maar even geen krachttraining denk ik. Kan toch de helft niet doen met een pijnlijke knie (deadliften, squats, leg press enzo).
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_124765371
lijst
• bak griekse kwark met banaan, druiven, geraspte kokos, pompoenpitten en zonnebloempitten
• kwart korstloze hartige taart (spinazie, eieren, kaas, ham), roerei van 2 eieren, boter & slagroom, 2 krekkers boter & appelstroop
• avondeten: tilapia in roomsaus, broccoli, klein beetje zoete aardappel
• toe: custard-met-speculaaspudding, stoofpeertje, creme fraiche

beweging: lam dwangvoederen, paar uurtjes schilderen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_124765759
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fuck, dan heb je mijn record verbroken Aurum! }:|

Ik verstapte me vanochtend toen ik uit de B&B kwam en ging daarbij bijzonder charmant onderuit. Dus nu heb ik een dikkere enkel en een pijnlijke knie. Morgen maar even geen krachttraining denk ik. Kan toch de helft niet doen met een pijnlijke knie (deadliften, squats, leg press enzo).
w/ het is een eer.

Pootje hooghouden he :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 1 april 2013 @ 19:50:31 #220
70532 loveli
N
pi_124765847
:* voor zwakke lammetjes en lamme pootjes
crap in = crap out
  maandag 1 april 2013 @ 20:00:26 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124766202
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:50 schreef loveli het volgende:
:* voor zwakke lammetjes en lamme pootjes
Ja dat lammetje moet wel overleven... Lekker :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 1 april 2013 @ 20:01:37 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_124766252
receptje van dadelrepen? :9

henk, beterschaapje!

zag weer mooie lijstjes :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 1 april 2013 @ 20:07:58 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_124766475
Hoe is het met jou Maria? Nog steeds op je plek op je werk? En je nieuwe sportschool?

Voorzichtig nou toch Henk... :o
pi_124767369
Er ging idd een flits van een gebroken enkel door mn hoofd, maar daar zitten nog schroeven in, dus dat kon niet. :P
Maar het deed wel pijn. :o En nu dus nog bij het bewegen, vooral trap op is pijnlijk. Maar ik zit met mn been omhoog en het kont wel weer goed. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_124767747
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er ging idd een flits van een gebroken enkel door mn hoofd, maar daar zitten nog schroeven in, dus dat kon niet. :P
Maar het deed wel pijn. :o En nu dus nog bij het bewegen, vooral trap op is pijnlijk. Maar ik zit met mn been omhoog en het kont wel weer goed. :)
Ai! Enkels kunnen vervelend pijnlijk zijn. Sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')